شرایط انتقالی مدارس تیزهوشان به تیزهوشان 1402 – 1403

شرایط انتقالی مدارس تیزهوشان به تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه شرایط انتقالی مدارس تیزهوشان به تیزهوشان 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در قدم اول داوطلبان ملزم هستند در انتخاب دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان دقت کافی را به خرج دهند. همیشه سعی کنید تمام گزینه ها و شرایط را در نظر بگیرید و سپس به انتخاب بپردازید. اما گاهی اوقات این امکان وجود دارد که دانش آموزان مجبور به نقل و انتقالات شوند. انجام نقل و انتقالات پذیرفته شدگان آزمون سنجش هوش تیزهوشان طبق ضوابط خاصی انجام می شود. در این مقاله شرایط انتقالی مدارس تیزهوشان به تیزهوشان 1402 – 1403 آورده شده است.

شرایط انتقالی مدارس تیزهوشان 

  1. برخی از دانش آموزان بعد از ثبت نام آزمون تیزهوشان یا بعد از پذیرش، بنا به هر دلیلی تصمیم می گیرند که در سال تحصیلی 1402 – 1403 در یک شهرستان دیگر به اقامت بپردازند. در این شرایط دانش آموز فقط در صورتی که در یکی از مدارس انتخاب شده خود در شهرستان مبدا پذیرفته شده باشند و دارای امتیاز پذیرش مدرسه در شهرستان مقصد را داشته باشد، می تواند برای انتقالی اقدام نماید. فراموش نکنید این انتقالی در صورتی ممکن است که مدرسه مقصد دارای ظرفیت بوده و همچنین موفق به کسب موافقت اداره کل آموزش و پرورش استان های مبدا و مقصد شوید. در این شرایط شما می توانید برای انتقال و ثبت نام در مدارس تیزهوشان شهرستان یا استان دیگر اقدام نمایید.
  2. بیاد داشته باشید که حتی اگر امتیاز پذیرش در مدرسه مقصد را داشته باشید، در سال اول پذیرش نمی توانید برای انتقال بین مدارس استعدادهای درخشان داخل یک شهرستان اقدام نمایید. بنابراین داوطلبان باید در زمان انتخاب دبیرستان های مورد نظر دقت کافی را داشته باشند، چرا که انتقال در سال اول در داخل یک شهرستان ممنوع می باشد.
  3. انتقال دانش آموزان پذیرفته شده دوره اول در سال 1402 – 1403 در سنوات و پایه های بالاتر (تا پایان دوره اول) فقط در صورتی ممکن است که دانش آموز امتیاز پذیرش مدرسه مقصد و همچنین موافقت اداره کل استان های مبدا و مقصد را داشته باشد.

بنابراین به طور خلاصه می توان گفت شرایط انتقال دانش آموز به یک مدرسه تیزهوشان دیگر شامل داشتن نمره آزمون ورودی در سطح حداقل نمره مدرسه مقصد، موافقت اداره کل آموزش و پرورش و وجود ظرفیت خالی در مدرسه مقصد می باشد.

فراموش نکنید انتقال بین مدارس تیزهوشان یک شهرستان در سال اول ممنوع می باشد.

اگر یکی از دانش آموزانی هستید که قصد انتقالی بین مدارس تیزهوشان را دارید و در این زمینه دچار مشکل شده اید، سریعا با مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ تماس بگیرید تا فرصت نقل و انتقالات خود را از دست ندهید.

4/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط انتقالی مدارس تیزهوشان به تیزهوشان 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ندا

    سلام ببخشیداگر بادرخواست انتقالی موافقت نشه دانش اموز میتونه در مدرسه مبدا ادامه تحصیل بده ادامه تحصیل رو که در مدارس تیزهوشان رو از دست نمیده

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی