مدرسه فرهنگ تهران | نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ

مدرسه فرهنگ تهران نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ

جهت مشاوره در زمینه مدرسه فرهنگ تهران | نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای ثبت نام مدرسه فرهنگ تهران سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در این مقاله ارائه داده شده است. دبیرستان های فرهنگ جزو مراکز تحصیلی برتر کشور به شمار می روند که مخصوص گروه علوم انسانی می باشند. مجموعه مدارس فرهنگ این فرصت را فراهم کرده است تا دانش آموزان بتوانند در فضای آموزشی عالی به تحصیل خود ادامه دهند.

اگر می خواهید اطلاعات جامع و کاملی راجع به نحوه ثبت نام مجموعه مدارس فرهنگ تهران کسب کنید، پیش از هر کاری بهتر است این مقاله را با دقت مطالعه کنید. مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ، آماده ارائه پاسخ های حرفه ای به تمامی سوالات شما در زمینه نحوه ثبت نام مجموعه مدارس فرهنگ 1402 می باشد.

مدرسه فرهنگ تهران

مدارس فرهنگ چیست؟ مدرسه فرهنگ تهران از جمله مدارس خاص سطح کشور است و به همین دلیل متقاضیان واجد شرایط ثبت نام در مدارس فرهنگ تهران باید در تاریخ مقرر برای نام نویسی در آزمون مدارس فرهنگ اقدامات لازم را انجام دهند و با حضور به موقع در روز آزمون شانس خود را در رقابت با سایر علاقه مندان به تحصیل در این مجموعه مدارس بیازمایند.

مدارس فرهنگ چگونه مدارسی هستند؟ این مجموعه مدارس مخصوص دانش آموزان رشته علوم انسانی بوده و تنها افرادی که شرط معدل لازم را در رشته علوم انسانی داشته باشند و در فرم هدایت تحصیلی ( my medu ir ازمون رغبت و توانایی) مجاز به انتخاب رشته انسانی شده باشند می توانند برای ثبت نام دبیرستان فرهنگ اقدام نمایند.

در ادامه به بررسی تاریخ ثبت نام مدارس فرهنگ تهران، شرایط ثبت نام و همچنین سایت و سامانه مربوطه صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام مدرسه فرهنگ تهران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

زمان ثبت نام مدرسه فرهنگ تهران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ، از 4 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا تاریخ 20 اردیبهشت 1402 ادامه دارد. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ سال 1402 را دارند، باید در بازه زمانی بیان شده به سایت ثبت نام مراجعه نمایند و فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

همچنین امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام مدرسه فرهنگ تهران در تاریخ های دوشنبه 1402/3/22  تا شنبه 1402/3/27 امکانپذیر شده است.

تمدید ثبت نام مدارس فرهنگ 1402

مهلت ثبت نام در مدارس فرهنگ تهران تا روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه تمدید شد. داوطلبانی که تاکنون اقدام به ثبت نکردند، می توانند تا روز 1402/2/25 به سامانه ثبت نام این مدارس مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند. توجه داشته باشید که زمان ثبت نام مدارس فرهنگ دیگر به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

⚠️ تمدید زمان ثبت نام دبیرستان فرهنگ تهران تا روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه ⚠️

تمدید مهلت ثبت نام مدرسه فرهنگ تهران moshavergroup.com

سامانه ثبت نام مدارس فرهنگ

سایت مدارس فرهنگ برای هر مدرسه متفاوت است و تمامی اطلاعیه ها و اخبار مرتبط به مدرسه فرهنگ در این پورتال ها ثبت و اطلاع رسانی می شود. اما اگر قصد شرکت در آزمون مدارس فرهنگ را دارید از دو طریق می توانید به نشانی اینترنتی سامانه ثبت نام مدارس فرهنگ azmoon.tehranedu.ir دسترسی پیدا کنید.

روش اول:

  • ورود به سایت آموزش و پرورش استان تهران به نشانی tehran.medu.gov.ir
  • انتخاب گزینه سامانه ثبت نام دبیرستان فرهنگ مطابق تصویر زیر

سامانه ثبت نام مدارس فرهنگ سایت ثبت نام مدرسه فرهنگ تهران Moshavergroup.com

  • ورود به سایت azmoon.tehranedu.ir

روش دوم:

ساده ترین راه استفاده از لینک مستقیم ورود به سایت مدارس فرهنگ از طریق جدول زیر در سایت مشاور گروپ 🙂

شرایط ثبت نام مدارس فرهنگ

شرایط ثبت نام مدارس فرهنگ تهران سال 1402 در ادامه بیان شده است. داوطلبانی که قصد ثبت نام و ادامه تحصیل در مجموعه مدارس فرهنگ را دارند، باید در آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ ثبت نام نمایند. شرایط ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ به صورت زیر است:

دانش آموزان دبیرستان های فرهنگ، براساس آزمون ورودی از بین دانش آموزان پایه نهم تعیین می شوند. شرایط ثبت نام به صورت زیر است:

✅ اشتغال به تحصیل در پایه تحصیلی نهم

✅کسب حداقل معدل 17 در امتحانات نوبت اول پایه نهم سال تحصیلی 1401 – 1402

✅ دانش آموزان باید علاوه بر قبولی در مدرسه فرهنگ تهران ، دارای حداقل معدل کل 17 در امتحانات پایه نهم باشند.

✅ دارا بودن شرایط احراز رشته ادبیات و علوم انسانی در فرم هدایت تحصیلی خرداد 1402.

نکته 1 : دانش آموزان متقاضی شرکت در مدرسه فرهنگ تهران مجاز می باشند، بدون محدودیت منطقه ای برابر جدول مشخصات دبیرستان  های فرهنگ، نسبت به انتخاب یک دبیرستان برای ثبت نام اقدام نمایند.

نکته 2 : جابه جایی دانش آموزان پذیرفته شده در دبیرستان های فرهنگ تهران، در پایه دهم امکانپذیر نمی باشد.

نکته 3 : 10 درصد از سهمیه به دانش آموزان شاهد تعلق می گیرد. که در صورت پذیرفته شدن در آزمون دبیرستان فرهنگ تهران، ارائه مستندات قانونی استفاده از سهمیه به همراه سایر مدارک ثبت نام الزامی می باشد.

اگر شرایط ویژه ای دارید که نمی دانید به واسطه آن مجاز به ثبت نام دبیرستان های فرهنگ تهران هستید یا خیر می توانید با شماره 909071613 تماس بگیرید تا شرایط ثبت نام در مدارس فرهنگ را متناسب با شرایط خاص شما شرح دهیم.

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ تهران

مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ تهران یکی از شروط اصلی ثبت نام است و کلیه شرایط و ضوابط شرکت در آزمون را می توانید در این دفترچه مشاهده کنید. به همین دلیل ما در این بخش لینک دریافت فایل pdf دفترچه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا حتما پیش از انجام هرگونه اقدامی برای ثبت نام آن زا به دقت مطالعه نمایید.

ثبت نام مدرسه فرهنگ تهران

ثبت نام مدرسه فرهنگ تهران به صورت اینترنتی و غیرحضوری می باشد. داوطلبان لازم است پس از تهیه مدارک لازم نسبت انجام مراحل ثبت نام خود به صورت اینترنتی اقدام نمایند. هزینه شرکت در آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ شهر تهران مبلغ 90 هزار تومان می باشد و از طریق سایت https://azmoon.tehranedu.ir/ قابل پرداخت است. مدارک ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ تهران به صورت زیر است:

  • کپی کارنامه سال تحصیلی 1401 – 1402
  • 2 قطعه عکس 4*3 مربوط به سال جاری
  • فرم ثبت نام تکمیل شده برای شرکت در آزمون
  • همراه داشتن فیش واریزی

داوطلبان باید دقت داشته باشند که در زمان ثبت نام در سامانه ثبت نام مدارس فرهنگ با توجه به منطقه خود یکی از دبیرستان های فرهنگ را انتخاب کنند. فراموش نکنید که در صورت قبولی امکان جابه جایی برای دانش آموزان وجود ندارد.

مراحل ثبت نام دبیرستان فرهنگ 1402

مراحل ثبت نام دبیرستان فرهنگ 1402 به صورت زیر است:

✅ از کامپیوتر یا لپ تاپ جهت ثبت نام در سایت مدارس فرهنگ استفاده نمایید.

ثبت نام دبیرستان فرهنگ تهران مراحل ثبت نام مدرسه فرهنگ تهران Moshavergroup.com

✅ پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام در آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران با استفاده از لینک مورد نظر.

پرداخت هزینه ثبت نام مدرسه فرهنگ تهران Moshavergroup.com

✅ پس از پرداخت هزینه ثبت نام سیستم به شما کلمه عبوری می دهد که باید آن را یادداشت و تا انتهای آزمون نگهداری نمایید.

✅ پس از دریافت کلمه عبور باید به لینک ثبت نام در آزمون مراجعه و با وارد کردن کد ملی دانش آموز و کلمه عبور دریافتی از سیستم ، وارد صفحه ثبت نام شده و اطلاعات را تکمیل و عکس دانش آموز را بارگذاری نمایید و در نهایت با زدن دکمه” ثبت نهاییکد رهگیری دریافت نمایید

✅ در صورتی که پس از زدن دکمه “ثبت نهایی” نیاز به اصلاح داشتید در تاریخ های مشخص که برای اصلاح اطلاعات در نظر گرفته شده است می توانید اطلاعات وارد شده را اصلاح نمایید.

منابع آزمون مدارس فرهنگ

منابع آزمون مدارس فرهنگ تهران سال 1402 در جدول زیر ارائه داده شده است و سوالات آزمون ورودی مدارس فرهنگ از این کتب درسی طراحی می شوند.

منابع آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
نام درس تعداد سوالات آزمون ورودی دبیرستان فرهنگ
ضریب منابع طرح سوال زمان پاسخگویی
آموزش قرآن و پیام های آسمان 15 2 کتاب های پایه نهم سال تحصیلی 1401- 1402 120 دقیقه
فارسی 20 4
عربی 20 4
زبان انگلیسی 15 2
ریاضی 20 3
مطالعات اجتماعی(جغرافیا، تاریخ، مدنی) 20 3
جمع کل 110

**سوالات آزمون ورودی مدارس فرهنگ به صورت چهارگزینه ای طراحی می شود.

**آزمون نمره منفی دارد.

 

برای دریافت نمونه سوالات آزمون فرهنگ نهم به دهم تهران می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجرب مشاور گروپ دریافت نمایید.

زمان آزمون مدارس فرهنگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

زمان آزمون مدارس فرهنگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ، راس ساعت 9 صبح پنجشنبه مورخ 1402/04/15 اعلام شده است. لازم به ذکر است، تاریخ آزمون ورودی مدارس فرهنگ پیش از این 9 تیر اعلام شده بود که بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش زمان برگزاری این آزمون به 15 تیر موکول شده است. در صورت تغییر مجدد زمان آزمون مدرسه فرهنگ تهران 1402، از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

تغییر زمان برگزاری آزمون مدرسه فرهنگ تهران moshavergroup.com

کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ

کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ از تاریخ 11 خرداد ماه تا 14 خرداد به مدت 3 روز قابل دریافت خواهد بود. بنابراین حتما در این بازه زمانی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ  خود اقدام کنید زیرا تنها در صورتیکه کارت ورود به آزمون و مدرک شناسایی مانند شناسنامه یا کارت ملی را داشته باشید می توانید به جلسه امتحان وارد شوید.

لیست مدارس فرهنگ تهران

لیست مدارس فرهنگ تهران برای متقاضیان ثبت نام مدرسه فرهنگ تهران 1402 در ادامه ارائه داده شده است:

لیست مدارس فرهنگ شهر تهران

لیست مدارس فرهنگ شهر تهران

نتایج آزمون مدارس فرهنگ

نتایج آزمون مدارس فرهنگ معمولا بین 3 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون و بصورت اینترنتی از طریق سایت azmoon.tehranedu.ir قابل مشاهده و دریافت است . برای تمامی داوطلبان کارنامه آزمون شامل تعداد پاسخ های صحیح و نادرست ، نمره مکتسبه هر ماده درسی، نمره تراز شده داوطلب و نمره تراز شده آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسه؛ صادر خواهد شد. tehran medu ir نتایج آزمون فرهنگ را منتشر می کند.

بیشتر بخوانید : نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران 1402


براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده، زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ، از روز شنبه مورخ 1402/01/21 آغاز شده و تا روز سه شنبه مورخ 1402/01/31 ادامه دارد. ثبت نام داوطلبان صرفا به صورت اینترنتی و بر خلاف گذشته که از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش هر استان انجام می شد، فقط در my medu.ir مای مدیو | پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش امکان پذیر شده است.

 

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با ثبت نام مدرسه فرهنگ تهران شهر تهران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 دریافت نمایید..

سوالات متداول ثبت نام مدرسه فرهنگ تهران

✔️سایت ثبت نام مدارس فرهنگ چیست؟

✔️متقاضیان به منظور ثبت نام باید به سایت آزمون اداره آموزش و پرورش استان تهران مراجعه نمایند. لینک ورود به سایت ثبت نام مدرسه فرهنگ تهران در این مقاله قرار داده شده است.

✔️ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ تهران تا چه زمانی ادامه دارد؟

✔️ثبت نام داوطلبان از 4 اردیبهشت ماه آغاز شده و تقریبا به مدت دو هفته ادامه دارد. برای اطلاع از تاریخ دقیق آخرین مهلت ثبت نام دبیرستان های فرهنگ به متن مقاله مشاور گروپ مراجعه فرمایید.

✔️هزینه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ تهران چقدر است؟

✔️هزینه ثبت نام داوطبان مبلغ 90 هزار تومان می باشد و به صورت اینترنتی قابل پرداخت است.

✔️شرایط ثبت نام آزمون ورودی مدرسه فرهنگ تهران 1402 چیست؟

✔️شرایط ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ شهر تهران در این مقاله بیان شده است.

✔️سوالات آزمون مدارس فرهنگ چگونه است؟

✔️سوالات آزمون به صورت چهارگزینه ای بوده و آزمون نمره منفی دارد. منابع و تعداد سوالات آزمون در مقاله قرار داده شده است.

3.5/5 - (51 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مدرسه فرهنگ تهران | نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. H.D

    سلام خسته نباشید
    کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ ۱۴۰۲برامون ارسال میشه یا باید خودمون بیایم‌و تحویل‌بگیریم؟ از‌کجا باید تحویل بگیریم؟

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به مقاله ی مربوطه مراجعه بفرمایید
      کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ

      پاسخ
  2. فاطمه حسی نیا

    سلام من دانش اموز کلاس نهم هستم زمان ثبت نام متوجه نشدم الان می توانم ثبت نام کنم ؟

    پاسخ
  3. ماه

    سلام
    مجموعه فرهنگ دبیرستان دخترانه هم دارد؟

    پاسخ
  4. هما

    سلام.من دانش آموز سال دوازدهم تجربي ام (امسال دوازدهم رو ميخونم)و ميخوام تغيير رشته بدم و به مدارس فرهنگ برم.معدل اين سه سالم هم نوزده شده.ميتونم براي تغيير رشته و ثبت نام اقدام كنم؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403