کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به یکی از سوالات متداول داوطلبان کنکور سراسری، در رابطه با دریافت کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد پاسخ داده ایم. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند؛ در صورتیکه قصد انتخاب رشته در دانشگاه آزاد را دارند، با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توانند فرآیند انتخاب رشته خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام می پذیرد.

کد دسترسی انتخاب رشته آزاد

به همراه داشتن کد دسترسی انتخاب رشته آزاد برای انجام فرآیند انتخاب رشته در این دانشگاه الزامی است. با اجرایی ‌شدن قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌ های تحصیلات تکمیلی شاهد برگزاری مشترک و یکپارچه  آزمون‌ های تحصیلات تکمیلی از سال ۹۶ به بعد برای داوطلبان دانشگاه‌ ها و مؤسسه ‌های آموزش عالی سراسری و داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی هستیم. اما انتخاب رشته برای داوطلبان رشته‌ های دانشگاه آزاد اسلامی به طور مجزا و از طریق سایت این دانشگاه انجام می‌‌شود.

به عبارت دیگر انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ بر اساس رتبه ‌ای که در این آزمون مشترک کسب کرده‌ اید و با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری انجام می‌ پذیرد.

طبق آخرین اطلاعیه‌ مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان مشتاق به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد می بایست پس از مراجعه به سایت این سازمان و دریافت فرم انتخاب رشته‌ اینترنتی خود را تکمیل کنند.

در اولین قدم از فرآیند انتخاب رشته، شما می‌بایست کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ خود را ثبت کنید. این کد، یک شناسه ۷ رقمی است که در انتهای کارنامه شما آمده است.

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد چیست

همانطور که در ابتدای این  مطلب اشاره کردیم کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد  ۱۴۰۲ (شناسه هفت رقمی) در انتهای کارنامه آزمون سراسری شما درج شده است که دریافت این کد برای انجام انتخاب رشته کنکور آزاد الزامی است. در قسمت زیر مراحل انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد را بیان کرده ایم:

  1. برای انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد ابتدا می بایست به سایت Azmoon.org سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنید.
  2. در مرحله دوم می بایست وارد سامانه انتخاب رشته با آزمون کنکور سراسری شوید.
  3. در مرحله سوم نوع دوره – رشته تحصیلی – شناسه انتخاب رشته – شماره شناسنامه و سال تولد خود را وارد کنید.
  4. در نهایت  با وارد شدن به سیستم انتخاب رشته (با توجه به اولویت های انتخابیتان) می توانید کد رشته محل و کد دانشگاه را  انتخاب نمایید.

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد کجاست

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد کجاست ، کد دسترسی انتخاب رشته آزاد، یک کد هفت رقمی می باشد که در انتهای کارنامه سراسری اولیه داوطلبان درج می شود. آن دسته از داوطلبانی که قصد انتخاب رشته و تحصیل در رشته های دانشگاه آزاد را دارند، می توانند پس از اعلام نتایج اولیه کنکور، با استفاده از کد دسترسی و کد ملی، وارد سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org شده و فرآیند انتخاب رشته خود را انجام دهند. داوطلبان دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب 100 کد رشته محل می باشند.

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد کجاست

دریافت کد دسترسی انتخاب رشته آزاد

راهنمای دریافت کد دسترسی انتخاب رشته آزاد در ادامه مقاله بیان شده است. کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد در انتهای کارنامه کنکور درج شده است. برای دریافت کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد لازم است به صورت زیر عمل کنید.

  • در ابتدا به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.
  • پس از ورود به سایت سنجش گزینه “سراسری” را از طریق منوی سمت راست انتخاب کنید.
  • سپس بر روی لینک “کارنامه اعلام نتایج مرحله اول آزمون سراسری ۱۴۰۲” کلیک کنید.
  • با استفاده از روشهای بیان شده وارد سامانه شوید:
  1. وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و سال تولد
  2. وارد کردن شماره پرونده ، کد رهگیری ثبت نام (شماره 16 رقمی) و شماره شناسنامه
  3. وارد کردن شماره پرونده ، شماره سریال ثبت نام (شماره 12 رقمی) و شماره شناسنامه
  • پس از درج اطلاعات خواسته و ورود به سامانه می توانید کارنامه کنکور سراسری را مشاهده نمایید.
  • کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد در انتهای کارنامه اولیه کنکور درج شده است.

داوطلبان مجاز به انتخاب 150 کد رشته محل در انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشند.

کد دسترسی انتخاب رشته را فراموش کردم

کد دسترسی انتخاب رشته را فراموش کردم چگونه می توانیم کد دسترسی انتخاب رشته آزاد را بازیابی کنیم؟ همانطور که می دانید انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا و از طریق سایت azmoon.org انجام می شود. یکی از اطلاعات لازم برای انجام فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد دسترسی به کد 7 رقمی انتخاب رشته می باشد.

داوطلبان در صورت فراموشی کد 7 رقمی انتخاب رشته، برای دریافت کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید به سایت سنجش مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته از طریق کارنامه اولیه کنکور سراسری، کد 7 رقمی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را بازیابی نمایند.

در صورت بروز مشکل برای دریافت و یا بازیابی کد 7 رقمی انتخاب رشته آزاد می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و اطلاعات خود را بازیابی نمایید. به همراه داشتن کد دسترسی به انتخاب رشته آزاد برای ورود به سامانه انتخاب رشته الزامی است.

سوالات متداول کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

✔️برای دریافت کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی به کجا باید مراجعه کنند؟

✔️ کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری درج شده است .

✔️کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد چیست؟

✔️در واقع همان شناسه ای اس که به شما امکان انتخاب رشته را فراهم می نماید. بنابراین لازم است داوطلبان و متقاضیان عزیز ابتدا به دریافت شناسه مذکور اقدام نموده و پس از آن ، بتوانند به سامانه دانشگاه آزاد جهت انتخاب رشته اقدام نمایند.

✔️شناسه انتخاب رشته را فراموش کردم چه باید بکنم؟

✔️این مشکل قابل حل می باشد. کافی است اطلاعات شخصی خود را وارد نمایید.

✔️نداشتن کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد، به چه معناست؟

✔️همونطور که در متن مقاله توضیح داده شده است ، داوطلبایی که این کد رو ندارن یعنی مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نشدن .

4.3/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. mobina

    چرا نمیتونم کد دستوری 7 رقمی دانشگاه رو زیر کارنامه بیدا کنم نیست لطفا جوهب بدید

    پاسخ
  2. ابراهیم

    سلام من وقتی کد هفت رقمی و کدملی وارد میکنم برا انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد مینویسه اشتباه است لطفا راهنمایی کنید باید چکار کنم

    پاسخ
  3. no one

    سلام ببخشید من کد رو میزنم میگه غلطه کسی میدونه باید چیکار کنم ؟

    پاسخ
  4. پری

    سلام شب بخیر ببخشید من چرا نمیتونم نتایجم رو ببینم وقتی تو سایت دانشگاه ازاد کد ملی و کد دسترسی رو میزنم میگه غلطه

    پاسخ
  5. نرگس

    سلام ببخشید من کد انتخاب رشته دانشگاه ازاد رو توی کارنامم ندارم چرا ندارم؟و برای انتخاب رشته دانشگاه ازاد باید چکار کنم چطوری این کد رو بگیرم.یعنی دیگه نمیتونم شرکت کنم

    پاسخ
  6. علیرضا از کرمانشاه

    با سلام… بنده در آزمون دکتری 99 شرکت کردم و در جلسه آزمون هم حضور داشتم..ولی به دلیل عدم آمادگی; در آزمون به هیچ سوالی پاسخ ندادم..و نتیجه هم “عدم پاسخگویی به سوالات ” عنوان شده است. یعنی “مجاز یا غیر مجاز ” عنوان نشده است.ضمن اینکه کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد هم در پایین کارنامه قید نشده است….خواستم بپرسم که آیا امکان انتخاب رشته در دانشگاه آزاد برای من وجود دارد یا خیر؟؟
    و اگر میتوانم در این انتخاب رشته شرکت کنم; کد دسترسی 7 رقمی را چگونه دریافت کنم..با تشکر از شما..

    پاسخ
  7. بهار

    ببخشید چرا نمیتونم تتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد و نمیتونم ببینم وقتی اطلاعاتم و وارد میکنم میزنه موجود نیست اگه میشه جواب بدید البته من همه هزینه های خرید کارت و غیره را انجام دادم.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی