باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد portal.bpj.iau.ir

portal.bpj.iau.ir باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد portal.bpj.iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد portal.bpj.iau.ir در سال 1378 در تمامی واحد های دانشگاه آزاد تاسیس شده است. هدف از تاسیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد portal.bpj.iau.ir شناسایی افراد مستعد و همچنین حمایت از این افراد در جهت ارتقای سطح علمی و افزایش خلاقیت آن ها است. دانشگاه آزاد با ارائه خدمات آموزشی مختلف در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد portal.bpj.iau.ir  جهت رسیدگی اهداف خودگام بر میدارد.در این مقاله قصد داریم به معرفی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد portal.bpj.iau.ir و نحوه دریافت خدامات ارائه شده بپردازیم.

باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد portal.bpj.iau.ir

دانشگاه آزاد با ارائه خدمات مختلف در زمینه رشد دانشچویان در مقاطع مختلف تلاش می کند،از جمله از مواردی که می توان به آن اشاره کرد راه اندازی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد با هدف پرورش دانشجویان مستعد و خلاق، اقدام به تاسیس این باشگاه به آدرس اینترنتی portal.bpj.iau.ir نمود.

سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد portal.bpj.iau.ir با هدف جذب پرورش هدایت و حمایت دانشجویان و دانش آموزان کشور  و هم چنین به کمک ریاست باشگاه و اعضای هیئت امنا اداره می شود، عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان، مزایایی را به همراه دارد. از اقدامات اخیر باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد می توان به ارائه دوره کارورزی دستیاری آموزشی برای دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد، در ادامه مقاله قصد داریم نحوه عضویت و چگونگی ورود به سامانه پژوهشگران جوان را بیان کنیم.

جهت آشنایی بیشتر با سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان portal.bpj.iau.ir تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان portal.bpj.iau.ir

همانگونه که بیان کردیم دانشگاه آزاد جهت حمایت و هدایت افراد مستعد باشگاه پژوهشگران و نخبگان  دانشگاه آزاد را تاسیس کرد. با پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن تمام امور سبب شد این باشگاه به جهت سهولت در ارائه خدمات، سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد portal.bpj.iau.ir راه اندازی کند، در این قسمت از مقاله قصد داریم سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به آدرس اینترنتی portal.bpj.iau.ir را معرفی کنیم.

سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان

تصویر فوق نمایشگر صفحه اصلی سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان portal.bpj.iau.ir است، در قسمت سر برگ به بخش های مختلف این سامانه اشاره شده است.

همانگونه که از نام هایشان پیداست جهت مشاهده آخرین اخبار مرتبط به باشگاه پژوهشگران جوان  به قسمت اخبار مراجعه نمایید همچنین جهت مشاهده آیین نامه های مربوطه به قسمت آیین نامه ها در سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان portal.bpj.iau.ir مراجعه کنید.

آیین نامه ها سایت portal.bpj.iau.ir

حال در این قسمت قصد داریم آخرین آیین نامه ها سایت portal.bpj.iau.ir را برایتان توضیح دهیم، در جدول زیر مجموعه ای از تعاریف و اختصارات به کار رفته در آیین نامه سایت portal.bpj.iau.ir را برایتان آوزده ایم.

باشگاه  منظور باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی است.
ستاد مرکزی منظور ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد portal.bpj.iau.ir است.
واحد تابعه منظور واحد ها، آموزشکده های دانشگاه آزاد اسلامی در داخل و خارج از ایران است.
باشگاه واحد منظور باشگاه های تاسیس شده در هر یک از واحد های تابعه دانشگاه آزاد است.
شورای باشگاه استان منظور شورایی است که در مرکز استان جهت هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت های باشگاه برگزار می شود.
شورای باشگاه واحد  منظور شورایی است که در محل باشگاه واحد به جهت هماهنگی و نظارت بر فعالیت های باشگاه واحد  تشکیل می شود.
شورای هدایت منظور از شورای هدایت، استعداد درخشان دانشگاه آزاد اسلامی است.که جهت تصمیم گیری برای امتیاز پذیرش بدون آزمون  برگزار می شود.
وزارتین منظور وزارت علوم و تحقیقات وزارت بهداشت و درمان  است.
انجمن های علمی دانشجویی منظور انجمن های علمی هستند که مطابق اساس نامه خود و مجوز صادر شده از ستاد مرکزی فعالیت می کنند.
مرجع معتبر علمی منظور عضو هییت علمی است که دارای بالاترین درجه علمی در رشته مربوطه در واحد های دانشگاهی است.

حال در این قسمت مطابق آخرین آیین نامه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد portal.bpj.iau.ir می خواهیم برخی از شرایط عمومی عضویت باشگاه پژوهشگران جوان را بیان کنیم.

  • محدودیت سنی جهت عضویت در پژوهشگران جوان 8-35 سال است.
  • مدت عضویت اصلی باشگاه پژوهشگران جوان 2 سال است و در صورت واجد شرایط بودن امکان تمدید و ارتقا وجود دارد.
  • متقاضی عضویت اضلی پژوهشگران جوان باید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی یا دانش آموز مدارس سما باشد.
  • در صورتی که در شرایط عضویت اصلی باشگاه پژوهشگران جوان تحصیل شما در دانشگاه آزاد به پایان برسد تا پایان دوره عضویت در همان رده قبلی عضو باشگاه پژوهشگران جوان باقی می مانید.

توجه نمایید در صورت تمایل به عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در شرایط سنی بالاتر  از 35 یا عدم برقراری سایر شرایط عمومی فوق چنانچه دارای شرایط و امتیاز ویژه ای هستید که شمارا از بقیه افراد متمایز می کند پس از درخواست و تایید شورای باشگاه پژوهشگران جوان استان، توسط شورای باشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پس از تایید صلاحیت دانشجویان بر اساس  شرایط عمومی عضویت باشگاه پژوهشگران جوان حال قصد داریم برخی از شرایط اختصاصی عضویت باشگاه پژوهشگران جوان را بیان کنیم، توجه کنید جهت عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان داشتن حداقل یک مورد از موارد زیر کفایت می کند.

  1. داشتن حداقل معدل کل 17 در صورتیکه حداقل 20% از واحد های مقطع تحصیلی خود را گذرانده باشد.
  2. نفرات اول تا سوم هر استان در المپیاد های معتبر داخلی
  3. 10% اول آزمون ورودی دانشگاه در هر گروه آموزشی بر مبنای آزمون ورودی دانشگاه ها.
  4. 10%رتبه های قبولی ذر رشته محل های مورد تخصیل در آزومون ورودی دانشگاه در هر سهمیه
  5. 10% دانشجویان با معدل کل برتر هر سال ورودی در رشته محل مورد تحصیل (برای دانشجویان ایثارگر باید جز 10 درصد معدل برتر هر سال ورودی در واحد محل تحصیل)
  6. 30% درصد نفرات برتر المپیاد های دانشجویی و دانش آموزی در سطح ملی یا بین الملل
  7. برگزیدگان اول تا سوم در مسابقات استانی و 10 درصد اول مسابلقات ملی در  حوزه حافظان و قاریان قرآن و مفاهیم قرآنی و نهج البلاغه
  8. برگزیدگان اول تا سوم مسابقات هنری در سطح ملی به تایید و تشخیص اهل هنر و شورای باشگاه باشگاه پژوهشگران جوان

جهت جلو گیری از اضافه گویی فایل آخرین آیین نامه در سامانه باشگاه پژوهشگران جوان را برایتان قرار می دهیم. برای آگاهی از شرایط عضویت دانش آموزی، نحوه لغو و تمدید غضویت در باشگاه پژوهشگران جوان آشنایی با انواع عضویت  باشگاه پژوهشگران جوان از جمله عضویت اصلی، عضویت افتخاری، عضویت وابسته فایل زیر را مطالعه نمایید

جهت دریافت آخرین آیین نامه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد کافی است پس از مراجعه به سامانه باشگاه به آدرس اینترنتی portal.bpj.iau.ir در قسمت آیین نامه ها جدید ترین فایل مربوطه را دریافت نمایید.

عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان

در این قسمت از مقاله قصد داریم نحوه عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان را برایتان بیان کنیم، جهت عضویت در سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان کافی است ابتدا اقدام به ثبت نام در سایت نخبگان جوان کنیم .

جهت آشنایی با نحوه ثبت نام در سایت نخبگان جوان ابتدا آدرس اینترنتی را در مرورگر خود جست و جو نمایید و پس از ورود به سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان  در سربرگ سامانه روی قسمت عضویت کلیک کرده و سپس گزینه “تقاضای عضویت” را انتخاب کنید.

تقاضای عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان


حال مطابق تصویر زیر گزینه “ثبت نام در سامانه عضویت باشگاه ” را انتخاب نمایید.

ثبت نام در سامانه عضویت باشگاه


مطابق تصویر زیر با دقت شرایط ثبت نام را به دقت مطالعه کرده و مدارک لازم جهت ثبت نام در باشگاه پژوهشگران جوان را آماده کنید و پس از آن روی کلید ادامه کلیک نمایید.

شرایط ثبت نام در باشگاه پژوهشگران جوان

جهت ادامه مراحل عضویت در باشگاه پژوهشگران باید در سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد نیز ثبت نام نمایید از اینرو نحوه ثبت نام در این سامانه را بیان می کنیم سپس به ادامه  مراحل عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان می پردازیم.

ثبت نام در سامانه احراز هويت متمركز دانشگاه آزاد

جهت ثبت نام در سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه آزاد ابتدا آدرس اینترنتی sso.iau.ir  را در مرورگر خود جست و جو کنید و بر روی کلید ثبت نام کلیک کنید حال پس از کلیک بر روی کلید ثبت نام  مراحل زیر را طی نمایید.

  1. کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.
  2. کد پیامک شده به شماره تلفن همراه را وارد کنید.
  3. تاریخ تولد و رمز عبور مد نظرتان را وارد نمایید.

پس طی کردن مراحل فوق جهت ثبت نام سامانه sso.iau.ir  حال به ادامه  مراحل عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان می پردازیم.

توجه نمایید افرادی که قبلا در سامانه sso.iau.ir ثبت نام کرده اند پس از ورود به سامانه و وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود میتوانند به لینک های باشگاه دسترسی داشته باشند و جهت عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان روی گزینه “ثبت نام در سامانه باشگاه” کلیک نمایید.

ورود به باشگاه از طریق سامانه sso.iau.ir

مرحله وارد کردن اطلاعات پایه: در این مرحله مطابق تصویر زیر پس از وارد کردن کد ملی خود روی کلید enter فشار دهید و نتیجه ثبت نام خود را مشاهده کنید. توجه نمایید تا مرحله دریافت کد رهگیری ثبت نام شما کامل نبوده و درخواست شما به باشگاه ارسال نشده است.

اطلاعات پایه در سامانه باشگاه پژوهشگران و نخبگان

مرحله سوابق تحصیلی: در این مرحله مطابق تصویر زیر باید پس از مشخص مردن مقطع تحصیلی اطلاعات مربوط به آن مقطع تحصیلی را وارد نمایید.

سوابق تحصیلی سامانه باشگاه پژوهشگران

مرحله سوابق علمی: در این مرحله مطابق تصویر زیر باید تمامی اطلاعات مربوط به سوابق علمی و پژوهشی و حتی قرار داد های صنعتی خود را ثبت نمایید.(توجه کنید درصورتیکه، بيش از يک مورد در رزومه شما
وجود داشته باشد با كليک بر روی گزينه “ثبت…” سيستم به شما اجازه ثبت موارد بيشتر را ميدهد. )

سوابق علمی سامانه باشگاه پژوهشگران و نخبگان

مرحله سوابق شغلی: در این بخش مطابق تصویر زیر باید رزومه شغلی خود را وارد نمایید.

سوابق شغلی سامانه باشگاه پژوهشگران و نخبگان


مرحله افتخارات: در این مرحله مطابق تصویر زیر باید سوابق و افتخارات کسب شده را وارد نمایید.

سوابق افتخارات سامانه باشگاه پژوهشگران


مرحله تایید نهایی:در این مرحله باید جهت تایید صحت اطلاعاتی که در مراحل قبل وارد کردید روی کلید تایید نهایی وثبت اطلاعات کلیک کنید. پس

تایید نهایی عضویت باشگاه پژوهشگران و نخبگان

پس از تایید ثبت و تایید نهایی کد رهگیری به ایمیل یا شماره همراه شما ارسال خواهد شد.

ورود به سامانه باشگاه پژوهشگران جوان

برای ورود به سامانه باشگاه پژوهشگران جوان ابتدا باید اقدام به ثبت نام در این سامانه نمایید مراحل لازم جهت ثبت نام در سامانه نخبگان جوان را برایتان آورده ایم حال می خواهیم نحوه ورود به سامانه باشگاه پژوهشگران جوان را برایتان بیان کنیم.

جهت ورود به سامانه باشگاه پژوهشگران جوان ابتدا آدرس اینترنی portal.bpj.iau.ir را در مرورگر خود جست و جو نمایید سپس بر روی ورود به سامانه کلیک کرده، سپس در قسمت های مشخص شده کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده پس از آن روی کلید ورود کلیک کنید، توجه نمایید در صورتیکه قبلا در سامانه باشگاه پژوهشگران جوان ثبت نام نکرده اید یا جهت احراز هویت متمرکز دانشگاه آزاد اقدام ننموده اید، نمی توانید وارد سامانه باشگاه پژوهشگران جوان شوید.

مزایای عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان

همانگونه که بیان کردیم دانشگاه آزاد با هدف پرورش دانشجویان مستعد و خلاق، در سال 1378 اقدام به تاسیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد portal.bpj.iau.ir نمود. عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد موجب ایجاد امتیازاتی برای دانشجویان می شود در این قسمت قصد داریم برخی از مزایای عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد portal.bpj.iau.ir را بیان کنیم.

  •  اعضای باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد در اولویت استخدام در سمت هیئت علمی یا کارمند دانشگاه آزاد هستند.
  • امکان دریافت کمک هزینه جهت ارائه مقاله در سمینار های داخلی و خارجی برای اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد portal.bpj.iau.ir وجود دارد.
  • به ازای چاپ هر مقاله در مجلات علمی امکان دریافت حق التألیف برای اعضای باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد وجود دارد.
  • امکان دریافت خدمات رایگان از جمله استفاده از کارگاه ها و دوره های آموزشی برگزار شده به صورت رایگان
  • امکان دریافت تخفیف شهریه برای اعضای فعال باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد وجود دارد.
  • امکان استفاده از واحدهای آزمایشگاهی و پژوهشی برای اعضای باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد وجود دارد.

سوالات متداول سامانه پژوهشگران جوان

سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان چیست؟

سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به آدرس اینترنتی portal.bpj.iau.ir  سامانه ای است که توسط باشگاه برای ارائه برخی از خدمات باشگاه به صورت غیر حضوری ایجاد شده است.

نحوه ورود به سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان چگونه است؟

جهت ورود به سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ابتدا باید در این سامانه ثبت نام نمایید و جهت ثبت نام باید در سایت احراز هویت متمرکز دانشگاه آزاد ثبت نام نمایید. مراحل ثبت نام در این دو سامانه و چگونگی ورود را به صورت کامل در متن مقاله بیان کردیم.

مزایای عضویت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان چیست؟

عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد موجب ایجاد امتیازات متعددی می شود از جمله عضای باشگاه در زمینه استخدامی در سمت کارمند یا هیئت علمی دانشگاه آزاد در اولویت  هستند ، جهت مشاهده سایر مزایای عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد portal.bpj.iau.ir به متن مقاله مراجعه نمایید.

در این مقاله به معرفی سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان پرداختیم همچنین نجوه ورود و عضویت در سامانه باشگاه پژوهشگران جوان portal.bpj.iau.ir را  همراه با راهنمای تصویری برایتان بیان کردیم. امیدواریم مطالب ما برایتان مفید باشد در صورتی که سوالی دارید که پاسخ سوالتان را به هر علتی در مقاله نیافته اید می توانید با مشاوران و کارشناسان مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد portal.bpj.iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی