راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98

جهت مشاوره در زمینه راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 : جزئیات کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 در اطلاعیه سازمان سنجش منتشر شد .

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99, کارت ورود به جلسه,کنکور,کاردانی,فنی حرفه ای 99

 دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98


ثبت نام آزمون سراسری دانشگاه فنی حرفه ای سال ۱۴۰۰

به گزارش مشاورگروپ و به نقل از خبرگذاری مهر ؛ جزئیات کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 در اطلاعیه سازمان سنجش منتشر شد .

🔹جزئیات ثبت نام و برگزاری آزمون کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای 99

🔻آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی جمعه هفته آینده ۱۴ شهریور ماه برگزار می شود.
🔻کارت شرکت در آزمون مقطع کاردانی نظام جدید از روز سه شنبه ۱۱ شهریورماه در سایت سازمان سنجش توزیع می شود.


راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 : آزمون دوره‌ های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در ۹ رشته الکتروتکنیک ، کامپیوتر ، مکانیک خودرو ، تأسیسات مکانیکی ، نقشه کشی معماری ، حسابداری ، تربیت بدنی ، گرافیک و صنایع غذایی جمعه 14 شهریور  در ۱۶۳ شهرستان برگزار می‌ شود .

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه‌ ای ۹۸ در ۳۰ رشته امتحانی بدون آزمون خواهد بود و پذیرش دانشجو در این رشته‌ ها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی ( معدل کل دیپلم ) صورت می‌ گیرد .

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 :  برای داوطلبانی که در این ۳۰ رشته امتحانی ثبت نام و انتخاب رشته کرده‌اند ، کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 صادر نخواهد شد و نیازی به مراجعه داوطلبان به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش برای دریافت کارت نیست .

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 ، متقاضیان شرکت در آزمون می‌ توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل : شماره پرونده ، کد رهگیری و یا نام و نام خانوادگی ، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند .


دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای را به روزهای آخر موکول نکنید تا در صورت وجود هر گونه نقص در کارت خود بتوانید در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

همان طور که می دانید، جهت حضور در هر آزمونی می بایست کارت ورود به جلسه آن را نیز به همراه خود داشته باشید تا اجازه شرکت در جلسه به شما داده شود. آزمون کاردانی فنی حرفه ای نیز به همین صورت است. همچنین لازم است تا در روز آزمون، علاوه بر کارت ورود به جلسه آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار خود را به همراه داشته باشید.

از آن جایی که سازمان سنجش آموزش کشور مسئول برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای است، کارت ورود به جلسه این آزمون نیز از تاریخ  13 شهریور ماه از طریق سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. لازم به ذکر است که این کارت به منزله مجوز حضور در جلسه کنکور می باشد و در صورت عدم به همراه داشتن آن، از حضور متقاضی در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.


🔻آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی جمعه هفته آینده ۱۴ شهریور ماه برگزار می شود.
🔻کارت شرکت در آزمون مقطع کاردانی نظام جدید از روز سه شنبه ۱۱ شهریورماه در سایت سازمان سنجش توزیع می شود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

همان گونه که داوطلبان برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای بایستی به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای نیز بایستی به این سایت مراجعه نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 به طور خلاصه :

ورود به سایت سازمان سنجش و بخش کاردانی

انتخاب گزینه کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای

وارد کردن اطلاعات خواسته شده .

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 :

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای بایستی به بخش کاردانی فنی حرفه ای مراجعه نمایند. به همین جهت مطابق با تصویری که در زیر مشاهده می نمایید از منوی سمت راست گزینه کاردانی فنی و حرفه ای را انتخاب نمایید. در این بخش داوطلبان اطلاعیه های مرتبط با کنکور کاردانی فنی حرفه ای دسترسی خواهند داشت.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99


در صورتی که در بازه زمانی انتشار کارت ورود به جلسه به این بخش مراجعه نموده باشید لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای را در ابتدای صحفه می توانید مشاهده نمود.

برای دریافت کارت ورود به جلسه ابتدا بر روی این لینک کلیک نمایید. پس از کلیک بر روی لینک دریافت کارت داوطلبان با تصویر زیر مواجه می شوند. همان گونه که در تصویر مشخص می باشد برای ویرایش ثبت نام دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده تمامی اطلاعات مربوط به آزمون آزمون کاردانی می توانید از این بخس اشتفاده نمایید.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99


مطابق با تصویر بالا برای دریافت کارت ورود به جلسه بایستی ابتدا وارد سیستم شوید. برای این منظور در بخش های تعیین شده شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام را وارد نموده و گزینه ورود به سیستم را کلیک کنید.

پس از کلیک امکان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای داوطلبان فراهم می گردد.

رفع نواقص موجود در کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 و ویرایش اطلاعات

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99  همان گونه که در تصویر بالا می‌توان مشاهده نمود برای ویرایش ثبت نام نیز می‌توان به این بخش مراجعه نمود. در این بازه زمانی داوطلبان درصورتی که در زمینه اطلاعات ثبت شده از جمله معدل دوره دیپلم نیاز به ویرایش داشته باشند این امکان وجود دارد.

به همین جهت داوطلبان در این بازه زمانی پس از ورود به سیستم می توانند با کلیک بر روی گزینه ویرایش ثبت نام نسبت به ویرایش این بخش و ثبت اطلاعات صحیح اقدام نمایند.

همچنین داوطلبان در صورتی که پس از مشاهده کارت ورود به جلسه خود اطلاعات متناقضی مشاهده نمودند امکان اصلاح آن نیز وجود دارد. از جمله اطلاعاتی که ممکن است در کارت ورود به جلسه داوطلبان به اشتباه ثبت شده باشد می‌توان به تصویر داوطلب ، شهر محل برگزاری آزمون ، گروه آزمایشی و یا نام و نام خانوادگی داوطلب اشاره نمود.

برای رفع این نواقص سازمان سنجش باجه های رفع نقص کنکور فنی حرفه ای را در نظر گرفته است. نشانی باجه های رفع نقص معمولا در بازه زمانی انتشار کارت ورود به جلسه آدرس در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. برای مثال داوطلبان در تصویر چه می‌تواند نشانی باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای در استان تهران را مشاهده نمایند.

با توجه به این توضیحات در صورت وجود هرگونه نقص در کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای داوطلبان بایستی به این باج ها در بازه زمانی اعلام شده مراجعه نموده و برای رفع این نواقص اقدام نمایند. لازم به ذکر است در صورت عدم مراجعه به این باجه ها و رفع نواقص کارت ورود به جلسه از ورود داوطلب به جلسه آزمون جلوگیری به عمل می آید.


برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌ دار و ارائه آن الزامی است . داوطلبان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند .

*** چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی ، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌ شود ، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کند .

این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند . لذا داوطلبانی که اطلاعات خود را گم کرده‌اند می‌ توانند با عضویت در این سیستم اطلاعات خود را بازیابی کنند .

 

چنانچه داوطلبی در بند ( ۱۷) کد رشته محل‌ های انتخابی کارت شرکت در آزمون خود ، کد رشته‌ ای را به صورت منفی « – » مشاهده کرد به منزله عدم رعایت شرایط در آن کد رشته است و لازم است این دسته از داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش ( قسمت ویرایش اطلاعات ) نسبت به اصلاح کد رشته محل‌ های انتخابی خود بر اساس ضوابط دفترچه راهنما ثبت نام کنکور کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای 99 اقدام کنند .

سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام خود داوطلب در نظر گرفته شده و به تقاضاهای مربوط به تغییر رشته امتحانی و حوزه امتحانی ترتیب اثر داده نخواهد شد .

داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در سهمیه ثبت نامی به توضیحات اطلاعیه سازمان سنجش مراجعه کنند .

چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلبی فاقد عکس باشد و یا عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر بودن عکس، اشتباه عکس و واضح نبودن عکس و …است ضروری است در روز پنجشنبه ۱۰ مرداد صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با به همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۳×۴ و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه و مشکل را برطرف کند.

داوطلبان علاقه مند به گزینش در رشته‌ های مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی باید در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون ، پس از اطمینان از پذیرش این مؤسسات در رشته امتحانی خود با ورود به بخش ویرایش اطلاعات و خرید کارت اعتباری به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب با پرداخت مبلغ ۶۹ هزار ریال ( ۶ هزار و ۹۰۰ تومان ) به عنوان وجه ثبت نام اقدام کرده و مشخصات کارت اعتباری را در محل مربوط درج کنند و کد رشته محل‌ های مورد نظر خود را ثبت کنند .

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 ، برخی از دانشگاه‌ ها و مؤسسات آموزش عالی رشته‌ های جدید و یا اصلاحاتی را در رشته‌ ها پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته به سازمان سنجش اعلام کردند که این کد رشته محل‌ ها در اطلاعیه ۷ مرداد منتشر می‌ شود و داوطلبان رشته‌ های با آزمون یا با سوابق تحصیلی می‌ توانند فرم انتخاب رشته خود را در روز های ۸ تا ۱۱ مرداد ۹۸ ویرایش کنند .

در صورتیکه در مورد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 ؛ نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناسان تحصیلی ما در “مشاور گروپ” تماس بگیرید و اطلاعات کامل تر را از آنها بخواهید.

 9099071613

  ( از سراسر کشور)

(بدون کد و با تلفن ثابت تماس بگیرید)

.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
.با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی