دانلود شیوه ‌نامه اشتغال فرهنگیان مقیم خارج از کشور

دانلود شیوه ‌نامه اشتغال فرهنگیان مقیم خارج از کشور | اشتغال فرهنگیان در مدارس خارج از کشور

جهت مشاوره در زمینه دانلود شیوه ‌نامه اشتغال فرهنگیان مقیم خارج از کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بیان توضحات کامل و جامعی در رابطه با شیوه نامه اشتغال فرهنگیان مقیم خارج از کشور پرداخته ایم. این شیوه ‌نامه برای استفاده از ظرفیت معلمان رسمی وزارت آموزش ‌ وپرورش که در خارج از کشور اقامت دارند و تمایل به اشتغال در مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور (با حقوق ریالی، واریز در ایران) دارند، ابلاغ شده است تا مرکز امور بین ‌الملل وزارت آموزش ‌و پرورش قبل از آغاز سال تحصیلی جدید و اعزام نیرو های خود، درباره حضور یا عدم حضور این دسته از همکاران تصمیم‌ گیری نماید. با ما همراه باشید.

لینک دانلود شیوه نامه فرهنگیان مقیم در این مقاله قرار داده شده است..

اشتغال فرهنگیان مقیم خارج از کشور

مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، شیوه‌نامه اشتغال فرهنگیان مقیم خارج از کشور برای سال تحصیلی 1400 – 1401 را به سرپرستی‌های مدارس خارج از کشور ابلاغ کرد.

به محض انتشار شیوه نامه اشتغال فرهنگیان مقیم خارج از کشور 1402 – 1403 این مقاله به روزرسانی می شود.

این شیوه ‌نامه برای استفاده از ظرفیت معلمان رسمی وزارت آموزش ‌ وپرورش که در خارج از کشور اقامت دارند و تمایل به اشتغال در مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور (با حقوق ریالی، واریز در ایران) دارند، ابلاغ‌شده است تا مرکز امور بین‌الملل وزارت آموزش ‌و پرورش، پیش از آغاز سال تحصیلی جدید و اعزام نیروهای خود، درباره حضور یا عدم حضور این دسته از همکاران تصمیم‌گیری کند.

بر اساس این شیوه‌نامه، فرهنگیان مقیم داوطلب اشتغال به کار با حقوق ریالی واریز در ایران، باید ویژگی‌هایی از جمله نیروهایی به تبعیت از همسر غیرفرهنگی «مأمور، کارگزار، نظامی، دانشجو یا شغل آزاد» و همکاران فرهنگی مقیم خارج از کشور و داوطلب خدمت در مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور داشته باشند.

در شیوه ‌نامه ابلاغی به سرپرستی های مدارس خارج از کشور تأکید شده است صرفا درخواست متقاضیانی که دارای ویزا و مجوز اقامت در خارج از کشور(کشور متوقف فیه) از خرداد 1400 تا پایان خرداد 1401 می باشند و متعهد می‌شوند از تاریخ اول مهر 1400 تا حداقل 31 شهریور 1401 با مدرسه در دوره تحصیلی و پایه و رشته‌ای که آموزشگاه نیاز دارد، همکاری نمایند را دریافت و به مرکز امور بین‌الملل ارسال کنند.

شرایط اشتغال فرهنگیان مقیم خارج از کشور

برای اشتغال فرهنگیان در مدارس خارج از کشور شرایطی وجود دارد. که در شیوه نامه به صورت کامل بیان شده است. لازم به ذکر است، تقاضای افراد زیر پذیرفته نمی‌شود:

  1. متقاضی فرهنگی آقا یا خانم که با اخذ مرخصی بدون حقوق از منطقه خدمتی خود در داخل کشور جهت ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده و هم اکنون در کشور محل اقامت دانشجو است. ( برابر مصوبه هیئت وزیران)
  2. از پذیرش تقاضای افرادی که سنوات قبل در مدرسه مشغول به خدمت بوده اما عملکردشان مورد تأیید مدیر مدرسه، اولیا و دانش آموزان  نیست خودداری می‌شود.
  3. افرادی که در دوره‌های ضمن خدمت برگزار شده مربوط به شرکت نکرده‌اند.

به افراد متقاضی در صورت اشتغال صرفا حقوق و مزایای ریالی داخل کشور از منطقه مبدأ پرداخت می‌شود.

با توجه به نیاز مدارس ایرانی خارج از کشور اولویت با افراد متقاضی خدمت در دوره ابتدایی خواهد بود.

در شرایط مساوی به افرادی که دارای مدارک مثبت، گواهی ضمن خدمت دوره‌های دانش افزایی خصوص کتب جدید التالیف و… باشند اولویت داده می‌شود.

با توجه به محدودیت‌های مالی در بکارگیری نیرو، فرهنگیان مقیم و واجد شرایط طبق شیوه نامه نسبت به نیروهای محلی در اولویت هستند.

براساس شیوه نامه اشتغال فرهنگیان مقیم خارج از کشور ، از پذیرش تقاضای افرادی که رشته تحصیلی و تدریس آنها مورد نیاز مدرسه نیست خودداری می‌شود.

در صورت ترک محل خدمت توسط هر یک از متقاضیان به کارگیری شده قبل از اتمام سال تحصیلی اختصاص نیرو ممکن نبوده و با فرد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

شیوه نامه اشتغال فرهنگیان مقیم خارج از کشور

شیوه نامه اشتغال فرهنگیان مقیم خارج از کشور به شرح زیر است:

لازم است سرپرستی ها نسبت به تکمیل و اعاده نموده برگ پیوست با نامه رسمی ادارای حداکثر تا تاریخ 1400/02/10 به آدرس ایمیل dabirkhane@medu.ir اقدام نمایند و سپس اصل مدارک و پرونده کامل افراد توسط سرپرستس تا تاریخ 1400/02/15 از طریق پیک یا پست به این مرکز ارسال شود.

الف) فهرست اسامی و مشخصات کامل افراد داوطلب واجد شرایط به صورت دقیق در نمون برگ پیوست درج و ذیل آن توسط مدرسه، سرپرستی و نمایندگی سیاسی جمهوری اسلامی ایران تایید، مهر و امضا گردد.

ب) صرفا درخواست متقاضیانی که دارای ویزا و مجوز و کارت اقامت (از خرداد 1400 تا پایان خرداد 1401) در خارج از کشور می باشند و متعهد می شوند از تاریخ 1400/07/01 تا حداقل 1401/06/31 با مدرسه در دوره تحصیلی / پایه و رشته ای که آموزشگاه نیاز دارد، همکاری نمایند اخذ و به این مرکز ارسال شود.

ج) صلاحیت فرد متقاضی در ابعاد مختلف به منظور اشتغال در مدرسه به صورت مکتوب توسط نمایندگی سیاسی تایید شود.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر، فایل شیوه نامه اشتغال فرهنگیان مقیم را دانلود و مطالعه نمایید.

دانلود شیوه نامه اشتغال فرهنگیان مقیم خارج از کشور

شیوه نامه استغال فرهنگیان مقیم برای مشاهده و دانلود متقاضیان در ادامه قرار داده شده است:

دانلود شیوه نامه فرهنگیان مقیم خارج از کشور

نمون برگ درخواست تدریس در مدارس خارج از کشور

فرم درخواست اشتغال فرهنگیان مقیم خارج از کشور

معاونت برنامه ‌ریزی و توسعه منابع با اعلام اینکه پرداخت و دریافت کمک ‌هزینه مهدکودک برای فرهنگیان زن را در دستور کار قرار دارد و این مطالبات در سال 98 به‌طور کامل پرداخت ‌شده است و برای سنوات 84 لغایت 97 نیز به مبلغ 240 میلیارد تومان در لایحه بودجه سال 1400 در نظر گرفته‌ شده است، اعلام کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و به‌منظور پیشگیری از پاندومی کووید-19 و با تاکید بر حفظ سلامت همکاران، مراجعه به مرکز و یا طرح شکایت در دیوان عدالت اداری و سایر مراجع برای پیگیری مطالبات ضرورت ندارد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با اشتغال فرهنگیان مقیم خارج از کشور می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول اشتغال فرهنگیان مقیم خارج از کشور

برای دانلود شیوه نامه اشتغال فرهنگیان مقیم خارج از کشور به چه سایتی مراجعه کنیم؟

لینک دانلود شویه نامه اشتغال فرهنگیان مقیم در این مقاله قرار داده شده است.

حقوق فرهنگیان مقیم خارج از کشور به چه صورتی می باشد؟

حقوق متقاضیان به صورت ریالی در ایران واریز می شود.

شرایط اشتغال فرهنگیان مقیم چگونه است؟

شرایط اشتغال فرهنگیان به صورت کامل در این مقاله بیان شده است.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانلود شیوه ‌نامه اشتغال فرهنگیان مقیم خارج از کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی