همگام تیزهوشان

دریافت کد همگام تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه همگام تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای همگام تیزهوشان 1402 – 1403 در این مقاله آموزشی ارائه داده شده است. دانش آموزانی که قصد شرکت و ثبت نام در مدارس استعداد های درخشان را دارند، در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی و در زمان مقرر انجام دهند. براساس آخرین اطلاعیه منشر شده، زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان ورودی پایه هفتم و دهم مدارس سمپاد از روز شنبه 26 بهمن تا 3 اسفند می باشد. دانش آموزان برای ثبت نام آزمون تیزهوشان، باید کد همگام خود را به همراه داشته باشند. برای آگاهی از نحوه دریافت کد همگام تا انتهای این مقاله آموزشی با ما همراه باشید.

رمز همگام تیزهوشان

دانش آموزان برای ثبت نام مدارس تیزهوشان و ورود به سامانه همگام باید نام کاربری و رمز عبور داشته باشند. دانش آموزان برای دریافت رمز همگام تیزهوشان باید به مدرسه محل تحصیل مراجعه نموده و رمز عبور خود را از مدیر مدرسه دریافت نمایند.با توجه به سوالات متداول دانش آموزان، نحوه دریافت دریافت کد همگام تیزهوشان 1400 – 1402 در ادامه مقاله بیان شده است.

hamgam.medu.ir | ورود به سایت همگام | سایت سامانه همگام مدارس

دریافت رمز همگام از طریق مدرسه امکانپذیر است.

سایت همگام استعداد های درخشان

ثبت‌نام داوطلبان سنجش پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز سه‌شنبه 16 فروردین تا پنجشنبه 25 فروردین 1402 (به مدت 9 روز) از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی azmoon.medu.ir انجام می‌شود. ورود به سامانه ثبت نام و نام نویسی دانش آموزان از طریق کد ملی و دریافت کد همگام تیزهوشان ، از طریق مدرسه محل تحصیل امکان پذیر می باشد.

تمامی فرآیند ثبت نام به صورت اینترنتی توسط داوطلبان انجام خواهد شد و مدارس محل تحصیل داوطلبان، صرفا متعهد به ارائه کد همگام تیزهوشان به دانش آموزان هستند.

دریافت کد همگام تیزهوشان

دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان را دارند، با مراجعه به سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان، به نشانی اینترنتی azmoon.medu.ir می توانند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی (غیر حضوری) انجام دهند. دانش آموزان برای ثبت نام مدارس تیزهوشان از طریق سایت همگام، نیازمند نام کاربری و کد همگام می باشند.

دارا بودن نام کاربری و دریافت کد همگام تیزهوشان ، برای ثبت نام در سامانه و آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 الزامی می باشد و در صورت به همراه نداشتن اطلاعات فوق، امکان عضویت و ورود دانش آموزان وجود نخواهد داشت.

با توجه به اینکه دریافت رمز عبور همگام یکی از ملزومات اصلی است که دانش آموزان برای تکمیل امور ثبت نام تیزهوشان خود نیاز دارند، دانش آموزان به منظور دریافت رمز عبور همگام می توانند از سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. کلیه دانش آموزان گرامی می توانند جهت دریافت رمز همگام جهت ثبت نام در سامانه azmoon.medu.ir به مدارس مراجعه نموده و رمز عبور خود را از مدیر مدرسه دریافت نمایند.

نحوه دریافت کد همگام تیزهوشان

نحوه دریافت کد همگام تیزهوشان 1402 – 1403 برای ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، برای هر دو مقطع تحصیلی هفتم و دهم، به صورت حضوری می باشد. دانش آموزان برای ثبت نام مدارس تیزهوشان از طریق سامانه تیزهوشان و همچنین سامانه همگام مدارس، نیازمند کد همگام می باشند. دانش آموزان جهت دریافت کد همگام تیزهوشان ، باید به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نموده و رمز عبور همگام را از مدیر یا معاون آموزشی مدرسه دریافت نماید.

باتوجه به شیوع ویروس کرونا، برای حفظ سلامت دانش آموزان و والدین، از طریق تماس با مدرسه محل تحصیل می توانید کد همگام تیزهوشان را دریافت نمایید.

راهنمای دریافت کد همگام تیزهوشان

ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 ، از روز سه‌شنبه 16 فروردین ماه 1402 آغاز شده و تا تاریخ 25 فروردین ماه 1402 ادامه خواهد داشت. دانش آموزان برای ثبت نام مدارس تیزهوشان از طریق سایت همگام و سایت تیزهوشان باید دارای کد همگام (رمز همگام) و نام کاربری باشند. کد همگام تیزهوشان از طریق مراجعه به مدرسه امکان پذیر می باشد. با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، می توانید با مدرسه محل تحصیل تماس گرفته و کد همگام تیزهوشان خود را دریافت نمایید.

دریافت کد همگام تیزهوشان و نحوه ثبت نام

دانش آموزان برای ورود به سامانه ثبت نام به اطلاعاتی از قبیل نام کاربری و رمز عبور همگام نیاز دارند. داوطلبان برای دریافت کد همگام تیزهوشان باید به صورت حضوری به مدرسه محل تحصیل مراجعه نموده و رمز همگام خود را از مدیر یا معاون آموزشی مدرسه دریافت نمایند. تمامی مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می پذیرد. مراحل ثبت نام دانش آموزان به شرح زیر است:

  • تکمیل نمون‌برگ اینترنتی تقاضانامه ثبت‌نام : داوطلبان باید پس از ورود به سامانۀ ثبت‌نام، به نشانی azmoon.medu.ir نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام اقدام کنند.
  • بارگذاری فایل عکس داوطلب : جهت ثبت­ نام، فایل عکس با ابعاد حداکثر ۳۰۰×۲۰۰ یا ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل در قالب «Jpg» با زمینه سفید، مربوط به سال‌جاری دانش‌آموز مورد نیاز است. در صورت استفاده از تصاویر قدیمی یا تصویر فردی غیر از دانش ­آموز شرکت‌کننده، ضمن محرومیت داوطلب از شرکت در آزمون، ثبت ­نام وی بی‌اثر خواهد شد.
  • پرداخت وجه ثبت‌نام : به استناد ماده ۱۴ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب ۱۳۸۰، مبلغ ثبت ­نام 400 هزار ریال است که صرفاً از طریق درگاه اینترنتی سامانه ثبت نام دریافت خواهد شد. داوطلبان باید جهت پرداخت وجه ثبت­ نام، از کارت‌­های بانکی عضو شبکه شتاب استفاده کنند.

***مبلغ فوق ثابت بوده و به جز این مبلغ، دریافت هرگونه وجه تحت هر عنوان ممنوع است.

  • دریافت شماره پیگیری: ضروری است داوطلبان پس از طی مراحل ثبت نام، شماره پیگیری را دریافت کنند و آن را جهت استفاده‌های بعدی نزد خود نگهداری کنند.

نحوه دریافت کد همگام تیزهوشان 1402 – 1403 در این مقاله بیان شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با ثبت نام مدارس تیزهوشان، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول ثبت نام مدارس تیزهوشان

✔️ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 از چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ثبت نام دانش آموزان مدارس تیزهوشان از 16 فروردین ماه آغاز شده و تا تاریخ 25 فروردین 1401 ادامه دارد.

✔️ثبت نام مدارس تیزهوشان نیازمند چه اطلاعاتی است؟

✔️داوطابان برای ورود به سامانه ثبت نام باید نام کاربری و کد همگام تیزهوشان را به همراه داشته باشند.

✔️نحوه دریافت کد همگام تیزهوشان چگونه است؟

✔️نحوه دریافت رمز عبور همگام در این مقاله بیان شده است.

3.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه همگام تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی