تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مجوز تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد صادر شد. دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی: مجوز تکمیل ظرفیت رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، امروز با پیگیری‌های انجام شده در شورای سنجش و پذیرش مصوب شد‌.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: شورای سنجش و پذیرش مجوز تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های پیراپزشکی سال ۹۹ دانشگاه آزاد را صادر کرد. سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: این پذیرش توسط دانشگاه آزاد اسلامی با هماهنگی وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

نتایج تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد

داوطلبانی که در این مرحله از تکمیل ظرفیت ثبت نام کردند، جهت مشاهده کارنامه خود می توانند به سایت azmoon.org مراجعه کنند. همچنین پذیرفته شدگان می توانند ازساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۶ اسفندماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند.

لینک ورود به سامانه اعلام نتایج پیراپزشکی دانشگاه آزاد

برای ورود به سامانه و مشاهده نتایج، به اطلاعاتی از جمله کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته آزاد نیاز است.

ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد

داوطلبان گرامی برای ثبت نام تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد توجه به نکات ذیل الزامی می باشد:

  1. داوطلب گرامی جهت ثبت نام از آخرین نگارش مرورگرهای Google Chrome و یا Mozilla Firefox استفاده نمایید.
  2. کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری در گروه آزمایش علوم تجربی که بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند در این مرحله از تکمیل ظرفیت ثبت نام نمایند.
  3. داوطلبان به منظور ورود به سامانه لازم است کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی(مندرج در ذیل کارنامه اولیه آزمون سراسری) را به همراه شماره ملی خود در محل مربوطه وارد نمایند.
  4. هر داوطلب می تواند حداکثر تا 100 کد رشته و محل را انتخاب و به ترتیب اولویت ثبت نماید.
  5. پس از ورود به سامانه لازم است هزینه انتخاب رشته به مبلغ 530,000 ریال از سوی داوطلب پرداخت شود.
  6. داوطلبان پس از انتخاب رشته و محل لازم است گزینه ثبت نهایی را انتخاب و نسخه چاپی رشته و محلهای انتخابی را از سامانه دریافت و تا زمان اعلام نتایج نهایی حفظ نمایند.
  7. ویرایش رشته / محل های انتخابی تا پایان مهلت انتخاب رشته فعال بوده و داوطلبان نیازی به پرداخت هزینه مجدد به منظور ویرایش رشته و محل های انتخابی خود نیستند.

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن 99

تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

تکمیل ظرفیت در رشته های دانشگاه آزاد اسلامی از سوی بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری مطرح می شود. به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا ، تکمیل ظرفیت در رشته های پیراپزشکی ماه هاست که از سوی برخی از داوطلبان کنکور 99 به عنوان یک مطالبه مطرح شده بود.

بسیاری از این داوطلبان می گویند به دلیل انتخاب رشته نامناسب نتوانسته اند در رشته های موردنظر خود پذیرفته شوند و حال که بخشی از ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی خالی مانده این داوطلبان خواستار پذیرش در رشته های این دانشگاه شده اند.

یکی از مخاطبان خبرگزاری آنا در پیامی نوشته است: «قرار بود مجوز برگزاری تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی امسال برگزار شود، ما ۳ ماه منتظر هستیم و به دانشگاه آزاد هم زنگ می زنیم می گویند ظرفیت خالی دارند، لطفا پیگیری کنید. هرسال برگزار می شد ولی امسال معلوم نیست، ما نظام قدیم هستیم دیگر نمی توانیم کنکور بدهیم، کمک مان کنید.»

تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد

فاطمه زرین آمیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، افزود: شورای سنجش و پذیرش دانشجو در جلسه امروز خود مصوب کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در رشته محل های مربوط به پذیرش رشته های پیراپزشکی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که ظرفیت آنها تکمیل نشده است، اقدام به پذیرش دانشجو کند.

وی ادامه داد: این پذیرش با رعایت سقف ظرفیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت می گیرد.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش دانشجوی پیراپزشکی توسط دانشگاه آزاد اسلامی و با هماهنگی وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

تا سال ۹۵ دانشگاه آزاد به‌صورت مجزا کنکور برگزار می‌کرد، اما در سال ۹۶ کنکورهای دانشگاه آزاد اسلامی در آزمون سازمان سنجش آموزش کشور ادغام شد. شورای سنجش و پذیرش دانشجو اعلام کرد که هیچ زیر نظامی اجازه تکمیل ظرفیت در فرآیند جذب دانشجو مگر با مجوز این شورا را ندارد. با توجه به اینکه در کنکور سراسری سال ۹۹ ظرفیت های رشته های پیراپزشکی آزاد خالی مانده بود، مجوز تکمیل ظرفیت برای پذیرش دانشجو در این رشته ها صادر شد.

مجوز تکمیل ظرفیت رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی 

مجوز تکمیل ظرفیت رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در صفحه اینستاگرام خود از صدور مجوز تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد. به گزارش خبرگزاری آنا، صفحه اینستاگرام دکتر محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیامی را در ارتباط با اعلام آمادگی این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان پیراپزشکی  منتشر کرد.

در این پیام آمده است: «مجوز تکمیل ظرفیت رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، امروز با پیگیری‌های انجام شده در شورای سنجش و پذیرش مصوب شد».

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

سازمان سنجش مخالف برگزاری تکمیل ظرفیت رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد نیست

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت برگزار نشدن تکمیل ظرفیت در رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد اظهار کرد: متاسفانه مطالب منتسب به رئیس دانشگاه آزاد درباره مخالفت سازمان سنجش برای برگزاری دوره های تکمیل ظرفیت، صحیح نیست.

معاون وزیر علوم ادامه داد: دانشگاه آزاد در سال جاری بصورت کلی درخواست تکمیل ظرفیت در رشته‌های علوم پزشکی را مطرح کرد و سازمان سنجش بلافاصله این درخواست را به وزارت بهداشت منعکس کرد.

رئیس سازمان سنجش آموزش افزود: وزارت بهداشت بعد از دریافت این درخواست اطلاعات تکمیل ظرفیت به تفکیک رشته محل را از دانشگاه آزاد دریافت کرد.

خدایی گفت: سازمان سنجش از نتیجه این درخواست خبردار نیست و در صورت اعلام وزارت بهداشت، مجوز تکمیل ظرفیت صادر خواهد شد اگر این مطالب را رئیس دانشگاه آزاد گفته باشد، نشان از عدم اطلاع ایشان است.

آمادگی دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجویان پیراپزشکی

محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی درباره تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی،  نوشت: «تا سال ۹۵ دانشگاه آزاد به صورت مجزا کنکور برگزار می‌کرد، اما در سال ۹۶ بود که برای اولین بار به بهانه نظام بخشی به جذب دانشجو بدون توجه به شرایط فرایند جذب در دانشگاه آزاد در شورای سنجش و پذیرش مصوبه‌ای تاسیس شد، مبنی بر اینکه هیچ زیر نظامی اجازه تکمیل ظرفیت در فرایند جذب دانشجو را ندارد مگر با مجوز شورای سنجش و پذیرش، این مصوب از سال ۹۷ اجرایی شد. امسال هم دانشگاه آزاد هم برای پر کردن ظرفیت‌های خالی مانده پیراپزشکی درخواست تکمیل ظرفیت داد.

اما متاسفانه رئیس سازمان سنجش که دبیر شورای سنجش هم هست، نه جلسه شورای سنجش را برگزار کرده و نه به دانشگاه برای جذب مجوز می‌دهد (تنها اقدام سازمان سنجش وقت یک مکالمه با وزارت بهداشت بوده است). هم اکنون به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند که طولانی شدن روند فوق منجر به پایان فرصت ثبت نام در ترم دوم می‌شود بنابراین در صورت تشکیل دیرهنگام جلسه شورای سنجش و موافقت احتمالی با تقاضا دانشگاه آزاد دیگر فرصتی برای ثبت‌نام وجود نخواهد داشت.

شرایط انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

داوطلبان برای شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، باید دارای یکسری شرایط باشند. در ادامه مقاله شرایط و ضوابط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی ارائه داده شده است:

  • داوطلبانی که در کنکور سراسری سال گذشته، 99 ثبت نام و شرکت کرده اند و مجاز به به انتخاب رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی شده اند، می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 شرکت نموده و حداکثر 100 کد رشته محل را انتخاب نمایند.
  • داوطلبانی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 شرکت نکرده اند، در صورت علاقه، می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 شرکت نمایند.
  • آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، در گروه های آزمایشی هنر و زبان مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند رشته محل های این دو گروه آزمایشی را در اولویت بندی های خود قرار دهند.

****داوطلبان، چنانچه در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنند و پذیرفته شوند ، قبولی سراسری آن ها لغو نمی شود و می توانند بین قبولی دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد ، یکی را به دلخواه انتخاب و ثبت نام کنند .

لینک ورود به سامانه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی 99 می توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی