ایست خدمتی نظام وظیفه 99 | مراحل و انواع ایست خدمتی

ایست خدمتی نظام وظیفه 99 | مراحل و انواع ایست خدمتی

جهت مشاوره در زمینه ایست خدمتی نظام وظیفه 99 | مراحل و انواع ایست خدمتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله علمی آموزشی سعی دارد به مبحث ایست خدمتی نظام وظیفه 99 | مراحل و انواع ایست خدمت بپردازد. شما می‌توانید تمامی نکات کاربردی معافیت تحصیلی سربازان حین خدمت قبول شده در دانشگاهها را در سایت مشاور گروپ مشاهده نمایید. در صورت وجود هرگونه سؤال می‌توانید با کارشناسان اختصاصی نظام وظیفه در مجموعه مشاور گروپ مشورت نمایید. با ما همراه باشید.

ایست خدمتی نظام وظیفه 99

 ایست خدمتی نظام وظیفه 99 شامل حال سربازانی می شود که در حین خدمت دوره ضرورت خود ، در مقاطع کارشناسی و بالاتر پذیرفته می شوند که لازم است با مراجعه به دانشگاه مربوطه و انجام مراحل ایست خدمتی نظام وظیفه 99  پس از اخذ برگه درخواست معافیت تحصیلی به وظیفه عمومی محل اعزام به خدمت مراجعه نمایند . سازمان وظیفه عمومی پس از بررسی وضعیت مشمول ، با در نظر گرفتن نکاتی مانند: نداشتن غیبت وی را برای ترخیص از خدمت به یگان خدمتی معرفی می نماید تا پس از گذراندن مراحل تسویه حساب و با اخذ برگه معافیت تحصیلی ، به دانشگاه مربوطه مراجعه و ثبت نام قطعی نماید. البته مشمولانی که بدون غیبت بخدمت اعزام شده و در حین خدمت مرتکب فرار شده اند برای استفاده از ایست خدمتی نظام وظیفه و بهره مندی از معافیت تحصیلی ، از خدمت ترخیص نخواهند شد.


* نکته: تحصیل همزمان با خدمت (حتی در صورت تائید دانشگاه ) به هیچ وجه مجاز نبوده و برای اینگونه دانشجویان معافیت تحصیلی صادر نخواهد شد و در صورت صدور معافیت دانشجویی ، این گواهی هیچگونه اعتباری نخواهد داشت.

برای دریافت ایست خدمت سربازی و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ایست خدمت سربازی می توانید با کارشناسان متخصص ما از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

مراحل و انواع ایست خدمتی نظام وظیفه

مراحل و انواع ایست خدمتی نظام وظیفه به منظور فراهم نمودن شرایط مساعد برای تحصیل مشمولانی که بخدمت اعزام شده اند محدودیت یکساله فراغت از تحصیل تا اشتغال به تحصیل در مقطع بعدی ، برای این قبیل اشخاص رعایت نمی گردد و اگر بیش از یکسال هم از تاریخ انصراف آنها گذشته باشد نیز ترخیص می شوند . 

نکات مهم برای گرفتن ایست خدمت

1- سرباز متقاضی ایست خدمت نباید غیبت داشته باشد. معافیت تحصیلی به منظور ایست خدمت برای سربازان غایب صادر نمی گردد.

2- سرباز متقاضی ایست خدمت نباید فراری باشد. معافیت تحصیلی به منظور ایست خدمت برای سربازان فراری در حین خدمت، حتی اگر غیبت هم نداشته باشند، صادر نمی گردد.

3- سربازان پذیرفته شده در مقاطع کارشناسی و بالاتر می توانند تقاضای ایست خدمت کنند. معافیت تحصیلی به منظور ایست خدمت برای سربازان پذیرفته شده در مقطع کاردانی صادر نمی گردد.

4- امکان تحصیل همزمان با خدمت وجود ندارد. حتی اگر دانشگاه نیز تأیید کند، برای این گونه دانشجویان معافیت تحصیلی صادر نمی گردد.

5- به منظور فراهم نمودن شرایط لازم برای ادامه تحصیل مشمولان در حال خدمت، قانون فرصت 1 ساله برای آن ها اجرا نمی شود. فارغ التحصیلان برای ادامه تحصیل در مقطع تحصیلی بعدی 1 سال فرصت دارند تا در دانشگاه قبول شوند؛ در غیر این صورت باید به خدمت سربازی اعزام شوند. ولی برای سربازان متقاضی ایست خدمت که قصد ادامه تحصیل دارند این محدودیت 1 ساله وجود ندارد و حتی اگر بیش از 1 سال نیز از انصراف و یا فراغت آن ها از تحصیل گذشته باشد، باز هم می توانند ترخیص شوند و برای ادامه تحصیل ایست خدمت بگیرند.

6- با اعمال ایست خدمت و ترخیص سرباز به منظور ادامه تحصیل، وی موظف است پس از پایان یافتن دوره تحصیلی، ما بقی خدمت سربازی خود را طبق روال عادی پشت سر بگذارد.

ایست خدمتی نظام وظیفه 99 و مراحل و انواع ایست خدمت را بصورت تلفنی و از طریق کارشناسان مجرب مشاور گروپ بخواهیدمشاور گروپ

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ایست خدمتی نظام وظیفه 99 | مراحل و انواع ایست خدمتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. محمد

    سلام..بنده امسال دانشگاه پیام نور براساس سوابق تحصیلی رشته حقوق قبول شدم….وقتی اقدام کردم برای ثبت نام و دریافت معافیت تحصیلی از پلیس +۱۰استعلام گرفتم زد غیرمجاز به دلیل فارغ التحصیل پیش دانشگاهی بعد از ۲۰سالگی…چون درس افتاده داشتم و وقتی اون درس رو پاس کردم سنم ۳۰روز بعد از ۲۰ شده بود..گفتن قانون هست که اگر بعد از ۲۰سالگی فارغ التحصیل بشی حق ادامه تحصیل نداری و باید بری خدمت سربازی..منم به اجبار مجبور شدم برم خدمتو الان۵ماه خدمتم…خواستم بدونم اگه امسال دانشگاه قبول بشم میتونم از قانون ایست خدمت تحصیلی استفاده کنم؟؟..غیبت هم ندارم..با تشکر از سایت خوبتون

    پاسخ
  2. BN

    با سلام فردی جهت ادامه تحصیل در مقطع دکتری بعد از سپری شدن 15 ماه خدمت در زمانی که خدمت 21 ماهه بود ایست خدمتی بزند و در هنگام برگشت به خدمت مقررات خدمت مابقی مانده با اون زمان محاسبه می شود یا یا شرایط جدید؟ یعنی الان 24 ماه هست باید مابقی تا 24 ماه باشد یا 21 ماه؟ در ضمن ادامه خدمت وی در همان یگان خواهد بود؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
  3. کریم

    سلام من لیسانس دارم برگ اعزام به خدمت رو هم واسه بهمن گرفتم اما بعد پشیمان شدم و الان می‌خوام واسه کنکور سراسری ثبت نام کنم و بعدش دانشگاه فرهنگیان بخونم آیا راهی هست که من اعزام به خدمت رو برگردونم یا تمدید کنم یا حتی ایست خدمت کنم ؟؟آیا اگه بگم قراره کنکور بدم بهم تو خدمت ایست میزنن؟؟

    پاسخ
  4. محمد

    سلام.من الان نیرو هوایی ارتش خدمت میکنم.ایست خدمتی زدم از اول مهر برم دانشگاه.وقتی لیسانس گرفتم میخوام بقیه سربازیم رو برم.دوباره میفتم اون موقع نیروهوایی ارتش یا اون موقع شانسیه کجا میفتم؟ ممکنه اون موقع سپاه یا نیروانتظامی بفیتم؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی