هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شده است. داوطلبان برای شرکت در آزمون می‌بایست به سایت سازمان سنجش sanjesh.org وارد شوند و هزینه ثبت نام را پرداخت کنند. مجموعه مشاور گروپ در این مقاله به هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش می‌پردازد. پس با ما همراه باشید.


هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

داوطلبان برای نام نویسی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، می‌بایست از شرایط و ضوابط آزمون آگاه باشند. پیش از ثبت نام لازم است از هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ که سازمان سنجش مشخص می‌کند، مطلع شوند و سپس برای نام نویسی اقدام کنند.

داوطلبان رشته معلمی پس از ابلاغ ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، می‌بایست از نحوه برگزاری آزمون و همچنین هزینه نام نویسی از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش با خبر شوند.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و نیز آزمون دبیری، طی اطلاعیه‌ای در سامانه سازمان سنجش 233 هزار تومان تعیین شده است. داوطلبان قبل از نام نویسی باید هزینه ثبت نام را پرداخت کنند تا بتوانند دفترچه ثبت نام را دانلود و فرم را تکمیل نمایند.

برای پرداخت هزینه ثبت نام اینجا را کلیک نمایید.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش انجام می‌شود. داوطلبان زمانی که قصد دارند در این آزمون استخدامی سراسری که هر سال در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌گردد، شرایط و ضوابط نام نویسی را بررسی کنند. مواردی نظیر زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، شهرهای مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش، مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و نیز هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش که دارای اهمیت فراوانی است. در این بخش می‌خواهیم نحوه پرداخت هزینه نام نویسی را شرح دهیم:

  1. وارد سایت سازمان سنجش sanjesh.org شوید.
  2. در صفحه اصلی قسمت استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کلیک کنید.هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش-استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی
  3. در زیر عنوان اطلاعیه آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی، قسمت سیستم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش(ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی/آموزگار ابتدایی استثنایی)سال ۱۴۰۲ انتخاب نمایید.

    هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش-سیستم ثبت نام

  4. از منوی قبلا ثبت نام نموده‌ ام، خرید کارت اعتباری را کلیک کنید.

    هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش پرورش-خرید کارت اعتباری

  5. زیر عنوان آزمون استخدامی، گزینه سریال ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش(ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی_آموزگار ابتدایی استثنایی)سال ۱۴۰۲ را برگزینید.

    هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش-سریال ثبت نام

  6. مشخصات خود را وارد نمایید و تایید کنید.

    هزینه ثبت نام آزمون استخدامی اموزش و پرورش-مشخصات فردی در سریال ثبت نام

  7. پس از تایید ادامه روند را بزنید و اطلاعات کارت بانکی خود را در کادر وارد کنید.

پس ازهمه مراحل گفته شده مطابق با تصویر، گزینه پرداخت را فشار دهید تا عملیات با موفقیت به انجام برسد. نحوه هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به این صورت است. بنابراین داوطلبان بدون استرس می‌توانند هزینه نام نویسی را برای ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه، دریافت کنند.


زمان هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

  • داوطلبان برای ورود به ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، می‌بایست در وهله اول هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را پرداخت نمایند. متقاضیان تنها در این صورت می‌توانند شماره سریال ثبت نام را دریافت کنند.

  • پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ در سایت سامانه سنجش sanjesh.org انجام می‌شود. داوطلبان پس از انتشار اطلاعیه ثبت نام آزمون از سوی آموزش و پرورش، به سازمان سنجش کشور مراجعه کنند.

  • معمولا زمان هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش با آغاز ثبت نام و اطلاعیه سازمان سنجش، یکسان است. بنابراین داوطلبان تا پایان مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ برای پرداخت هزینه نام نویسی فرصت دارند.


ما در این مقاله به موضوع هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش پرداخته‌ایم تا به سوالات شما پاسخی درست و جامع داده باشیم. چنانچه پاسخ سوالات خود را از این مطلب دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ با شماره تماس 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

9099071613


سوالات متداول هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش:



✔️هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را از چه طریقی باید پرداخت کرد؟

داوطلبان با ورود به سایت  سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org باید هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را پرداخت کنند.

✔️آیا زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ مشخص شده است؟

بله. هر سال با آغاز ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، داوطلبان باید هزینه ثبت نام آزمون استخدامی را در سایت سنجش پرداخت نمایند.

✔️سریال ثبت نام آزمون استخدامی چیست؟

متقاضیان پیش از دسترسی به ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید هزینه نام نویسی را پرداخت کنند تا با سریال ثبت نام آزمون بتوانند دفترچه ثبت نام را دانلود کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی