استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲

استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاور گروپ در این مقاله مبحث استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲ را مورد بررسی قرار داده است و موضوعاتی مانند: مدارک ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی و مراحل ثبت نام سازمان، آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲ و موارد مرتبط با استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی با توضیحات کامل در اختیار شما گذاشته ایم تا پایان مقاله با ماهمراه باشید.

سر فصل ها

آزمون استخدام سازمان تحقیقات کشاورزی ۱۴۰۲

آزمون استخدام سازمان تحقیقات کشاورزی ۱۴۰۲ همراه با آزمون دستگاه اجرایی بصورت مشترک برگزار میشود. دهمین آزمون استخدام مشترک فراگیر در عناوین شغلی کارشناس اقتصاد کشاورزی، کارشناس امور اداری، کارشناس امورباغبانی، کارشناس امور مالی، کارشناس اصلاح نباتات و زراعت و موارد دیگر میباشد که برای اطلاع از تمامی رشته استخدام سازمان آموزش و ترویج کشاورزی تا پایان مقاله را مطالعه فرمایید.

لازم به ذکر است که شرط معدل در ثبت نام آزمون استخدامی تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی موثر نمیباشد و هر سال ظرفیت و انتخاب تعداد اشخاص در شهر های مختلف کشور نسبت به سال قبل متفاوت می باشد.

نکته قابل ذکر اینست که سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور جز یکی از رشته های اختصاصی یا مشاغل اختصاصی سازمانها در دستگاه های اجرایی میباشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رشته ها میتوانید به مقاله جامع تر تحت عنوان ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲  که در سایت مشاور گروپ قرارگرفته است مراجعه کنید.

ثبت نام آزمون استخدام سازمان آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون استخدام سازمان آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲ از طریق سامانه اینترنتی به نشانی www.hrtc.ir که سایت جهاد دانشگاهی میباشد، میتوانید نسبت به ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ۱۴۰۲ اقدام نمایید و ثبت نام آزمون استخدام سازمان آموزش و توسعه کشاورزی خود را به سرانجام برسانید.

جهت ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات کشاورزی۱۴۰۲ میتوانید با مطالعه مقاله جامع که در مورد ثبت نام دستگاه های اجرایی منتشر شده است مطالعه نمایید زیرا سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی یکی از مشاغل اختصاصی دستگاه های اجرایی میباشد و برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون استخدام تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی و مدارک ثبت نام آزمون استخدام آموزش و توسعه کشاورزی۱۴۰۲ تا پایان مقاله با ما همراه باشید .

زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی

زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان آموزش و توسعه کشاورزی

زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان آموزش و توسعه کشاورزی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۳ شروع تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ادامه دارد داوطلبان میتوانند نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تحقیقات کشاورزی با داشتن شرایط ثبت نام آزمون استخدام تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی با، بارگذاری مدارک ثبت نام آزمون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اقدام نمایید.

لازم به ذکراست که سازمانتحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی یکی از رشته های ثبت نامی ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی میباشد. داوطلبان گرامی برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی میتوانید در این بازه اقدام نمایند.

زمان برگزاری آزمون استخدام سازمان تحقیقات کشاورزی ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون استخدام سازمان تحقیقات کشاورزی ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱۲ در مراکز استانها برگزار میشود. ساعت شروع آزمون و محل برگزاری آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی بر روی کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی، درج خواهد شد و هنگام چاپ کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکراست صدور کارت ورود به جلسه آزموناستخدام سازمان آموزش و توسعه کشاورزی، به منزله تایید اطلاعات ارسالی ازسوی داوطلبان بوده و اصل مدارک داوطلبان پس ازاجرای آزمون، مورد بررسی قرارخواهد گرفت.

مدارک ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی

مدارک ثبت نام آزمون استخدام سازمان آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲

مدارک ثبت نام آزمون استخدام سازمان آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲ که در دفترچه قید شده است برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان آموزش و توسعه کشاورزی شامل موارد زیر میباشد:

  1. عکس ۴*۳ تمام رخ داوطلب برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی الزامی میباشد.
  2. اسکن شناسنامه و کارت ملی داوطلب برای ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی.
  3. دارا بودن کارت بانکی برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون
  4. استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی به مبلغ ۲٫۳۰۰٫۰۰۰ ریال از طریق سامانه اینترنتی.

هزینه ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی

هزینه ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی که برای ثبت نام باید پرداخت کنید مبلغ ۲٫۳۰۰٫۰۰۰ ریال از طریق سامانه اینترنتی میباشد که برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی باید با کارت بانکی دارای رمز دوم نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.


مشاور گروپ در این مقاله به توضیح استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲ پرداخته ایم. امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد تا از مدارک ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲ مطلع شده باشید و با مطالعه ادامه مقاله از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تحقیقات،آموزش و توسعه کشاورزی اطلاعات لازم را بدست آورید.

اگر سوالی در رابطه با ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی  و مراحل ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان، هزینه وکسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.


نحوه ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی

نحوه ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی در زیربطور کامل توضیح داده ایم لطفا موارد را به دقت مطالعه کنید و انجام دهید تا فرایند ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی را بدون هیچگونه مشکل و اشتباهی به سرانجام برسانید.

  1. ابتدا مدارک مورد برای ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی در فوق برای شما توضیح داده ایم را بارگذاری کنید.
  2. در این مرحله به کامل کردن اطلاعات فردی خود در فرایند ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی خواهید پرداخت که شامل موارد؛ نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، کدملی و…. میباشد.
  3. تکمبل اطلاعات تحصیلی خود برای ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی خواهید پرداخت.
  4. باتوجه به مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی شما موارد مربوط به سهمیه و سوابق کاری خود را تکمیل خواهید کرد.
  5. در این مرحله از ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی شغل مورد درخواست در این مرحله، باتوجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مرحله های قبلی، شغل های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش داده و داوطلب میتواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب نماید.
  6. در این مرحله از ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی که شامل اطلاعات تکمیلی است که موارد؛ اطلاعات تماس با داوطلب و  آدرس محل سکونت میباشد.
  7. مرحله آخر ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دریافت کد رهگیری میباشد که در پایان ثبت نام ازمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی برای داوطلبان ارسال میشود.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام سازمان آموزش و توسعه کشاورزی

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام سازمان آموزش و توسعه کشاورزی داوطلب باید برای ویرایش اطلاعات وارد سامانه مرکز جهاد دانشگاهی hrtc.ir شود حتما باید مجددا تمامی 7 مرحله ثبت نام را طی کند و کد رهگیری خود را مشاهده نماید. در غیر اینصورت تغییرات و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی انجام نخواهد شد و سامانه همان اطلاعات قبلی را به رسمیت خواهد شناخت.

پس حتما بعد از ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی تمام 7 مرحله را مجددا انجام دهید تا کد رهگیری ثبت نام آزمون استخدام سازمان آموزش و توسعه کشاورزی برای شما به نمایش در آید.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان آموزش و توسعه کشاورزی

داوطلبان بعداز ثبت نام آزمون استخدامی سازمان آموزش و توسعه کشاورزی میتوانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی از تاریخ سه شنبه ۹خردادماه۱۴۰۲برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سایت ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir قرار خواهد گرفت، مراجعه نمایند.

شرایط ثبت نام آزمون استخدام سازمان آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲ شامل موارد زیر میباشد:

  1. داشتن تابعیت ایران یکی از ثبت نام آزمون استخدامی سازمان آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲ میباشد.
  2. اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده و رسمی کشور
  3. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از شرایط ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی میباشد.
  4. انجام خدمت سربازی و یا داشتن کارت معافیت قانونی برای آقایان (تبصره دارد که در ادامه توضیح می دهیم)
  5. داشتنسلامتجسمانی وروانی وتوانايی برای انجامكاری كه استخدام ميشوند
  6. عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر ، از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تحقیقات کشاورزی ۱۴۰۲ میباشد.
  7. نداشتن سابقه محكوميت جزايی موثر ،از شرایط ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی میباشد.
  8. عدم  وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح
  9. داوطلبان استخدام نباید جز نیرو های بازخریدد خدمت دستگاه های اجرایی و همچنین بازنشسته باشند.
  10. بر اساس قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پست های سازمانی در هریک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا باشند،پس از پذیرفته شدن در آزمون و در زمان استخدام، باید استعفا دهند.
  11. داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 25 سال تمام برای دارندگان مدارک دیپلم، حداکثر 30 سال فوق دیپلم، حداکثر 36 سال لیسانس، حداکثر 40 سال فوق لیسانس و همچنین حداکثر 45 سال برای  دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و دکتری تخصصی از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی میباشد.

نکاتی در خصوص سن داوطلبین آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی

  1. برای پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال به حداکثر سن اضافه می شود.
  2. برای آقایان طول دوره سربازی به حداکثر سن اضافه می شود.
  3. برای کارکنان غیر رسمی که شامل قوانین حاکم هستند طول دوره خدمت غیر رسمی به حداکثر سن اضافه می شود.

دفترچه آزمون استخدامی سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی

برای دانلود دفترچه آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی میتوانید از لینک زیر که برای شما به اشتراک گذاشته ایم استفاده نمایید و همچنین برای اطلاع از شغل محل های استخدام تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی با مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی که لینک دانلود را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم مشاهده فرمایید.

رشته استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی

رشته استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی شامل مواردی مانند: کارشناس اقتصاد کشاورزی، کارشناس امور اداری، کارشناس امورباغبانی، کارشناس امور مالی، کارشناس اصلاح نباتات و زراعت، کارشناس مهندس زراعی، کارشناس ماشین آلات کشاورزی، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس صنایع کشاورزی، کارشناس روابط عمومی، کارشناس راهبری حراست، کارشناس دامپروری، کارشناس خاک شناسی و حاصلخیزی خاک، کارشناس حقوقی، کارشناس جنگل و مرتع، کارشناس امور ساختمان و تاسیسات، کارشناس امور صید و صیادی، کارشناس آزمایشگاه و دفع آفات کشاورزی و منابع طبیعی، کارشناس برنامه و بودجه، کارشناس تحقیقاتی گیاشناسی، کارشناس آموزش کشاورزی، کارشناس آزمایشگاه و کنترل کیفی آبزیان، کارشناس تولید، تکثیر و پرورش آبزیان میباشند که متقاضیان آقا و خانم با مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد میتوانند نسبت به ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اقدام نمایند.

منابع عمومی آزمون استخدامی سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی

منابع آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی شامل موارد منابع عمومی و اختصاصی میباشد و برای اطلاع ازمنابع عمومی آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی  به موارد زیر در جدول را مطالعه فرمایید:

منابع عمومی آزمون استخدامی سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی
سهم در آزمون کتبی مواد آزمون حیطه ها
 ٪٥٫٧ معارف اسلامی حیطه عمومی
 ٪٥٫٧ زبان و ادبیات فارسی
 ٪٥٫٧ آشنایی با قوانین و مقررات اداری
 ٪٥٫٧ معلومات عمومی
 ٪٥٫٧ زبان انگلیسی عمومی
 ٪٥٫٧ هوش و توانمندی های ذهنی
 ٪٥٫٧ فناوری اطلاعات
  ٪٤٠ مجموع حیطه عمومی

منابع اختصاصی آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی

برای اطلاع از منابع اختصاصی آزمون استخدام سازمان آموزش و توسعه کشاورزی و کسب اطلاعات بیشتر از درصد های اختصاصی دروس به دفترچه مراجعه نمایید.

منابع اختصاصی آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی رشته حسابداری شامل موارد زیر میباشد:

منابع حسابداری آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی
سهم در آزمون کتبی مواد آزمون حیطه ها
 ٪١٢ اصول حسابداری حیطه
تخصصی و اختصاصی
 ٪١٢ مدیریت مالی
 ٪١٢ مبانی سازمان و مدیریت
 ٪١٢ حسابداری دولتی
 ٪١٢ بودجه و قانون محاسبات عمومی
  ٪٦٠ مجموع حیطه تخصصی و اختصاصی

منابع اختصاصی آزمون استخدام  سازمان تحقیقات کشاورزی رشته  کارشناس امور اداری شامل موارد زیر میباشد:

منایع کارشناس امور اداری آزمون استخدام تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی
سهم در آزمون کتبی  مواد آزمون حیطه ها
 ٪١٢ مبانی سازمان و مدیریت حیطه
تخصصی و اختصاصی
 ٪١٢ مدیریت رفتار سازمانی
 ٪١٢ مدیریت منابع انسانی
 ٪١٢  بودجه و مالیه عمومی
 ٪١٢ قانون مدیریت خدمات کشوری
  ٪٦٠ مجموع حیطه تخصصی و اختصاصی

منابع اختصاصی استخدام  سازمان آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲ رشته های کارشناس روابط عمومی، کارشناس فناوری اطلاعات و کارشناس حقوقی به شرح زیر میباشند:

منابع اختصاصی آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی

منابع اختصاصی آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ۱۴۰۲ رشته کارشناس امور مالی شامل موارد زیر میباشد:

منایع کارشناس امور مالی آزمون استخدام تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی
سهم در آزمون کتبی  مواد آزمون حیطه ها
 ٪١٢  اصول حسابداری حیطه
تخصصی و اختصاصی
 ٪١٢  مبان سازمان و مدیریت
 ٪١٢  حسابداری دولتی
 ٪١٢  بودجه و قانون محاسبات عمومی
 ٪١٢  مدیریت مالی
  ٪٦٠ مجموع حیطه تخصصی و اختصاصی

منابع اختصاصی استخدام  سازمانتحقیقات آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲ رشته کارشناس برنامه و بودجه به شرح زیر میباشد:

منایع کارشناس برنامه و بودجه آزمون استخدامی سازمان تحقیقات آموزش و توسعه کشاورزی
 سهم در آزمون کتبی  مواد آزمون  حیطه ها
٪ ١٢  اصول حسابداری حیطه تخصصی و  اختصاصی
٪ ١٢  اقتصاد خرد، کلان و مالیه عمومی
٪ ١٢  حسابداری دولتی
٪ ١٢  بودجه و قانون محاسبات عمومی
٪ ١٢  مبانی سازمان و مدیریت
 ٪٦٠  مجموع حیطه تخصصی و اختصاصی

منابع اختصاصی استخدام  سازمانتحقیقات آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲ رشته کارشناس برنامه و بودجه به شرح زیر میباشد:

منابع اختصاصی استخدام  سازمانتحقیقات آموزش و توسعه کشاورزی

موارد دیگر منابع اختصاصی آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی بطور کامل در دفترچه قید شده را مطالعه نمایید.

متقاضیان گرامی لطفا توجه فرمایید که ارزیابی تکمیلی استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی شامل موارد زیر میباشد که برای کسب اطلاعات شما به اشتراک گذاشته ایم:

ارزیابی تکمیلی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی


مشاور گروپ در این مقاله به توضیح استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲ پرداخته ایم. امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد تا از زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان تحقیقات و آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲ مطلع شده باشید.

اگر سوالی در رابطه با  منابع اختصاصی آزمون استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی و رشته استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان، هزینه وکسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.


سوالات متداول

زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی چه تاریخی میباشد؟

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی ۹خردادماه ۱۴۰۲ میباشد و در مورد زمان برگزاری آزمون د رمقاله توضیح داده ایم.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی چیست؟

دارای شرایط عمومی و اختصاصی میباشد که در مقاله بطور کامل توضیح داده ایم.

4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی