کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 -1400

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400 باید در بازه زمانی مقرر ( 14 الی 16 بهمن ماه 1399) به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایند. لازم است داوطلبان هنگام ورود به جلسه آزمون، پرینت کارت خود را به همراه داشته باشند. در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با زمان انتشار و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور پرداخته ایم . مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش کشور و براساس دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر 99 – 1400 ، کنکور ارشد فراگیر پیام نور در روز جمعه 1399/11/17 برگزار خواهد شد. لذا لازم است داوطلبان در بازه زمانی 1399/11/14 لغايت روز پنجشنبه مورخ 1399/11/16 کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. ضروری است داوطلبان برای ورود به جلسه آزمون کارت خود را به همراه داشته باشند.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

کارت ورود به جلسه داوطلبان در بازه زمانی بیان شده (1399/11/14 تا 1399/11/16) از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org قابل مشاهده و پرینت می باشد. لذا لازم است داوطلبان با به همراه داشتن اطلاعات لازم (شماره پرونده، کد پیگیری، شماره سریال ثبت نام و …) به سایت مذکور مراجعه نمایند.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و …) از کارت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400 خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.

داوطلبان باید براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400 به شرح زیر می باشد:

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی: sanjesh.org 
  • کلیک بر روی گزینه “پیام نور”  از منوی سمت راست
  • کلیک بر روی گزینه “دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400 “
  • دریافت کارت ورود به جلسه آزمون با استفاده از یکی از روش های زیر:
    1. جست و جو براساس شماره سریال ثبت نامی
    2. جست و جو براساس شماره پرونده و کد پیگیری
    3. جست و جو براساس مشخصات فردی
    4. جست و جو براساس شماره پرونده و شماره داوطلبی

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر 99 – 1400

  • در مرحله اول لازم است به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.
  • مطابق شکل زیر، از منوی سمت راست، گزینه “پیام نور” را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک نمایید.

ورود به جلسه 1

  • سپس  بر روی گزینه “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 99” کلیک نمایید.
  • با استفاده از یکی از روش های زیر می توانید کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400 را دریافت نمایید:
  1. جست و جو براساس شماره سریال ثبت نامی
  2. جست و جو براساس شماره پرونده و کد پیگیری
  3. جست و جو براساس مشخصات فردی
  4. جست و جو براساس شماره پرونده و شماره داوطلبی

ورود به جلسه 2

رفع نقص و مغایرت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر 99

 چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 12 و 15 (شامل نام ­خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، مؤسسه فارغ التحصیلی، تاریخ فارغ التحصیلی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کاردانی “مربوط به دانشجویان یا فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته” و کد رشته محل های انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب) کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400 مشاهده کردند باید آن را اصلاح کنند.

داوطلبان لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در تاریخ مقرر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند و در صورتیکه نسبت به بندهای 3 و 8 (جنس و معلولیت) تفاوتی مشاهده کردند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت نامی (بند 7) کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور شما وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان، سپاه پاسداران «سازمان بسیج مستضعفین»، وزارت جهاد كشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد كل نیروی مسلح) جهت اعلام مغایرت باید به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

زمان توزيع كارت اينترنتی ،برگزاری و محل آزمون

براساس برنامه زمانی پيش‌بيني شده، آزمون كارشناسی ارشد فراگير دانشگاه پيام نور بهمن ماه سال 1399 (نوبت بيست و یکم) در روز جمعه 1399/11/17 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است كه از تاریخ 1399/11/14 لغایت 1399/11/16 با مراجعه به پايگاه اطلاع رسانی اين سازمان نسبت به تهيه پرينت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400 و برگ راهنمای شركت در آزمون اقدام نمايند.

محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 28 تقاضانامه تعيين می ‌گردد، لذا مقتضی است كه داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 6  دفترچه راهنمای ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمايند.

 داوطلبان درصورت لزوم می‌توانید سوالات خود را در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر ، همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با کارشناسان مجرب مجموعه در میان بگذارید و با توجه به شرایط اختصاصی مطرح شده از جانب شما، پاسخ خود را دریافت نمائید.

سوالات متداول داوطلبان 

کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 -1400 چه زمانی منتشر می شود؟

کارت ورود به جلسه داوطلبان در بازه زمانی 1399/11/14 لغايت روز پنجشنبه مورخ 1399/11/16 قابل دریافت می باشد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر چگونه است؟

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان به صورت تصویری در این مقاله بیان شده است.

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر چه زمانی برگزار می شود؟

روز جمعه 1399/11/17

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403