ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ اصفهان Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در این مقاله مشاور گروپ ارائه داده شده است.اگر شما هم جزو متقاضیان شرکت در آزمون ورودی این مجموعه مدارس خاص در استان اصفهان هستید حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید چرا که ضمن معرفی مختصری از مدارس فرهنگ اصفهان، به زمان، شرایط، هزینه و نحوه ثبت نام اینترنتی آزمون ورودی می پردازیم.

همانطور که می دانید دبیرستان های فرهنگ در سراسر کشور جزو مراکز تحصیلی برتری به شمار می روند که مخصوص گروه دانش آموزان رشته علوم انسانی طراحی و تاسیس گشته اند.  با ما همراه باشید.

ثبت نام دبیرستان فرهنگ اصفهان

هر ساله در پی انتشار دفترچه ثبت نام دبیرستان فرهنگ اصفهان در بازه زمانی اردیبهشت ماه از علاقه مندان دعوت به عمل می آید تا برای شرکت در آزمون ورودی نام نویسی کنند. مجموعه مدارس فرهنگ استان اصفهان از جمله مدارس خاص در سطح کشور هستند و به همین دلیل متقاضیان واجد شرایط ثبت نام در مدارس فرهنگ اصفهان باید در تاریخ مقرر برای نام نویسی در آزمون مدارس فرهنگ اقدامات لازم را انجام دهند و با حضور به موقع در روز آزمون شانس خود را در رقابت با سایر علاقه مندان به تحصیل در این مجموعه مدارس بیازمایند.

مدارس فرهنگ چگونه مدارسی هستند؟ این مجموعه مدارس مخصوص دانش آموزان رشته علوم انسانی بوده و تنها افرادی که شرط معدل لازم را در رشته علوم انسانی داشته باشند و در فرم هدایت تحصیلی ( my medu ir ازمون رغبت و توانایی) مجاز به انتخاب رشته انسانی شده باشند می توانند برای ثبت نام دبیرستان فرهنگ اصفهان اقدام نمایند.

مدارس فرهنگ در چند استان کشور از جمله تهران، اصفهان، کرمان و … شعبه دارند. در ادامه به بررسی تاریخ ثبت نام مدارس فرهنگ اصفهان، شرایط ثبت نام و همچنین سایت و سامانه مربوطه می پردازیم.

بیشتر بخوانید : مدرسه فرهنگ تهران | نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ

زمان ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

زمان ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ، از دوشنبه  4 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا روز دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ادامه دارد. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ اصفهان برای  سال تحصیلی 1402 – 1403 را دارند، باید در بازه زمانی بیان شده به سایت ثبت نام مراجعه نمایند و فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

  آغاز پایان
زمان ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ 1402/2/4 1402/2/18
زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ 1402/2/28 1402/2/30

همچنین امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان در تاریخ های 1402/3/28  تا 1402/3/30 امکانپذیر شده است و افرادی که به هر دلیلی در تاریخ 4 تا 18 نتئوانستند ثبت نام کنند هم می توانند مراحل نام نویسی را در این بازه زمانی دو روزه پشت سر بگذارند.

تمدید مهلت ثبت نام مدارس فرهنگ اصفهان 1402

مهلت ثبت نام در مدارس فرهنگ اصفهان در بازه زمانی28 تا 30 اردیبهشت تمدید شد. داوطلبانی که تاکنون اقدام به ثبت نکردند، می توانند در این تاریخ به سامانه ثبت نام این مدارس مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند. توجه داشته باشید که زمان ثبت نام مدارس فرهنگ اصفهان دیگر به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

تمدید زمان ثبت نام دبیرستان فرهنگ اصفهان از 28 اردیبهشت تا 30 اردیبهشت 1402

سامانه ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان

اگر قصد شرکت در آزمون مدارس فرهنگ اصفهان را دارید از دو طریق می توانید به نشانی اینترنتی سامانه ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان service.isfedu.ir دسترسی پیدا کنید.

روش اول:  

  • ورود به میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir

سایت ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان سامانه ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ اصفهان Moshavergroup.com

  • سپس ورود به سایت اداره سنجش آموزش و پرورش استان اصفهان https://sanjesh.isfedu.ir/

روش دوم:

  •  استفاده از لینک مستقیم ورود به سایت مدارس فرهنگ اصفهان از طریق جدول زیر در سایت مشاور گروپ 🙂
 کافیست روی لینک ورود به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ اصفهان service.isfedu.ir کلیک نمایید.

شرایط ثبت نام مدارس فرهنگ اصفهان

شرایط ثبت نام مدارس فرهنگ اصفهان 1402 در ادامه بیان شده است. داوطلبانی که قصد ثبت نام و ادامه تحصیل در مجموعه مدارس فرهنگ را دارند، باید در آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ ثبت نام نمایند. شرایط ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ اصفهان به صورت زیر است:

دانش آموزان دبیرستان های فرهنگ، براساس آزمون ورودی از بین دانش آموزان پایه نهم تعیین می شوند. شرایط ثبت نام به صورت زیر است:

✅ اشتغال به تحصیل در پایه تحصیلی نهم

✅تابعیت ایرانی (ثبت نام اتباع غیر ایرانی نیز با لحاظ شرایط امکانپذیر خواهد بود)

✅کسب حداقل معدل 17 در امتحانات نوبت اول پایه نهم سال تحصیلی 1401 – 1402

✅ دانش آموزان باید برای قبولی در مدرسه فرهنگ اصفهان ، دارای حداقل معدل کل 18 در امتحانات پایه نهم باشند.

✅ دارا بودن شرایط احراز رشته ادبیات و علوم انسانی در فرم هدایت تحصیلی خرداد 1402.

نکته 1 : دانش آموزان متقاضی شرکت در مدرسه فرهنگ اصفهان فقط می توانند یک مدرسه را در نواحی شش گانه شهر اصفهان، برابر جدول مشخصات دبیرستان  های فرهنگ، انتخاب کنند و انتخاب بیشتر از این تعداد مجاز نیست. بنابراین حتما در هنگام ثبت نام، نهایت دقت را به عمل آورید.

نکته 2 : جابه جایی دانش آموزان پذیرفته شده در دبیرستان های فرهنگ اصفهان، در پایه دهم امکانپذیر نمی باشد. همچنین در صورت قبولی دیگر نمی توانید در سایر مدارس فرهنگ استان اصفهان هم ثبت نام کنید.

اگر شرایط ویژه ای دارید که نمی دانید به واسطه آن مجاز به ثبت نام دبیرستان های فرهنگ اصفهان هستید یا خیر می توانید با شماره 909071613 تماس بگیرید تا شرایط ثبت نام در مدارس فرهنگ را متناسب با شرایط خاص شما شرح دهیم.

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ اصفهان

مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ اصفهان یکی از شروط اصلی ثبت نام است و کلیه شرایط و ضوابط شرکت در آزمون را می توانید در این دفترچه مشاهده کنید. به همین دلیل ما در این بخش لینک دریافت فایل pdf دفترچه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا حتما پیش از انجام هرگونه اقدامی برای ثبت نام آن زا به دقت مطالعه نمایید.

برای مشاهده لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ کلیک نمایید.

هزینه ثبت نام آزمون مدرسه فرهنگ اصفهان

هزینه ثبت نام آزمون مدرسه فرهنگ اصفهان مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه، مبلغ 700/000 ریال معادل 70 هزار تومان در نظر گرفته شده است که کلیه شرکت کنندگان ملزم به پرداخت آن به صورت اینترنتی و در هنگام ثبت نام در سامانه آزمون مدارس فرهنگ استان اصفهان https://service.isfedu.ir هستند.

توجه داشته باشید که این مبلغ غیر قابل استرداد بوده و به هیچ عنوان بعد از تکمیل مراحل پرداخت امکان بازگشت پول وجود نخواهد داشت. بنابراین حتما از شرایط خود اطمینان حاصل کنید و سپس برای پرداخت وجه ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اقدام نمایید.

ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان دبیرستان دخترانه فرهنگ اصفهان Moshavergroup.com

ثبت نام دبیرستان فرهنگ اصفهان

ثبت نام دبیرستان فرهنگ اصفهان به صورت اینترنتی و غیرحضوری می باشد. داوطلبان لازم است پس از تهیه مدارک لازم نسبت انجام مراحل ثبت نام خود به صورت اینترنتی اقدام نمایند. مدارک ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ اصفهان به صورت زیر است:

  • کپی کارنامه سال تحصیلی 1401 – 1402
  • 2 قطعه عکس 4*3 مربوط به سال جاری
  • فرم ثبت نام تکمیل شده برای شرکت در آزمون
  • همراه داشتن فیش واریزی پرداخت هزینه ثبت نام آزمون

داوطلبان باید دقت داشته باشند که در زمان ثبت نام در سامانه ثبت نام مدارس فرهنگ با توجه به منطقه خود یکی از دبیرستان های فرهنگ را انتخاب کنند. فراموش نکنید که در صورت قبولی امکان جابه جایی برای دانش آموزان وجود ندارد.

مراحل ثبت نام دبیرستان فرهنگ اصفهان 1402

مراحل ثبت نام دبیرستان فرهنگ اصفهان 1402 به صورت زیر است:

✅ از کامپیوتر یا لپ تاپ جهت ثبت نام در سایت میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir استفاده نمایید.

✅کد ملی و تاریخ تولد خود را در کادرهای مشخص شده وارد کنید. سپس بعد از درج کد امنیتی، مطابق تصویر روی گزینه ورود جهت ثبت نام دبیرستان های فرهنگ اصفهان بزنید.

ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ اصفهان Moshavergroup.com

✅فرم نمون برگ تقاضانامه ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را تکمیل کنید.

✅ پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام در آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان با استفاده از لینک مورد نظر انجام دهید.

✅ حالا وارد صفحه ثبت نام شده و اطلاعات را تکمیل و عکس دانش آموز را بارگذاری نمایید و در نهایت با زدن دکمه” ثبت نهاییکد رهگیری دریافت نمایید. توجه داشته باشید که تنها در صورتی  ثبت نام شما تکمیل می شود که این کد رهگیری را از سامانه دریافت کرده باشید، در غیر اینصورت ثبت نام شما ناقص می باشد.

✅ در صورتی که پس از زدن دکمه “ثبت نهایی” نیاز به اصلاح داشتید در تاریخ های مشخص که برای اصلاح اطلاعات در نظر گرفته شده است می توانید اطلاعات وارد شده را اصلاح نمایید.

منابع آزمون مدارس فرهنگ اصفهان

منابع آزمون مدارس فرهنگ اصفهان سال 1402 در جدول زیر ارائه داده شده است و سوالات آزمون ورودی مدارس فرهنگ از این کتب درسی طراحی می شوند.

منابع آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
نام درس تعداد سوالات آزمون ورودی دبیرستان فرهنگ ضریب منابع طرح سوال زمان پاسخگویی
آموزش قرآن و پیام های آسمان 15 1 کتاب های پایه نهم سال تحصیلی 1401- 1402 120 دقیقه
فارسی 15 4
عربی 15 3
زبان انگلیسی 10 1
ریاضی 15 2
مطالعات اجتماعی(جغرافیا، تاریخ، مدنی) 15 2
علوم تجربی 15 1
جمع کل 100

**سوالات آزمون ورودی مدارس فرهنگ به صورت چهارگزینه ای طراحی می شود.

**آزمون نمره منفی دارد. یعنی به ازا هر پاسخ صحیح 3 نمره مثبت و به ازا هر پاسخ غلط 1 نمره منفی برای داوطلب در نظر گرفته می شود. توجه داشته باشید که برای سوالات بدون پاسخ، نمره ای منظور نحواهد شد. اما اگر داوطلب بیش از یک گزینه را در پاسخنامه آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان تیک زده باشد 1 نمره منفی برای او در نظر گرفته می شود.

برای دریافت نمونه سوالات آزمون فرهنگ نهم به دهم اصفهان می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجرب مشاور گروپ دریافت نمایید.

زمان برگزاری آزمون مدارس فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

زمان آزمون مدارس فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ، راس ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 1402/04/12 اعلام شده است. در صورت تغییر زمان آزمون مدرسه فرهنگ اصفهان 1402، از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. توجه داشته باشید که حتما در تاریخ مقرر شده با حضور به موقع دز حوزه های امتحانی، به برگزاری هر چه بهتر و منظم تر این آزمون کمک کنید.

همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان امری ضروری است و بدون کارت حق ورود به جلسه آزمون را نخواهید داشت.

کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان

کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ از تاریخ 6 یا 7خرداد ماه به مدت حدودا 5 روز قابل دریافت خواهد بود. بنابراین حتما در این بازه زمانی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ اصفهان  خود اقدام کنید زیرا تنها در صورتیکه کارت ورود به آزمون و مدرک شناسایی مانند شناسنامه یا کارت ملی را داشته باشید می توانید به جلسه امتحان وارد شوید.

اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ شامل مشخصات فردی، عکس داوطلب، رشته و مدرسه مورد تقاضا، مدرسه محل تحصیل فعلی و همچنین ساعت شروع و محل دقیق حوزه امتحانی خواهد بود.

لیست مدارس فرهنگ اصفهان

لیست مدارس فرهنگ اصفهان برای متقاضیان ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان 1402 در ادامه ارائه داده شده است:

لیست مدارس فرهنگ اصفهان آدرس دبیرستان های فرهنگ اصفهان Moshavergroup.com

ظرفیت پذیرش پایه دهم دبیرستان های فرهنگ اصفهان

ظرفیت پذیرش پایه دهم دبیرستان های فرهنگ اصفهان برای سال تحصیلی 1402 – 1403 جمعا 600 نفر است.

ظرفیت پذیرش مدارس فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
دبیرستان دخترانه فرهنگ مفضلی 90
دبیرستان فرهنگ ناحیه 2 دخترانه 120
دبیرستان فرهنگ ناحیه 2 پسرانه 90
دبیرستان فرهنگ ناحیه 3دخترانه 90
دبیرستان فرهنگ ناحیه 4دخترانه 90
دبیرستان فرهنگ ناحیه 4 پسرانه 90
دبیرستان فرهنگ پسرانه شهدای دهنو آران و بیدگل 30

نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان

نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان معمولا بین 3 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون و بصورت اینترنتی از طریق سایت service.isfedu.ir قابل مشاهده و دریافت است . با تئجه به اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان، نتایج آزمون حداکثر تا اواخر تیر ماه از سایتservice.isfedu.ir منتشر و به اطلاع عموم داوطلبان می رسد.

در زمان اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان 1402 برای تمامی داوطلبان کارنامه آزمون شامل تعداد پاسخ های صحیح و نادرست ، نمره مکتسبه هر ماده درسی، نمره تراز شده داوطلب و نمره تراز شده آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسه؛ صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است بر اساس شیوه نامه اجرایی دبیرستان های فرهنگ، پذیرش دانش آموزان در  آزمون مدارس فرهنگ اصفهان بر اساس میانگین نمره آزمون ورودی و معدل کل پایه نهم به نسبت مساوی خواهد بود. یعنی 50 % از موفقیت شما به نتیجه آزمون ورودی و 50% دیگر نیز به نمره معدل کل پایه نهم شما بستگی دارد.

آزمون تکمیل ظرفیت دبیرستان های فرهنگ اصفهان

در صورت وجود ظرفیت در پایه های میانی، آزمون تکمیل ظرفیت دبیرستان های فرهنگ اصفهان 1402 – 1403 به صورت مجزا برگزار می شوند و داوطلبان می بایست برای اطلاع از شرایط و نحوه شرکت در آزمون میان پایه مدارس فرهنگ اصفهان در تاریخ مقرر، که متعاقبا در بخشنامه تیرماه 1402 اعلام می گردد، به محل دبیرستان مورد تقاضای خود مراجعه نمایند.


ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم راهنمای جامع ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه کنیم. اگر هنوز ابهام یا سوالی در این رابطه دارید می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مجموعه استفاده کنید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره در این زمینه دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

 

سوالات متداول ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان

 

✔️ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان 1402 چگونه است؟

✔️متقاضیان به منظور ثبت نام باید به سایت میز خدمت اداره آموزش و پرورش استان اصفهان مراجعه نمایند و با تکمیل فرم تقاضانامه و پرداخت هزینه ثبت نام کد پیگیری آزمون ورودی مدارس فرهنگ اصفهان را دریافت نمایند. راهنمای جامع تصویری در این مقاله قرار داده شده است.

✔️مهلت ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان تا چه زمانی ادامه دارد؟

✔️ثبت نام داوطلبان از 4 اردیبهشت ماه آغاز شده و تقریبا به مدت دو هفته ادامه دارد. برای اطلاع از تاریخ دقیق آخرین مهلت ثبت نام دبیرستان های فرهنگ اصفهان به متن مقاله مشاور گروپ مراجعه فرمایید.

✔️هزینه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ اصفهان چقدر است؟

✔️هزینه ثبت نام آزمون مدرسه فرهنگ استان اصفهان مبلغ 70 هزار تومان می باشد و به صورت اینترنتی قابل پرداخت است.

✔️سوالات آزمون مدارس فرهنگ اصفهان چگونه است؟

✔️سوالات آزمون به صورت چهارگزینه ای بوده و آزمون نمره منفی دارد. منابع و تعداد سوالات آزمون در مقاله قرار داده شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی