دریافت نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 1400

دریافت نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه ای

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه ای

اعلام نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه ای

اعلام نتایج آزمون کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای

اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی فنی و حرفه ای

زمان اعلام نتایج آزمون کاردانی فنی حرفه ای

اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 1400

دریافت نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه ای

داوطلبانی که در آزمون های کاردانی نظام جدید دانشگاه های فنی و حرفه ای و غیردولتی غیرانتفاعی شرکت کردند، از هم اکنون با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت کارنامه آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 1400 خود اقدام کنند.

آزمون مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ برای ۵ کدرشته امتحانی با آزمون شامل الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، حسابداری و تربیت بدنی در صبح روز جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۸۸ شهرستان برگزار شد.

دفترچه آزمون شامل سوالات دروس عمومی، پایه و تخصصی (در مجموع ۱۶۰ سوال) بود و متقاضیان باید در مدت ۲۱۰ دقیقه به سوالات پاسخ می‌دادند. تمامی دفترچه‌های سوال آزمون متقاضیان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر متقاضی بر روی جلد دفترچه آزمون درج شده است.

همچنین ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای و انتخاب رشته برای ۳۰ رشته بدون آزمون مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ ساعت ۲۴ امشب ۲۲ مرداد به پایان می‌رسد.

در ۳۰ کدرشته شامل الکترونیک، ساخت و تولید، صنایع فلزی، تاسیسات مکانیکی، صنایع چوب و مبلمان، چاپ، عمران، معماری، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی، متالورژی، سرامیک، معدن، علوم دریایی، امور اداری، تربیت کودک و مدیریت خانواده، طراحی و دوخت، گرافیک، نقاشی، امور دامی، امور زراعی و باغی، ماشین‌های کشاورزی، صنایع غذایی، هتلداری و گردشگری، حمل و نقل، مکاترونیک، پویانمایی، معماری داخلی، صنایع دستی و انرژی تجدیدپذیر خورشیدی آزمون برگزار نخواهد شد.

پذیرش دانشجو در این رشته‌ها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت می‌گیرد.

متقاضیان گزینش در رشته‌های بدون آزمون می‌توانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کد رشته محل‌های انتخابی خود می توانستند تا ساعت ۲۴ روز ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

به متقاضیان سال آخر شاخه‌های فنی و حرفه‌ای، کاردانش و نظام جدید ۶-۳-۳ که تا پایان شهریور ماه سال جاری ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ موفق به اخذ گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه خود نمی‌شوند توصیه می‌شود نسبت به حذف کدرشته محل‌های انتخابی خود که فقط در مهرماه پذیرش دارند از طریق سایت سازمان سنجش و قسمت ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

در غیر این صورت چنانچه افراد در ردیف پذیرفته شدگان این قبیل رشته‌ها قرار گیرند، از آنان ثبت نام به عمل نخواهد آمد و هیچ‌گونه تقاضایی پذیرفته نخواهد شد.

نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های مندرج در دفترچه راهنما ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ براساس امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، است.

به متقاضیانی که احتمال می‌دهند تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۰ موفق به اخذ مدرک دیپلم نمی‌شوند، مؤکداً توصیه می‌شود کدرشته محل‌هایی را که نوبت پذیرش آنها نیمسال دوم (بهمن ماه) است را انتخاب کنند.

هر متقاضی منحصراً مجاز است که یکی از مجموعه‌های ثبت نامی متناسب با دیپلم خود را منطبق با دفترچه راهنما انتخاب کند. متقاضیانی که به هر دلیل در رشته‌ای غیر از رشته متناسب با دیپلم خود در آزمون ثبت نام و انتخاب رشته کرده و پذیرفته شود قبولی آنان در هر مرحله‌ای از تحصیل که باشند باطل شده و حق هیچ‌گونه ادعایی را نخواهند داشت.

متقاضیانی که هم اکنون علاقمند به گزینش در رشته‌های موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی هستند لازم است پس از اطمینان از پذیرش این موسسات در رشته امتحانی خود با ورود به بخش ویرایش اطلاعات و خرید کارت اعتباری بوسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال باشد، با پرداخت مبلغ ۱۳۷ هزار ریال به عنوان وجه اعلام علاقمندی اقدام کنند.

کدرشته محل‌های حذف شده و جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنما و اصلاح آدرس برخی از موسسات آموزش عالی در اطلاعیه ۱۸ مرداد در سایت سازمان سنجش قرار دارد و افراد متقاضی رشته‌های بدون آزمون با توجه به اصلاحیه‌ها، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.



متقاضیان می‌توانند كلیه سوالات و پرسش‌های خود درخصوص موارد مرتبط با دریافت نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 1400 – 1401 و دیگر نکات آزمون‌ را از بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور  پیگیری نمایند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی  از ساعت 08:00 لغایت 24:00 با كارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.


دریافت کارنامه آزمون کاردانی فنی و حرفه ای

به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون‌ مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای و یا دیگر مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ تحصیلی 1400 – 1401 (اعم از رشته های تحصیلی با آزمون و  یا رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی) پذیرفته‌ شده‌اند، می رساند. همین حالا شما عزیزان جهت دریافت نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 1400 – 1401 و مشاهده کارنامه آزمون کاردانی فنی و حرفه ای می توانید از کارشناسان ما راهنمایی های مربوطه را دریافت نمایید.

دریافت نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه ای

اعلام نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 1400

متقاضیانی که‌ اسامی آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی این آزمون اعلام‌ شده‌ است‌، لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام حضوری کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای (علاوه بر مدارک مندرج در این مقاله) در تاریخ 1400/06/31 به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.

(آدرس پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای برای پذیرفته شدگان دوره های روزانه وشبانه www.tvu.ac.ir  می باشد)

بدیهی است در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در درگاه اطلاع رسانی آموزشکده یا موسسه محل قبولی، پذیرفته‌شدگان لازم است با توجه‌ به‌ نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در جداول شماره 9 صفحات‌ 186 الی 220 دفترچه ‌راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون‌ دوره‌های کاردانی نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1400 ، نسبت‌ به‌ شناسایی مؤسسه محل‌ قبولی خود اقدام و در یکی از روزهای شنبه مورخ 1400/07/03 و یا یکشنبه مورخ 1400/07/04 با در دست ‌‌داشتن ‌‌مدارک‌‌ لازم‌، به‌ شرح‌ مندرج‌ در بند «ب» این‌ اطلاعیه‌ برای ثبت‌‌نام‌ به‌ موسسه محل‌ قبولی خود مراجعه‌ نمایند. عدم مراجعه بموقع پذیرفته شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

  1. متقاضیانی که‌ در ردیف پذیرفته شدگان رشته‌های تحصیلی پذیرش برای نیمسال اول سال تحصیلی جاری (سال تحصیلی 1400 – 1401) آزمون‌ دوره‌های کاردانی نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1400 قرار گرفته‌اند، به‌ شرطی مجاز به ‌ثبت‌نام‌ در مؤسسه محل قبولی خود خواهند بود که‌ دارای گواهینامه دوره متوسطه نظام جدید در یکی از رشته‌های تحصیلی شاخه فنی و حرفه‌ای و کارودانش و یا دیپلم فنی و حرفه‌ای و کارودانش نظام ترمی و یا سالی واحدی و یا دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی جدید ( نظام  3-3-6) و یا نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی بوده و یا دوره مربوط را حداکثر تا پایان شهریور ماه سال‌ 1400 با موفقیت‌ به پایان رسانده باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) بوده باشند.
  2.  افرادی که در ردیف پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1400 – 1401 (بهمن ماه) قرار گرفته‌اند، می بایست تا پایان بهمن ماه سال جاری (1400/11/30) موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر شوند، تا مجاز به ثبت‌نام و ادامه تحصیل از نیمسال دوم سال جاری باشند و در غیر اینصورت قبولی آنان باطل میباشد.

تبصره: پذیرفته‌شدگان دارای دیپلم شاخه نظری نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی در زمان ثبت‌نام علاوه بر مدرک دیپلم، میبایست گواهی مدرک پیش‌دانشگاهی با تاریخ فارغ‌التحصیلی حداکثر تا 1400/06/31 را نیز ارائه نمایند.


مدارک لازم برای ثبت نام حضوری کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای به شرح ذیل خواهد بود.

  1.  اصل‌ مدرک‌ دیپلم‌ یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه نظام جدید در یکی از شاخه‌های کار و دانش‌ و یا فنی و حرفه‌ای از محل‌ تحصیل‌ مبنی بر گذراندن‌ کلیه‌ واحدهای ‌درسی، کارورزی و کارآموزی در دوره‌ سه‌ ساله‌ تا پایان‌ شهریورماه 1400 که‌ به‌ تایید رئیس‌ مؤسسه محل ‌تحصیل‌ رسیده‌ باشد.
  2. اصل‌ مدرک دیپلم‌ متوسطه‌ و یا گواهی موقت‌ پایان‌ تحصیلات‌ متوسطه‌ نظام‌ قدیم‌ آموزش‌ متوسطه‌  متناسب‌ با نوع‌ رشته‌ قبولی.
  3. اصل مدرک دیپلم شاخه نظری نظام آموزش جدید (نظام 3-3-6) یا نظام سالی واحدی و یا ترمی واحدی و یا گواهی موقت پایان تحصیلات متناسب با نوع رشته قبولی (متقاضیان دیپلم شاخه نظری نظام سالی واحدی و یا ترمی واحدی میبایست در زمان ثبت نام علاوه بر مدرک دیپلم، مدرک پیش دانشگاهی نیز ارائه نمایند).
  4. ارائه رسید درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم که از دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک اقدام شده است. به آدرس: emt.medu.ir  و ارائه رسید (کد پیگیری) آن به دانشگاه محل قبولی.
  5. اصل‌ شناسنامه‌ و دو برگ‌ فتوکپی از تمام‌ صفحات‌ آن‌.
  6. اصل کارت ملی و دو برگ فتوکپی از پشت و روی آن
  7. شش قطعه‌ عکس‌ 4×3 تمام‌ رخ‌ تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری.
  8. مدرکی که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ برادران را با توجه‌ به‌ بند مقرارت وظیفه عمومی مندرج‌ در صفحه 18 دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی ‌نظام‌جدید (دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی ‌غیرانتفاعی) سال 1400 مشخص ‌کند.

تبصــره: با توجه به اینکه مطابق ضوابط به دانش آموزان و هنرجویان سال آخر کار و دانش و یا فنی و حرفه ای به شرط اخذ دیپلم تا تاریخ 1400/11/30 اجازه انتخاب کدرشته های تحصیلی نیمسال دوم داده شده است، لذا ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته-شدگان آن دسته ‌از کدرشته های تحصیلی که پذیرش‌ آن مربوط‌ به ‌نیمسال دوم سال‌تحصیلی 1400 – 1401 میباشد، بشرط اخذ مدرک تحصیلی دیپلم تا تاریخ 1400/11/30 بلامانع می باشد.

توجه : پذیرفته شدگانی که با استفاده از سهمیه رزمندگان، ایثارگران پذیرفته ‌شده‌اند، در زمان ثبت‌نام ملزم به ارائه فرم و یا مدرکی در رابطه با تائید سهمیه ثبت نامی خویش نمی باشند. بدیهی است درصورت عدم تایید سهمیه پذیرفته‌شدگان مذکور از سوی ارگان ذیربط، موضوع از طریق این سازمان به موسسه محل قبولی اعلام خواهد شد.

  • رزمندگان بسیجی
  • رزمندگان جهادگر
  • رزمندگان نیروهای مسلح
  • خانواده معظم شهدا «پدر، مادر، خواهر و برادرشهید»
  • همسر و فرزندان معظم شهدا و یا مفقودالاثر
  • جانبازان با جانبازی 25% و بالاتر و همسر و فرزندان آنان
  • جانبازان با جانبازی زیر 25% و همسر و فرزندان آنان
  • آزادگان عزیز و فرزندان و همسر آنان
  • همسر و فرزندان رزمندگان بسیجی، جهادگر و یا نیروهای مسلح با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه

قابل توجه پذیرفته شدگان :

  1.  کارنامه علمی حاوی رتبه متقاضیان در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان این کدرشته‌ها در سهمیه مربوط، با توجه به نمره‌کل و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته ‌شده در هر یک از کدرشته‌ محلهای انتخابی و سایر اطلاعات مفید دیگری همزمان با اعلام نتیجه در درگاه اطلاع‌رسانی این  سازمان قرار داده می شود.
  2. به پذیرفته‌شدگان توصیه میشود که قبل از مراجعه در تاریخهای تعیین شده برای ثبت‌نام، برای اطلاع دقیق از زمان و مدارک لازم  برای  ثبت نام به درگاه اطلاع رسانی موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.
  3. براساس ضوابط، پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی دوره روزانه آزمون کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1400، اعم از اینکه در رشته قبولی خود ثبت نام نمایند یا ننمایند حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل، مجاز به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دوره روزانه آزمون کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1400 نمیباشند.
  4. در هر مرحله از ثبت‌نام و یا هنگام تحصیل چنانچه مشخص گردد متقاضی حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه داده و واجد شرایط نمیباشد قبولی متقاضی باطل و از ادامه تحصیل وی ممانعت به عمل خواهد آمد.

نحوه ارتباط با این سازمان و ارسال درخواست

  1.  باتوجه به عدم پذیرش حضوری داوطلبان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. داوطلبان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.
  2. با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی هایی که به صورت مختلف به عمل آمده، از صحت کدرشته محل قبولی اعلام شده پذیرفته‌شدگان اطمینان حاصل شده و متقاضیان پس از دریافت کارنامه از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان در صورتیکه درباره کدرشته‌های انتخابی و سایر مندرجات کارنامه سوالی داشته ‌باشند، میتوانند درخواست خود را حداکثر تا تاریخ 1400/07/07 از طریق سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور (روش اعلام شده در بند 1 قسمت د) به این سازمان ارسال نمایند. بدیهی است به درخواستهایی که بعد از تاریخ 1400/07/07  در این خصوص به سازمان ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

متقاضیان می‌توانند كلیه سوالات و پرسش‌های خود درخصوص موارد مرتبط با دریافت نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 99 – 1400 و دیگر نکات آزمون‌ را از بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور  پیگیری نمایند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی  از ساعت 08:00 لغایت 24:00 با كارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.


✔️نتایج رشته های بدون آزمون کاردانی چه زمان اعلام می شوند ؟

✔️همانطور که در مقاله اشاره شده است نتایج هر دو پذیرش با آزمون و بدون آزمون کاردانی همزمان اعلام می شوند

✔️زمان اعلام نتایج آزمون کاردانی فنی حرفه ای چه موقع است؟

✔️در تاریخ 1400/06/30 با ورود به سایت دریافت نتایج می توانید نتایج کاردانی فنی حرفه ای خود را دریافت نمایید.

✔️پذیرش در آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 1400 - 1401 به چه صورت است؟

✔️پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در ۹ رشته با آزمون و در 30 رشته صرفا با سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع دیپلم) صورت گرفته است

✔️شرایط ثبت نام پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ آزمون ‌كاردانی‌ دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای به چه صورت خواهد بود؟‎

✔️تمامی موارد مرتبط با دریافت نتایج نهایی آزمون فنی و حرفه‌ای و تمامی شرایط ثبت نام پذیرفته‌شدگان‌ نهایی مورد نیاز در این مقاله ذکر شده است. شما می توانید با استفاده از لینک دریافت نتایج آزمون کاردانی موجود در مقاله، کارنامه آزمون فنی حرفه ای خود را به راحتی از سایت سازمان سنجش دریافت نمایید.

4.2/5 - (20 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سیدعلی

    بادرود فراوان
    لطفا آمارشرکت کنندگان رشته های تربیت بدنی و معماری و نقشه کشی در کنکور 1400 به تفکیک جنسیت را می خواستم
    سپاسگزارم

    پاسخ
  2. سیدعلی حسینی

    سلام میخواستم بدونم تعداد شرکت کنندگان دررشته نرم افزار وکاپیوتر درکنکور سال1400 جند نفر بودنند

    پاسخ
  3. عرشیا

    کل شرکت کننده های چند نفر بودن؟

    پاسخ
  4. سبحان

    سلام خسته نباشيد ميخواستم بدونم تعداد شركت كنندگان رشته معماري چقدر بوده؟؟؟

    پاسخ
  5. Rana

    سلام
    وقت بخیر ببخشید خواستم ببینم تعداد داوطلبان کامپیوتر چند نفر بودن؟؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین…

    پاسخ
  6. Mamad_ho33

    سلام
    از کجا میتونیم بفهمیم داخل هر رشته فنی چند نفر شرکت کردن؟

    پاسخ
  7. شیدا

    سلام من رشتم معماری نقشه کشی دیپلم سال ۹۵ الان در کنکور فنی نظام جدید و موسسات غیر انتفاعی شرکت کردم آیا باید کتاب های دبیرستان خودمو بخونم یا کتابای جدید ایا کنکور نظام قدیم و جدید کتاب ها و منابع درسی و امتحان فرق دارن

    پاسخ
    1. user3

      باید منابع جدید رو بخونید

      پاسخ
      1. ali

        سلام می خواستم بپرسم در سال 99رشته برق صنعتی الکترو تکنیک دانشگاه ملی چند نفر میپذیرد و چند نفر داوطلب دارد ؟

        پاسخ
        1. user3

          سنجش آمار 99 رو اعلام نکرده !

  8. Amiri

    سلام خسته نباشید!
    نوشتید 49 هزار تا ثبت نام کردن ، این آمار رشته های با آزمون است یا بدون آزمون و یا هر دو ؟
    بعد ظرفیت 255 هزار تا ؟ ینی 200 هزار تا ظرفیت اضاف مونده !
    این آمار نهایی بوده ؟؟؟
    در ضمن امار کنکور سالهای قبل رو ندارید ؟
    میخواستم بدونم آمار ثبت نام هر سال افزایش پیدا میکنه یا کاهش ؟
    لطفا جواب بدین. ممنون از سایت خوبتون!!!

    پاسخ
  9. مهران برزگری

    سلام خسته نباشید میخواستم ببینم تعداد شرکت کنندگان کنکور تربیت بدنی امسال چقدر بوده و ایا میشه از طریع کنکور تربیت بدنی فیزیوتراپی قبول شد یا نه

    پاسخ
  10. احمد

    سلام پس تکلیف ظرفیت دویست هزار تا صندلی دیگه چی میشه

    پاسخ
  11. آرش اسماعیلی

    سلام می خوام بدونم تعداد شرکت کنندگان رشته الکتروتکنیک چند نفر است

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      با توجه به اینکه کنکور فنی و حرفه ای در روز جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ برگزار خواهد شد ؛ لذا آمار نهایی داوطلبان به تفکیک هر رشته بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد که در روزهای آتی می توانید با رجوع به سایت مشاور گروپ از آمار نهایی شرکت کنندگان مطلع شوید .

      پاسخ
  12. نازنین

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میتونم زمان انتشار کارت ورود به جلسه،اولویت شهر هارو تغییر بدم‌؟؟؟واقعا دچار مشکل شدم و نیازه که ویرایشش کنم

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید … 9099071613 بدون کدگیری و فقط از تلفن ثابت

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی