ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بیان توضیحات کامل و جامعی در رابطه با ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401 خواهیم پرداخت. آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را دارند با دانلود دفترچه ثبت نام و آگاهی از شرایط و ضوابط می توانند در بازه زمانی مقرر (از 1400/12/10 تا 1400/12/20) با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور، به نشانی sanjesh.org فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

در ادامه این مقاله شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام، نحوه و زمان ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401 قابل مشاهده می باشد. با ما همراه باشید.

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون فراگیر پیام نور 1401

جهت مشاوره تلفنی و ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با کارشناسان متخصص ما تماس بگیرید.

به گزارش مشاور گروپ، دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال 1401 شامل شرایط ثبت نام، لیست رشته های امتحانی، رشته های تحصیلی، نام دروس و منابع آزمون هر رشته، نحوه گزینش، شهریه و هزینه ثبت نام، روش ثبت نام، فرایند و زمان ثبت نام، محل آزمون، نحوه اعلام نتایج، سهمیه رزمندگان و ایثارگران و کد رشته های کارشناسی ارشد از لینک ذیل قابل دریافت می باشد.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401

طبق روال سال گذشته لینک دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همزمان با ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از 1400/12/10 آغاز و تا 1400/12/20 ، در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org فعال می باشد.
شما علاقه مندان به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که پس از مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سوالی برایتان پیش آمده است می توانند کلیه سوالات خود را از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ بپرسید . همچنین می توانید کلیه امور مربوط به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401خود را به سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ بسپارید .

اطلاعات زمانی این مقاله مربوط به آخرین دوره (دوره بیست و دوم) است، به محض دریافت اطلاعات جدیدتر مقاله متناسب با آخرین دفترچه ثبت نام به روزرسانی می شود.

جدول زمان بندی فرآيند آزمون 1401

جدول زمان بندی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401
ثبت نام نوبت بيست و دوم آزمون دوره های فراگیر كارشناسی ارشد ناپيوسته پيام نور پذيرش 1401  1400/12/10 تا 1400/12/20
دريافت كارت ورود به جلسه و برگ راهنمای آزمون از طريق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش 1401/04/21 تا 1401/04/23
برگزاری نوبت بيست و دوم آزمون دوره های فراگير كارشناسی ارشد ناپيوسته دانشگاه پيام نور جمعه 1401/04/24
اعلام نتايج نهايی دوره های فراگير كارشناسی ارشد ناپيوسته پيام نور سال 1401 (نوبت بيست و دوم) نیمه اول شهریور 1401

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401

بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون كارشناسی ارشد فراگير دانشگاه پيام نور تیرماه 1401 (نوبت بیست و دوم) می ‌رساند كه ثبت‌نام برای شركت در آزمون مذكور از طريق پايگاه اطلاع رسانی اين سازمان از روز سه‌شنبه 1400/12/10 آغاز و تا پایان روز حمعه 1400/12/20 پايان می ‌پذيرد؛ لذا كليه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام كه دارای شرايط عمومی و اختصاصی ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به شرح ذيل هستند، می ‌توانند در آزمون مذكور ثبت‌ نام و شركت نمايند.

ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فقط از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد و موسسات فراگیر مجری برگزاری دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور نیستند.

شرايط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

شرایط عمومی داوطلبان

  • اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكی از اديان تصريح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ايران.
  • نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ايران.
  • عدم احراز فساد اخلاقی.
  • برخورداری از توانايی جسمی متناسب با رشته انتخابی.

شرایط اختصاصی و مدارک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

  1. دارندگان مدارک كارشناسی پيوسته و يا ناپيوسته رسمی و بالاتر مـورد تاييـد و يـا دانشـجويان نيمسـال آخـر دوره كارشناسـی (بـه شـرط فارغ التحصيلی تا تاريخ 1401/06/31 (می‌توانند بدون توجه به نوع رشته تحصيلی كارشناسی خويش در يک رشته گرايش از رشته های امتحانی (بـه جز رشته های مهندسی معماری و طراحی شهری) ثبت نام نمايند.
  2. داوطلبانی كه رشته كارشناسی آنها با رشته كارشناسی ارشد انتخابی همنام و يا مشابه نباشد، به تشخيص گروه آموزشـی مربـوط، موظفند در دوره دانشجويی علاوه بر واحد های مصوب مقطع كارشناسی ارشد، حداكثر تا 12 واحد جبرانی از مقطع كارشناسي همان رشته را با موفقيت بگذرانند.
  3. دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگيان كه طي سال های 1377 تـا 1381 به دوره های مذكور راه يافته اند، از تسهيلات مصوبه فوق برای ادامه تحصيل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می شوند.
  4. آن عده از دارندگان مدرک معادل كارشناسی اجازه دارند در آزمون های مقـاطع بـالاتر شركت نمايند. اين عده از داوطلبان در صورت قبولی در آزمون ورودی مقطع بالاتر موظفند تا 20% واحد های دوره را به تشـخيص دانشـگاه يـا موسسه آموزش عالی پذيرنده، به عنوان دروس جبرانی بگذرانند و در صورت قبولی و كسب حداقل ميانگين 12 در دروس مـذكور، تحصـيل خود را در مقطع بالاتر ادامه دهند.
  5. ادامه تحصيل افرادی كه دارای مدارک استخدامی، داخلی و يا با عنوان “معادل” می باشند، منوط به تاييد دفتر آموزش عالی غيردولتی وزارت علوم، تحقيقات و فناوری می باشد. 
  6. هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت ‌نام و شركت در آزمون می ‌تواند در يک كدرشته‌ امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شركت‌ نمايد.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401 در ادامه مقاله به صورت کامل ارائه داده شده است.

  1. -مراجعه به پايگاه اينترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی: sanjesh.org
  2. دريافت دفترچه راهنمای ثبت نام از پايگاه اينترنتی سازمان سنجش.
  3. تهیه مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام.
  4. پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق کارت های عوض شتاب بانکی (مبلغ 1/320/000 ریال).
  5. دریافت کد رهگیری ثبت نام.

ثبت‌نام شما فقط  وقتی تکمیل گردیده است که در مراحل ثبت ‌نام در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی دریافت نمایید.

دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتی

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس بر اساس فرم پيش‌نويس با مراجعه به پايگاه اينترنتی اين سازمان، اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد نمايند. راهنمای جامع نحوه تكميل فرم در برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام اينترنتی موجود است و داوطلبان براي كسب اطلاع بيشتر می توانند به اين راهنما مراجعه نمايند.

زمان توزيع كارت اينترنتی ،برگزاری و محل آزمون

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401، آزمون كارشناسی ‌ارشد فراگير دانشگاه پيام نور، 1401/04/24 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است که از تاریخ 1400/12/10 تا 1400/12/20 با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون و برگ راهنمای شركت در آزمون اقدام نمايند. محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 28 تقاضانامه تعيين میگردد؛ لذا مقتضی است كه داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 6  دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمايند.

نکات مهم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

داوطلبان برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور لازم است به نکات زیر توجه داشته باشند:

  • با توجه به تاثير 20 درصدی معدل دوره‌ كارشناسی، اكيدا توصيه می ‌گردد كه داوطلبان، معدل دوره كارشناسی خود را با توجه به توضيحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمايند. شايان ذكر است كه معدل كارشناسی تراز شده و ميانگين وزنی آنها تاثير بيست درصدی در نمره كل داوطلبان خواهد داشت.
  • اگر از طريق كافی ‌نت اقدام به ثبت‌نام می ‌نماييد، تاكيد می ‌شود كه تمام مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامی را شخصا انجام دهيد و يا بر انجام امور مربوط، در كافی ‌نت نظارت مستقيم داشته باشيد.
  • توصيه‌ می ‌شود كه داوطلبان پس از تكميل تقاضانامه، دريافت شماره پرونده 6 رقمی و كدپيگيری 16 رقمی، يک نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و مندرجات آن را كنترل نموده و نزد خود نگهداری نمايند.

 در صورت‌ لزوم‌، داوطلبان علاوه بر سيستم پاسخگويی اينترنتي (غيرحضوري) سازمان ، می توانید از ساعت 8 صبح الی 12 شب با  شماره تلفن هوشمند 9099071613 با کارشناسان مجرب ثبت نام آزمون های ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور در مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس‌ حاصل‌ نمايید.

سوالات متداول داوطلبان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401 چگونه است؟

مراجعه به پايگاه اطلاع رسانی اين سازمان برای تهيه كارت اعتباری ثبت‌نام (سريال 12 رقمی) و دريافت دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401

تاریخ توزيع كارت اينترنتی چه زمانی است؟

21 تا 23 تیرماه 1401

تاریخ برگزاری کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور چه زمانی است؟

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جمعه 1401/04/24 برگزار می شود.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. حمیده

    سلام
    توضیحاتتون عالی بود ولی برای سال 1399 هست نه 1400 .

    پاسخ
  2. علی

    باسلام،،💟
    عالی بود مرسی به طور کامل توضیح دادین ،👏👏👏

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403