نحوه ثبت نام مدارس شاهد

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام مدارس شاهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مدارس شاهد جزو آن گروه از مدارسی هستند که از نظر علمی در جایگاه بالایی برخوردار می باشند و هر ساله دانش آموزانی فرهیخته و عالم تحویل جامعه می دهند. با توجه به جایگاه ویژه ای که این مدارس دارند و تعداد متقاضیان زیاد آن، شرایط خاصی برای ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 تعیین شده است. در ادامه اطلاعات جامع و کاملی راجع به نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 آورده شده است که شما می توانید با آگاهی برای ثبت نام اقدام کنید.

نحوه ثبت نام در مدارس شاهد 98 – 99

اولویت ثبت نام مدارس شاهد برای فرزندان شاهد می باشد، اما فرزندان غیر شاهد نیز می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند. فرزندان شاهد شامل فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد به بالا می شوند و فرزندان غیرشاهد شامل فرزندان ایثارگران زیر 50 درصد، اقوام شهدا، ایثارگران و فرزندان کارمندان مدارس شاهد و آموزش و پرورش می شود. فرزندان غیرشاهد در صورتی که دارای شرایط ثبت نام باشند و همچنین امتیاز لازم را کسب کرده باشند، می توانند در این مدارس پذیرش پیدا کنند. مدارس شاهد هر ساله در تمامی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم اقدام به جذب دانش آموز می کند.

ثبت نام مدارس شاهد در دو مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام نهایی (به صورت حضوری) انجام می پذیرد. با توجه به اینکه ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 در سه دوره مختلف انجام می شود، زمان ثبت نام آن نیز در سه بازه زمانی مختلف انجام می گیرد. به طور کلی می توان گفت زمان ثبت نام مدارس شاهد از اوایل خرداد آغاز می گردد و تا پایان تیر ماه به اتمام می رسد.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 پیشنهاد می شود همین حالا وارد کانال مشاور گروپ شوید.

کانال تلگرام

شیوه ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99

با توجه روند روز افزون استفاده از اینترنت، چندین سال است که ثبت نام مدارس شاهد و دیگر مراکز دولتی به صورت اینترنتی انجام می شود. داوطلبان جهت ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 ابتدا باید در تاریخ مشخص شده به سایت student.sagaa.medu.ir مراجعه کنند و با دریافت فرم به تکمیل آن بپردازند. در زمان تکمیل فرم، اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره شناسنامه و غیره را باید به درستی تکمیل کنید.

در قدم دوم باید بخش های مربوط به سوابق تحصیلی را تکمیل نمایید. سپس به تکمیل بخش اطلاعات مربوط به سهمیه ها و شرایط کسب امتیاز بپردازند و با دریافت شماره سریال کارت اعتباری مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند. برای پرداخت هزینه باید از طریق درگاه اینترنتی اقدام کنید و در نهایت با دریافت کد رهگیری ثبت نام شما تکمیل خواهد شد. عدم دریافت کد رهگیری به منزله عدم تکمیل ثبت نام شما می باشد.

در زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99، باید نزدیک ترین مدرسه به محل سکونت خود را انتخاب نمایید. در صورتی که در پیدا کردن نزدیک ترین مدرسه و یا مدارس شاهد نزدیک به منطقه خود دچار سردرگمی شده اید، همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید تا همکاران ما لیست و آدرس مدارس شاهد را در اختیار شما قرار دهند.

دانش آموزان شاهد با ارائه مدارک لازم می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند، اما دانش آموزان غیرشاهد علاوه بر کسب امتیاز باید دارای شرایط عمومی و علمی اعلام شده باشند که در زیر آورده شده است.

ثبت نام مدارس شاهد

شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99

متقاضیان ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99، باید دارای شرایط مشخص شده باشند تا بتوانند برای ثبت نام اقدام نمایند. برخی از این شرایط شامل موارد زیر می شود:

  • داشتن صلاحیت رفتاری و اخلاقی
  • داشتن پوشش اسلامی متناسب با دوره تحصیلی و سن دانش آموز و همچنین رعایت احکام شرعی (به خصوص دانش آموزان دختر)
  • خانواده داوطلبان باید به شئونات و ارزش های اسلامی پایبند باشند.

مسئولین ثبت نام تمامی شرایط ذکر شده در بالا را مورد بررسی قرار می دهند و سپس پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان را اعلام می نمایند. لازم به ذکر است مسئولین در حضور دانش آموزان و والدین به بررسی سوابق تحصیلی و تربیتی متقاضیان می پردازند و سپس ثبت نام نهایی را به عمل می آورند.

دانش آموزانی که قصد تحصیل در مدارس شاهد را دارند می توانند برای پیش ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 اقدام کنند. در صورتی که در زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 دچار مشکل شدید، با مرکز مشاوره تحصیلی رایگان مشاور گروپ تماس بگیرید.

متقاضیان می‌توانند کلیه سوالات و پرسش‌های خود درخصوص موارد مرتبط با  نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 و دریافت نکات اختصاصی مراحل پیش رو از طریق شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ اقدام نمایند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی  از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۲۴:۰۰ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام مدارس شاهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی