اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای Moshavergroup.com اعلام نتیجه پذیرش براساس سوابق تحصیلی كاردانی نظام جدید

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای موضوع اصلی این مقاله است. پس از اینکه داوطلبان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای خود را انجام دادند، نوبت به اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای می رسد. در این مقاله راهنمایی های لازم راجع به نحوه دریافت نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای و همچنین تاریخ دریافت نتایج برای شما آورده شده است. با ما همراه باشید.

نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای آن دسته از متقاضیانی که خواهان ادامه تحصیل در دانشگاه فنی حرفه ای بر اساس سوابق تحصیلی بوده و در زمان مقرر ثبت نام نموده اند، اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل ما این مقاله را به موضوع اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای بدون کنکور اختصاص دادیم.

با اعلام اسامی پذیرفته شدگان ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای، داوطلبان باید در تاریخ مقرر به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه و نتایج خود را دریافت نمایند زیر مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای فقط به صورت اینترنتی امکان پذیر است.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، در این مرحله پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ ای بهمن ماه سال 1401، حدود 7 هزار و 497 داوطلب ثبت‌نام کردند که 7 هزار و 261 داوطلب پذیرش شده‌ اند.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای Moshavergroup.com

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 با توجه به اینکه هنوز زمان دقیقی برای زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای اعلام نشده است، انتظار می رود که مانند هر سال اعلام نتایج نهایی بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای بهمن ماه نیز در دهه آخر دی انجام شود.

لازم به ذکر است احتمالا استقرار کارنامه نهایی پذیرش دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیرانتفاعی امسال نیز در هفته آخر دی ماه بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

با توجه به اینکه امکان تغییر در این تاریخ وجود دارد، توصیه می شود که داوطلبان برای آگاهی از زمان دقیق، همین حالا وارد کانال مشاور گروپ شوند تا اخبار مربوط به ثبت نام و اعلام نتایج کارانی فنی و حرفه ای را سریعا دریافت نمایند.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای آغاز شد!

داوطلبان می توانند از تاریخ 12 بهمن 1401 برای دریافت و مشاهده نتایج کاردانی بدون کنکور دانشگاه فنی و حرفه ای به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای صرفا به صورت اینترنتی بوده و داوطلبانی که در مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ، ثبت نام خود را انجام داده اند، ملزم هستند برای مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای به سامانه اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

لینک مستقیم ورود به سامانه اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای بدون کنکور در جدول زیر قرار گرفته است.

در این بخش راهنمای تصویری دریافت نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای را خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه می کنیم. کافیست گام به گام با راهنما پیش بروید تا به راحتی به نتایج ثبت نام خود دسترسی پیدا کنید.

پیش از هر چیز باید به سامانه اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای یعنی sanjesh.org مراجعه کنید. حالا از منوی پایین سایت روی گزینه کاردانی فنی حرفه ای بزنید.

سایت اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای Moshavergroup.com

حالا از منوی سمت راست روی اعلام نتایج بزنید و سپس گزینه اعلام نتیجه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی نظام جدید – بهمن ماه 1401 را انتخاب نمایید.

راهنمای اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای Moshavergroup.com

در این صفحه جدید نیز مجددا روی لینک اعلام نتیجه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی نظام جدید – بهمن ماه 1401 کلیک کنید تا به صفحه مشاهده کارنامه وارد شوید.

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای Moshavergroup.com اعلام نتیجه پذیرش براساس سوابق تحصیلی كاردانی نظام جدید - بهمن ماه

داوطلبان تنها از یک روش می توانند برای مشاهده نتایج اقدام نمایند یعنی جستجو با شماره پرونده که در این روش شما نیاز به شماره پرونده و شماره شناسنامه دارید و سپس با وارد کردن عبارت امنیتی می توانید نتیجه را ببینید.

نحوه مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای Moshavergroup.com

مشاوره دریافت نتایج کاردانی فنی حرفه ای بدون کنکور

بعد از اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای، پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از زمان دقیق و نحوه ثبت‌ نام باید از روز دوشنبه 17 بهمن ماه به درگاه اطلاع‌ رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نموده و مراحل ثبت نام در دانشگاه را پیگیری نمایند. برای دسترسی به آدرس، شماره تماس و آدرس سایت دانشگاه های فنی حرفه ای بر روی لیست دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور کلیک کنید.

1- پذیرفته‌شدگان می‌بایست دارای اصل یا گواهینامه پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه نظام جدید در یکی از رشته‌های تحصیلی شاخه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش یا دیپلم فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نظام ترمی یا سالی واحدی یا دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی جدید (نظام  3-3-6) یا نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی بوده یا دوره مربوط را حداکثر تا پایان شهریور ماه سال‌ 1401 با موفقیت‌ به پایان رسانده باشند یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) بوده باشند.
تبصره: پذیرفته‌شدگان دارای دیپلم شاخه نظری نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی در زمان ثبت‌نام علاوه بر مدرک دیپلم، بعد از اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای می‌بایست گواهی مدرک پیش‌دانشگاهی با تاریخ فارغ‌التحصیلی حداکثر تا 1401/06/31 را نیز ارائه نمایند، در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام نخواهند بود.

2- پذیرفته‌شدگانی که قبلاً در یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، مطابق ضوابط قبولی قبلی آنان لغو گردیده و می‌بایست منحصراً در رشته قبولی جدید به تحصیل بپردازند. ضمناً این دسته از پذیرفته‌شدگان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند و مدارک ثبت‌نامی افراد توسط موسسه محل قبولی جدید از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌شود. 

3- پذیرفته‌شدگان مرد بعد از اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای لازم است با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌وظیفه‌عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه‌های 18 و19 دفترچه‌ راهنمای‌ ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون مذکور واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه‌دهند.

4- باتوجه به اینکه این دسته از پذیرفته شدگان حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری موفق به اخذ دیپلم شده اند لذا قبولی پذیرفته‌شدگانی که دارای مغایرت معدل می باشند باطل اعلام می شود و مجاز به ثبت نام در رشته قبولی اعلام شده در این مرحله نمی باشند.

5- کد رایانه‌ای و رشته تحصیلی دارندگان دیپلم‌ متوسطه‌ نظام‌جدید، شاخه نظری نظام آموزشی جدید (نظام 3-3-6)، نظام سالی واحدی، ترم واحدی، نظام ‌قدیم‌ آموزش‌ متوسطه‌ (جدول شماره 5‌‌ دفترچه ‌راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته در صفحه های 29 تا 35 مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی آزمون مذکور) می بایست با عنوان رشته تحصیلی قبولی اعلام شده مطابقت‌ داشته ‌باشد؛ در غیر این صورت قبولی‌ آنان لغو خواهد ‌شد.
تبصره : پذیرفته شدگان دارای دیپلم شاخه نظری منحصراً مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته های تحصیلی کاردانی ناپیوسته می‌باشند

6-‌ پذیرفته‌شدگان می‌بایست در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. عدم ثبت‌نام در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد. 

7- در هر مرحله‌ از پذیرش (ثبت‌نام‌، پذیرش دانشجو یا هنگام‌ تحصیل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ شود متقاضی حقایق‌ را کتمان‌ یا اطلاعات غلطی ارائه نموده و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی‌ لغو و طبق‌ مقررات‌ با ایشان‌ رفتار خواهد شد.

امکان اعتراض به نتایج کاردانی فنی حرفه ای

مانند تمام آزمون های دیگری که توسط سازمان سنجش برگزار می شود، امکان اعتراض به نتایج اعلام شده کاردانی فنی و حرفه ای نیز وجود دارد. چند روز بعد از اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای، داوطلبان می توانند برای ثبت اعتراض های خود اقدام نمایند.

برای این کار کافی است به darkhast.sanjesh.org ثبت درخواست الکترونیکی سازمان سنجش مراجعه کنید و درخواست خود را مطرح کنید. در صورتی که نمی دانید درخواست خود را چگونه مطرح کنید و یا اینکه در زمان انجام این دچار مشکل شدید، سریعا با مرکز مشاوره تلفنی مشاور گروپ تماس بگیرید تا فرصت اعتراض را از دست ندهید.

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای


ما در این مقاله مشاور گروپ به اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای و نحوه دریافت نتایج در سایت سازمان سنجش sanjesh.org پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای شرکت در مراحل بعدی ثبت نام کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما درباره اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️تاریخ اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای از چه روزی آغاز می شود؟

✔️زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای اواسط بهمن آغاز می شود. زمان دقیق را در مقاله مطالعه کنید.

✔️سایت اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای چیست؟

✔️سایت سازمان سنجش کشور متولی ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه فنی حرفه ای است و کلیه داوطلبان باید در زمان مقرر به sanjesh.org مراجعه نمایند.

✔️اطلاعات لازم برای دریافت نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای چیست؟

✔️در این مقاله راهنمای تصویری دریافت نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای قرار گرفته است. برای مشاهده نتایج کاردانی فنی حرفه ای بدون کنکور باید شماره پرونده ثبت نام و شماره شناسنامه را در sanjesh.org وارد نمایید.

3.4/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی