استخدام فوریت های پزشکی اورژانس کشور

استخدام فوریت های پزشکی اورژانس کشور Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه استخدام فوریت های پزشکی اورژانس کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

استخدام فوریت های پزشکی موضوع اصلی این مقاله مشاور گروپ است. با توجه به جذب زنان در فوریت پزشکی اورژانس کشور، در این مقاله به شرایط و ظرفیت استخدام زنان و مردان فارغ التحصیل رشته فوریت های پزشکی می پردازیم.

استخدام فوریت های پزشکی

استخدام فوریت های پزشکی از بین واجدین شرایط زن و مرد که خواهان همکاری با اورژانس کشور هستند، به عمل می آید. متقاضیان فارغ التحصیلان رشته فوریت پزشکی باید در تاریخ مقرر اقدامات لازم برای تکمیل فرم ثبت نام استخدام را انجام دهند. بعد از برگزاری آزمون کتبی، حداکثر (3) سه برابر ظرفیت داوطلبان واجد شرایط، به ترتیب نمره بیشتر و پس از اعمال اولویت ها و امتیازات کسب شده در آزمون کتبی، آزمون آمادگی جسمانی به عمل خواهد آمد.

افرادی که می خواهند با اورژانس همکاری کنند باید ابتدا اقدامات لازم جهت ثبت نام کنکور را انجام دهند زیرا پذيرش در رشته فوريت های پزشكی به صورت متمركز با شرايط خاص صورت می پذيرد و اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفيت برای انجام مراحل مصاحبه، معاينه و ساير مراحل گزينش بعد از مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام خواهد شد تا این این افراد بتوانند در رشته فوریت های پزشکی وزرات بهداشت تحصیل نمایند.

همانطور که می دانید اورژانس یکی از بهترین بازارهای کار تا چندین سال آینده برای فارغ التحصیلان است. اگر فارغ التحصیلی تمایل استخدام اورژانس را داشته باشد به لحظه جذب خواهد شد. رشته‌ های فوریت‌های پزشکی، پرستاری و بیهوشی از جمله رشته هایی هستند که می‌توانند با اورژانس کشور همکاری داشته باشند.

در ادامه شرایط استخدام رشته فوریت پزشکی برای خانم ها و آقایان را شرح خواهیم داد.

شرایط استخدام فوریت های پزشکی اورژانس Moshavergroup.com

شرایط استخدام فوریت های پزشکی

شرایط استخدام فوریت های پزشکی به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی دسته بندی می شود که در ادامه به آن ها می پردازیم:

  1. داشتن تابعیت ایران
  2. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  3. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  4. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان (داشتن کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت از خدمت سربازی برای داوطلبان آقا ضروری است)
  5. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند (به تشخیص شورای طب کار یا کمیسیون پزشکی موسسه).
  6. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
  7. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
  8. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح.
  9. داوطلبان استخدام نباید جزء نیرو های بازخرید خدمت و همچنین بازنشسته دستگاه های اجرایی باشند.

شرایط اختصاصی استخدام فوریت های پزشکی

از جمله ی شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی فوریت های پزشکی می توان به شرایط سنی داوطلبان به شکلی که در ادامه آمده است اشاره کرد:

داشتن حداقل 20 سال و حداكثر 40 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصيلی كاردانی، كارشناسی و كارشناسی ارشد و داشتن حداكثر 45 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصيلی دكتری و بالاتر تا اولين روز ثبت نام.

 موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت و استخدام فوریت های پزشکی، اضافه خواهد شد:

  • جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
  • سایر مشمولین سهمیه 25 درصد و 5 درصد در صورت ثبت نام در آزمون، مکلف به رعایت حداکثر سن های اعلام شده در ذیل میباشند، در غیراین صورت از ادامه فرایند استخدام حذف خواهند شد.
  •  پدر، مادر، همسر، برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
  • داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
  •  سابقه خدمت کارمندان تمام وقت دولتی حداکثر به میزان 5 سال
  • سنوات شرکتی داوطلبان شرکتی شاغل که به صورت غیرمستقیم و از طریق شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، به خدمت اشتغال دارند، حداکثر به میزان 15 سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول)
  • سنوات قراردادی یا شرکتی داوطلبانی که در سالهای گذشته به صورت قرارداد تمام وقت (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) در موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد با موسسات تابعه به خدمت اشتغال داشتهاند و با موسسه قطع همکاری نموده اند.حداکثر به میزان 5 سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول)
  • داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف (اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدید طرح) را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند، به میزان انجام خدمت فوق.
  • مدت خدمت سربازی انجام شده.

توجه: مجموع سنوات اضافه شده به سن داوطلبان در هر حال از 15 سال بیشتر نخواهد بود.

توجه: در صورتیکه افراد در یکی از حالات شرکتی یا قرادادی شاغل بوده و براساس دستورالعمل های مربوطه به حالت اشتغال دیگری تبدیل وضع شده اند (اشتغال بصورت مستمر)، می توانند حداکثر از 15 سال ارفاق سن بهره مند گردند.

شرایط استخدام فوریت های پزشکی اورژانس Moshavergroup.com

شرایط اختصاصی پذیرش استخدام فوریت های پزشکی

درخصوص مشاغل کارشناس بالینی فوریت های پزشکی، کاردان بالینی فوریت های پزشکی، کارشناس ارتباطات و عملیات و کارشناس تریاژ تلفنی فوریت های پزشکی علاوه بر شرایط فوق الذکر، داشتن سلامت کامل جسمانی و روانی با تایید طب کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز الزامی می باشد.

شرایط استخدام فوریت پزشکی
  • دارای قد 165 سانتی متر و بالاتر.
تبصره: افرادی که BMI آن ها در محدوده تعیین شده نبوده و نسبت به موضوع معترض باشند طبق دستورالعمل اجرایی مربوطه برای انجام تست بیوالکتریک امپدانس معرفی می شوند و تصمیم گیری نهایی در خصوص آن ها طبق جداول دستورالعمل صورت می گیرد. اندازه گیری قد و BMI اولین مرحله از مصاحبه می باشد و در صورت عدم برخورداری از شرایط تعیین شده فرد از سایر مراحل مصاحبه (تست آمادگی جسمانی، آزمایشات پاراکلینیک و …) باز می ماند.
  • دارای شاخص توده بدنی BMI کمتر از 30 و بیشتر از 19 (Body Mass Index)
  •  دارا بودن گواهینامه رانندگی با آمبولانس ( ب 2 یا پایه دوم)
تبصره: داوطلبان دارای گواهینامه (ب 1) چنانچه فاقد گواهینامه مذکور باشند در صورت قبولی در آزمون بایستی تعهد محضری مبنی بر ارائه اصل گواهینامه (ب 2) یا پایه دوم را تا پایان یک سال از زمان مصاحبه ارائه نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارائه اصل گواهینامه در مدت تعیین شده استخدام فوریت های پزشکی فرد کان لم یکن خواهد شد.
  • داشتن آمادگی جسمانی و مهارت های بدنی برای امداد رسانی سریع و صحیح
بدین منظور از حداکثر (3) سه برابر داوطلبان واجد شرایط به ترتیب نمره فضلی و پس از اعمال اولویت ها و امتیازات کسب شده در آزمون کتبی، آزمون آمادگی جسمانی به عمل خواهد آمد

نکته: اولویت پذیرش در خصوص رشته های شغلی کارشناس فوریت های پزشکی و کاردان فوریت های پزشکی در شرایط برابر با فارغ التحصیلان رشته های فوریت های پزشکی است.

شرایط استخدام فوریت های پزشکی برای خانم ها Moshavergroup.com

رشته فوریت پزشکی برای خانم ها

در پی انتشار خبر استخدام رشته فوریت پزشکی برای خانم ها در اورژانس شهرهای بزرگ سراسر کشور، در این بخش به ظرفیت استخدام فوریت های پزشکی می پردازیم. رییس سازمان اورژانس کشور از جذب 200 فارغ التحصیل زن در فوریت های پزشکی خبر داد. در رشته فوریت های پزشکی سالانه در کنار دانشجویان آقا، بخشی به دانشجویان خانم اختصاص دارد. سازمان اورژانس به جهت توسعه اورژانس بانوان برای شهرهای بزرگ، برنامه هایی در نظر دارد.

فارغ التحصیلان رشته فوریت های پزشکی در دو سال اول باید طرح خود را بگذرانند که افراد معمولا تمایل به گذراندن طرح در دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده اند، دارند ولی اگر این دانشگاه ها امکان یا ظرفیت نداشته باشند، در استان های همجوار مشغول گذراندن طرح می شوند و می توانند بعد از فارغ التحصیلی برای استخدام فوریت های پزشکی اورژانس اقدام نمایند.

به گفته دکتر جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور، فوریت های پزشکی برای زنان قدری همراه با محدودیت است، ولی سازمان به جهت توسعه اورژانس بانوان برای شهرهای بزرگ، برنامه دارد، اما در بحث فضای فیزیکی قدری با مشکلات روبرو هستیم چراکه باید فضای پایگاهی دو وجهی مورد نیاز خانم و آقا ایجاد شود و اگر بتوانیم چنین پایگاه هایی ایجاد کنیم حتما در کلانشهرها بحث اورژانس بانوان اجرایی می شود.

شرایط رشته فوریت های پزشکی برای خانم ها Moshavergroup.com


ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم مهم ترین اطلاعات لازم پیرامون استخدام فوریت های پزشکی را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. از آنجایی که ثبت نام آزمون استخدام فوریت پزشکی در قالب آزمون استخدامی وزرات بهداشت برگزار می شود، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله آزمون استخدامی وزارت بهداشت مراجعه نمایید.

اگر همچنان سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده و نیازمند دریافت راهنمایی بیشتر و متناسب با شرایط اختصاصی خود هستید، می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️مراحل استخدام فوریت های پزشکی اورژانس چیست؟

✔️فارغ التحصیلان رشته فوریت های پزشکی باید در آزمون کتبی شرکت کرده و در صورت کسب نمره قبولی، برای مصاحبه حضوری و انجام تست سلامت و آمادگی جسمانی و … اقدام نمایند.

✔️شرایط استخدام فوریت های پزشکی برای خانم ها چگونه است؟

✔️امکان جذب و استخدام فوریت های پزشکی بانوان فراهم شده است و شرایط مربوطه را به صورت کامل در این مقاله مشاور گروپ ذکر کرده ایم.

✔️زمان ثبت نام آزمون استخدامی فوریت های پزشکی کی آغاز می شود؟

✔️تاریخ ثبت نام آزمون استخدام فوریت های پزشکی با آزمون استخدام وزارت بهداشت برابر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه استخدام فوریت های پزشکی اورژانس کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی