افزایش حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ + جزئیات بیشتر

افزایش حقوق سربازان در سال 1402

جهت مشاوره در زمینه افزایش حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ + جزئیات بیشتر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جزئیات بیشتر افزایش حقوق سربازان در سال 1403 را در این مقاله بخوانید. ستاد کل نیروهای مسلح طبق اطلاعیه‌ ای از افزایش حقوق کارکنان وظیفه در سال ۱۴۰۳ خبر داد. رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت برابر هماهنگی‌ های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه، حقوق سربازان از ابتدای سال ۱۴۰۳ به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.

افزایش حقوق سربازان در سال 1402

افزایش حقوق سربازان در سال 1403

جزییات افزایش حقوق سربازان در سال 1403 بر اساس اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح اعلام شد. رئیس این ستاد در اطلاعیه‌ ای از افزایش حقوق سربازان و کارکنان وظیفه در سال جاری خبر داد و با اشاره به تلاش مجدانه مسئولین امر و همکاری مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه کشور، از افزایش حقوق سربازان قابل ملاحظه حقوق کارکنان وظیفه در سال جاری سخن گفت. متن اطلاعیه جزییات افزایش حقوق سربازان در سال 1403 به محورهای زیر اشاره کرده است:

  1. بر این اساس میانگین حقوق سربازان از ماه آذر ۱۴۰۲ به بعد به طور میانگین حقوق سربازان از 3 میلیون و 850 هزار تومان به 4 میلیون و 650 هزار تومان افزایش پیدا می‌کند که در حقیقت 20 درصد به حقوق سربازان مجدداً اضافه می‌شود.
  2.  به کارکنان وظیفه متاهل و کارکنان وظیفه نخبه حقوق معادل صد درصد مبنای قانون خدمت وظیفه عمومی پرداخت می گردد که حداقل آن در مناطق عادی ۲ میلیون تومان و در سایر مناطق نیز علاوه بر حقوق، فوق العاده ها نیز به آن اضافه می‌گردد.
  3. افزایش حقوق سربازان شامل کلیه کارکنان وظیفه شاغل در مناطق عملیاتی و کمتر توسعه یافته به تناسب، فوق العاده عملیاتی و فوق العاده بدی آب و هوا پرداخت می گردد که در سال جاری مبلغ آن نیز افزایش داشته است.
  4. هزینه سفر کارکنان وظیفه بر مبنای بعد مسافت محل سکونت تا محل خدمت به صورت ماهانه و بر مبنای قانون محاسبه و پرداخت می‌شود.
  5. هم اکنون حقوق پرداختی به کارکنان وظیفه با توجه به اعتبار پیش بینی شده معادل ۷۲٪ حقوق تعیین شده در قانون خدمت وظیفه عمومی بوده که انتظار می رود کسری اعتبار با حمایت مجلس شورای اسلامی و دولت در سال آینده جبران شود.

ماده ۴۹ قانون خدمت وظیفه عمومی بیان می‌کند حقوق سربازان وظیفه حداقل شصت درصد و حداکثر نود درصد از حداقل حقوق کارکنان نیروهای مسلح مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری است که با توجه به تحصیلات و درجات آنان توسط ستاد کل تهیه می شود و به تصویب فرماندهی کل می رسد.

میزان افزایش حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ تأکید کرد که مصوبه کمیسیون تلفیق درباره افزایش حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ منتفی نشده است و در صورت تصویب مجلس و تأیید شورای نگهبان در سال ۱۴۰۳ اجرا می شود.

شهریار حیدری در گفت وگو با ایسنا در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر منتفی شدن افزایش حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ گفت: حقوق سربازان از محل تبصره ۷ بودجه تأمین می شود لذا ربطی به موضوع خرید سربازی ندارد که برخی می گویند به دلیل لغو شدن مصوبه قبلی تلفیق برای خرید سربازی به دنبال آن افزایش حقوق سربازان در سال آینده منتفی می شود.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید سربازی 1403 کلیک کنید.

وی تأکید کرد: بر این اساس افزایش حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ طبق مصوبه مجلس خواهد بود. این موضوعی است که ستاد کل نیروهای مسلح هم با آن موافق بوده و حتی بر ضرورت آن تأکید داشت.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ درباره نظر ستاد کل نیروهای مسلح درباره کارت معافیت رایگان برای سربازان متأهل با ۳۰ سال سن و دارای دو فرزند گفت: ستاد کل درباره خرید خدمت سربازی مخالفت کرد که دلیل آن سواستفاده از این مصوبه بود. بعد از آن کمیسیون تلفیق تصویب کرد که سربازان مشمول با ۳۰ سال سن و دو فرزند به صورت رایگان کارت معافیت دریافت کنند. در این باره اشکالاتی وجود دارد ولی قرار شد که به مدت یک سال اجرایی شود تا باعث سوءاستفاده نشده و درعین حال هم آیین نامه آن توسط دولت و ستاد کل نوشته شده و در آن چارچوب اجرایی شود.

حیدری یادآور شد که اجرای این موارد یعنی افزایش حقوق سربازان و اعطای کارت معافیت رایگان برای سربازان با ۳۰ سال سن و دارای دو فرزند منوط به تصویب در صحن علنی و تأیید شورای نگهبان است که در این صورت برای سال ۱۴۰۳ اجرا می شود.

به گزارش ایسنا، چندی قبل کمیسیون تلفیق افزایش حقوق سربازان در سال آینده را تصویب کرد که در توضیح این مصوبه محسن دهنوی نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: حداقل حقوق سربازان در سال آتی به ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خواهد رسید. حقوق ماهیانه سربازان متاهل نیز ۵ میلیون تومان خواهد شد.به طور میانگین، حقوق سربازان نسبت به امسال ۳ برابر می‌شود تا بخشی از آلام این عزیزان التیام یابد لذا حقوق سربازان مجرد غیرعملیاتی معادل ۶۰ درصد یک پایور، سربازان مجرد عملیاتی معادل ۷۵ درصد یک پایور و سربازان متاهل معادل ۹۰ درصد یک پایور خواهد شد.

‏وی ادامه داد: پارسال، متوسط حقوق سربازان ۳۰۰ هزار تومان بود؛ این رقم امسال به ۱.۵ میلیون تومان رسید و سال بعد بالای ۳.۵ میلیون تومان خواهد شد. در سال ۱۴۰۳ ، هیچ سربازی کم‌تر از ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان دریافتی نخواهد داشت.


ما در این مقاله مشاور گروپ به جزییات افزایش حقوق سربازان در سال 1403 پرداختیم. جدیدترین اخبار در این زمینه را از مشاور گروپ بخواهید چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما…

حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر! برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️مبلغ افزایش حقوق سربازان در سال 1403 چقدر است؟

✔️برای اطلاع از میزان افرایش حقوق سربازان به مقاله مراجعه نمایید.

✔️افزایش حقوق سربازان متاهل امکان پذیر است؟

✔️بله حقوق سربازان با توجه به شرایط تاهل، داشتن فرزند و حضور در مناطق مرزی تعیین و در سال 1403 افزایش می یابد.

✔️افزایش حقوق سربازان در سال 1403 چند درصد رشد داشته است؟

✔️جزییات اطلاعات مربوط به این مساله را در همین مقاله بخوانید.

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه افزایش حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ + جزئیات بیشتر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. بی نام

    فهمیدن سربازی من داره تموم میشه. گفتن یه حالی به سربازا بدن :/

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403