سایت صندوق ذخیره فرهنگیان | mb.szf.ir

سایت صندوق ذخیره فرهنگیان | mb.szf.ir

جهت مشاوره در زمینه سایت صندوق ذخیره فرهنگیان | mb.szf.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله به بررسی سایت صندوق ذخیره فرهنگیان mb.szf.ir ،‌ پرداخته و نکات مهمی که پیرامون این موضوع برای بسیاری سوال است را روشن ساخته است. شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله زیر، اطلاعات جامعی در این مورد کسب کرده و در صورت بروز هرگونه سوالی که در این جا به بررسی پاسخ آن نپرداخته شده است‌؛ با ما تماس بگیرید. مشاور گروپ،‌ مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

سایت صندوق ذخیره فرهنگیان mb.szf.ir

سایت صندوق ذخیره فرهنگیان mb.szf.ir،‌ بستر الکترونیکی ارائه خدمات و پیگیری آن ها در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان می باشد. در این سایت شما امکان بررسی صورت حساب،‌ ثبت کد بورسی و … را خواهید داشت. همانطور که از نامش نیز پیداست،‌ سایت صندوق ذخیره فرهنگیان mb.szf.ir ،‌ یکی از سامانه هایی است که برای خدمت رسانی به فرهنگیان عزیز راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: استخدامی آموزش و پرورش

صندوق ذخیره فرهنگیان چیست؟

موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان یک نهاد خصوصی در سال 1374 با هدف ارتقاء وضعیت معیشتی فرهنگیان در زمان بازنشستگی، از طریق  مشارکت فعال در فعالیت‌های اقتصادی، بازار سرمایه و ایفای نقش پر رنگ در اقتصاد کشور،  تاسیس شد.

سرمایه گذاری‌ های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در چهار هلدینگ پتروشیمی و انرژی، مالی و سرمایه گذاری، ساختمانی و خدمات و حدود 30 شرکت اصلی زیر مجموعه این هلدینگ ها ساماندهی شده است. این موسسه که در حال حاضر به یک بنگاه بزرگ اقتصادی تبدیل شده است، سرمایه معلمان عضو صندوق را به صورت شفاف و کارشناسی‌ شده در حوزه‌های اقتصادی مطمئن سرمایه‌گذاری می‌کند که نتیجه آن، سودآوری چشمگیر برای اعضای موسسه و شکوفایی اقتصادی کشور است.

طبق اخبار قرار بر این بود که هر یک از فرهنگیان در صورت تمایل به عضویت در صندوق، حداکثر تا سقف ۵ درصد از حقوق ماهیانه خود را به این صندوق واریز کند و دولت نیز معادل مبلغ واریزی، به صندوق کمک کند.

در سایت صندوق ذخیره فرهنگیان mb.szf.ir ،‌ شما می توانید خدمات این موسسه را پیگیری کنید.

در صورتی که هر گونه سوالی درارتباط با سامانه صورت وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان،‌ اخرین واریزی صندوق ذخیره فرهنگیان و سود صندوق ذخیره فرهنگیان ۱۴۰۰ ،‌ دارید می توانید با ما به شماره تماس 9099071613 تماس بگیرید تا آخرین نکات در این موارد را خد مت شما عزیزان اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: فیش حقوقی فرهنگیان

سایت صندوق ذخیره فرهنگیان www.szf.ir ثبت کد بورسی

سایت صندوق ذخیره فرهنگیان www.szf.ir ثبت کد بورسی، را در این بخش بررسی خواهیم کرد.

ابتدا لازم است به وب سایت صندوق ذخیره فرهنگیان mb.szf.ir مراجعه کرده و در صفحه اصلی سایت روی گزینه مشخص شده در تصویر زیر،‌ کلیک نمایید.

سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان

با ورود به صفحه جدید،‌اطلاعات خواسته شده مانند کد پرسنلی،‌ کد ملی  عبارت امنیتی را وارد کرده و روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان

در مرحله بعد و با ورود به سامانه صورت وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان،‌ مطابق تصویر،‌ روی مشخصات پرسنلی کلیک کنید.

صندوق ذخیره فرهنگیان mb.szf.ir

حالا در قسمت اطلاعات تکمیلی،‌ آن را ویرایش کنید.

 mb.szf.ir

به این ترتیب شما ثبت کد بورسی خود در سایت صندوق ذخیره فرهنگیان mb.szf.ir ،  را انجام داده اید.

روش ثبت اطلاعات برای افرادی که قبل از سال 95 بازنشسته شدند. در بخش دوم ویدیوی زیر برای شما عزیزان قرار داده شده است. می توانید با تماشای آن،‌ از نحوه ثبت کد بورسی در سایت صندوق ذخیره فرهنگیان mb.szf.ir ،‌ اطلاع یابید.

بیشتر بخوانید: دریافت وام فرهنگیان 

در این قسمت نیز اطلاعاتی در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان، با توجه به سوالاتی که در این زمینه مطرح است برای شما عزیزان قرار داده ایم.

نحوه ورود به سایت صندوق ذخیره فرهنگیان بازنشسته

نحوه ورود به سایت صندوق ذخیره فرهنگیان بازنشسته،‌ برای تمامی فرهنگیان محترم که از آموزش و پرورش،‌ دریافتی دارند، امکان پذیر خواهد بود. همه فرهنگیان محترم که از سیستم آموزش و پرورش حقوق دریافت می‌نمایند، می‌توانند عضو موسسه شوند با این تفاوت که به اعضای رسمی و پیمانی سهم دولت تعلق می‌گیرد. یکی دیگر از خدماتی که به فرهنگیان داده می شود استفاده از سایت لیزینگ فرهنگیان برای خرید لوازم خانگی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما به شماره 9099071613 تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم با توجه به سوالتان را دریافت کنید.

اعلام موجودی صندوق ذخیره فرهنگیان بازنشسته

اعلام موجودی صندوق ذخیره فرهنگیان بازنشسته یا صورتحساب صندوق ذخیره فرهنگیان از طریق سامانه ایی که اشاره می کنیم در دسترس خواهد بود. اعضا محترم می توانند از طریق وب سایت صندوق ذخیره فرهنگیان به آدرس www.tifco.co و یا تلفن گویا (در هر زمان) با دریافت صورتحساب، از وضعیت حساب خود اطلاع حاصل کنند.

خدمات صندوق ذخیره فرهنگیان

خدمات صندوق ذخیره فرهنگیان نیز به شرح زیر است:

  • بهره مندی از سهم دولت به میزان سهم واریزی عضو
  • سود سهم عضو
  • سود سهم دولت و همچنین تسهیلات ارائه شده از طریق موسسه و شرکت های تابعه از قبیل کالا و خودرو لیزینگی
  • بیمه شخص ثالث اقساطی
  • تورهای مسافرتی اقساطی و …

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول سایت صندوق ذخیره فرهنگیان mb.szf.ir

❓سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان چیست؟

✔️ سایت صندوق ذخیره فرهنگیان mb.szf.ir،‌ بستر الکترونیکی ارائه خدمات و پیگیری آن ها در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان می باشد. در این سایت شما امکان بررسی صورت حساب،‌ ثبت کد بورسی و … را خواهید داشت. همانطور که از نامش نیز پیداست،‌ سایت صندوق ذخیره فرهنگیان mb.szf.ir ،‌ یکی از سامانه هایی است که برای خدمت رسانی به فرهنگیان عزیز راه اندازی شده است.

❓ثبت کد بورسی در سایت صندوق ذخیره فرهنگیان mb.szf.ir ،‌ به چه صورت است؟

✔️ راهنمای ثبت کد بورسی در سایت ذخیره فرهنگیان،‌ در مقاله قرار داده شده است.

❓صندوق ذخیره فرهنگیان چیست؟

✔️ موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با هدف ارتقاء وضعیت معیشتی فرهنگیان در زمان بازنشستگی، از طریق مشارکت فعال در فعالیت‌های اقتصادی، بازار سرمایه و ایفای نقش پر رنگ در اقتصاد کشور،  تاسیس شد.
سرمایه گذاری‌ های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در چهار هلدینگ پتروشیمی و انرژی، مالی و سرمایه گذاری، ساختمانی و خدمات و حدود 30 شرکت اصلی زیر مجموعه این هلدینگ ها ساماندهی شده است. انتظار می رود که سرمایه معلمان عضو صندوق را به صورت کارشناسی‌ شده در حوزه‌های اقتصادی مطمئن سرمایه‌گذاری کند که نتیجه آن، سودآوری چشمگیر برای اعضای موسسه و شکوفایی اقتصادی کشور است.

❓ صورتحساب صندوق ذخیره فرهنگیان را چگونه می توان مشاهده کرد؟

✔️ برای مشاهده صورتحساب صندوق ذخیره فرهنگیان می توانید وارد سامانه mb.szf.ir شوید.

4.3/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت صندوق ذخیره فرهنگیان | mb.szf.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی