استخدام سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۲

استخدام سازمان امور مالیاتی کشور Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه استخدام سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان امور مالیاتی کشور یکی از سازمان‌های وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی است. رئیس‌کل این سازمان معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی محسوب و با پیشنهاد وزیر و تصویب هیئت وزیران منصوب می‌شود.

مشاورگروپ در این مقاله برای شما در خصوص ثبت نام آزمون  استخدام سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۲یا زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۲ و دیگر مواردی که مرتبط با آزمون استخدام سازمان امورمالیاتی باشد را در ادامه مطالب برای شما به اشتراگ گذاشته ایم.

آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۲

آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۲ همراه با بیش از 14 آزمون مشترک دستگاه اجرایی برگزارمیشود. در عناوین شغلی مامور تشخیص مالیات، کارشناس آموزش و بهسازی منابع انسانی، کارشناس حقوقی، کارشناس روابط عمومی، کارشناس امور اداری، حسابدار، کارشناس فناوری اطلاعات میباشند که از طریق برگزاری آزمون عمومی و تخصصی که بدون شرط معدل ثبت نام برای متقاضیان مقدور میباشد.

آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی هیچ محدویت جنستی ندارد و متقاضیان استخدام سازمان امور مالیاتی کشور ۱۴۰۲ اعم از زن و مرد میتوانند بامدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و در بعضی مشاغل با مدرک دکتری مجاز به ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۲ میباشند.

ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۲

که برای ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی میتوانید با مطالعه مقاله از که در مورد ثبت نام دستگاه های اجرایی منتشر شده است را مطالعه نمایید زیرا سازمان امور مالیاتی یکی از رشته های دستگاه های اجرایی میباشد و برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی و مدارک ثبت نام آزمون سازمان امور مالیاتی تا پایان مقاله با ما همراه باشید .

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی از طریق سامانه اینترنتی به نشانی www.hrtc.ir که سایت جهاد دانشگاهی میباشد، میتوانید نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی اقدام نمایید و ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور خود را به سرانجام برسانید.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور

زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

داوطلبان ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی که میتوانیدبرای ثبت نام، زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۳شروع تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ادامه دارد نسبت اقدام نمایید.

لازم به ذکراست که سازمان امور مالیاتی یکی از رشته های ثبت نامی ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی میباشد. داوطلبان گرامی برای ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی کشور میتوانند در این بازه اقدام نمایند.

زمان برگزاری آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۲

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی کشور ۱۴۰۲ تا ادامه مطلب با ما همراه باشید، که زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی در روز جمعه ۱۲ خرداد ماه۱۴۰۲ در مراکز استانها برگزار خواهد شد.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی بر روی کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی کشور، درج خواهد شد و هنگام چاپ کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکراست صدور کارت ورود به جلسه آزمون استخدامیسازمان امور مالیاتی کشور، به منزله تایید اطلاعات ارسالی ازسوی داوطلبان بوده و اصل مدارک داوطلبان پس ازاجرای آزمون، مورد بررسی قرارخواهد گرفت.


مجموعه مشاورگروپ در خصوص استخدام سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۲ یا زمان برگزاریآزمون استخدام سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۲ برای شما توضیحات کامل را در اختیار قرارداده ایم و می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را جهت ثبت نام ازمون استخدام سازمان امور مالیاتی کشور کارشناسان مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.


مدارک ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۲

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی که در دفترچه قید شده است برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی شامل موارد زیر میباشد:

  1. عکس ۴*۳ تمام رخ داوطلب برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی الزامی میباشد.
  2. اسکن شناسنامه و کارت ملی داوطلب یکی دیگر از مدارک ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی میباشد.
  3. دارا بودن کارت بانکی  با رمز دوم برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور به مبلغ ۲٫۳۰۰٫۰۰۰ ریال از طریق سامانه اینترنتی .
لازم به ذکر است که وظایف سازمان امور مالیاتی کشور اصلاح و دگرگونی نظام مالیاتی و مکانیزه نمودن سیستم مالیاتی ایران و اجرای مالیات بر ارزش افزوده است.

نحوه ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه کنید و انجام دهید تا فرایند ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی را بدون هیچ ابهاماتی با موفقیت به پایان برسانید.

  1. ابتدا مدارک مورد برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور در فوق برای شما توضیح داده ایم را بارگذاری کنید.
  2. در این مرحله به کامل کردن اطلاعات فردی خود در فرایند ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی که شامل مواردی چون؛ نام، نام خانوادگی؛ شماره شناسنامه، کدملی و…. میباشد را به پایان برسانید و به مرحله دیگر ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی بروید.
  3. در مرحله سوم شما به تکمبل اطلاعات تحصیلی خود برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور مشغول خواهید بود.
  4. باتوجه به مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی شما موارد مربوط به سهمیه و سوابق کاری خود را تکمیل خواهید کرد.
  5. در این مرحله از ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی شغل مورد درخواست در این مرحله، باتوجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مرحله های قبلی، شغل های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش داده و داوطلب میتواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب نماید.
  6. این مرحله که شامل اطلاعات تکمیلی است که مواردی نظیر؛ اطلاعات تماس با داوطلب و  آدرس محل سکونت میباشد.
  7. مرحله آخر ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی، دریافت کد رهگیری میباشد که در پایان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی، برای داوطلبان که موفق به ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی شده اند ارسال میشود.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

برای انجام ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی داوطلب باید برای ویرایش اطلاعات وارد سامانه مرکز جهاد دانشگاهی hrtc.ir شود حتما باید مجددا تمامی 7 مرحله ثبت نام را طی کند و کد رهگیری خود را مشاهده نماید. در غیر اینصورت تغییرات و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی اعمال نخواهد شد و سامانه همان اطلاعات قبلی را به رسمیت خواهد شناخت.

پس حتما بعد از ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی  تمام 7 مرحله را مجددا انجام دهید تا کد رهگیری ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی برای شما به نمایش در آید.

کارت ورو به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

داوطلبان بعداز ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی میتوانند برای دریافت کارت ورود به جلسه استخدامی سازمان امور مالیاتی از تاریخ سه شنبه ۹خردادماه۱۴۰۲برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سایت ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir قرار خواهد گرفت، مراجعه نمایند.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۲

شرایط عمومی استخدام سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۲ شامل موارد زیر میباشد:

  1. داشتن تابعیت ایران یکی از شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور میباشد.
  2. اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده و رسمی کشور
  3. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از شرایط استخدام سازمان امور مالیاتی میباشد.
  4. انجام خدمت سربازی و یا داشتن کارت معافیت قانونی برای آقایان
  5. داشتن سلامتجسمانی وروانی وتوانايی برای انجامكاری كه استخدام ميشوند
  6. عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر ، مورد دیگری از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی میباشد.
  7. نداشتن سابقه محكوميت جزايی موثر ،یکی دیگر از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور میباشد.
  8. عدم  وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح
  9. داوطلبان استخدام نباید جز نیرو های بازخریدد خدمت دستگاه های اجرایی و همچنین بازنشسته باشند.
  10. بر اساس قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هریک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا می باشند،پس از پذیرفته شدن در آزمون و در زمان استخدام، باید استعفا دهند.
  11. داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 25 سال تمام برای دارندگان مدارک دیپلم، حداکثر 30 سال فوق دیپلم، حداکثر 36 سال لیسانس، حداکثر 40 سال فوق لیسانس و همچنین حداکثر 45 سال برای  دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و دکتری تخصصی از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور میباشد.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

برا اطلاع از شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی کشور مطلب زیر را با دقت مطالعه نمایید:

نمره نهایی داوطلبان استخدام دستگاه های اجرایی سازمان امور مالیاتی کشور، بر اساس ۴۰ ٪ نمره امتحان کتبی و ۶۰ ٪ ارزیابی تکمیلی محاسبه خواهد شد.

دفترچه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی

برای دانلود دفترچه آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی میتوانید از ینک زیر که برای شما به اشتراک گذاشته ایم استفاده نمایید و همچنین برای اطلاع از شغل محل های استخدام سازمان امور مالیاتی میتوانید با استفاده از دانلود دفترچه دستگاه های اجرایی که لینک دانلود را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم مشاهده فرمایید.

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی استاندارد کلیک کنید.

رشته استخدام سازمان امور مالیاتی

رشته های استخدامی سازمان امور مالیاتی شامل ؛ مامور تشخیص مالیات، کارشناس آموزش و بهسازی منابع انسانی، کارشناس حقوقی، کارشناس روابط عمومی، کارشناس امور اداری، حسابدار، کارشناس فناوری اطلاعاتمیباشند که با مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و در بعضی مشاغل با مقطع تحصیلی دکتری نیز پذیرش دارند.

منابع عمومی آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی

منابع آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی شامل موارد منابع عمومی و اخنصاصی میباشد.

برای اطلاع از منابع عمومی آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی به موارد زیر در جدول را مطالعه فرمایید.

منابع عمومی آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی
سهم در آزمون کتبی مواد آزمون حیطه ها
 ٪٥٫٧ معارف اسلامی حیطه عمومی
 ٪٥٫٧ زبان و ادبیات فارسی
 ٪٥٫٧ آشنایی با قوانین و مقررات اداری
 ٪٥٫٧ معلومات عمومی
 ٪٥٫٧ زبان انگلیسی عمومی
 ٪٥٫٧ هوش و توانمندی های ذهنی
 ٪٥٫٧ فناوری اطلاعات
  ٪٤٠ مجموع حیطه عمومی

موارد فوق شامل منابع عمومی آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی میباشد که دارای تبصره هایی هستند که ما در مطالب زیر برای شما نامبرده و توضیح داده ایم.

  1. سوالات معارف اسلامی مربوط به پیروان سایر مذاهب اسلامی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی و زیدی) مطابق تعالیم و احکام فقهی آنان طراحی خواهد شد.
  2. اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سوالات محاسبه خواهد شد.

منابع اختصاصی آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

منابع اختصاصی آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی با توجه نوع رشته و سهم در آزمون کتبی شامل موارد زیر میباشد.

منابع اختصاصی آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی رشته حسابداری شامل موارد زیر میباشد:

منابع حسابدار آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی
سهم در آزمون کتبی مواد آزمون حیطه ها
 ٪١٢ اصول حسابداری حیطه
تخصصی و اختصاصی
 ٪١٢ مدیریت مالی
 ٪١٢ مبانی سازمان و مدیریت
 ٪١٢ حسابداری دولتی
 ٪١٢ بودجه و قانون محاسبات عمومی
  ٪٦٠ مجموع حیطه تخصصی و اختصاصی

منابع اختصاصی آزمون استخدامی استخدامی سازمان امور مالیاتی رشته کارشناس امور اداری شامل موارد زیر میباشد:

منابع کارشناس امور اداری آزمون استخدامی استخدامی سازمان امور مالیاتی
سهم در آزمون کتبی مواد آزمون حیطه ها
 ٪١٢ مدیریت منابع انسانی حیطه
تخصصی و اختصاصی
 ٪١٢ مدیریت رفتار سازمانی
 ٪١٢ مبانی سازمان و مدیریت
 ٪١٢ قانون مدیریت خدمات کشوری
 ٪١٢ بودجه و مالیه عمومی
  ٪٦٠ مجموع حیطه تخصصی و اختصاصی

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص منایع اختصاصی آزمون استخدامی استخدامی سازمان امور مالیاتی میتوانید با دانلود دفترچه دستگاه های اجرایی که برای شما قرارده ایم استفاده نمایید.


برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رشته های آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۲ یا منابع اختصاصی آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۲ می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.


سوالات متداول

هزینه ثبت نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی کشور چقدر است؟

در مقاله در خصوص مدارک مورد نیاز ثبت نام توضیح داده ایم که هزینه ثبت نام شامل آن میشود

زمان برگزاری آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی چه تاریخی میباشد؟

زمان برگزاری آزمون در خرداد ماه۱۴۰۲میباشد که برای اطلاع از تاریخ دقیق به مقاله مراجعه نمایید.

4/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه استخدام سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403