سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران 1402 tem.mrud.ir

ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir

راهنمای سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران در سال 1402 به همراه شرایط و زمان ثبت نام متقاضیان در این مقاله ارائه داده شده است. متقاضیان ثبت نام وام ودیعه مسکن به منظور ثبت درخواست باید در بازه زمانی اعلام به سایت tem.mrud.ir مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایند. متقاضیان به منظور ثبت نام و دریافت وام ودیعه مسکن باید دارای یکسری شرایط باشند، که در ادامه بیان شده است.

وام ودیعه مسکن را چگونه دریافت کنیم؟

اقساط وام ودیعه مسکن به چه صورت می باشد؟

سود تسهیلات کمک ودیعه مسکن چه میزان است؟

شرایط دریافت وام ودیعه مسکن چیست؟

زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن 1402 چه تاریخی آغاز می گردد؟

نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن در سایت tem.mrud.ir چگونه است؟

با ما همراه باشید.

ثبت نام وام ودیعه مسکن 1402

متقاضیانی که قصد ثبت نام وام ودیعه مسکن در سال 1402 را دارند باید دارای یکسری شرایط برای ثبت نام باشند. با هدف حمایت از مستاجرانی که سند هیچ مسکنی به نام آن ها نیست مقرر شد تا وامی به نام تسهیلات کمک ودیعه مسکن اعطا شود. متقاضیان واجد شرایط برای ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن، باید در زمان اعلام شده به سایت tem.mrud.ir مراجعه نموده و ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

بعد از ثبت نام، مدارک و مستندات متقاضیان در اولین فرصت مورد بررسی قرار می گیرد و بعد از تکمیل شدن به سیستم بانکی متقاضیان معرفی می‌ شوند.

سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران tem.mrud.ir

tem.mrud.ir سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن 1402 می باشد. متقاضیان واجد شرایط برای ثبت درخواست می توانند در زمان اعلام شده به سامانه جامع اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir مراجعه نمایند و درخواست خود را ثبت نمایند.

لازم به ذکر است تا پیش از این ثبت نام وام ودیعه مسکن در سامانه saman.mrud.ir انجام می شد و مجددا به tem.mrud.ir تغییر پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید : ثبت نام مسکن ملی

برای ورود به tem.mrud.ir سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن 1402 کلیک کنید.

ثبت نام وام ودیعه مسکن Moshavergroup.com

شرایط دریافت وام ودیعه مسکن

افراد برای ثبت نام وام ودیعه مسکن باید دارای یکسری شرایط باشند. شرایط دریافت وام ودیعه مسکن به منظور آگاهی بیشتر متقاضیان در ادامه بیان شده است:

شرایط ثبت نام وام ودیعه مسکن
صرفا افراد متاهل می توانند برای دریافت وام ودیعه مسکن به tem mrud ir سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن 1402 مراجعه و اقدامات لازم را انجام دهند.
متقاضیان باید دارای اجاره‌ نامه رسمی یا اجاره‌‌ نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.
تاریخ انعقاد اجاره‌ نامه متقاضیان باید برای شش ماهه نخست سال 1402 باشد.

**متقاضیان واجد شرایط باید حداکثر تا دو هفته پس از معرفی، به شعبه مراجعه نموده و مدارک لازم جهت دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن را ارائه دهند؛ در غیر این صورت از دریافت وام ودیعه مسکن محروم خواهند شد.

شرایط وضعیت تاهل برای دریافت وام ودیعه مسکن
متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن 1402 باید متاهل یا سرپرست خانوار باشد
زنان مجرد بالای 35 سال سن که با خانواده زندگی نکرده و در واقع، خود سرپرست می باشند
مردانی که سابقا سرپرست خانوار بوده، اما در حال حاضر، به دلیل طلاق یا فوت همسر مجرد می باشند
شرایط اجاره نامه برای ثبت نام وام ودیعه مسکن
اجاره نامه باید در دفاتر اسناد رسمی و توسط سر دفتر اسناد رسمی تنظیم شده باشد.
اجاره نامه باید در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات ثبت شده باشد و دارای کد رهگیری باشد.

نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir

نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir به منظور آگاهی بیشتر متقاضیان در ادامه بیان شده است. متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن در سال 1402 باید در تاریخ مقرر از طریق ثبت درخواست در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن فرصت دارند به سایت tem.mrud.ir مراجعه نموده و ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند. همچنین برای پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی tem.mrud.ir ثبت نام در سامانه امری ضروری می باشد.

نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن در سایت tem.mrud.ir :

  1. برای ثبت نام وام ودیعه مسکن به سامانه جامع اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir مراجعه نمایید.
  2. از طریق منوی بالای صفحه بر روی گزینه “ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه” کلیک کنید.
  3. حالا به درگاه پنجره ملی خدمات هوشمند sso.my.gov.ir وارد می شوید. با درج شماره تلفن همراه و کد امنیتی روی رمز عبور یکبار مصرف بزنید تا کد برای شما پیامک شود. حالا آن را در کادر مشخص شده بنویسید تا به سامانه پنجره ملی خدمات هوشمند وارد شوید.
  4. پس از مطالعه قوانین و مقررات بر روی گزینه “متن بالا را مطالعه کرده و می پذیرم” کلیک کنید.
  5. در گام بعدی، کدملی، شماره موبایل و تصویر کدامنیتی را وارد کنید.
  6. مشخصات فردی شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر و … را به صورت دقیق درج کنید.
  7. افراد تحت تکفل خود را اضافه نمایید.
  8. پس از تایید شماره تلفن همراه یک کد برای شما ارسال می شود که لازم است کد ارسال شده را در قسمت مربوطه وارد کنید.
  9. پس از ثبت صحیح اطلاعات، رمزعبور برای پیگیری های بعدی از طریق پیامک برای شما ارسال می شود. بنابراین برای پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی tem.mrud.ir ثبت نام در سامانه اولین گام است.

ویرایش اطلاعات وام ودیعه مسکن

امکان ویرایش اطلاعات وام ودیعه مسکن برای ثبت نام کنندگان در سامانه tem mrud ir سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن 1402 فراهم شده است. برای استفاده از این گزینه ویرایش وام ودیعه مسکن مستاجران در صفحه اول سایت ویرایش اطلاعات وام ودیعه مسکن از گزینه بالای صفحه “مشاهده و پیگیری درخواست ها” را انتخاب نموده و با ورود کد ملی و رمز پیامک شده ی توانید اطلاعات خود را به غیر از کد ملی ویرایش نمایید و وضعیت در خواست خود را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید : مسکن ملی فرهنگیان

اگر در رابطه با امکان ویرایش کد رهگیری وام ودیعه مسکن، ویرایش کدپستی وام ودیعه مسکن، ویرایش بانک وام ودیعه مسکن و یا نحوه تغییر بانک وام ودیعه مسکن سوالی دارید می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و پاسخ خود را از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن 1402

مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن 1402 تا پایان شهریورماه سال جاری اعلام شده است. متقاضیان واجد شرایط دریافت وام ودیعه مسکن، تا پایان شهریور ماه فرصت دارند برای ثبت‌ نام به سایت tem.mrud.ir مراجعه نمایند و افراد حتما باید دارای کد رهگیری و اجاره‌ نامه معتبر باشند.

با توجه به اطلاعیه های مندرج در سامانه تا اطلاع ثانوی امکان تمدید مهلت و زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن 1402 وجود نخواهد داشت.

مبلغ وام ودیعه مسکن

مبلغ وام ودیعه مسکن در سال 1402 چه میزان است؟ میزان وام ودیعه مسکن در سال 1401 را در جدول زیر مشاهده می کنید. توجه داشته باشید که با توجه به میزان تورم، این مبلغ افزایش یافته و با اعلام رسمی در سامانه مربوطه این مقاله مشاور گروپ نیز به روز رسانی و اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد گرفت.

مبلغ وام ودیعه مسکن در سال 1401
افرادی که در تهران زندگی می‌ کنند، تا 100 میلیون تومان
افرادی که در مراکز استانها زندگی می‌ کنند تا 70 میلیون تومان
شهروندان سایر شهرها تا 40 میلیون تومان

اقساط وام ودیعه مسکن

بازپرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن بر اساس مبلغ اقساط وام تعیین می گردد. در سال 1401 میزان بازپرداخت ودیعه ۱۰۰ میلیون تومانی ماهانه ۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و۳۴۲ تومان بود.

و برای وام‌ های 30 میلیون تومان به بالا پنج ساله در نظر گرفته می شد. قسط وام 25 میلیون تومانی حدود 830 هزار تومان، 40 میلیون تومانی حدود 900 هزار تومان و قسط تسهیلات کمک ودیعه مسکن 70 میلیون تومانی حدود یک میلیون و 550 هزار تومان بود.

جدول اقساط وام ودیعه مسکن 1401  
مبلغ اقساط وام ودیعه مسکن 100 میلیون تومانی ماهانه ۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و۳۴۲ تومان

سود این تسهیلات بیش از ۵۲ میلیون تومان است.یعنی بانک در پایان دوره بازپرداخت بیش از ۱۵۲ میلیون از مستأجر بازپس می‌گیرد.

مبلغ اقساط وام ودیعه مسکن 70 میلیون تومانی ماهانه ۱ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۵۳۹ تومان سود این وام ۳۶ میلیون و ۶۵۲ هزار تومان است. بانک در پایان دوره ۵ ساله ۱۰۶ میلیون و ۶۵۲ هزار تومان باز پس می‌گیرد.
مبلغ اقساط وام ودیعه مسکن 40 میلیون تومانی ماهانه ۱ میلیون و ۵۷۳ هزار تومان است. سود این وام ۲۰ میلیون و ۹۴۴ هزار تومان است.بانک در پایان از متقاضی ۶۰ میلیون و۹۴۴ هزار تومان باز پس می‌گیرد.

بازپرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن 1402 در این مقاله به روز رسانی می شود.

چگونه وام ودیعه مسکن را دریافت کنیم؟

چگونه وام ودیعه مسکن را دریافت کنیم؟ متقاضیان به دو صورت می توانند وام ودیعه مسکن را دریافت نمایند:

  1. در روش اول تسهیلات کمک ودیعه مسکن، در اختیار مالک قرار می‌گیرد و مستأجر سود و کارمزد آن را طی یکسال پرداخت می‌کند.
  2. در روش دوم دریافت وام کمک ودیعه مسکن، وام در اختیار مستأجر قرار گرفته و اقساط آن‌ را پرداخت خواهد کرد.
بیشتر بخوانید : پیگیری ثبت نام مسکن ملی

ثبت نام وام مستاجری از ابتدای سال 1402 آغاز می گردد. کلیه مستاجرین  واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می توانند از تاریخ مذکور به قسمت ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه مسکن در سامانه به آدرس tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام  نمایند.

نکات حائز اهمیت

  1. سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در مناطق شهری کشور به شرح جدول زیر است:

منطقه شهری

شهر تهران

سایر کلانشهرها   و مراکز استان‌ها

سایر شهرها

سقف تسهیلات (میلیون ریال)

1000

700

400

 

  1. متقاضیان می‌بایست دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره­ نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری، در شش ماهه اول سال 1402 باشند.
  2. چنانچه متقاضی تا حداکثر دو هفته از تاریخ معرفی به شعب بانکی، نسبت به تکمیل مدارک خود و ضامنین اقدام نکند، نسبت به رد درخواست متقاضی اقدام می گردد.

شرایط و نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن در این مقاله ارائه داده شد. متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط ذکر شده می توانند نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند. در صورت بروز مشکل برای ورود به سامانه ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه مسکن می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

✔️نشانی سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن چیست؟

✔️برای ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن به سامانه جامع اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir مراجعه نمایید. تا پیش از این saman.mrud.ir مسئولیت ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران را بر عهده داشت.

✔️ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه مسکن 1402 تا چه زمانی ادامه دارد؟

✔️مهلت ثبت نام متقاضیان تا پایان شهریورماه سال جاری اعلام شده است.

✔️بازپرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن چگونه است؟

✔️بازپرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن در این مقاله بیان شده است.

4/5 - (8 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی