تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی به یکی از سوالات پرتکرار داوطلبان پیرامون تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی پاسخ داده ایم. دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی: مجوز تکمیل ظرفیت رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، با پیگیری‌های انجام شده در شورای سنجش و پذیرش مصوب شد‌.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: شورای سنجش و پذیرش مجوز تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های پیراپزشکی سال ۹۹ دانشگاه آزاد را صادر کرد. سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: این پذیرش توسط دانشگاه آزاد اسلامی با هماهنگی وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

مهلت ثبت نام تمکیل ظرفیت پیراپزشکی آزاد

داوطلبانی که در کنکور سراسری سال گذشته، 99 ثبت نام و شرکت کرده اند و مجاز به به انتخاب رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی شده اند، می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 شرکت نموده و حداکثر 100 کد رشته محل را انتخاب نمایند.

داوطلبانی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 شرکت نکرده اند، در صورت علاقه، می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 شرکت نمایند.

****داوطلبان، چنانچه در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنند و پذیرفته شوند ، قبولی سراسری آن ها لغو نمی شود و می توانند بین قبولی دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد ، یکی را به دلخواه انتخاب و ثبت نام کنند .

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد

مهلت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از صبح روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ دوم اسفندماه ادامه دارد.

داوطبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

مهلت شرکت در فرآیند تکمیل ظرفیت مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دوم اسفندماه پایان می‌یابد.

تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد

براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده، ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه شنبه 28 بهمن ماه 99 آغاز شده و تا تاریخ 2 اسفند ماه 99 ادامه دارد. کلیه مراحل ثبت نام متقاضیان از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، به نشانی اینترنتی azmoon.org انجام می پذیرد.

داوطلبان توجه داشته باشند، 2 اسفند 99، آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد می باشد و امکان تمدید مجدد وجود ندارد. لذا توصیه می شود داوطلبان، در زمان مقرر با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد، فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی (غیرحضوری) انجام دهند.

تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

امکان تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد پس از تاریخ 2 اسفند ماه 99 وجود ندارد. آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد ، دوم اسفندماه 99 می باشد. طبق اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی داوطلبان گروه علوم تجربی حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۹۹ که بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند جهت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت این دانشگاه در رشته‌های (کاردانی و کارشناسی) گروه علوم پزشکی شرکت کنند.

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام کنند.

لازم است داوطلبان در ابتدا از وجود رشته محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس نسبت به پرداخت وجه انتخاب رشته دوره مربوطه اقدام کنند. نتایج این مرحله از تکمیل ظرفیت نیز هفته دوم اسفندماه اعلام خواهد شد.

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن 99

ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد تا ساعت 24، تاریخ 2 اسفندماه 99 می باشد. داوطلبان گرامی برای ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد توجه به نکات ذیل الزامی می باشد:

  1. داوطلب گرامی جهت ثبت نام از آخرین نگارش مرورگرهای Google Chrome و یا Mozilla Firefox استفاده نمایید.
  2. کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری در گروه آزمایش علوم تجربی که بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند در این مرحله از تکمیل ظرفیت ثبت نام نمایند.
  3. داوطلبان به منظور ورود به سامانه لازم است کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی (مندرج در ذیل کارنامه اولیه آزمون سراسری) را به همراه شماره ملی خود در محل مربوطه وارد نمایند.
  4. هر داوطلب می تواند حداکثر تا 100 کد رشته و محل را انتخاب و به ترتیب اولویت ثبت نماید.
  5. پس از ورود به سامانه لازم است هزینه انتخاب رشته به مبلغ 530,000 ریال از سوی داوطلب پرداخت شود.
  6. داوطلبان پس از انتخاب رشته و محل لازم است گزینه ثبت نهایی را انتخاب و نسخه چاپی رشته و محلهای انتخابی را از سامانه دریافت و تا زمان اعلام نتایج نهایی حفظ نمایند.
  7. ویرایش رشته / محل های انتخابی تا پایان مهلت انتخاب رشته فعال بوده و داوطلبان نیازی به پرداخت هزینه مجدد به منظور ویرایش رشته و محل های انتخابی خود نیستند.

لینک ورود به سامانه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

سوالات متداول ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

متقاضیان برای ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد باید به چه سایتی مراجعه نمایند؟

ثبت نام متقاضیان از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام می پذیرد.

آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد چه زمانی است؟

آخرین فرصت برای ثبت نام متقاضیان، تاریخ 2 اسفند ماه 99 می باشد.

هریک از متقاضیان مجاز به انتخاب چند کد رشته محل می باشند؟

هر داوطلب می تواند حداکثر 100 کد رشته محل را انتخاب و ثبت نماید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی