مدرسه سلام

ثبت نام مدارس سلام | فرآیند ثبت نام مدرسه سلام ابتدایی و متوسطه

جهت مشاوره در زمینه مدرسه سلام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی هر آنچه در رابطه با مدرسه سلام باید بدانید در اختیار شما قرار داده شده است. مدارس سلام چگونه مدارسی هستند؟ مدارس سلام از جمله مدارسی هستند که از سال 1380 تاسیس شده و با داشتن کیفیت آموزشی بالا، شانس موفقیت افراد را تا درصد زیادی بالا می برند.

مجموعه مدارس سلام، با 48 شعبه در شهرهای مختلف کشور و 13 شعبه‌ در مقطع پیش‌ دبستانی و دبستان در تهران، مشهد، تبریز و البرز، از پیش دبستانی تا پایه دوازدهم همراه شماست. شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان در مدرسه سلام در ادامه بیان شده است. با ما همراه باشید.

مدرسه سلام چیست؟

مدرسه سلام یکی از مدارس خاص و معروفی می باشد که متقاضیان زیادی دارد که برای ثبت نام و تحصیل دانش آموزان شرایط ویژه ای در نظر گرفته می شود و برای پذیرش در آن، آزمون ورودی برگزار می شود.

مدرسه سلام از سال 1380 تاسیس شده است. این مجموعه مدارس با دارا بودن کیفیت بالای آموزشی و امکانات بسیار، سبب جلب توجه دانش آموزان برای تحصیل در این مدارس شده است. دانش آموزان توجه داشته باشند از شروط اصلی تحصیل در مدرسه سلام داشتن معدل بالا می باشد. در ضمن تحصیل در این مدارس هزینه چندان کمی هم ندارد. در ادامه این مقاله هزینه مدارس سلام هم در قالب شهریه ارائه شده است.

ثبت نام دانش آموزان در این مدارس دارای دو مرحله می باشد. مرحله اول پیش ثبت نام اینترنتی می باشد و مرحله بعدی ثبت نام حضوری می باشد که پس از تایید اطلاعات دانش آموز انجام می شود. کلاس های آموزشی برای دانش آموزان برپا می شود و بعد از آن باید در آزمون سراسری مدرسه سلام شرکت نمایند. دانش آموزان در صورت قبولی در آزمون ورودی مدارس سلام، مجاز به تحصیل در این مجموعه مدارس خواهند بود.

لازم به ذکر است ثبت نام دانش آموزان در تمامی مقاطع در مدرسه سلام به صورت الکترونیکی (غیر حضوری) انجام  و از طریق سایت salamsch.com انجام می پذیرد.

کیفیت مدارس سلام

کیفیت مدارس سلام با تعداد قبولی های کنکور سراسری و مدال آوران المپیاد دانش آموزی و مسابقات ملی و بین المللی و همچنین نظرات در مورد مدارس سلام بر همگان آشکار می شود. قبولی های مدرسه سلام با رتبه های دو رقمی و زیر 1000 در کنکور از افتخارات این مجموعه آموزشی است و همین مساله دانش آموزان و والدین را ترغیب می کند تا برای ثبت نام در این مجموعه مدارس اقدام نمایند.

بنابراین متقاضیان می توانند با توجه به مقطع تحصیلی خود در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برای ثبت نام مدرسه سلام اقدام نمایند. دقت داشته باشید که مدرسه سلام در دوره متوسطه اول دارای 14 مدرسه، در دوره متوسطه دوم دارای 18 مدرسه و در مقطع پیش دبستانی و دبستان دارای 11 مدرسه می باشد.

شهریه مدارس سلام

شهریه مدارس سلام هر ساله توسط این مجموعه به والدین دانش آموزان و در قالب متن درخواست شهریه از اولیا اعلام می گردد و متفاوت از سال های قبل خواهد بود. همانطور که می دانید تحصیل در مدرسه سلام با پرداخت شهریه همراه است و دانش آموزان ملزم به پرداخت شهریه لازم در زمان نام نویسی خواهند بود.

البته با ارسال متن نامه درخواست تخفیف شهریه مدرسه می توانید از تخفیف در هزینه مدارس سلام برخوردار شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین اطلاع از شهریه مدرسه سلام صادقیه، شهریه دبیرستان سلام ونک، شهریه دبیرستان سلام تجریش، شهریه دبستان سلام، شهریه دبیرستان سلام فرمانیه، شهریه پیش دبستانی سلام، شهریه دبیرستان سلام سبز و شهریه مدرسه سلام البرز با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس از منوی سمت چپ سایت و تکمیل فرم مشاوره، متخصصان مدرسه سلام تیم مشاور گروپ همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

شرایط ثبت نام مدرسه سلام

در این بخش به شرایط ثبت نام مدرسه سلام می پردازیم. مدرسه سلام جزو آن دسته از مدارسی است که فقط دانش آموزانی که از نظر سطح علمی در درجه بالایی قرار دارند را مورد پذیرش قرار می دهد. دانش آموزان برای اینکه بتوانند در آزمون ورودی مدرسه سلام ثبت نام کنند، باید از معدل بالایی برخوردار باشند. به طور کلی می توان گفت داشتن معدل بالا یکی از شرایط ثبت نام مدارس سلام می باشد.

بنابراین دانش آموزانی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری مدرسه سلام را دارند، باید از برخی شرایط زیر همچون حد نصاب علمی، دارا بودن نمره مناسب در دروسی مانند ریاضی، علوم و … باشند.

دانش آموزان برای تحصیل در مدرسه سلام باید حد نصاب نمره را در آزمون ورودی مدرسه سلام کسب کنند. بر اساس آمار های سال های گذشته، دانش آموزان باید حداقل 50 درصد امتیازات آزمون ورودی مدارس سلام را کسب نمایند.

سایت مدرسه سلام

سایت مدرسه سلام salamsch.com است. سامانه سلام salamsch متعلق به مجموعه مدارس سلام است و کلیه مراحل پیش ثبت نام مدارس سلام در تمامی مقاطع از جمله پیش دبستان – دبستان – متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم برای تمامی مدارس دخترانه و پسرانه سلام امکان پذیر خواهد بود. بنابراین اگر متقاضی ثبت نام در این مجموعه مدارس هستید باید با نحوه نام نویسی در salamsch.com آشنا باشید.

لینک ورود به سامانه ثبت نام مدرسه سلام 

نحوه ثبت نام مدرسه سلام چگونه است؟

در این بخش از مقاله نحوه ثبت نام مدرسه سلام را با هم بررسی می کنیم. کافیست گام به گام با راهنمای تصویری پیش بروید تا مراحل پیش ثبت نام مدرسه سلام به راحتی تکمیل شوند.

داوطلبانی واجد شرایط ثبت نام مدارس سلام، ابتدا موظف هستند در تاریخ تعیین شده به سایت مراجعه کنند و فرایند پیش ثبت نام مجموعه مدارس سلام را به انجام رسانند. پس از انجام ثبت نام، متقاضیان باید در زمان مشخص برای شرکت در آزمون ورودی مدرسه سلام شرکت کنند و بعد از قبولی در آزمون ورودی، دانش آموز می تواند به تحصیل در این مدارس بپردازد.

  • برای ثبت نام مدرسه سلام در گام اول لازم است به سایت ثبت نام به نشانی : https://www.salamsch.com/ مراجعه نمایید و مطابق تصویر زیر بر روی گزینه “ثبت نام ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳” کلیک نمایید.

سامانه ثبت نام مدارس سلام Moshavergroup.com

 

  • سپس با صفحه ای مشابه صفحه زیر مواجه می شوید. در این صفحه شما باید شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید این شماره موبایل در دسترس شما باشد زیرا کد تایید جهت ورود به مراحل ثبت نام مدرسه سلام به این شماره پیامک می گردد.

ورود به سامانه ثبت نام مدارس سلام Moshavergroup.com

  • حالا کد ارسال شده به تلفن همراهتان را در کادر مربوطه وارد کنید و روی گزینه گام بعدی بزنید. اگر شماره موبایل خود را به اشتباه وارد کرده اید روی گزینه ویرایش شماره موبایل زده و آن را اصلاح نمایید.

کد تاییدیه ورود به سامانه ثبت نام مدارس سلام Moshavergroup.com

  • در بخش مشخصات فردی دانش آموز، نام و نام خانوادگی دانش آموز را به همراه مقطعی که قصد ادامه تحصیل در آن را دارید وارد کنید. با انتخاب نوع جنسیت روی گزینه ادامه بزنید تا به مرحله بعدی ثبت نام مدرسه سلام بروید.

تکمیل مشخصات فردی ثبت نام مدارس سلام Moshavergroup.com

  • در این قسمت باید اطلاعات اولیه دانش آموز مانند سال تولد، محل سکونت، کد ملی و همچنین پایه و شعبه مدرسه سلام که متقاضی ثبت نام در آن هستید را وارد نمایید.

تکمیل اطلاعات دانش آموز ثبت نام مدارس سلام Moshavergroup.com

  • در بخش اطلاعات تحصیلی دانش آموز باید نام مدرسه یا مهد کودک فعلی دانش آموز را ثبت نموده و گزینه ادامه را بزنید.

اطلاعات تحصیلی ثبت نام مدارس سلام Moshavergroup.com

  • در بخش پایانی پیش ثبت نام مدارس سلام، اطلاعات تماس شامل شماره همراه مادر، شماره همراه پدر، شماره تلفن منزل به همراه کد شهر محل سکونت و نسبت تکمیل کننده فرم با دانش آموز را در کادرهای مربوطه وارد نمایید و گزینه تایید ثبت نام را بزنید.

اطلاعات تماس ثبت نام مدارس سلام Moshavergroup.com

  • در این حالت تمامی اطلاعاتی که ثبت کرده بودید در یک صفحه به نمایش در می آید که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن ثبت نام شماست. بعد از بررسی اطلاعات توسط مدرسه با شما تماس گرفته خواهد شد.

تکمیل مراحل ثبت نام مدارس سلام Moshavergroup.com

پس از نام نویسی اولیه دانش آموزان، مسئولین مدرسه با شما تماس گرفته و از شما برای شرکت در همایش ها و آشنایی بیشتر با مدرسه سلام دعوت به عمل می آورند.

دانش آموزان به منظور کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در ازمون ورودی مدارس سلام باید در کلاس های درسی (به صورت رایگان) شرکت نمایند. پس از شرکت در آزمون ورودی، در صورت قبولی و کسب نمره لازم می توانند با پرداخت هزینه مدارس سلام در قالب شهریه، ثبت نام نهایی خود را انجام دهند و به گروه دانش آموزان این مدرسه بپیوندند.

فرآیند ثبت نام مقطع ابتدایی مدرسه سلام

نحوه نام نویسی در مدرسه سلام برای دانش آموزان مقطع ابتدایی به صورت مرحله به مرحله به شرح زیر است:

  • ثبت نام در وبسایت مدرسه : salamsch.com
  • تماس تلفنی با ولی دانش آموز استعلام تمایل به حضوری یا آنلاین بودن مراحل و اعلام زمان همایش
  • برگزاری همایش مجازی (فردی یا گروهی)
  • تور آشنایی با مدرسه
  • جلسه معارفه (حضوری یا غیر حضوری) با دانش آموز و والدین دانش آموز
  • سنجش و ارزیابی دانش آموز در مصاحبه اختصاصی توسط مسئول پایه و مشاور مدرسه
  • اعلام قبولی نهایی به اولیا و دعوت برای انجام ثبت نام نهایی
 
  • برای ثبت نام در مقطع دبستان سلام از چه زمانی اقدام کنیم ؟

 شروع نام نویسی مدرسه سلام برای سال آینده معمولا از نیمه‌ ی دی ماه سال قبل آغاز می‌ شود.

  • ثبت نام میان‌ پایه در دبستان سلام چگونه است ؟

اولویت با ثبت نام دانش‌ آموزان مدرسه سلام است و ثبت نام میان‌ پایه، سالانه به صورت محدودی، صورت می‌ گیرد.

ثبت نام متوسطه اول مدرسه سلام

نحوه نام نویسی در مدرسه سلام برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول به صورت مرحله به مرحله به شرح زیر است:

  • ثبت نام در وبسایت مدرسه : salamsch.com
  • تماس تلفنی با ولی دانش آموز، تایید ثبت نام در وبسایت و دعوت برای همایش مجازی
  • برگزاری همایش مجازی
  • تور آشنایی با مدرسه
  • برگزاری دوره های آموزشی به صورت مجازی
  • سنجش دروس ریاضی، فارسی و هوش به صورت حضوری
  • ارزیابی سوابق و موفقیت های دانش آموز
  • مصاحبه با دانش آموز و اولیا
  • اعلام قبولی نهایی به اولیا و دعوت برای انجام ثبت نام نهایی
  • ارائه خدمات جانبی تا شروع کلاس های تابستان

ثبت نام متوسطه دوم مدرسه سلام

نحوه نام نویسی در مدرسه سلام برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم به صورت مرحله به مرحله به شرح زیر است:

در مجموعه مدارس متوسطه دوره دوم رشته های ریاضی و تجربی به صورت تخصصی ارائه می شود همچنین در رشته علوم انسانی به صورت باشگاهی متمرکز خدمت رسانی صورت می گیرد.

  • ثبت نام در وبسایت مدرسه : salamsch.com
  • تماس تلفنی با ولی دانش آموز، اعلام ثبت درخواست ثبت نام در وبسایت و دعوت برای همایش مجازی
  • برگزاری همایش مجازی
  • تور آشنایی با مدرسه
  • برگزاری دوره های آموزشی
  • مشاوره و استعداد سنجی دانش آموز
  • معرفی دانش آموزان توانمند به باشگاه المپیاد مدرسه سلام
  • آزمون آزمایشی
  • مصاحبه با دانش آموز و اولیا
  • آزمون ورودی مدارس
  • اعلام قبولی نهایی به اولیا و دعوت برای انجام ثبت نام نهایی
زمان آزمون ورودی دبیرستانه ای دوره دوم چگونه است ؟

حدود اردیبهشت و بعد از عید برگزار می شود که معمولاً در سایت مدرسه سلام اعلام می‌گردد.

سرفصل های آزمون ورودی مدرسه سلام چیست ؟

آزمون ورودی ویژه متوسطه دوم می باشد و در دو درس دروس علوم ( فیزیک ، شیمی و زیست ) و ریاضی، مربوط به پایه نهم برگزار می گردد.

کلاس های زبان در مدرسه سلام  به چه صورت برگزار می شوند ؟

کلاس های زبان در مقاطع دبستان و متوسطه  اول به صورت ترمیک برنامه ریزی شده و در مقطع متوسطه دوم بدلیل وجود برنامه های آموزشی فشرده تر این نیاز در کلاس های زبان مصوب آموزش و پرورش برطرف می گردد.

آیا برای ثبت نام مدرسه سلام آزمون ورودی برگزار می شود ؟

آزمون ورودی صرفا برای ورود به متوسطه دوم برگزار شده و برای پذیرش مقاطع پایین تر مراحل مختلفی از جمله مصاحبه های فردی و خانوادگی تعبیه شده است.

مدارس سلام متعلق به کیست؟

در پاسخ به این سوال پر تکرار مخاطبان مبنی بر اینکه مدارس سلام متعلق به کیست، تصمیم گرفتیم در این قسمت از مقاله به معرفی موسس و مدیر عامل مجموعه مدارس سلام بپردازیم. بنیان گذار و موسس مدارس سلام مرحوم حاج احمد حجاریان بوده که با هدف گسترش خدمات آموزشی و فرهنگی جوانان این مدارس را در سال 1380 تاسیس کرده است. مدیریت مجموعه مدارس سلام امروزه به عهده دکتر فاضل می باشد.

پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد | شرایط و زمان ثبت نام تمامی پایه ها

ثبت نام مدارس تیزهوشان

ثبت نام مدارس شاهد

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با نام نویسی مدرسه سلام می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول ثبت نام مدرسه سلام

✔️سامانه ثبت نام مدرسه سلام کدام است؟

✔️دانش آموزان و اولیا به منظور نام نویسی در مجموعه مدارس سلام می بایست به نشانی اینترنتی salamsch.com مراجعه نمایند.

✔️منابع آزمون ورودی مجموعه مدارس سلام را از کجا مطلع شویم؟

✔️آزمون ورودی ویژه متوسطه دوم و در دروس علوم (فیزیک، شیمی و زیست) و ریاضی، مربوط به پایه نهم برگزار می شود.

✔️ثبت نام میان پایه مدارس سلام به چه صورت انجام می شود؟

✔️اولویت با ثبت نام دانش آموزان مدرسه سلام است و ثبت نام میان پایه، سالانه به صورت محدود صورت می پذیرد.

4.1/5 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مدرسه سلام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. dorsa

    آزمون های میان پایه برای مدارس سلام برگزار میشه؟ میتونم سال یازدهم وارد این مدرسه بشم؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی