استخدام اورژانس کشور ۱۴۰۱

استخدام اورژانس کشور

جهت مشاوره در زمینه استخدام اورژانس کشور ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رئیس سازمان اورژانس کشور از استخدام ۴ هزار نیروی جدید امدادی خبر داد و تصریح کرد: تامین نیروی انسانی مورد نیاز و استخدام اورژانس کشور ۱۴۰۱ از جمله کارهای مهم این مجموعه است که تلاش می‌شود مجوز استخدام ۴ هزار نفر از سازمان امور استخدامی کشور اخذ شود.

ثبت نام آزمون استخدامی اورژانس کشور ۱۴۰۱

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به نوسازی یک هزار دستگاه آمبولانس گفت: امسال یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز ناوگان اورژانس کشور مصوب شده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، جعفر میعادفر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکنون سه هزار دستگاه آمبولانس فرسوده در کشور وجود دارد اظهار داشت: نوسازی و تجهیز ناوگان آمبولانس اورژانس در همه استان‌ها ضروری است.

وی همکاری دولت و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای نوسازی و تجهیز ناوگان آمبولانس اورژانس استان‌ها را ستود و بیان کرد: عزم دولت برای نوسازی آمبولانس فوریت‌های پزشکی جزم است و در این راستا امسال یک سوم از آمبولانس‌های فرسوده نوسازی می‌شود.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به تامین اعتبار برای نوسازی یک هزار دستگاه آمبولانس گفت: امسال یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز ناوگان یک هزار آمبولانس اورژانس کشور مصوب شده است.

میعادفر به پایگاه اورژانس هوایی پرداخت و با اشاره به فعالیت ۵۰ پایگاه اورژانس هوایی در استان‌های مهم و استراتژیک خاطر نشان کرد: سال گذشته بیش از ۴ هزار سورتی پرواز امدادی از سوی اورژانس هوایی در کشور انجام شده که ۶۰ درصد این خدمات مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

وی خدمات فوریت‌های پزشکی را در خط مقدم جبهه درمان و سلامت دانست و بیان کرد: هر قدر بتوان این خدمات بهتر انجام داد می‌تواند از آلام و مشکلات مردم کاسته شود و فوتی‌ها کاهش یابد.

رئیس سازمان اورژانس کشور از استخدام ۴ هزار نیروی جدید امدادی در استخدام اورژانس کشور خبر داد و تصریح کرد: تامین نیروی انسانی مورد نیاز از جمله کارهای مهم این مجموعه است که تلاش می‌شود مجوز استخدام ۴ هزار نفر از سازمان امور استخدامی کشور اخذ شود.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه استخدام اورژانس کشور ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی