رادیولوژی یا فیزیوتراپی ؟ بازار کدامیک درآینده تضمینی شده است ؟

رادیولوژی یا فیزیوتراپی ؟

جهت مشاوره در زمینه رادیولوژی یا فیزیوتراپی ؟ بازار کدامیک درآینده تضمینی شده است ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رادیولوژی یا فیزیوتراپی ؟ فارغ التحصیلان فیزیوتراپی می توانند در بیمارستانها، سازمان بهزیستی، هلال احمر، کلینیک های توانبخشی، مدارس، منازل و سازمانهای مربوط به توانبخشی مشغول به کار شوند. همچنین فارغ التحصیلان می توانند مراکز توانبخشی خصوصی تاسیس کنند...

رادیولوژی یا فیزیوتراپی ؟

محل کار فارغ التحصیلان رشته فیزیوتراپی ؟

 رادیولوژی یا فیزیوتراپی ؟ فارغ‌التحصیل‌ فیزیوتراپی‌ علاوه‌ بر استخدام‌ در مراکز دولتی‌ می‌تواند بعد از گذراندن‌ دوران‌ طرح‌ و همچنین‌ به‌ دست‌ آوردن‌ سابقه‌ کار لازم‌ (۶ سال‌ سابقه‌ کار برای‌ فعالیت‌ در مراکز استان‌ها و ۳ سال‌ سابقه‌ کار برای‌ فعالیت‌ در شهرستان‌ها) اقدام‌ به‌ تأسیس‌ کلینیک‌ خصوصی‌ فیزیوتراپی‌ کند.

رادیولوژی یا فیزیوتراپی ؟  فیزیوتراپیست (که به او کارشناس توانبخشی فیزیکی هم می گویند)، با استفاده از یک سری وسایل مانند ابزارهای الکترونیکی و حرکات ورزشی در جهت رفع معلوایت و افزایش کارآیی عضلات و اعصاب تلاش می کند. در این روشها از ورزش، نور، پرتوهای فرابنفش و فروسرخ (یا همان ماوراء بنفش و مادون قرمز)، گرما و جریان برق استفاده می‌شود. در واقع فیزیوتراپی حیطه‌ای از پزشکی است که هدف آن پیشگیری از بیماری‌ها، درمان، توانبخشی و بالا بردن سطح سلامت می‌باشد.

رادیولوژیست کجا کار می کند؟

یک فارغ التحصیل رادیولوژی معمولا در بیمارستانها، درمانگاهها و مراکز رادیولوژی و تصویربرداری مشغول به کار می شود. رادیولوژیست ها با کمک انواع فن آوری های تصویربرداری از قسمت های مختلف بدن بیمار (مطابق با دستور پزشک معالج) تصویربرداری می کنند و تصاویر را برای پزشک (جهت تشخیص) می‌فرستند. بعضی از رادیولوژیست ها فیلم های رادیولوژی ساده را تهیه میکنند. بعضی دیگر فیلم های تخصصی تر مانند سی تی اسکن و یا ام آر آی را تهیه میکنند.رادیولوژی یا فیزیوتراپی ؟

یک رادیولوژیست بعد از لیسانس تا چه مقطعی می تواند ادامه تحصیل دهد؟

رشته رادیولوژی امکان ادامه تحصیل تا سطح دکترا را در ایران دارد. البته در مقطع ارشد و دکترا گرایش ها و رشته های مختلفی وجود دارد که علاقه مندان به ادامه تحصیل می توانند در آنها وارد شوند. از نظر ارتباط رشته تا سطح دکترا و تعداد شاخه هایی (گرایشهایی) که بعدا می توانید انتخاب کنید، اطلاعات مفیدی وجود دارد که آنها را به همراه نکات ارزشمند درباره ادامه تحصیل در این رشته می توانید در کتاب یاد شده مطالعه کنید.

یک فیزیوتراپیست بعد از لیسانس تا چه مقطعی می تواند ادامه تحصیل دهد؟

رادیولوژی یا فیزیوتراپی ؟  رشته فیزیوتراپی امکان ادامه تحصیل تا سطح دکترا را در ایران دارد. بسیاری از فارغ التحصیلان فیزیوتراپی در مقطع کارشناسی هستند و بلافاصله وارد بازارکا رمی شوند. آنهایی که بیشتر به حوزه تحقیق و پژوهش علاقه مند هستند، در همین رشته ادامه تحصیل می دهند. در مورد این رشته نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص ارتباط رشته تا سطح دکترا و تعداد شاخه هایی (گرایشهایی) که بعدا می توانید انتخاب کنید، به همراه نکات ارزشمند دیگر در کتاب وجود دارد.

آیا امکان تحصیل در رشته پزشکی بعد از پایان تحصیلات کارشناسی رشته فیزیوتراپی (به صورت کارشناسی به پزشکی ) وجود دارد؟

در مورد کارشناسی رادیولوژی به پزشکی چطور؟

رادیولوژی یا فیزیوتراپی ؟  برای علاقه مندان رشته پزشکی که به هر دلیلی موفق به قبولی و تحصیل در رشته پزشکی نشده اند و به جای آن در یکی از رشته های کارشناسی گروه پزشکی و علوم ریاضی و فنی تحصیل می کنند، امکان جالبی وجود دارد. این امکان، کارشناسی به پزشکی ( لیسانس به پزشکی ) نام دارد.

در این روش، علاقه مندان پزشکی می توانند پس از پایان تحصیلات کارشناسی و گذراندن طرح (اگر که رشته آنها طرح داشته باشد)، به شرط داشتن شرایط لازم و در صورت قبولی در آزمون کارشناسی به پزشکی، به ادامه تحصیل در رشته پزشکی بپردازند. در حال حاضر این طرح در یکی از بهترین دانشکده های پزشکی (علوم پزشکی تهران) اجرا می شود .

برای هر دو رشته فیزیوتراپی به پزشکی و رشته رادیولوژی به پزشکی هم این امکان وجود دارد و شما می توانید پس از تحصیلات دوره کارشناسی، شانس خود را برای ورود به رشته پزشکی امتحان کنید.رادیولوژی یا فیزیوتراپی ؟

آیا با تحصیل در رشته رادیولوژی می توان استاد دانشگاه شد؟ رشته فیزیوتراپی چطور؟

رادیولوژی یا فیزیوتراپی ؟  اگر دانش آموز ممتازی باشید یا حداقل جزو دانش آموزان موفق در کلاس باشید شاید تا حالا به شغل استاد دانشگاه فکر کرده باشید. خوبست بدانید که از هر دوی این رشته ها می توانید به شغل جذاب و پردرآمد استاد دانشگاه برسید. بنابراین اگر می خواهید استاد دانشگاه شوید امکان این کار از طریق هر دو رشته وجود دارد. البته ابتدا باید تا مقطع دکترای تخصصی این رشته ها ادامه تحصیل بدهید و سپس در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت شرکت کنید.رادیولوژی یا فیزیوتراپی ؟

دریافت مشاوره خصوصی با شرایط ویژه برای ثبت نام فقط با شماره زیر  تماس بگیرید …

رتبه های برتر

خدمات تخصصی مشاور گروپ

مشاوره برنامه ریزی درسی

مشاوره برنامه ریزی کنکورش

مشاوره کنکور تلفنی (مشاوره کنکور سراسری)

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره انتخاب رشته تلفنی

مشاوره تحصیل در خارج از کشور

مشاوره معافیت تحصیلی

مشاوره معرفی رشته های دانشگاهی

مشاوره معرفی دانشگاه های کشور

مشاوره پذیرش دانشگاه بدون کنکور

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره کنکور دکتری تلفنی

مشاوره انتخاب رشته ارشد

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مشاوره ثبت نام کنکور

مشاوره انتخاب رشته

3/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه رادیولوژی یا فیزیوتراپی ؟ بازار کدامیک درآینده تضمینی شده است ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی