دبیرستان علامه حلی تهران | ثبت نام علامه حلی

دبیرستان علامه حلی تهران Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دبیرستان علامه حلی تهران | ثبت نام علامه حلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله مشاور گروپ به معرفی دبیرستان علامه حلی تهران می پردازیم. اگر شما هم جزو علاقه مندان به تحصیل در مجموعه مدارس علامه حلی هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام دبیرستان علامه حلی تهران مطلع گردید.

دبیرستان علامه حلی تهران

مجموعه دبیرستان علامه حلی تهران که به عنوان مجموعه مدارس سمپاد پسرانه در سراسر کشور شناخته می شوند، زیر نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان فعالیت می کنند. نام دبیرستان علامه حلی برگرفته از دانشمند ابومنصور جمال‌ الدین حسن بن یوسف بن مطهّر حلّی، معروف به علامه حلّی، مجتهد شیعه، فقیه و اصولی عرب اهل عراق قرن هفتم و هشتم قمری گرفته شده است.

هوش و استعداد فراوان علامه حلی موجب شد تا در سن 9 سالگی به مرحله اجتهاد برسد و در زمان تاسیس اولین دبیرستان علامه حلی، جواد اژه ای به عنوان ریاست وقت سمپاد این نام را برای این مجموعه مدارس برگزید تا به پرورش همه جانبه دانش آموزان در مسیر علم و زندگی تاکید شده باشد.

  گروه‌های آموزشی دبیرستان علّامه حلّی عبارتند از:

  • گروه ریاضی
  • گروه فیزیک
  • گروه کامپیوتر
  • گروه شیمی
  • گروه زیست‌شناسی
  • گروه زبان و ادبیات فارسی
  • گروه معارف اسلامی
  • گروه عربی
  • گروه زبان انگلیسی
  • گروه اجتماعی
  • گروه تاریخ و جغرافیا

دبیرستان علامه حلی تهران به نوعی معتبر ترین دبیرستان پسرانه آسیا بوده و معیار این اعتبار تعداد جوایز و افتخارات معتبر بین‌ المللی این مجموعه مدارس تیزهوشان است. این افتخارات عبارت‌اند از:

  • کسب مدالهای المپیادهای دانش آموزی جهانی ریاضی، فیزیک، شیمی، کامپیوتر، زیست‌ شناسی و نجوم
  • مدال مسابقات جهانی روبوکاپ.

لازم به ذکر است دبیرستان علامه حلی تهران اولین دبیرستان شرکت‌ کننده در مسابقات روبوکاپ جهانی بوده که موفق به کسب کاپ (مقام اول تا سوم) شده‌ است.

ثبت نام دبیرستان علامه حلی تهران Moshavergroup.com

ثبت نام دبیرستان علامه حلی تهران

همانطور که پیش تر اشاره شد دبیرستان های علامه حلی جزو مدارس تیزهوشان هستند بنابراین افراد واجد شرایط که قصد ثبت نام دبیرستان علامه حلی تهران را دارند باید در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت کنند و در صورت کسب نمره قبولی، اقدامات لازم برای ثبت نام حضوری مدارس علامه حلی را ترتیب دهند.

آزمون ورودی ثبت نام تیزهوشان در سطح کشور برگزار می‌ شود و به عنوان یکی از معیارهای اصلی ورود به مجموعه مدارس استعداد درخشان مورد استفاده قرار می‌ گیرد. ثبت نام آزمون دبیرستان علامه حلی تهران به صورت کلی شامل چهار مرحله اصلی می باشد:

  • ورود دانش آموز به حساب کاربری در سایت ثبت نام تیزهوشان
  • تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی و تعیین اولویت های انتخابی
  • بارگذاری تصویر داوطلب
  • پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان علامه حلی تهران
  • دریافت شماره پیگیری ثبت نام تیزهوشان علامه حلی از سامانه مای مدیو دانش آموزی

شرایط ورود به دبیرستان علامه حلی

شرایط ورود به دبیرستان علامه حلی مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام تیزهوشان تعیین گردیده و پذیرش دانش آموز در دبیرستان های دوره دوم علامه حلی (صرفاً برای ورود به پایه دهم) برای تکمیل ظرفیت این مدارس، از طریق برگزاری آزمون ورودی متمرکز کشوری از بین دانش آموزان واجد شرایط زیر انجام می شود:

شرایط ثبت نام دبیرستان علامه حلی تهران
1- اشتغال به تحصیل در پایه نهم در سال تحصیلی 1402-1403
2- شرط معدل بالای 18 و 19 دانش آموزان پایه نهم سایر مدارس که معدل کل خرداد ماه پایه هشتم (سال تحصیلی 1401-1402 ) و نوبت اول پایه نهم آنان (سال تحصیلی 1402 – 1403 ) حداقل 19 باشد. دانش آموزان پایه نهم مدارس استعدادهای درخشان که معدل نوبت اول آنان در سال تحصیلی 1402 – 1403 بیشتر از 18 باشد.

زمان ثبت نام امتحان ورودی علامه حلی

زمان ثبت نام امتحان ورودی علامه حلی تهران برای داوطلبان پایه هفتم (متوسطه اول) و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم (متوسطه دوم) از روز سه شنبه 1402/01/15 آغاز و تا روز جمعه 1402/01/25ادامه دارد. مدت زمان ثبت نام 10 روز می باشد و قابل تمدید نخواهد بود. فراموش نکنید که تمامی فرآیند های ثبت نام به صورت اینترنتی و توسط خود داوطلبان انجام می شود.

ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان علامه حلی پسرانه تهران، از 15 تا 25 فروردین ماه

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پیش ثبت نام دبیرستان علامه حلی دوره اول می توانید با کارشناسان دپارتمان تیزهوشان مشاور گروپ تماس بگیرید تا متناسب با شرایط شما، راهنمایی های لازم را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سایت دبیرستان علامه حلی

سایت دبیرستان علامه حلی تهران helli.ir است و کلیه اطلاعات و اخبار مربوط به این مجموعه مدارس در این سامانه اطلاع رسانی می گردد. برای اطلاع از لیست سایت دبیرستان علامه حلی کلیک نمایید.

سایت دبیرستان علامه حلی تهران Moshavergroup.com

اما اگر قصد مراجعه به سایت ثبت نام دبیرستان علامه حلی را دارید، باید به سایت my.medu.ir مراجعه کنید چرا که سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان my.medu.ir است و کلیه داوطلبان باید برای نام نویسی در امتحان ورودی علامه حلی به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش بروند.

لازم به ذکر است تا پیش از سال تحصیلی 1401 – 1402، ثبت نام آزمون های ورودی مدارس استعداد درخشان در سامانه azmoon.medu.ir انجام می شد. اما از این به بعد به صورت یکپارچه در سراسر کشور و از طریق my medu.ir انجام می پذیرد.

هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان علامه حلی تهران

کلیه شرکت کنندگان آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان علامه حلی تهران ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان به صورت اینرنتی و از طریق درگاه متصل به سامانه ثبت نام MY.MEDU.IR خواهند بود. مبلغ 700/000 ریال معادل 70 هزار تومان به ازاء هر داوطلب در نظر گرفته شده است و داوطلبان باید جهت پرداخت وجه ثبت نام، از کارتهای بانكی عضو شبكه شتاب استفاده نمایند.

توجه1 : هرنوع پرداخت خارج از سامانه ثبت نام آزمون فاقد اعتبار بوده و مبلغ واریزی قابل بازگشت نخواهد بود. پس فقط از طریق همین درگاه متصل به سامانه مای مدیو MY MEDU.IR استفاده کنید.

توجه2 : مبلغ فوق ثابت بوده و به جز این مبلغ، دریافت هرگونه وجه تحت هر عنوان ممنوع است. مراقب تبلیغات های دروغین و کلاهبرداری هایی که ممکن است در این فرآیند صورت بگیرد باشید.

توجه 3 : توجه داشته باشید که این مبلغ صرفا به منظور فراهم کردن امکانات حضور شما در جلسه آزمون تیزهوشان دریافت می گردد و متفاوت از شهریه علامه حلی 1 و … می باشد!

تاریخ آزمون ورودی علامه حلی

تاریخ آزمون ورودی علامه حلی با توجه به اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام تیزهوشان، در تاریخ های یک و دو تیر تعیین شده است. آزمون ورودی پایه هفتم، راس ساعت ۹ صبح، روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۱ و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم، راس ساعت ۹ صبح، روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲ برگزار می شود.

زمان برگزاری آزمون دبیرستان علامه حلی تهران ششم به هفتم زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم
1 تیر 1402 2 تیر 1402

توجه داشته باشید که دانلود سوالات آزمون علامه حلی به شما کمک می کند تا با نمونه سوالات آشنا شده و از این طریق سطح دانش خود را برای شرکت در امتحان ورودی علامه حلی بسنجید.

کارت ورود به جلسه امتحان علامه حلی

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان علامه حلی ۱۴۰۲ (ششم و نهم) و به همراه داشتن آن از ضروریات شرکت در آزمون است. چرا که در صورت همراه نداشتن کارت امتحان ورودی علامه حلی و همچنین کارت شناسایی معتبر از ورود شما به جلسه آزمون تیزهوشان جلوگیری به عمل خواهد آمد. بنابراین حتما با آغاز فرآیند انتشار کارت در سامانه my.medu.ir هر چه سریعتر نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنید.

در این صورت تا پیش از فرا رسیدن تاریخ آزمون ورودی علامه حلی فرصت کافی برای ویرایش اطلاعات غلط احتمالی مندرج بر روی کارت خود را خواهید داشت.

نتایج آزمون دبیرستان علامه حلی تهران

نتایج آزمون دبیرستان علامه حلی تهران از سایت my medu.ir قابل مشاهده می باشد و داوطلبان با مراجعه به سامانه مذکور می توانند نتایج آزمون خود را مشاهده نمایند.

  • نتایج آزمون ورودی پایه دهم چند روز پس از برگزاری آزمون در سایت مای مدیو به نشانی اینترنتی my medu.ir منتشر خواهد شد.
  • برای پذیرفته شدگان آزمون دبیرستان علامه حلی تهران کارنامه صادر نمی شود.
  • برای آن دسته از داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده اند، یک هفته پس از اعلام نتایج آزمون کارنامه عدم قبولی که شامل تعداد پاسخ های غلط، صحیح، امتیاز کل دانش آموز و امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسه صادر می شود.
  • در صورت شرکت همزمان دو دانش آموز همزاد در آزمون سنجش هفتم یا آزمون ورودی دهم و قبولی یکی از آنها، دیگری در صورت کسب حداقل 80 درصد امتیاز آزمون آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسه مورد تقاضا، می تواند مازاد بر ظرفیت پیش بینی شده در مدارس تیزهوشان ثبت نام نماید.

آدرس دبیرستان علامه حلی

در این بخش جدول آدرس دبیرستان علامه حلی تهران را مشاهده می کنید. لازم به ذکر است مجموعه دبیرستان علامه حلی دوره اول و دوره دوم متوسطه دارای 10 مرکز در استان تهران می باشد.

نام مدرسه علامه حلی منطقه آدرس دبیرستان علامه حلی تهران
دبیرستان علامه حلی 1 دوره دوم ( منطقه 11) تهران، خیابان کارگر جنوبی، چهارراه لشکر، خیابان کمالی، خیابان غفاری
دبیرستان علامه حلی 1 دوره اول ( منطقه 11) خیابان امام خمینی، خیابان شیخ هادی، کوچه زمان پور، پلاک 18
دبیرستان علامه حلی 2 دوره دوم (منطقه 16) خیابان شوش غربی،ایستگاه قند و شکر،خیابان دشتبان زاده ، خیابان رضایی ، پلاک 8
دبیرستان علامه حلی 2 دوره اول (منطقه 4) میدان رسالت، خیابان هنگام، بالاتر از میدان الغدیر، ضلع شمالی سازمان آب، کوچه شهید عیوض نعمت‌زاده دبیرستان دوره اول علامه حلی دو تهران
دبیرستان علامه حلی 3 دوره دوم (منطقه 1)
نیاوران -رو بروی کلانتری 123 نیاوران- خیابان فیضیه- دبیرستان استعدادهای درخشان علامه حلی3
دبیرستان علامه حلی 3 دوره اول (منطقه 1) میدان تجریش-خیابان شهید ملکی (سعد آباد)-نبش بن بست سوم
دبیرستان علامه حلی 4 دوره دوم (منطقه 2) بزرگراه جلال آل احمد، خیابان آرش مهر، جنب فروشگاه فرهنگیان، پلاک ۹
دبیرستان علامه حلی 4 دوره اول (منطقه 14)  اتوبان محلاتی خیابان نبردجنوبی خیابان زمزم غربی خیابان شمشاد جنب فروشگاه شهروند مدرسه علامه حلی4
دبیرستان علامه حلی 5 دوره دوم (منطقه 5) خیابان ایرانشهر جنوبی، بعد از تقاطع سمیه، پلاک ۵۰
دبیرستان علامه حلی 5 دوره اول (منطقه 5) اتوبان شهید همّت، بلوار سردار جنگل، خیابان شهید مخبری، انتهای خیابان شهید افخمی، خیابان فرزانه، ساختمان شهید همّت
دبیرستان علامه حلی 6 دوره اول (منطقه 2)
تهران، خیابان شهرآرا، خیابان آرش مهر، کوچه 32
دبیرستان علامه حلی 7 دوره دوم (منطقه 14) تهران، خیابان دماوند، ایستگاه سبلان، خیابان باب زرتابی، نبش خیابان هشت متری اول پلاک 1
دبیرستان علامه حلی 7 دوره اول (منطقه 16) خیابان شوش غربی ، خیابان شهید مرسلی جنب پارک مادر دبیرستان دوره اول علامه حلی هفت
دبیرستان علامه حلی 8 دوره دوم (منطقه 3) میدان مادر، خیابان سنجابی، کوچه سوم، پلاک ۶ دبیرستان علامه حلی ۸
دبیرستان علامه حلی 8 دوره اول (منطقه 9) خیابان دامپزشکی، خیابان حیدریان، جنب باشگاه خورکیان
دبیرستان علامه حلی 9 دوره دوم (منطقه 14) زمزم غربی، تقاطع نبرد جنوبی، خیابان شمشاد، جنب فروشگاه شهروند
دبیرستان علامه حلی 9 دوره اول (منطقه 17) بازار مبل یافت آباد ، کوچه مدرسه، پلاک 1/2398
دبیرستان علامه حلی 10 دوره دوم (منطقه 1) پاسداران ، انتهای خیابان گلستان دهم
دبیرستان علامه حلی 10 دوره اول (منطقه 13)
تهران، خيابان دماوند، خیابان شهید منتظری، بلواراسدی، کوچه گودرزی

برای اطلاع از لیست دبیرستان علامه حلی دوره اول و همچنین دبیرستان علامه حلی دوره دوم نزدیک به محل سکونت خود می توانید با مشاوران مجموعه تماس بگیرید 9099071613 همه روزه حتی در روزهای تعطیل رسمی هم در کنار شماییم.


ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم به معرفی جامعی از مجموعه مدارس تیزهوشان دبیرستان علامه حلی تهران بپردازیم. اگر شما هم جزو علاقه مندان به تحصیل در این مجموعه مدارس و یا جزو گروه دانش آموزان عزیز این مجتمع آموزشی هستید و درباره این مبحث سوال دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️مراحل ثبت نام دبیرستان علامه حلی تهران چیست؟

✔️ابتدا باید در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت کرده و نمره قبولی را کسب نمایید تا بتوانید برای ثبت نام حضوری دبیرستان علامه حلی تهران اقدام کنید.

✔️پیش ثبت نام دبیرستان علامه حلی دوره اول کی آغاز می شود؟

✔️برای اطلاع از تاریخ پیش ثبت نام دبیرستان علامه حلی دوره اول و دوره دوم تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

✔️آدرس مدارس تیزهوشان علامه حلی را از کجا پیدا کنم؟

✔️لیست کامل آدرس دبیرستان علامه حلی تهران را در این مقاله مشاور گروپ مشاهده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دبیرستان علامه حلی تهران | ثبت نام علامه حلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی