آخرین مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ترم بهمن 99

آخرین مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ترم بهمن

جهت مشاوره در زمینه آخرین مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ترم بهمن 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به سوالات متداول داوطلبان پیرامون آخرین مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ترم بهمن 99 در این مقاله به بیان توضیحات لازم پرداخته ایم. ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ترم بهمن 99، از تاریخ 5 آذر ماه آغاز شده و تا تاریخ 12 آذر 1399 ادامه خواهد داشت. لذا لازم است داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط لازم برای نام نویسی می توانند فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام دهند. مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

آخرین مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ترم بهمن 99

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام آزمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 99 (نوبت بیست و یکم) از تاریخ 1399/09/05 آغاز شده و تا تاریخ 1399/09/12 ادامه خواهد داشت. داوطلبان به منظور ثبت نام ارشد فراگیر و تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی لازم است با تهیه مدارک تحصیلی و فردی ارشد فراگیر، در بازه زمانی اعلام شده به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400 تا روز سه شنبه 18 آذر ماه 1399 تمدید گردیده است.

هزینه ثبت نام اینترنتی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر

داوطلبان برای ثبت نام در دوره فراگير كارشناسی ارشد ناپيوسته دانشگاه پيام نور لازم است از تاريخ 1399/09/5 لغايـت 1399/09/12 بـه درگـاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و با تكميل اطلاعات اوليه و پرداخت اينترنتی مبلغ 950/000 ريال (معادل نود و پـنج هـزار تومـان) بـا استفاده از كارت های اعتباری عضو شبكه شتاب، نسبت به ثبت نام دوره های ارشد فراگیر اقدام نمايند.

داوطلبان لازم است، در پرداخت وجه ثبت نام دقت فرمايند، زيرا وجوه واريزی به هيچ عنوان قابل استرداد نمی باشد.

نحوه ثبت نام کنکور ارشد فراگیر پیام نور

داوطلبان در صورت داشتن شرایط لازم می توانند با استفاده از روش زیر فرآیند ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور را انجام دهند:

  1. مراجعه به پايگاه اينترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی: sanjesh.org
  2. دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور از پايگاه اينترنتی سازمان سنجش.
  3. تهیه مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر.
  4. پرداخت مبلغ 950/000 ریال به صورت اینترنتی.
  5. دریافت کد رهگیری ثبت نام.

در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور می توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

دوره فراگیر پیام نور کارشناسی ارشد بر اساس علاقه داوطلب به رشته و بدون در نظر گرفتن تجانس رشته (مرتبط یا نیمه مرتبط) بودن رشته کارشناسی داوطلب صورت می گیرد.

آخرین مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ترم بهمن

آخرین مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ترم بهمن

ثبت نام داوطلبان در بازه زمانی 5 الی 12 آذر ماه 1399 به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org صورت می پذیرد. بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، این آزمون در روز جمعه مورخ 1399/11/17 برگزار می شود.

داوطلبان دوره فراگیر پیام نور دانش پذیر می باشند به جای دانشجو، این بدان معناست که داوطلبین فراگیر پیام نور زمان ثبت نام رشته خود را انتخاب نموده و ترم اول دانشگاه در رشته دلخواه را در نیم سال دوم 99 امتحان می دهند اگر بتوانند حد نصاب نمره را بگیرند می توانند در نیمسال دوم تحصیلی از دانش پذیر به دانشجو تبدیل شوند و واحد های امتحانی نیز جز واحد های پاس شده در نظر گرفته خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره فراگیر پیام نور حد نصاب نمره قبولی در آزمون، برنامه ریزی درسی برای قبولی در دوره فراگیر، نحوه ثبت نام در سایت فراگیر پیام نور کارشناسی ارشد، مدارک لازم جهت ثبت نام دوره فراگیر و .. می توانید با شماره گیری شماره های سایت (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت ) تماس حاصل نمایید .

راهنمای تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتی ارشد فراگیر

آخرین مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ترم بهمن 12 آذر ماه 1399 می باشد. به متقاضیان توصيه می شود كه مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس براساس فرم پيش نويس با مراجعه به درگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش آموزش كشور، اطلاعات لازم را براساس بند های برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمايند.

متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت ‌نام دقت نمايند. بديهی است در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک متقاضی در صورت پذيرفته شدن در آزمون، مطابق ضوابط با وي رفتار خواهد شد.

“ثبت نام اینترنتی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 99 خود را به مشاوران مرکز مشاور گروپ بسپارید”

تاثیر معدل کارشناسی در ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 99

با توجه به تأثير 20 درصدی معدل دوره‌ كارشناسی، توصيه ميی گردد كه داوطلبان، معدل دوره كارشناسی خود را با توجه به توضيحات مندرج در دفترچه ثبت نام ارشد پیام نور 99 با دقت درج نمايند. شايان ذكر است كه معدل كارشناسی تراز شده و ميانگين وزنی آنها تأثير بيست درصدی در نمره كل داوطلبان خواهد داشت.

“امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود نخواهد داشت لذا ثبت نام خود را به مشاوران مرکز مشاور گروپ بسپارید”

زمان و مکان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیمسال دوم 99

آزمون كارشناسي‌ ارشد فراگير دانشگاه پيام نور بهمن ماه سال 1399 (نوبت بیست و یکم) در روز جمعه مورخ 1399/11/17 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است كه از تاریخ 1399/11/14 لغايت 1399/11/16 با مراجعه به پايگاه اطلاع رسانی اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور و برگ راهنمای شركت در آزمون اقدام نمايند.

آخرین مهلت ثبت نام و تاریخ اعلام نتایج نهایی ارشد فراگیر پیام نور ترم بهمن

ثبت نام داوطلبان از 5 آذر ماه آغاز شده و تا 12 آذر 1399 ادامه دارد. بر اساس دفترچه ثبت نام آزمون فراگیر پیام نور و اطلاعیه سازمان سنجش کشور، نتايج نهایی آزمون نوبت بيست و يكم، در نيمه دوم اسفند ماه سال جاری از طريـق درگاه اطـلاع رسـانی سـازمان سـنجش آمـوزش كشـور بـه نشـانی: sanjesh.org به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.

زمان دقیق اعلام نتایج نهایی ارشد فراگیر پیام نور، از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد. به محض انتشار اطلاعیه از طریق همین مقاله به اطلاع شما خواهیم رساند.

برای مشاوره انتخاب رشته، نحوه ثبت نام اینترنتی ارشد فراگیر پیام نور و همچنین مشاوره ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیام نور نیمسال دوم کارشناسی می توانید با مشاوران مرکز مشاور گروپ از طریق شماره های سایت (9099071613) بدون گرفتن پیش شماره و از تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول داوطلبان ارشد فراگیر پیام نور

آخرین مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ترم بهمن 99 چه زمانی است؟

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش کشور ثبت نام داوطلبان از 5 آذر ماه آغاز شده و تا تاریخ 12 آذر ماه 1399 ادامه خواهد داشت.

آزمون ارشد فراگیر پیام نور چه زمانی برگزار می شود؟

کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1399، در روز جمعه مورخ 1399/11/17 برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

داوطلبان می توانند از تاریخ 14 الی 16 بهمن ماه 1399 با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر را دریافت نمایند.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آخرین مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ترم بهمن 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی