ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله مشاور گروپ به بررسی ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت و تمامی جزئیات مربوط به آن مانند شرایط ثبت نام، منابع آزمون و … می پردازیم . داوطلبان شرکت در آزمون استخدام شرکت نفت ، اطلاعات قید شده در این مقاله را از دست ندهند.

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت مشاور گروپ

آزمون استخدام شرکت نفت بسته به اعلام و فراهم بودن شرایط، هر سال و یا چند سال یکبار برگزار می شود. در هر بار برگزاری این آزمون، جزئیات و شرایط و نحوه ثبت نام از سوی سازمان مربوطه اعلام می شود.

دفترچه استخدامی شرکت نفت

استخدامی شرکت نفت

آزمون استخدامی شرکت نفت برای علاقه مندان به فعالیت در شرکت های تابعه وزارت نفت برگزار می شود و متقاضیان باید بعد از مطالعه دفترچه استخدامی شرکت نفت۱۴۰۲ جهت تکمیل مراحل نام نویسی در بازه زمانی مقرر شده به سامانه ثبت نام سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

    • ثبت نام در این آزمون صرفا اینترنتی امکان پذیر می باشد وکلیه اطلاع رسانی های مربوطه، در سال های گذشته، از طریق سایت sanjesh.org انجام شده است. sanjesh.org سامانه آزمون استخدامی شرکت نفت می باشد.
    • مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در دفترچه های راهنما و حسب شرایط، سایر قوانین و مقررات مربوطه بر عهده داوطلب خواهد بود و کلیه داوطلبان مکلفند پس از حصول اطمینان از احراز شرایط مورد نیاز، با آگاهی کامل نسبت به ثبت نام خود صرفاً در یکی از آزمون های تعیین شده اقدام نمایند. چنانچه در هریک از مراحل حتی پس از شروع بکار- مشخص گردد داوطلبی اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا علیرغم اعلام اطلاعات واقعی، واجد شرایط بکارگیری در شرکت های تابعه وزارت نفت نبوده است؛ موضوع استخدام وی منتفی و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مذکور لغو و بلا اثر می گردد.
    • ملاک تعیین حوزه آزمون داوطلبان، محل سکونت اعلام شده توسط آنها در سایت ثبت نام آزمون بوده که متعاقباً در اطلاعیه توزیع کارت محل دقیق آن به کلیه داوطلبان اعلام می گردد. شایان ذکر است تغییر محل آزمون به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.
    • حوزه برگزاری آزمون کتبی هیچ ارتباطی با محل خدمت انتخابی داوطلبان نخواهد داشت.

شرایط استخدامی شرکت نفت

شرایط استخدامی شرکت نفت ، شامل دو دسته عمومی و اختصاصی می شود. شرایط اختصاصی ممکن است هرسال با توجه به تغییر در رشته های استخدامی، تغییر کند. اما شرایط عمومی آزمون استخدام شرکت نفت معمولا ثابت است.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت معمولا با آغاز زمان ثبت نام این آزمون، در دفترچه ثبت نام آزمون استخدام شرکت نفت اعلام می شود.

شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون استخدامی در چارچوب مقررات داخلی صنعت نفت و ضوابط اجرایی مراجع ذی‌ ربط تهیه و تدوین شده و همه داوطلبان واجد شرایط (کاردانی و بالاتر که جزئیات آن به تفصیل در دفترچه آزمون استخدامی اعلام خواهد شد) در صورت تمایل می‌ توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند.

شرایط آزمون استخدامی وزارت نفت 1402

      • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
      • اعتقاد به قوانین جمهوری اسلامی ایران
      • تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی و شناخته شده کشور
      • عدم محکومیت جزایی
      • عدم محرومیت از استخدام در ارگان های دولتی به تشخیص مراجع ذی صلاح
      • عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان ها
      • داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیرپزشکی، برای آقایان
      • داشتن سلامت جسمی و روانی متناسب با شغل انتخابی
      • رعایت شرایط سنی تعیین شده
      • رعایت هماهنگی مدرک تحصیلی و رشته شغلی انتخابی
      • داشتن حداقل مدرک تحصیلی تعیین شده
      • فارغ التحصیلی از یکی از دانشگاه های مجاز تعیین شده
      • رعایت شرط معدل برای مقطع مورد نظر

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما درباره منابع آزمون استخدامی شرکت نفت، شرایط استخدامی شرکت نفت، استخدام شرکت نفت با مدرک دیپلم، رشته های مورد نیاز شرکت نفت، سامانه آزمون استخدامی شرکت نفت، فرم استخدام شرکت نفت و … پاسخ دهند. کافی است با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: استخدام پتروشیمی پارس جنوبی

زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت

زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت از روز دوشنبه 15 اسفندماه آغاز شده و تا روز جمعه 26 اسفندماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه دارد.

متقاضیان می توانند در این بازه زمانی مقرر نسبت به دانلود دفترچه استخدامی شرکت نفت اقدام و پس از مطالعه دقیق دفترچه وزارت نفت که حاوی اطلاعاتی از قبیل: شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون، رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز، محل خدمت و دیگر جزئیات، نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

دفترچه استخدامی شرکت نفت

دفترچه استخدامی شرکت نفت ، شامل کلیه اطلاعات و مقررات آزمون استخدام شرکت نفت ، می باشد. داوطلبان می توانند با دریافت و مطالعه این دفترچه، نسبت به تمامی جزئیات آزمون استخدام شرکت نفت ، اطلاع کامل پیدا کنند.

اطلاعات دفترچه ثبت نام آزمون استخدام شرکت نفت ، در خصوص مواردی مانند شرایط ثبت نام، سهمیه های قانون ثبت نام، نحوه ثبت نام آزمون استخدام شرکت نفت ، مواد امتحانی آزمون استخدامی و … می باشد.

داوطلبان برای دریافت دفترچه آزمون استخدام شرکت نفت ، می توانند از طریق لینک زیر اقدام کنند:

pdf دفترچه آزمون استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲
لینک دانلود دفترچه استخدامی شرکت نفت۱۴۰۱ فعال گردیده است.

به محض انتشار فعال خواهد شد

برای دانلود اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت سال 1401 کلیک فرمایید.

باتوجه به اصلاحیه اعلام شده امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شده است. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا پایان مهلت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت 26 اسفند 1402 نسبت به ویرایش اطلاعات خود در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

الف) اصلاحات مربوط به محل خدمت:

عنوان محل خدمت کد رشته محل های 10481 ، 10501 ، 10502 ، 10539 ، 10704 ، 10705 ، 10753 و 10754 از چهارمحال و بختیاری – میانکوه به خوزستان – میانکوه تغییر می یابد.

ب) اصلاحات مربوط به شرایط احراز تحصیلی:

* شرایط احراز تحصیلی کد رشته محل های 10395 ، 10396 و 10397 که در دفترچه راهنمای ثبت نام درج نشده است به شرح ذیل می باشد:

31879 :مهندسی شیمی (لیسانس)

33549 :مهندسی عملیات صنایع پتروشیمی (لیسانس)

33550 :طراحی و مهندسی پتروشیمی (لیسانس)

33651 :مهندسی شیمی گرایش فراوری و انتقال گاز (لیسانس)

35095 :مهندسی حرفه ای صنایع شیمیایی (لیسانس)

35096 :مهندسی شیمی گرایش تولید و جمع آوری گاز (لیسانس)

35097 :مهندسی شیمی گرایش پالایش، پتروشیمی و گاز (لیسانس)

35098 :مهندسی شیمی گرایش گاز (لیسانس)

35099 :مهندسی شیمی گرایش مهندسی آتش (لیسانس)

35100 :مهندسی صنایع شیمیایی (لیسانس)

35101 :مهندسی طراحی فرایندهای صنایع نفت (لیسانس)

35102 :مهندسی فناوری صنایع شیمیایی (لیسانس)

* کد رشته تحصیلی 31036) :مدیریت پروژه و ساخت -فوق لیسانس) از شرایط احراز تحصیلی کد رشته محل های ،10509،10506،10505،10504،10502،10500،10499،10498،10497،10496،10495،10494 ،10491،10490،10488،10487 10510 ،10515 ، 10517 و 10521 حذف می گردد.

ج) اصلاحات مربوط به کد رشته محل:

در صفحه 68 دفترچه راهنمای ثبت نام به اشتباه برای کد رشته محل 10490 شرایط احراز تحصیلی درج گردیده، در صورتی که این کد رشته محل وجود ندارد و حذف شده است.

هزینه ثبت نام آزمون وزارت نفت

هزینه ثبت نام آزمون وزارت نفت ۱۴۰۲ مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه، مبلغ ۲/۳۳۰/۰۰۰ ریال معادل دویست و سی و سه هزار تومان تعیین شده است و کلیه داوطلبان ملزم به پرداخت آن در قالب خرید کارت اعتباری آزمون و هزینه سرویس پیام کوتاه سازمان سنجش خواهند بود.

توجه داشته باشید که این مبلغ غیر قابل استرداد بوده و به هیچ وجه بازگشت داده نخواهد شد. جهت دریافت راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت به بخش راهنمای تصویری ثبت نام همین مقاله مراجعه فرمایید.

سایت وزارت نفت استخدام

تنها با ثبت نام در سایت وزارت نفت استخدام شرکت های تابعه وزارت نفت امکان پذیر خواهد بود. همانطور که در بخش های قبلی به آن اشاره شد سایت استخدامی وزارت نفت sanjesh.org است و متقاضیان باید در بازه زمانی تعیین شده برای نام نویسی به این آدرس مراجعه نمایند.

به همین دلیل ما در این قسمت لینک مستقیم ورود به صفحه استخدام شرکت نفت 1402 را در جدول زیر قرار داده ایم. کافیست روی لینک موجود در جدول زیر کلیک کرده و به سیستم ثبت نام وارد شوید.

برای ورود به سیستم ثبت نام سامانه آزمون استخدامی شرکت نفت sanjesh.org کلیک کنید.

نحوه ثبت نام استخدامی شرکت نفت

نحوه ثبت نام استخدامی شرکت نفت را در این بخش با هم مرور می کنیم. راهنمای تصویری ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲ در این بخش از مقاله ارائه شده است تا شما عزیزان همگام با آن پیش رفته و مراحل ثبت نام استخدام وزارت نفت ۱۴۰۲ خود را با موفقیت پشت سر بگذارید.

ابتدا به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. این امر با جستجوی عبارت sanjesh.org در گوگل امکان پذیر خواهد بود. همچنین می توانید از لینک مستقیم ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت 1402 1403 موجود در بخش قبل استفاده کنید. حالا روی بخش سایر آزمون های استخدامی کلیک نمایید تا به صفحه آزمون های استخدامی وارد شوید.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت Moshavergroup.com

در بخش اطلاعیه آزمون های استخدامی روی گزینه سیستم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت شرکت نفت سال 1402 کلیک کنید تا به صفحه اصلی ثبت نام هدایت شوید.

راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت Moshavergroup.com

قدم اول: بعد از ورود به سایت sanjesh.org و سیستم ثبت نام آزمون آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲ باید کارت اعتباری را از لینک خرید کارت اعتباری در منوی سمت راست صفحه اصلی خریداری نمایید.

خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت Moshavergroup.com

در صفحه ی خرید کارت اعتباری، در بخش آزمون استخدامی سریال ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲ را انتخاب نمایید. حالا روی گزینه تایید و ادامه را بزنید.

خرید سریال ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت Moshavergroup.com

در این قسمت باید اطلاعات خود را وارد نمایید. با تکمیل فرم سریال ثبت نام و فشردن دکمه تایید و ادامه به مرحله بعد می روید.

فرم ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت Moshavergroup.com

در این قسمت قبل از ورود به درگاه بانکی و پرداخت هزینه ثبت نام، شماره پیگیری پرداخت برای شما صادر می شود و تا زمانی تاییدیه مربوطه به “یاداشت نمودن شماره پیگیری پرداخت ” انجام نشود پرداخت هزینه صورت نمی گیرد.

شماره پیگیری پرداخت، یک عدد منحصر به فرد (یکتا) است که سازمان سنجش به هر سفارش اختصاص می دهد. با این شماره شما می‌توانید وضعیت خرید کارت اعتباری آزمون آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲ خود را از بخش مشاهده مشخصات کارت پیگیری نمایید.

نکته مهم : شناسه پیگیری تراکنش را یادداشت نمایید تا در صورت بروز هرگونه اختلال در روند پرداخت هزینه، بتوانید با استفاده از آن تراکنش را در بانک مربوطه پیگیری نمایید. توصیه می کنیم، 2 ساعت پس از زمان پرداخت به سامانه سنجش بازگشته و از منوی سمت راست” مشاهده مشخصات کارت ” وضعیت قطعی خرید خود را بررسی نمایید در صورتی که بعداز 2 ساعت اشاره شده، مشخصات کارت را مشاهده نکردید ، پرداخت شما ناموفق بوده است!

شماره پیگیری پرداخت آزمون استخدامی شرکت نفت Moshavergroup.com

قدم دوم: با خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲ مجددا به صفحه سیستم ثبت نام بروید و بعد از خواندن تعهدنامه ثبت نام موجود در صفحه، گزینه تایید و ادامه – گام بعدی را انتخاب نمایید.

سیستم ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت Moshavergroup.com

در این مرحله شماره سریال ثبت نام 12 رقمی آزمون استخدامی شرکت نفت را به همراه عبارت امنیتی نمایش داده شده در کادرهای مربوطه وارد نمایید و مطابق تصویر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

ورود به سیستم ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت Moshavergroup.com

قدم سوم: حالا باید عکس خود را در سایت سنجش آپلود یا بارگذاری کنید. در هنگام ارسال عکس دقت کنید چون در صورت مغایرت عکس ارسالی، داوطلب متخلف شناخته شده و از حضور او در آزمون جلوگیری می شود.

قدم چهارم: در این مرحله تکمیل اطلاعات داوطلب صورت می گیرد. بعد از ثبت اطلاعات فردی خود باید به انتخاب شغل محل مورد نظر مطابق با اولویت های خود بپردازید.

در ورود اطلاعات دقت کافی را داشته باشید چون در صورت مغایرت اطلاعات ثبت نامی با اطلاعات فرد داوطلب، سازمان سنجش استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲ را لغو و از پذیرش داوطلب در آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲ ممانعت به عمل می آورد.

قدم پنجم: در نهایت با صدور کد پیگیری ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲ از طرف سازمان سنجش مراحل ثبت نام به پایان می رسد. کد پیگیری ثبت نام را حتما تا پایان فرآیند آزمون نزد خود نگاه دارید چرا که ثبت نام شما زمانی تکمیل می شود که از سیستم شماره پرونده 7 رقمی  و کد پیگیری ثبت نام 15 رقمی دریافت کرده باشید، وگرنه ثبت نام شما تکمیل نشده است.

نکته مهم : در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخوردید، تمامی پنجره های مرورگر را ببندید و از ابتدا مراحل ثبت نام را شروع نمایید. داوطلبان لازم است اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲ نزد خود نگهدارند.

منابع آزمون استخدامی شرکت نفت

منابع آزمون استخدامی شرکت نفت در دو دسته عمومی و اختصاصی طبقه بندی می شوند. همانطور که پیشتر اشاره کردیم، با توجه به عدم انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدام شرکت نفت و مشخص شدن جزئیات آن، اطلاعات دقیقی از منابع آزمون در دسترس نیست.

منابع تخصصی آزمون استخدام شرکت نفت ، با توجه به اینکه رشته های استخدامی هنوز مشخص نشده اند. قابل پیش بینی نیست. اما منابع عمومی آزمون استخدامی، با توجه به سال های پیش قابل پیش بینی می باشد. که در ادامه به لیست احتمالی آن اشاره می کنیم. توجه داشته باشید که امکان اضافه یا کم شدن از این لیست وجود دارد.

با اعلام دقیق منابع آزمون استخدام شرکت نفت ، مقاله به روز رسانی خواهد شد.

منابع عمومی آزمون استخدامی وزرات نفت به شرح زیر هستند:

      • ادبیات فارسی – نگارش
      • زبان انگلیسی – عمومی
      • کامپیوتر ( مهارتهای پایه: word – excel – power point – internet )
      • هوش و توانمندی های ذهنی

به روز رسانی:

حیطه عمومی (مشترک در کلیه رشته های امتحانی  برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد)

1ـ زبان و ادبیات فارسی

2ـ زبان انگلیسی ـ عمومی

3ـ کار با کامپیوتر (مهارت های هفتگانه ICDL)

4ـ هوش و توانمندی های ذهنی

ذکر این نکته ضروری است که آزمون حیطه عمومی، نمره منفی دارد.

ردیف رشته امتحانی مواد آزمون تخصصی
1 آتش نشانی و خدمات ایمنی مجموعه مواد امتحانی (شیمی حریق ـ سیستم های اعلام و اطفای حریق ـ پمپ ها و آبرسانی در عملیات اطفا ـ مدیریت بحران (ارتباطات و پیام رسانی) ـ کلیات ایمنی ـ فیزیک حریق و سوانح ـ کف و کف سازها)
2 مهندسی محیط زیست مجموعه مواد امتحانی (برنامه ریزی و مدیریت محیط زیست ـ آلودگی های محیط زیست ـ اکولوژی و ارزیابی محیط زیست ـ منابع طبیعی ـ حفاظت خاک و مدیریت مواد زائد جامد)
3 مهندسی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) مجموعه مواد امتحانی (مهندسی محیط زیست ـ ایمنی محیط کار ـ بهداشت محیط کار ـ اصول محیط زیست ـ آمار و اپیومولوژی ـ مبانی مدیریت)
4 مهندسی بهداشت حرفه ای مجموعه مواد امتحانی (شناسایی و کنترل عوامل شیمیایی ـ فیزیکی و ارگونومی محیط کار ـ بیماری های رشته امتحانی ـ کلیات ایمنی ـ کلیات بهداشت محیط)
5 حقوق مجموعه مواد امتحانی (حقوق بینالملل عمومی و خصوصی ـ حقوق مدنی و اساسی ـ حقوق اداری و کار ـ حقوق تجارت و سازمان های بین المللی ـ آیین دادرسی مدنی)
6 مهندسی دریانوردی مجموعه مواد امتحانی (شناختی کشتی ـ حقوق و بیمه دریایی ـ اصول ناوبری ـ اصول حملونقل و تخلیه و بارگیری دریایی ـ تعادل در کشتی ـ فیزیک موج)
7 زمین شناسی مجموعه مواد امتحانی (پترولوژی ـ رسوب شناسی و سنگ رسوبی ـ چینه شناسی و دیرینه شناسی ـ زمین شناسی ساختمانی ـ زمین شناسی نفت ـ ژئوشیمی آلی ـ زمین شناسی مهندسی ـ زمین شناسی ایران ـ آب های زیرزمینی)
8 شیمی مجموعه مواد امتحانی (شیمی معدنی ـ شیمی آلی ـ شیمی تجزیه ـ شیمی فیزیک خوردگی
9 مدیریت بازرگانی / صنعتی مجموعه مواد امتحانی (تئوری سازمان و مدیریت ) تئوری ها، رفتار سازمانی و منابع انسانی) ـ تحقیق در عملیات ـ مدیریت مالی و حسابداری مدیریت ـ آمار و روش تحقیق)
10 مهندسی ایمنی مجموعه مواد امتحانی (اصول طراحی سیستم های ایمنی و آتش نشانی ـ شناسایی و کنترل عوامل شیمیایی محیط کار ـ شناسایی و کنترل عوامل فیزیکی محیط کار ـ اعلام و اطفای حریق ـ ایمنی در صنایع نفت و گاز)
11 مهندسی بازرسی فنی مجموعه مواد امتحانی (ترمودینامیک و مکانیک سیالات ـ مقاومت مصالح و تست های غیرمخرب ـ خوردگی در صنایع و روشهای جلوگیری از آن ـ متالورژی فیزیکی و مکانیکی ـ نصب، راه اندازی و بهره برداری)
12 مهندسی برق1 مجموعه مواد امتحانی (مدارهای الکتریکی 1 و 2 ـ رله و حفاظت سیستم های قدرت ـ بررسی سیستم های قدرت 1 و 2( تحلیل سیستم های انرژی 1 و 2 )ـ تولید نیروگاه ـ اندازه گیری الکتریکی ـ ماشین های الکتریکی 1 و 2)
13 مهندسی شیمی مجموعه مواد امتحانی (ترمودینامیک ـ مکانیک سیالات ـ انتقال حرارت ـ انتقال جرم و عملیات واحد ـ کنترل فرایند ـ طرح راکتورهای شیمیایی)
14 مهندسی صنایع مجموعه مواد امتحانی (برنامه ریزی و کنترل پروژه ـ برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی ها ـ تحقیق در عملیات ـ اقتصاد مهندسی ـ کنترل کیفیت آماری)
15 مهندسی عمران مجموعه مواد امتحانی (مقاومت مصالح ـ تحلیل سازه ها ـ مکانیک خاک و پیسازی ـ مکانیک سیالات و هیدرولیک ـ طراحی سازه های فولاادی و بتنی ـ مکانیک جامدات)
16 مهندسی فناوری اطلاعات مجموعه مواد امتحانی (ساختمان داده ها ـ طراحی الگوریتم و ساختمان گسسته ـ سیستم های عامل ـ اصول طراحی پایگاه داده ها ـ هوش مصنوعی ـ مهندسی نرمافزار ـ شبکه های کامپیوتری)
17 مهندسی کامپیوتر مجموعه مواد امتحانی (نظریه زبان ها و ماشین ها ـ سیگنال ها و سیستم ها ـ ساختمان داده ها و طراحی الگوریتم ـ هوش مصنوعی ـ مدار منطقی ـ معماری کامپیوتر و الکترونیک دیجیتال ـ سیستم  های عامل ـ شبکه های کامپیوتری ـ پایگاه داده ها ـ آمار و احتمال مهندسی و ریاضیات گسسته)
18 مهندسی مکانیک مجموعه مواد امتحانی (حرارت و سیالات(ترمودینامیک مکانیک سیالات انتقال حرارت) استاتیک و مقاومت مصالح، دینامیک و ارتعاشات، جامدات، ساخت و تولید، تأسیسات حرارتی و برودتی)
19 مهندسی نفت مجموعه مواد امتحانی (مهندسی حفاری ـ چاهآزمایی و نمودارگیری از چاه زمین- شناسی (نفت و ساختمان/ تحت الرضی ) ـ سنگ شناسی خواص سنگ و سیال خواص سیالات مخزن ـ ژئوفیزیک و ژئوشیمی آلی ـ پتروفیزیک و چاه نگاری)
20 مهندسی برق 2 مجموعه مواد امتحانی (مدارهای الکتریکی 1 و 2 ـ الکترونیک 1 و 2 ـ سیستم های کنترل خطی ـ تجزیه وتحلیل سیستم ها ـ مدارهای منطقی(

توجه داشته باشید که آزمون حیطه تخصصی نمره منفی ندارد.

مدیرکل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت از احتمال برگزاری آزمون عمومی برای جذب نیرو در سراسر کشور برای وزارت نفت خبر داد.

علی ستوده، در گفت‌وگو با «شانا» با اشاره به‌اینکه مغفول ماندن جذب نیرو در وزارت نفت در سال‌های گذشته، برخی ماموریت‌ها و برنامه‌های حیاتی وزارت نفت را با مشکل مواجه کرده است،‌گفت: برگزاری آزمون سراسری برای جذب نیرو در این وزارتخانه از ابتدای دولت سیزدهم در دستور کار بوده و اقدام‌های اولیه برای برگزاری چنین آزمونی در حال اجراست. بر این اساس با دریافت مجوز از سازمان‌های مرتبط و انجام اقدام‌های مربوطه، این آزمون آذرماه امسال برگزار می‌شود.

مشروح این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

آیا در مجموعه وزارت نفت اقدامی برای برگزاری آزمون عمومی استخدامی در حال انجام هست؟

در مجموعه شرکت‌های تابع وزارت نفت بیش از ۹ سال از برگزاری آخرین آزمون استخدامی می‌گذرد و در این سال‌ها بخش‌ قابل‌توجهی از سرمایه انسانی این صنعت راهبردی بازنشسته شده که این موضوع پیگیری وظایف و ماموریت‌های محوله صنعت نفت از جمله استمرار تولید و عرضه منابع هیدورکربوری و انجام طرح‌ها و پروژه‌های توسعه را با مخاطره جدی مواجه کرده است. از این رو به‌منظور تامین نیازهای سازمانی به‌ویژه در بخش‌های عملیاتی، برگزاری آزمون استخدامی در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

چه کسانی می‌توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند؟

شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون استخدامی در چارچوب مقررات داخلی صنعت نفت و ضوابط اجرایی مراجع ذی‌ربط تهیه و تدوین شده و همه داوطلبان واجد شرایط (کاردانی و بالاتر که جزئیات آن به تفصیل در دفترچه آزمون استخدامی اعلام خواهد شد) در صورت تمایل می‌توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند. شایان ذکر است پیگیری‌های لازم از منظر اداری و قانونی از سازمان اداری و استخدامی کشور در حال انجام است تا از حیث سنی و با در نظر داشتن سوابق کاری و در عین حال حداقل سنوات موردنیاز به‌منظور عضویت در صندوق بازنشستگی صنعت نفت، کارکنان قراردادی (مدت موقت/ مدت معین)، همچنین کارکنان زیر پوشش شرکت‌های پیمانکاری واجد شرایط بتوانند در این آزمون شرکت کنند.

چه اقدامی برای جذب نخبگان در صنعت نفت انجام شده است؟

در نیمسال دوم امسال، آزمون استخدامی برای تمامی دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها شامل نخبه و عادی برگزار خواهد شد، البته با توجه به‌ ضرورت و اهمیت و نقش تاثیرگذار استفاده از نخبگان در بخش‌های راهبردی صنعت نفت موضوع جذب نخبگان به‌صورت اختصاصی نیز از مسیر راهکارهای قانونی لازم در دستور کار بررسی قرار دارد که در صورت فراهم شدن زمینه‌های لازم اقدام‌های مرتبط انجام خواهد شد.

آزمون استخدامی چه زمانی برگزار خواهد شد؟

هم‌اکنون اقدام‌های لازم برای دریافت مجوز سازمان اداری و استخدامی به‌منظور برگزاری آزمون استخدامی در حال انجام است که بر مبنای مجوز اخذشده و انجام توافق‌های لازم با مرکز برگزارکننده آزمون (از حیث امکان‌سنجی برگزاری آزمون اختصاصی صنعت نفت) زمان دقیق آن مشخص و اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد، با این حال بر اساس برآورد اولیه زمان برگزاری آزمون حدود آذرماه امسال خواهد بود.

برگزاری آزمون استخدامی در چه سطوح و مناطقی از کشور انجام می‌شود؟

با توجه به گستردگی جغرافیایی فعالیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه صنعت نفت در سراسر کشور (بیشتر مناطق عملیاتی)، داوطلبان می‌توانند با مطالعه کامل دفترچه راهنمای شرکت در آزمون از نیازهای سازمانی صنعت نفت در مناطق مختلف مطلع شوند و در زمان ثبت‌نام نسبت به انتخاب محل خدمت با توجه به رشته و گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز اقدام کنند.

منبع : خبرگزاری شانا

شما می توانید با تماس با شماره 9099071613 از کارشناسان مشاور گروپ، مشاوره تلفنی در خصوص استخدام شرکت نفت و آزمون استخدامی شرکت نفت دریافت کنید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول ثبت نام آزمون استخدام شرکت نفت

  •  

❓زمان ثبت نام استخدام شرکت نفت، کی هست؟

زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت، در اواسط اسفند ماه خواهد بود. برای اطلاع از تاریخ دقیق به متن مقاله مراجعه فرمایید.

❓هزینه آزمون استخدامی شرکت نفت، چه قدر است؟

هزینه آزمون استخدامی وزارت نفت، برای سال 1402 مبلغ 233 هزار تومان تعیین شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در مشاور گروپ تماس بگیرید.

❓ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت را چگونه باید انجام دهم؟

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت، را می توانید به صورت تلفنی از طریق شماره های موجود در سایت با کمک کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ، انجام دهید.

4.4/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. شهبازی

    سلام ببخشید من کد محل انتخابی ۱۰۰۵۰ شرکت کردم هزینه هم پرداخت کردم الان خطا میزنه،نوشته که احزار مقطعه تحصیلی بلامحل انتخابی یکسان نیست ،لیسانس هستم الان دیگه هی هزینه بازگشت بزنی زیرش نوشتین لیسانس ام

    پاسخ
  2. فغبتلا

    سلام میشه حداقل سال 99 یه آزمون نفت بذارین تال دل ملت خوش باشه . لطفا شرایط الکی هم نذارین مثل تافل و نخبگان و دانشگاه تهران و…. ما معمولیهای دانشگاه خوزستان و اراک و اهواز مگه آدم نیستیم. پس کی این آزمون نفتی که قرار بود 2500 نفر بگیره رو میزارین. اجرکم عندالله

    پاسخ
  3. حسین عباسیان

    با سلام وخسته نباشید اینجانب فرزند شهیدهستم و متأهلم وصاحب فرزند هستم وبیکارم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403