ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازیmoshavergr oup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

وزارت راه و شهرسازی یکی از وزارت‌خانه‌های دولت ایران است.مشاور گروپ در این مقاله درمورد موضوعاتی نظیر؛ آزمون استخدامی وزارت راه و شهر سازی و ثبت نام استخدام وزارت راه و شهرسازی و… اداره وزارت راه و شهرسازی ایران آزمونی مشترک با دستگاه اجرایی در خرداد ماه برگزار خواهد کرد که بازه زمانی ثبت نام این آزمون در اردیبهشت ماه میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر مطالب زیر را مطالعه فرمایید.

آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی

آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی همراه با بیش از 14 آزمون مشترک دستگاه اجرایی برگزارمیشود. دهمین آزمون استخدام مشترک فراگیر در عناوین شغلی حسابدار، کارشناس امور اداری، کارشناس برنامه و بودجه، کارشناس تحلیل و تولید نرم افزار، کارشناس حراست اسناد و مدارک، کارشناس حراست فناوری اطلاعات، کارشناس راهبری حراست و… میباشد، که بدون شرط معدل قابل ثبت نام است و در 28 استان کشور در حال برگزاری است.

داوطلبان این آزمون هیچ محدویت جنستی ندارد و متقاضیان استخدام وزارت راه و شهرسازی ۱۴۰۲ اعم از زن و مرد میباشد که با مقاطع تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری مجاز به ثبت نام آزمون استخدام وزارت راه و شهرسازی میباشند.

نکته قابل ذکر اینست که، طبق قانون مدیریت خدمات کشوری، مشاغل اختصاصی آن دسته از مشاغلی هستند که صرفاً در یک دستگاه اجرایی وجود دارند، وزارت راه و شهرسازی جز مشاغل اختصاصی دستگاه های اجرایی میباشند.

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی

که برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی میتوانید با مطالعه مقاله از که در مورد ثبت نام دستگاه های اجرایی منتشر شده است را مطالعه نمایید زیرا وزارت را و شهرسازی یکی از رشته های دستگاه های اجرایی میباشد و برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی و مدارک ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازیتا پایان مقاله با ما همراه باشید .

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی از طریق سامانه اینترنتی به نشانی www.hrtc.ir که سایت جهاد دانشگاهی میباشد، میتوانید نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی اقدام نمایید و ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی خود را به سرانجام برسانید.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی

داوطلبان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی که میتوانیدبرای ثبت نام، زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۳شروع تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ادامه دارد نسبت اقدام نمایید.

لازم به ذکراست که وزارت راه و شهرسازی یکی از رشته های ثبت نامی ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی میباشد. داوطلبان گرامی برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی میتوانند در این بازه اقدام نمایند.

 برای کسب اطلاعات از وزارت راه و شهرسازی میتوانید به سایت وزارت راه وشهرسازی به نشانی news.mrud.ir مراجعه کنید.

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی که در دفترچه قید شده است برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی شامل موارد زیر میباشد:

1. عکس ۴*۳ تمام رخ داوطلب برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی الزامی میباشد.
2. اسکن شناسنامه و کارت ملی داوطلب یکی دیگر از مدارک ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی میباشد.
3. دارا بودن کارت بانکی  با رمز دوم برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی به مبلغ ۲٫۳۰۰٫۰۰۰ ریال از طریق سامانه اینترنتی .

نحوه ثبت نام آزمون استخدام وزارت راه و شهرسازی

برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون استخدام وزارت راه و شهرسازی لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه کنید و انجام دهید تا فرایند ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی را بدون هیچ ابهاماتی با موفقیت به پایان برسانید.

  1. ابتدا مدارک مورد برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی در فوق برای شما توضیح داده ایم را بارگذاری کنید.
  2. در این مرحله به کامل کردن اطلاعات فردی خود در فرایند ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی که شامل مواردی نظیر؛ نام، نام خانوادگی؛ شماره شناسنامه، کدملی و…. میباشدرا به پایان برسانید و به مرحله دیگر ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی بروید.
  3. در مرحله سوم شما به تکمبل اطلاعات تحصیلی خود برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی مشغول خواهید بود.
  4. باتوجه به مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی شما موارد مربوط به سهمیه و سوابق کاری خود را تکمیل خواهید کرد.
  5. در این مرحله از ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی شغل مورد درخواست در این مرحله، باتوجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مرحله های قبلی، شغل های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش داده و داوطلب میتواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب نماید.
  6. این مرحله از ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی که شامل اطلاعات تکمیلی است که مواردی نظیر؛ اطلاعات تماس با داوطلب و  آدرس محل سکونت میباشد.
  7. مرحله آخر ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی، دریافت کد رهگیری میباشد که در پایان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی، برای داوطلبان که موفق به ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی شده اند ارسال میشود.

شرایط استخدام وزارت راه و شهرسازی

شرایط استخدام وزارت راه و شهرسازی شامل موارد زیر میباشد:

  1. داشتن تابعیت ایران یکی از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی میباشد.
  2. اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده و رسمی کشور
  3. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از شرایط استخدام وزارت راه و شهرسازی میباشد.
  4. انجام خدمت سربازی و یا داشتن کارت معافیت قانونی برای آقایان
  5. داشتن سلامتجسمانی وروانی وتوانايی برای انجامكاری كه استخدام ميشوند
  6. عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر ، مورد دیگری از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی میباشد.
  7. نداشتن سابقه محكوميت جزايی موثر ،یکی دیگر از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی میباشد.
  8. عدم  وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح
  9. داوطلبان استخدام نباید جز نیرو های بازخریدد خدمت دستگاه های اجرایی و همچنین بازنشسته باشند.
  10. بر اساس قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هریک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا می باشند،پس از پذیرفته شدن در آزمون و در زمان استخدام، باید استعفا دهند.
  11. داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 25 سال تمام برای دارندگان مدارک دیپلم، حداکثر 30 سال فوق دیپلم، حداکثر 36 سال لیسانس، حداکثر 40 سال فوق لیسانس و همچنین حداکثر 45 سال برای  دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و دکتری تخصصی از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی یا شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی، می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ در مورد موضوعات نحوه ثبت نام آزمون استخدام وزارت راه و شهرسازی دریافت نمایید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.


کارت ورود به جلسه استخدامی وزارت راه و شهرسازی

داوطلبان بعداز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی میتوانند برای دریافت کارت ورود به جلسه استخدامی وزارت راه و شهرسازی از تاریخ سه شنبه ۹خردادماه۱۴۰۲برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سایت ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir قرار خواهد گرفت، مراجعه نمایند.

دفترچه آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی

برای دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی میتوانید از ینک زیر که برای شما به اشتراک گذاشته ایم استفاده نمایید و همچنین برای اطلاع از شغل محل های استخدامی وزارت راه و شهرسازی میتوانید با استفاده از دانلود دفترچه دستگاه های اجرایی که لینک دانلود را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم مشاهده فرمایید.

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه وشهرسازی استاندارد کلیک کنید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی

برای انجام ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی، داوطلب باید برای ویرایش اطلاعات وارد سامانه مرکز جهاد دانشگاهی hrtc.ir شود حتما باید مجددا تمامی 7 مرحله ثبت نام را طی کند و کد رهگیری خود را مشاهده نماید. در غیر اینصورت تغییرات و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی اعمال نخواهد شد و سامانه همان اطلاعات قبلی را به رسمیت خواهد شناخت.

پس حتما بعد از ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی تمام 7 مرحله را مجددا انجام دهید تا کد رهگیری ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی برای شما به نمایش در آید.

رشته های استخدامی وزارت راه و شهرسازی

برای اطلاع از رشته های استخدامی وزارت راه و شهرسازی لطفا جداول زیرا با دقت مطالعه فرماببد تا رشته مورد نظر خود برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی را پیدا کنید.

لیست رشته های مورد نیاز اداره راه و شهرسازی یا مشاغل اختصاصی وزارت راه و شهرسازی شامل موارد زیر میباشد :

رشته های استخدامی وزارت راه و شهرسازی moshavergroup.com

جدول شماره 1

(رشته های استخدامی وزارت راه و شهرسازی)

رشته های استخدامی وزارت راه و شهرسازی moshavergroup.com

جدول شماره 2

(رشته های آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی)

رشته های استخدامی وزارت راه و شهرسازی moshavergroup.com

جدول شماره 3

(رشته های آزمون استخدام وزارت راه و شهرسازی)

رشته های استخدامی وزارت راه و شهرسازی moshavergroup.com

جدول شماره 4

(رشته های استخدامی وزارت راه و شهرسازی)

رشته های استخدامی وزارت راه و شهرسازی moshavergroup.com

جدول شماره 5

(رشته های استخدام وزارت راه و شهرسازی)

رشته های استخدامی وزارت راه و شهرسازی moshavergroup.com

جدول شماره 6

(رشته های استخدامی اداره وزارت راه و شهرسازی)

رشته های استخدامی وزارت راه و شهرسازی moshavergroup.com

جدول شماره 7

(رشته های استخدامی وزارت راه و شهرسازی)

رشته های استخدامی وزارت راه و شهرسازی moshavergroup.com

جدول شماره 8

(رشته های استخدامی وزارت راه و شهرسازی)

زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی ادامه مطلب را بخوانید، که زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت راه وشهرسازی در روز جمعه ۱۲خرداد ماه۱۴۰۲ در مراکز استانها برگزار خواهد شد.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی بر روی کارت ورود به جلسه آزمون استخدام وزارت راه و شهرسازی، درج خواهد شد و هنگام چاپ کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکراست صدور کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی، به منزله تایید اطلاعات ارسالی ازسوی داوطلبان بوده و اصل مدارک داوطلبان پس ازاجرای آزمون، مورد بررسی قرارخواهد گرفت.

منابع عمومی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی شامل موارد منابع عمومی و اخنصاصی میباشد.

برای اطلاع از منابع عمومی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی به موارد زیر در جدول را مطالعه فرمایید.

منابع عمومی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی
سهم در آزمون کتبی مواد آزمون حیطه ها
 ٪٥٫٧ معارف اسلامی حیطه عمومی


 ٪٥٫٧ زبان و ادبیات فارسی
 ٪٥٫٧ آشنایی با قوانین و مقررات اداری
 ٪٥٫٧ معلومات عمومی
 ٪٥٫٧ زبان انگلیسی عمومی
 ٪٥٫٧ هوش و توانمندی های ذهنی
 ٪٥٫٧ فناوری اطلاعات
  ٪٤٠ مجموع حیطه عمومی

موارد فوق شامل منابع عمومی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی میباشد که دارای تبصره هایی هستند که ما در مطالب زیر برای شما نامبرده و توضیح داده ایم.

  1. سوالات معارف اسلامی مربوط به پیروان سایر مذاهب اسلامی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی و زیدی) مطابق تعالیم و احکام فقهی آنان طراحی خواهد شد.
  2. اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سوالات محاسبه خواهد شد.

منابع اختصاصی آزمون وزارت راه و شهرسازی

منابع اختصاصی آزمون وزارت راه و شهرسازی با توجه نوع رشته و سهم در ازمون کتبی شامل موارد زیر میباشد.

منابع اختصاصی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی رشته حسابداری شامل موارد زیر میباشد:

منابع حسابدار آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی
سهم در آزمون کتبی مواد آزمون حیطه ها
 ٪١٢ اصول حسابداری حیطه

تخصصی و اختصاصی

 ٪١٢ مدیریت مالی
 ٪١٢ مبانی سازمان و مدیریت
 ٪١٢ حسابداری دولتی
 ٪١٢ بودجه و قانون محاسبات عمومی
  ٪٦٠ مجموع حیطه تخصصی و اختصاصی

منابع اختصاصی آزمون وزارت راه و شهرسازی رشته کارشناس امور مالی و به شرح زیر میباشند:

منایع کارشناس امور مالی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی
سهم در آزمون کتبی  مواد آزمون حیطه ها
 ٪١٢  اصول حسابداری حیطه
تخصصی و اختصاصی
 ٪١٢  مبان سازمان و مدیریت
 ٪١٢  حسابداری دولتی
 ٪١٢  بودجه و قانون محاسبات عمومی
 ٪١٢  مدیریت مالی
  ٪٦٠ مجموع حیطه تخصصی و اختصاصی

منابع اختصاصی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی رشته کارشناس برنامه و بودجه به شرح زیر میباشد:

منایع کارشناس برنامه و بودجه آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی
 سهم در آزمون کتبی  مواد آزمون  حیطه ها
٪ ١٢  اصول حسابداری حیطه تخصصی و  اختصاصی
٪ ١٢  اقتصاد خرد، کلان و مالیه عمومی
٪ ١٢  حسابداری دولتی
٪ ١٢  بودجه و قانون محاسبات عمومی
٪ ١٢  مبانی سازمان و مدیریت
 ٪٦٠  مجموع حیطه تخصصی و اختصاصی

منابع اختصاصی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی رشته کارشناس حقوقی به شرح زیر میباشد:

منابع کارشناس حقوقی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی
 سهم در آزمون کتبی  مواد آزمون  حیطه ها
٪ ١٢  حقوق اداری حیطه تخصصی و  اختصاصی
٪ ١٢  حقوق مدنی
٪ ١٢  آیین دادرس کیفری
٪ ١٢  حقوق تجارت
٪ ١٢  آیین دادرس مدنی
 ٪٦٠  مجموع حیطه تخصصی و اختصاصی

منابع اختصاصی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی رشته های کارشناس روابط عمومی و کارشناس حراست فناوری اطلاعات به شرح زیر میباشد:

منابع اختصاصی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی moshavergroup.com

منابع اختصاصی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی رشته های کارشناس تحلیل و تولید نرم افزار و مهندسی تاسیسات به شرح زیر میباشد:

منابع اختصاصی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی moshavergroup.com

منابع اختصاصی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی رشته های کارشناس حراست اسناد و مدارک و کارشناس راهبری حراست به شرح زیر میباشد:

منابع اختصاصی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی moshavergroup.com

منابع اختصاصی آزمون وزارت راه و شهرسازی رشته های کارشناس مطالعات اقتصادی راه، مسکن و شهرسازی و کارشناس امور حمل ونقل وکارشناس راه ، ساختمان و شهرسازی به شرح زیر میباشد:

منابع اختصاصی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی moshavergroup.com


برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی یا منابع اختصاصی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی، می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ در مورد موضوعات منابع عمومی آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی دریافت نمایید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.


سوالات متداول

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی شامل چه مواردی میباشد؟

تاریخ صدور کارت ورود به جلسه چه زمانیست؟

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی چه زمانیست؟

زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۳ تا ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ میباشد.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی چیست؟

برای اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی مطالب را مطالعه فرمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سارا

    مگه آزمون مال راه و شهرسازی نیست پس چرا رشته شهرسازی داخلش هیچ جایی نداره!؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی