نحوه دریافت کمک هزینه مهدکودک برای فرهنگیان زن

نحوه دریافت کمک هزینه مهدکودک برای فرهنگیان زن

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کمک هزینه مهدکودک برای فرهنگیان زن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی، به بیان توضیحاتی در رابطه با نحوه دریافت کمک هزینه مهدکودک برای فرهنگیان زن پرداخته ایم. پرداخت کمک ‌هزینه مهدکودک برای فرهنگیان زن در سال 1400 در دستور کار قرار دارد. با توجه به طرح شکایت برخی از همکاران فرهنگی در خصوص پرداخت مطالبات کمک‌هزینه مهدکودک به کارکنان وزارت آموزش‌ و پرورش، از سوی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع، بخشنامه پرداخت کمک ‌هزینه مهدکودک برای کارمندان زن دستگاه‌های اجرایی فاقد مهدکودک دولتی به ادارات کل استان ابلاغ شد.

برای سنوات ۸۴ تا ۹۷ به مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته‌ شده است.

دریافت کمک هزینه مهدکودک برای فرهنگیان زن

دریافت کمک هزینه مهدکودک برای فرهنگیان زن

معاونت برنامه ‌ریزی و توسعه منابع با اعلام اینکه پرداخت و دریافت کمک ‌هزینه مهدکودک برای فرهنگیان زن برای سال 1400 در دستور کار قرار دارد و این مطالبات در سال 98 به‌طور کامل پرداخت ‌شده است و برای سنوات 84 لغایت 97 نیز به مبلغ 240 میلیارد تومان در لایحه بودجه سال 1400 در نظر گرفته‌ شده است، اعلام کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و به‌منظور پیشگیری از پاندومی کووید-19 و با تاکید بر حفظ سلامت همکاران، مراجعه به مرکز و یا طرح شکایت در دیوان عدالت اداری و سایر مراجع برای پیگیری مطالبات ضرورت ندارد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش، با توجه به طرح شکایت برخی از همکاران فرهنگی در خصوص پرداخت مطالبات کمک‌ هزینه مهدکودک به کارکنان وزارت آموزش‌وپرورش، از سوی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع، بخشنامه پرداخت کمک‌هزینه مهدکودک برای کارمندان زن دستگاه‌های اجرایی فاقد مهدکودک دولتی به ادارات کل استان ابلاغ شد.

نحوه دریافت کمک هزینه مهدکودک برای فرهنگیان زن

در این بخشنامه آمده است؛ بر اساس قوانین بودجه سنواتی و ضوابط اجرایی، از سال 1384 تاکنون، پرداخت کمک‌هزینه مهدکودک برای کارمندان زن دستگاه‌های اجرایی فاقد مهدکودک دولتی (به ازای هر فرزند زیر 6 سال) برقرار گردیده است، لیکن به دلیل عدم رعایت اصل کفایت در تخصیص اعتبارات ردیف هزینه‌ای تحت عنوان ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها، طی سال‌های 84 لغایت 1397 این کمک‌هزینه به ذی‌نفعان پرداخت‌نشده است و موجب طرح دعاوی متعدد و به‌تبع آن صدور رأی وحدت رویه در تاریخ 12 دی‌ماه 96 هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به موضوع مطالبات کمک‌هزینه مهدکودک به کارکنان وزارت متبوع شده است که متعاقب آن اقدامات شایسته و در خور توجه از سوی مسئولان ذی‌ربط ازجمله: وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان برنامه‌وبودجه کشور، دیوان عدالت اداری انجام گردیده و خوشبختانه این اقداماتنتیجه‌بخش بوده است و سازمان برنامه‌وبودجه کشور موافقت نمود نسبت به تأمین اعتبار موردنیاز جهت تأدیه مطالبات مذکور اقدام نماید.

کمک هزینه مهدکودک برای فرهنگیان زن

به‌منظور تسویه مطالبات مربوط به سنوات 84 لغایت 97 نیز همان‌گونه که اشاره شد مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون ریال (240 میلیارد تومان) در لایحه بودجه سال 1400 در نظر گرفته شده است که پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ تخصیص در سال آتی، به‌حساب ذی‌نفعان واریز خواهد شد.

✅ کمک هزینه مهدکودک در ایام مرخصی زایمان، مرخصی بدون حقوق، مامور به تحصیل تمام وقت و مرخصی صعب‌العلاج قابل پرداخت نیست.

✅ کمک هزینه مهدکودک در مورد زنانی که از قانون خدمت نیمه وقت بانوان استفاده می‌کنند به میزان یک دوم محاسبه خواهد شد.

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با دریافت کمک هزینه مهدکودک برای فرهنگیان زن پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با زمان و نحوه دریافت کمک هزینه مهدکودک برای فرهنگیان زن می توانید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 شب، با کارشناسان مجموعه به شماره 901400071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کمک هزینه مهدکودک برای فرهنگیان زن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی