استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲

استخدام سازمان شیلات moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲ یکی دیگر از مقاله های استخدامی مجموعه مشاور گروپ میباشد که در خصوص مدارک ثبت نام آزمون سازمان شیلات وشرایط عمومی یا اختصاصی ثبت نام سازمان شیلات ۱۴۰۲ و موارد دیگر توضیحات کامل را در اختیار شما قرار داده ایم. جزئیات استخدام سازمان شیلات را با مطالعه این مقاله از مشاور گروپ با ما همراه باشید.

آزمون استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲

 استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲ با عناوین شغلی کارشناس شبکه، کارشناس امور مالی، کارشناس برنامه و بودجه،کارشناس حقوقی، کارشناس روابط عمومی، کارشناس فناوری اطلاعات و موارد دیگر که بدون شرط معدل قابل ثبت نام در سامانه میباشد و برای اطلاع از تمامی رشته های آزمون استخدامی سازمان شیلات میتوانید تا ادامه مقاله همراه ما باشید.

داوطلبان این آزمون شامل بانوان و آقایان میباشند که برای ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲ که با ارائه مدارک که دربخش مدارک ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات میتوانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. هر سال ظرفیت و  انتخاب اشخاص در شهر های مختلف متفاوت با سال قبل میباشد.

مشاورگروپ در صورت هرگونه تغییراتی در دفترچه، مقاله را برای شما به روزرسانی خواهد کرد.

ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲

منقاضیان ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات که میتوانیدبرای ثبت نام در زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۳شروع تا تاریخ  ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایید.

لازم به ذکراست که استخدام سازمان شیلات، یکی از رشته های ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی میباشد. داوطلبان گرامی برای ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات، میتوانند در این بازه اقدام نمایند.

زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات

داوطلبان ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲ که میتوانید برای ثبت نام در زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲، از تاریخ ۱۴۰۲/۱/۲۳ الی ۱۴۰۲/۲/۴ نسبت اقدام نمایید.

لازم به ذکراست که سازمان پزشکی قانونی یکی از رشته های ثبت نامی آزمون استخدام دستگاه های اجرایی میباشد به همین خاطر زمان برگزاری آزمون استخدام سازمان شیلات و ویژگی های ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات یکسان میباشند.

شما داوطلبان گرامی برای ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲ میتوانید در این بازه اقدام نمایند.

مدارک ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات

مدارک ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات که در دفترچه نامبرده شده است را در ادامه مطلب برای شما به اشتراک گذاشته ایم:

1. عکس ۴*۳ تمام رخ داوطلب برای ثبت نام آزمون ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات الزامی میباشد.
2. اسکن شناسنامه و کارت ملی داوطلب یکی دیگر از مدارک ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات میباشد.
3. دارا بودن کارت بانکی  با رمز دوم برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات به مبلغ ۲٫۳۰۰٫۰۰۰ ریال از طریق سامانه اینترنتی میباشد.

نحوه ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات

نحوه ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲

نحوه ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات شامل مواردی میباشد که بطور دقیق و به ترتیب برای شما توضیح داده ایم:

  • ابتدا مدارک مورد برای ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات در فوق برای شما توضیح داده ایم را بارگذاری کنید.
  • در این مرحله به کامل کردن اطلاعات فردی خود در فرایند ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات که شامل مواردی نظیر؛ نام، نام خانوادگی؛ شماره شناسنامه، کدملی و…. میباشدرا به پایان برسانید و به مرحله دیگر ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات بروید.
  • در مرحله سوم شما به تکمبل اطلاعات تحصیلی خود برای ثبت نام استخدام سازمان شیلات مشغول خواهید بود.
  • باتوجه به مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات شما موارد مربوط به سهمیه و سوابق کاری خود را تکمیل خواهید کرد.
  • در این مرحله از ثبت نام آزمون استخدام شیلات شغل مورد درخواست در این مرحله، باتوجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مرحله های قبلی، شغل های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش داده و داوطلب میتواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب نماید.
  • این مرحله از ثبت نام آزمون استخدامی سازمان شیلات که شامل اطلاعات تکمیلی است که مواردی نظیر؛ اطلاعات تماس با داوطلب و  آدرس محل سکونت میباشد.
  • آخرین مرحله از مراحل ثبت نام آزمون استخدامی شیلات، دریافت کد رهگیری میباشد که در پایان ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات، برای داوطلبان که موفق به ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات شده اند ارسال میشود.

مشاور گروپ در خصوص استخدام شیلات یا زمان ثبت نام آزمون استخدام شیلات را برای شما به اشتراک گذاسته است. چنانچه با مطالعه مقاله در دسترس ابهامات شما برطرف نشده است میتوانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ در مورد موضوعاتنحوه  ثبت نام آزمون استخدام شیلات دریافت نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.


کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان شیلات

کارت ورود به جلسه استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲ از تاریخ سه شنبه۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه که در سایت سایت ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir قرار گرفته، مراجعه نمایند.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲

شرایط عمومی استخدام سازمان شیلات شامل موارد زیر میباشد:

  1. داشتن تابعیت ایران یکی از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان شیلات میباشد.
  2. اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده و رسمی کشور
  3. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از شرایط استخدام شیلات میباشد.
  4. انجام خدمت سربازی و یا داشتن کارت معافیت قانونی برای آقایان
  5. داشتن سلامتجسمانی وروانی وتوانايی برای انجامكاری كه استخدام ميشوند
  6. عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر ، مورد دیگری از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی شیلات میباشد.
  7. نداشتن سابقه محكوميت جزايی موثر ،یکی دیگر از شرایط ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات میباشد.
  8. عدم  وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح
  9. داوطلبان استخدام نباید جز نیرو های بازخریدد خدمت دستگاه های اجرایی و همچنین بازنشسته باشند.
  10. بر اساس قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هریک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا می باشند،پس از پذیرفته شدن در آزمون و در زمان استخدام، باید استعفا دهند.
  11. داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 25 سال تمام برای دارندگان مدارک دیپلم، حداکثر 30 سال فوق دیپلم، حداکثر 36 سال لیسانس، حداکثر 40 سال فوق لیسانس و همچنین حداکثر 45 سال برای  دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و دکتری تخصصی از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان شیلات میباشد.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات

شرایط اختصاصی آزمون استخدام سازمان شیلات شامل موارد زیر میباشد:

– متقاضیان شغل «کارشناس ارزیابی ذخایر و حفاظت از منابع آبزیان» با تا˻د پزشک معتمد شیلات باید از نظر جسمانی توانایی فعالیت در دریا و بر روی شناور را داشته باشند و دورههای آموزشی تخصصی لازم را با موفقیت بگذرانند

رشته استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲

رشته های استخدام سازمان شیلات شامل عناوین شغلی؛ کارشناس امور اداری، کارشناس شبکه، کارشناس امور مالی، کارشناس برنامه و بودجه،کارشناس حقوقی، کارشناس روابط عمومی، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس توسعه و مدیریت منابع، کارشناس راهبری حراست، کارشناس نقشه برداری، کارشناس سازه های دریایی، کارشناس ارزیابی ذخایر و حفاظت از منابع آبزیان، کارشناس امور صیدو صیادی، کارشناس تولید،تکثیروپرورش آبزیان، کارشناس صنایع و فرآوریتوسعه بازار آبزیان میباشند و افراد متقاضی میتوانند برای شرکت درآزمون استخدامی شیلات باید دارای مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد باشند.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات

ویرایش ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات،زمانی که سامانه ثبت نام ، ویرایش اطلاعات داوطلبان را فعال نماید، میتوانید با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش ویرایش اطلاعات اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند.

در صورتی که جهت ویرایش وارد سامانه شدید، حتما میبایست دوباره تمامی7 مرحله را به صورت کامل انجام دهید و کد رهگیری خود را دریافت نماید. در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر اعمال نخواهد شد و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.

دفترچه آزمون استخدام سازمان شیلات

برای دانلود دفترچه آزمون استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲ میتوانید از لینک زیر که برای شما به اشتراک گذاشته ایم استفاده نمایید و همچنین برای اطلاع از شغل محل های استخدام شیلات میتوانید با استفاده از دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی که لینک دانلود را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم مشاهده فرمایید.

زمان برگزاری آزمون استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲ ادامه مطلب را بخوانید، که زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان شیلات ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ در مراکز استانها برگزار خواهد شد.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون استخدام شیلات بر روی کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان شیلات، درج خواهد شد و هنگام چاپ کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکراست صدور کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان شیلات، به منزله تایید اطلاعات ارسالی ازسوی داوطلبان بوده و اصل مدارک داوطلبان پس ازاجرای آزمون، مورد بررسی قرارخواهد گرفت.

منابع عمومی آزمون استخدامی سازمان شیلات

منابع عمومی آزمون استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲ به موارد زیر در جدول را مطالعه فرمایید:

منابع عمومی آزمون استخدام سازمان شیلات
سهم در آزمون کتبی مواد آزمون حیطه ها
 ٪٥٫٧ معارف اسلامی حیطه عمومی
 ٪٥٫٧ زبان و ادبیات فارسی
 ٪٥٫٧ آشنایی با قوانین و مقررات اداری
 ٪٥٫٧ معلومات عمومی
 ٪٥٫٧ زبان انگلیسی عمومی
 ٪٥٫٧ هوش و توانمندی های ذهنی
 ٪٥٫٧ فناوری اطلاعات
  ٪٤٠ مجموع حیطه عمومی

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی ازمواردی است که در دفترچه دستگاههای اجرایی آمده و در ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات نیز موثر میباشد :

به ازای تاهل فرد متقاضی و نیز هر فرزند دو درصد، مجموعًا حداکثر تا ده درصد به امتیاز مکتسبه آزمون کتبی داوطلب اضافه میشود.
تذکرات:
۱ .امتیازات مطروحه در بند فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند متقاضی، بالای 2/5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان مشترک میباشد.
۲ .امتیاز مطروحه پس از تعیین حد نصاب و قبل از معرفی افراد مشمول برای سایر مراحل استخدام، محاسبه و ملاک عمل قرار میگیرد.
۳ .با توجه به اینکه اعمال امتیازات فوق الذکر بر اساس اطلاعات خوداظهاری داوطلبان میباشد، در صورتی که در مرحله بررسی مدارک و مستندات، داوطلب فاقد مدارک مثبته باشد، از سایر فرآیند استخدام حذف میشود.

منابع اختصاصی آزمون استخدام شیلات

برای اطلاع از منابع اختصاصی آزمون استخدام شیلات، میتوانید از دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی که برای دانلود در اختیار شما قرار داده ایم استفاده کنید.


مشاور گروپ در خصوص ثبت نام آزمون استخدام شیلات ۱۴۰۲ یا دفترچه آزمون استخدام شیلات ۱۴۰۲ را برای شما به اشتراک گذاسته است. چنانچه با مطالعه مقاله در دسترس ابهامات شما برطرف نشده است میتوانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ در مورد موضوعات منابع اختصاصی آزمون استخدام شیلات دریافت نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.



تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی شیلات چه زمانیست؟

تاریخ ثبت نام از ۱۴۰۲/۱/۲۳ شروع میشود و بطورکامل در مورد زمان ثبت نام آزمون ، توضیح داده ایم.

مدارک ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات چیست؟

مدارک ثبت نام آزمون استخدام سازمان شیلات در مقاله بطور کامل نامبرده شده است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه استخدام سازمان شیلات ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی