تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ موضوع اصلی این مقاله مشاور گروپ است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که در زمان ثبت نام موفق به نام نویسی نشدید و به دنبال تاریخ تمدید مهلت ثبت نام هستید این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید. با ما همراه باشید.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون آموزش و پرورش ۱۴۰۲

علاقمندان به رشته معلمی که از آزمون سراسری فرهنگیان و دبیری رجایی جا مانده بوده‌اند، می‌توانند در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام نمایند. اما حتی برخی افراد ممکن است با تاخیر از زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش با خبر شوند. بنابراین با اطلاع به موقع از تمدید مهلت ثبت نام آزمون آموزش و پرورش ۱۴۰۲، به راحتی می‌توانند در سامانه سازمان سنجش ثبت نام کنند.

برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید.

مهلت نام نویسی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای علاقمندان به شغل شریف معلمی از طریق سازمان سنجش کشور sanjesh.org اعلام می‌گردد. آموزش و پرورش به منظور جذب نیروهای انسانی متعهد و با اشتیاق به آموزش، هر سال آزمون استخدامی در رشته‌های مختلف برگزار می‌کند.

داوطلبان می‌بایست پیش از آغاز نام نویسی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، به سایت سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه کنند.

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مرحله اول که به صورت کتبی برگزار می‌گردد، ۹ الی ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ خواهد بود. معمولا بلافاصله بعد از پایان مهلت نام نویسی آزمون استخدامی، تمدید مهلت ثبت نام آزمون آموزش و پرورش ۱۴۰۲ شروع می‌شود. چنانچه تاریخ تمدید مهلت آزمون استخدامی آموزش و پرورش تغییر کند، اطلاعات مقاله به‌روزرسانی می‌شود.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش(دبیری)

اگر سوالی درباره جزییات مطلب سهمیه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

نکات طلایی تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • داوطلبان اگر اطلاعات و مشخصات خود را به صورت ناقص یا اشتباهی در فرم ثبت نام پر کرده باشند، با تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش می‌توانند مجدد اطلاعات فرم ثبت نام آزمون استخدامی را بررسی و تکمیل کنند.
  • متقاضیانی که از سهمیه ایثارگری یا سهمیه معلولیت برخوردار هستند، چنانچه در زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش مدارک مربوطه را بارگذاری نکرده باشند، با تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش می‌توانند برای ویرایش نام نویسی اقدام نمایند.
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۹ الی ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید.

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش(آموزگاری)

فرآیند تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش (آموزگاری) شکل می گیرد تا متقاضیانی که به هر دلیلی فرصت ثبت نام در بازه زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش را از دست داده اند بتوانند در این بازه مجدد، اقدامات لازم برای نام نویسی در سایت سازمان سنجش sanjesh.org را انجام دهند. با توجه به استقبال متقاضیان ممکن است احتمال تمدید مهلت ثبت نام وجود داشته باشد، اما همه چیز به تصمیم وزارت آموزش و پرورش، سازمان اداری استخدامی کشور و همچنین سازمان سنجش، به عنوان متولین برگزاری این آزمون استخدامی بستگی دارد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

در پاسخ به این پرسش که چه کسانی می توانند در آزمون استخدامی آموزش پرورش شرکت کنند در ادامه شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش را با یکدیگر بررسی می کنیم.

چه کسانی می توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ ثبت نام و شرکت کنند؟
  1. فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (البته دارندگان مدرک دکتری هم می توانند با استفاده از مدرک کارشناسی ارشد شان برای ثبت نام در استخدامی جدید آموزش و پرورش اقدام کنند)
  2. فرهنگیان که به صورت غیر رسمی در وزارت آموزش و پرورش مشغول به خدمت هستند، گروه دوم افراد مجاز به ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستند.
  3. طلاب حوزه علمیه هم در صورت احراز سایر شرایط شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانند برای نام نویسی در آزمون اقدام نمایند. طلاب و روحانیون دارای مدرك سطح۲ حوزوی با حداكثر ۳۵ سال ، سطح۳ با حداكثر ۴۰ سال و سطح۴ با ۴۵ سال سن می‌توانند جهت ثبت‌نام اقدام نمایند. همچنین برادران طلبه باید دارای كارت پایان خدمت و یا معافیت دائم باشند. ضمناً ارائه مدرك تحصیلی الزامی ‌می‌باشد.

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعیین شده است. به گفته مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، تاکنون بیش از 170 هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی ثبت نام کرده اند. به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش زمان ثبت‌ نام در آزمون استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲ تا روز یک شنبه ۱۵ بهمن ماه خواهد بود و تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ تا روز یک شنبه ۱۵ بهمن خواهد بود!

بنابراین ضرورت دارد کلیه علاقه مندان به فعالیت در وزارت آموزش و پرورش و شرکت در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی تا پایان روز یک شنبه ۱۵ بهمن مراحل ثبت نام خود را در سایت سازمان سنجش sanjesh.org تکمیل نمایند.

امکان تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش Moshavergroup.com

در صورت تغییر شرایط و تصمیم مدیران در باب تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ این مقاله به روز رسانی و اطلاعات تازه در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

فرصت تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می‌گردد. در صورت ابلاغ اطلاعات این مقاله به روزرسانی می‌شود.

بنابراین اگر قصد دارید در بازه زمانی تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کنید، برای اطلاع از نحوه ثبت نام جاماندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش  1402 کلیک نمایید.


برای دریافت آخرین اخبار تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ می توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ تماس گرفته و ضمن به دست آوردن اطلاعات جدید، پاسخی جامع به سوالات خود پیرامون نوع سوالات آزمون استخدام آموزش و پرورش، نحوه مطالعه منابع و … را دریافت نمایید.

زیرا با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️زمان ثبت نام آزمون آموزگاری آموزش و پرورش تا کی ادامه دارد؟

متقاضیان می توانند تا روز تا یکشنبه ۱۵ بهمن ادامه دارد و دیگر تمدید نخواهد شد برای ثبت نام به سایت سنجش sanjesh.org مراجعه کنند. برای اطلاع از تاریخ تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ این مقاله از مشاور گروپ را مطالعه نمایید.

✔️چه کسانی می توانند در آزمون استخدامی آموزش پرورش شرکت کنند؟

شرایط ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش 1402 – 1403 را در این مقاله گفتیم. اطلاعات کامل تر در مقاله آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ نوشته شده است که لینکش آن را در متن همین مقاله قرار دادیم.

✔️تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی اعلام می‌شود؟

معمولا بعد از به پایان رسیدن مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، تمدید نام نویسی از سوی سازمان سنجش اعلام می‌گردد.

✔️تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش چند روز طول میکشد؟

تمدید مهلت ثبت نام آزمون آموزش و پرورش بین 3  تا 10 روز است. متقاضیان می توانند تا روز تا یکشنبه ۱۵ بهمن ادامه دارد و دیگر تمدید نخواهد شد.

✔️آدرس سایت تمدید مهلت آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست؟

داوطلبان رشته معلمی برای ثبت نام و همچنین تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، می‌بایست به سایت سنجش sanjesh.org مراجعه کنند.

3.7/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سوسن بابازاده

    باسلام
    من متولد۱۳۶۱هستم و حدود ۴سال سابقه بیمه از مدارس غیردولتی دارم. می توانم در آزمون شرکت کنم.
    ممنون میشم راهنمایی کنین

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی