وام بسیجیان فعال 1403

ثبت نام وام بسیج سازندگی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه وام بسیجیان فعال 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

وام بسیج سازندگی موضوع اصلی این مقاله است. اگر به دنبال شرایط دریافت وام بسیج سازندگی، مراحل ثبت نام وام بسیجیان فعال 1402، مبلغ و همچنین نحوه دریافت آن هستید تا انتهای مقاله همراه مشاور گروپ باشید.

وام بسیج سازندگی

وام بسیج سازندگی به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد سود قرض الحسنه ارائه شده و زمان بازپرداخت آن نیز ۷ ساله تعیین شده است.​ سازمان بسیج سازندگی با هدف حمایت از اشتغال زایی مشاغل خرد و خانگی و صنایع تبدیلی اقدام به ارائه این تسهیلات نموده است. متقاضیان واجد شرایط باید برای نام نویسی و دریافت وام به سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی مراجعه کنند.

توجه داشته باشید ثبت نام متقاضی در سامانه وام بسیج سازندگی به منزله پرداخت حتمی تسهیلات نبوده و همچنین اولویت با افرادی است که در صندوق های قرض الحسنه، تعاونی های ایجاد بسیج و یا گروه هیا جهادی عضو باشند.

سازمان بسیج سازندگی همواره در زمینه اشتغال‌ زایی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی پیشتاز بوده و در راستای سیاست‌ های اقتصاد مقامتی گام‌های بزرگی برای تحقق این آرمان برداشته است. یکی از فعالیت های موثر سازمان بسیج سازندگی نیز همین اعطای وام به اشتغال‌ آفرینان و کار آفرینان در عرصه‌های مختلف تولیدی و مشاغل خرد و خانگی و همچنین صنایع تبدیلی می باشد.

همانطور که اشاره کردیم وام بسیج سازندگی در قالب وام اشتغال‌ زایی با سود چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله به واجدین شرایط تعلق می گیرد. لازم به ذکر است عرصه‌ های اشتغال مشاغل خرد و خانگی و صنایع تبدیلی شامل دام و طیور، کشاورزی، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، دانش‌ بنیان و آموزش و توانمندسازی است.

شرایط دریافت وام اشتغال زایی بسیج سازندگی

در این بخش از مقاله شرایط دریافت وام اشتغال زایی بسیج سازندگی در جدول زیر جمع آوری گردیده است. توجه داشته باشید شرایط ذیل مربوط به متقاضیان ۱۴۰۰ بوده و تنها تفاوت در این است که در سال ۱۴۰۱ تسهیلات مربوط به طرح نیروگاه خورشیدی فقط در مناطق محروم قابل اعطا می باشد.

به صورت کلی شرایط ثبت نام وام بسیج سازندگی بدین صورت است که متقاضیان نباید در گذشته از تسهیلات اشتغالزایی دولت استفاده کرده باشند، شاغل نبوده و تحت پوشش بیمه اجباری نباشند و همچنین ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت نیز برای آقایان الزامی است.

همچنین با توجه به اینکه این تسهیلات صرفا به افرادی اعطا می‌شود که توانمندی و مهارت لازم را در حوزه کسب و کار خود داشته باشند، برای تایید مهارت و دریافت وام، لازم است متقاضی مدرک تحصیلی مرتبط، گواهی دوره های فنی‌ و حرفه ای یا گواهی معتبری که جهت احراز مهارت او کافی باشد را در پرونده خود داشته باشد.

  شرایط عمومی متقاضیان:

  1. بیکار باشد ( بیمه اجباری نداشته باشد) تبصره: در صورت توسعه ای بودن طرح و شاغل بودن متقاضی، می بایست به ازای هر 100 میلیون تومان تسهیلات، حداقل یک نفر یک سال بیمه اجباری شود.
  2. پرداخت تسهیلات به کارکنان دولت ممنوع می باشد.
  3. پرداخت تسهیلات به کارکنان شاغل که در استخدام سپاه پاسداران هستند با هر عضویتی (پاسدار، کارمند، بسیجی ویژه، خرید خدمت، قراردادی و…)، کلیه کارکنان نیروهای مسلح و اقوام درجه یک (پدر، مادر، همسر) و فرزندان تحت تکفل آنها ممنوع می باشد.
  4. پرداخت تسهیلات به کارکنان بازنشسته سپاه پاسداران، کلیه بازنشستگان نیروهای مسلح و تسهیلگران و نیروهای خرید خدمت بسیج ممنوع می باشد.
  5. توانمندی و صلاحیت دریافت تسهیلات اشتغالزایی متقاضیان توسط بسیج سازندگی بصورت دقیق بررسی و تایید می گردد.
  6. متقاضی باید برای حسن اجرای موضوع دریافت تسهیلات تعهد محضری مطابق فرمت نمونه بارگذاری شده در سایت ارائه دهد
  7. متقاضی باید دارای مجوز فعالیت، گواهی مهارتی یا مدرک تحصیلی مرتبط از نهاد های معتبر از قبیل سازمان فنی و حرفه ای و…. باشد.
  8. پرداخت تسهیلات به متقاضیان غیر بسیجی بلا مانع است.
  9. هر فرد واجد شرایط فقط مجاز به دریافت یک فقره تسهیلات و فقط از یک بانک می باشد.
  10. برای هر طرح اشتغال زا فقط یک نفر می تواند تسهیلات دریافت کند و پرداخت بیش از یک فقره تسهیلات به یک طرح از طریق افراد مختلف ممنوع می باشد. (مکان اجرای طرح تکراری نباشد)

تبصره1: میزان تسهیلات برای هر فرد بر اساس توانمندی و درخواست متقاضی و نوع عرصه فعالیت و تعداد اشتغال ایجاد شده تعیین می گردد.

تبصره2: حداقل به ازای هر 100 میلیون تومان باید یک شغل ایجاد شود. معیار سنجش ایجاد شغل بیمه اجباری می باشد.

توجه: تضامین مورد نیاز برای دریافت وام بسیج سازندگی بر اساس دستورالعمل بانک های عامل می باشد.

نحوه ثبت نام وام بسیج فعال

در این قسمت نحوه ثبت نام وام بسیج سازندگی را برای علاقه‌مندان به دریافت تسهیلات اشتغال و اقتصاد مقاومتی شرح می دهیم. ابتدا باید به سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی ebsvam.ir مراجعه نمایید.

حالا از منوی بالای سایت اقتصاد مقاومتی روی گزینه تسهیلات بزنید. همانطورکه در تصویر مشخص است، زیر منوی اول ثبت نام وام است که باید روی آن کلیک کنید.

ثبت نام سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی Moshavergroup.com

در صفحه جدید، باید کد ملی خود را در کادر مربوطه وارد کنید و بعد از درج کد امنیتی، روی گزینه ادامه ثبت نام بزنید.

ورود به سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی Moshavergroup.com

حالا در فرم جدید باید اطلاعات و مشخصات فردی خود مانند اطلاعات هویتی( نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه و …) را ثبت نمایید. سپس وضعیت تاهل، وضعیت بیمه، نوع دین و مذهب، محل سکونت و راه های ارتباطی مانند شماره تماس را درج کنید. اگر عضو صندق قرض الحسنه مردم یار و اشتغال زا هستید هم باید اطلاعات مربوط به آن را در فرم ثبت نام وام بسیج سازندگی بنویسید.

فرم ثبت نام سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی Moshavergroup.com  

با کلیک بر روی گزینه ادامه ثبت نام و تکمیل سایر مراحل، نام کاربری و رمز عبور سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی ebsvam.ir برای شما ساخته می شود که در مراحل بعدی برای ویرایش و پیگیری وضعیت ثبت نام وام سازندگی باید از آن استفاده کنید.

بدین ترتیب کافیست با ورود به صفحه اصلی سامانه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی و مشاهده منوی بالای سایت روی گزینه ورود کلیک کنید. در صفحه جدید که پیش روی شما باز می شود، نام کاربری و رمز عبور خود را که در زمان ثبت نام ایجاد کرده بودید وارد کرده و با درج کد امنیتی روی گزینه ورود بزنید تا اطلاعات حساب کاربری شما نمایش داده شوند.

نحوه ورود به سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی Moshavergroup.com


وام اقتصاد مقاومتی

سازمان بسیج سازندگی با هدف حمایت از اشتغال مشاغل خرد و خانگی و صنایع تبدیلی اقدام به ارائه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی کرده است. تسهیلات وام اقتصاد مقاومتی با نرخ ۴ درصد سود قرض الحسنه ارائه شده و زمان بازپرداخت آن نیز ۷ ساله است. متقاضیان می توانند برای ثبت نام دریافت وام اشتغال و اقتصاد مقاومتی به بسیج سازندگی نواحی مقاومت  یا به سامانه وام اقتصاد مقاومتی https://ebsvam.ir مراجعه کنند.

سامانه وام اقتصاد مقاومتی برای متقاضیانی راه اندازی شده است که  مشاغل خانگی می توانند در این سامانه ثبت نام کنند و بعد از آن مدارک را تحویل می دهند و وام بعد از اولویت بندی پرداخت می شود. 

افرادی که کسب و کارهای خانگی دارند هم می توانند برای توسعه فعالیت خود به این سایت مراجعه کنند.

وام اشتغال زایی شامل چه مواردی می شود؟

اگر قصد دارید کسب و کار خودتان را راه بیاندازید و ایده‌های تجاری خوبی هم در سر دارید، اما سرمایه اولیه‌ کافی ندارید، می‌توانید وام خوداشتغالی بگیرید. در همکاری میان بانک‌ها و موسسات مالی و نهادهایی همچون کمیته‌ امداد امام خمینی، بهزیستی، وزارت کار و رفاه اجتماعی و بنیاد شهید طرح‌های حمایتی مطرح شدند که به واسطه آنها به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات خوداشتغالی تعلق بگیرد.

دام و طیور :

  • پرورش شترمرغ
  • پرورش ماکیان
  • پرورش زنبور عسل
  • شیلات و آبزیان
  • پرورش دام سبک و سنگین
  • پرورش طیور و مرغ بومی

کشاورزی :

  • تولید خوراک و علوفه دام
  • کاشت دانه های روغنی
  • تولید سموم و کودهای فسفات در حوزه کشاورزی
  • گیاهان دارویی
  • پرورش گل و گیاه و نهال
  • پرورش قارچ
  • کشت و تولید زعفران
  • تولید بذر
  • گلخانه (ایجاد تجهیز)
  • ایجاد استخرهای کشاورزی
  • زراعت، باغبانی و مکانیزاسیون کشاورزی

صنایع تبدیلی:

  • خرید دستگاه های صنایع تبدیلی و بسته بندی
  • قطب های مصوب صنایع تبدیلی
  • خشک کردن، بسته بندی، بوجاری
  • عرقیات و اسانس گیری
  • شوریجات، ترشی جات و شیرینی جات

صنایع دستی:

  • آبگینه
  • بافت های داری و غیرداری
  • رودوزی و چاپ های سنتی
  • هنرهای دستی وابسته به معماری
  • صنایع دستی چوبی، فلزی، دریایی، سنگی و چرم
  • ریسندگی و بافندگی
  • خیاطی

دانش بنیان:

  • تولید بسته های امنیتی و حفاظتی
  • تولید تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و پالایشگاهی
  • تولید نرم افزاری و سخت افزاری
  • برق و الکترونیک، فوتونیک، مخابرات و رسته های خودکار

آموزش و توانمندسازی:

  • مهدکودک قرآنی

شرایط تسهیلات:

  • تسهیلات فردی تا ۱۵۰ میلیون تومان
  • تسهیلات کارفرمایی به ازای هر فرصت شغلی با بیمه ۱۵۰ میلیون تومان تا سقف ۴ میلیارد تومان
  • تبصره: میزان تسهیلات به هر فرد بر اساس توانمندی نوع عرصه فعالیت و تعداد اشتغال ایجاد شده تعیین می گردد.
  • قرض الحسنه با سود ۴ درصد با بازپرداخت ۵ تا ۷ ساله
  • مدت بازپرداخت ۷ ساله

ما در این مقاله سعی کردیم با معرفی شرایط دریافت تسهیلات و نحوه ثبت نام وام بسیج سازندگی ebsvam.ir قدمی در مسیر کمک به شما هموطنان عزیز برداریم. اگر در مراحل ثبت نام دچار مشکل شدید کافیست تلفن ثابت را برداشته و با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

با توجه به اینکه این سامانه به تازگی کار خود را شروع کرده است برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه ثبت نام وام اشتغال زایی اقتصاد مقاومتی باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه بهتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️نحوه ثبت نام وام بسیج سازندگی چگونه است؟

✔️راهنمای تصویری ثبت نام وام بسیج سازندگی ebsvam.ir در این مقاله ارائه شده است.

✔️مبلغ وام بسیج سازندگی چقدر است؟

✔️وام اشتغال زایی اقتصاد مقاومتی به مبلغ 150 میلیون تومان اعطا می گردد. اطلاعات بیشتر مانند مقدار کارمزد و فرصت بازپرداخت را در همین مقاله مشاور گروپ بخوانید.

✔️سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی چیست؟

✔️نشانی اینترنتی سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی ebsvam.ir است. راهنمای ثبت نام در این سامانه را در متن مقاله ارائه کرده ایم.

3.9/5 - (27 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه وام بسیجیان فعال 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. دهقانی

    سلام .من بازنشسته هستم از سال ۹۳ تا کنون اومدم روستا ویک کارگاه تیرچه وبلوک زنی با دریافت پروانه کسب از صنف شروع کردم ودارای انشعاب .آب وبر ق و گاز هستم ومیخوام در کنار این کارگاه اقدام به پرورش گیاه دارویی .و تولید قارچ خوراکی کنم و هیچ گونه تسهیلاتی هم از هیچ ارگان ویا بانکی دریافت نکردم .آیا سازمان بسیج سازندگی میتونه کمک کنه واز وام استفاده کنم وحتی میتونم در زمینه تولید برق هم کار انجام دهم …

    پاسخ
  2. مهدی

    سلام من تولیدی پوشاک دارم اماچندماه که کم آوردم وپول لازم دارم لطفا راهنمایی کنید من به این وام احتیاج دارم

    پاسخ
  3. علیرضا

    آیا وام بسیج سازندگی برای کسی که، وام جهت توسعه فسفودی میخواهد ارائه می شود؟

    پاسخ
  4. موسوی سیدهنازی

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما بزرگواران زحمت کش انقلابی
    سوالات زیادی دارم باید بعد زنگ زدن ببینم چیکار میتونم بکنم
    انسان‌های دردمند و در حال مرگ که محتاج این وام های بلاعوض هستند زیادنند اگه امکان پرداخت با شرایط قرض الحسنه باشه گره از مشکلات یک خانواده ی نیازمند و درگیر سرطان و به علت نیازمندی ناتوانی مالی مرگش حتمی و مشکلات از پا درشون آورده زن داداشم دچار این بیماری شده ۱/۵ سال نیمه درگیره داداشم دوران جنگ تک تیرانداز گرهان و معاون فرمانده ی گرهان بود از تمام گرهان ۲ نفر نجات پیدا کردن فرمانده گرهان رو هم داداشم نجات داده بود.موج گرفته و عصبی شده بعد امسال به اسرار زن داداشم اقدام به کارت ایثارگری کردن ولی هنوز جوابی نیومده در سال ۶۶ مدرسه رو ترک کرده از دوم راهنمایی داوطلبانه راهی جبهه شده. خودش بعد از جنگ به کارگری مشغول شد. تحت پوشش هیچ سازمانی قرار نگرفت. اینو بگم که برای تهیه داروی زن داداشم پسرش کتابهای سال آخر دبیرستانش رو فروخته الان ۴ تا تجدید داره اونم به خاطر اینکه مادرش رو در زمان امتحان به شیمی درمانی می برد. ۳۰۰ میلیون ضامنشون شدم تا پول داروها و شیمی درمانی و پرتو درمانی خودش رو بده ولی باز جوابگو نبود الان قسط هاشون عقب افتاده و نمیتونن برسونن خودمم موندم چیکار باید بکنم. خودشونم ۲۰ سال مستعجراندو۲ ماه نتونستن اجاره رو پرداخت کنن. تک تیر انداز گرهان ،الان یک ماه خونوادش رو ترک کرده رفته برا عراقیایی بی شرف بیل میزنه ۱۲ میلیون قرار ماهی براش حقوق بدن اونم اگه بدن تا اجاره و پول داروهای زن داداشم رو تامین کنه. از شما عاجزانه خواهش میکنم تا زنده هست یک چهار دیواری براش تعمیین کنین وامی بدین تا قسطاشو تسویه کنه هرکاری از دستتون برمیاد دریغ نکنین. منم با تمام توان هستم. اول خدا دوم امیدم به انسانهای گمنامی مثل شماست.
    موسوی هستم از ارومیه.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی