ثبت نام پیش دبستانی

ثبت نام پیش دبستانی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام پیش دبستانی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله راهنمای ثبت نام پیش دبستانی ۱۴۰۲ به صورت کامل ارائه داده شده است. ثبت نام در مدارس پیش دبستان (آمادگی) در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، از طریق سایت پادا به نشانی pada.medu.ir انجام می شود. والدین به منظور ثبت نام نوآموزان در دوره پیش دبستانی لازم است در زمان مقرر به سایت پادا مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام نوآموزان را انجام دهند. برای آگاهی از نحوه ثبت نام و سن ثبت نام دوره آمادگی ، با ما همراه باشید.

ثبت نام پیش دبستانی در پادا ۱۴۰۲

والدین به منظور ثبت نام پیش دبستانی ۱۴۰۲ باید در زمان اعلام شده به سایت pada.medu.ir مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام نوآموزان را انجام دهند. لازم به ذکر است، پیش نیاز ثبت نام نوآموزان در مدارس پیش دبستانی ، انجام طرح سنجش سلامت نوآموزان می باشد. در ضمن، ثبت نام نو آموزان دوره پیش دبستانی اتباع خارجی همچون سایر دوره‌های تحصیلی، طبق شیوه نامه های ابلاغی بلامانع است.

ثبت‌نام نو آموزان در دستورالعمل ثبت‌ نام اعلام شده است و با سه کد دولتی، دولتی با مشارکت مردم و غیردولتی، امکان ثبت‌نام نو آموزان از اول خرداد مانند سایر دانش‌آموزان وجود دارد.

برای آگاهی از آدرس پایگاه های سنجش، به مقاله آدرس پایگاههای سنجش سلامت مراجعه نمایید.

ثبت نام پیش دبستانی در سامانه سیدا

در سال تحصیلی ۱۴۰۲، ثبت نام پیش دبستانی در پادا انجام می پذیرد. والدین برای ثبت نام نوآموزان در پیش دبستانی باید به سایت پادا مراجعه نموده و ثبت نام نوآموزان را به صورت اینترنتی انجام دهند. نحوه ثبت نام پیش دبستانی در پادا به صورت زیر است:

  • مراجعه به سایت پادا به نشانی pada.medu.ir
  • کلیک بر روی گزینه “ثبت نام پیش دبستانی”

ثبت نام پیش دبستانی در پادا

  • درج اطلاعات خواسته شده و کلیک بر روی گزینه “جستجو”

کد ملی دانش آموز / شماره موبایل ولی / کدملی دانش آموز

ثبت نام پیش دبستانی در پادا

پس از ورود به سامانه نسبت به تکمیل اطلاعات و درج اطلاعات خواسته شده اقدام نمایید.

در صورت هرگونه ابهام در رابطه با نحوه ثبت نام پیش دبستانی در پادا می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

زمان ثبت نام پیش دبستانی 1402

زمان ثبت نام پیش دبستانی 1402، از اول خردادماه آغاز شده است. والدین به منظور ثبت نام نوآموزان در مدارس پیش دبستان پس از آگاهی از شرایط ثبت نام و انجام طرح سنجش سلامت نوآموزان ، لازم است در بازه زمانی مقرر به سایت پادا مراجعه نمایند و فرآیند ثبت نام نوآموزان را به صورت اینترنتی انجام دهند. زمان ثبت نام نوآموزان پیش دبستان از اول خردادماه آغاز شده و تا اواخر مردادماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

غربالگری و سنجش سلامت کودکان پیش‌ دبستانی که از سال ۹۶ به برنامه سنجش سلامت نوآموزان، اضافه شده است در سال جاری نیز در دستورکار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و از 18 تیرماه ۱۴۰۲ آغاز می شود. همکاران حوزه فنی باید سامانه سیدا را برای ثبت نام پیش دبستانی ها فعال کنند. نوآموزان بدو ورود هم که به مدرسه می روند اطلاعاتشان در سامانه سیدا ثبت می شود و مدیر مدرسه به صورت الکترونیکی برایشان نوبت می گیرد و آنها در تاریخ و ساعت اعلام شده به پایگاه سنجش مراجعه می کنند و کارشان را انجام می دهند.

زمان سنجش سلامت پیش دبستانی ها از 18 تیرماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

پیش ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی در سایت پادا انجام می پذیرد.

سن ثبت نام پیش دبستانی

سن ثبت نام پیش دبستانی یک ، چهار تا پنج سال تمام (متولدین 2 مهر96 تا یک مهر 97 ) و سن ثبت نام آمادگی دو، پنج تا شش سال تمام (متولدین 2 مهر 95 تا یک مهر 96)  است.

  • سن پیش دبستانی 1 : چهار تا پنج سال تمام
  • سن پیش دبستانی 2 : پنج تا شش سال تمام

لازم به ذکر است، بهترین زمان نام نویسی کودکان در مقطع پیش دبستانی ، یکسال پیش از ورود به دوره ابتدایی یعنی سن 6 سالگی می باشد.

مدارک ثبت نام مقطع پیش دبستان

مدارک ثبت نام مقطع پیش دبستان

مدارک ثبت نام  مقطع پیش دبستان (آمادگی) در ادامه بیان شده است.

مدارک ثبت نام نوآموزان برای ارائه در پایگاه های سنجش سلامت:

  1. اصل شناسنامه نوآموز  و والدین
  2. کارت واکسیناسیون تکمیل شده
  3. یک قطعه عکس 4*3
  4. پرداخت هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی صرفا از طریق دستگاه پوز یا درگاه پرداخت الکترونیکی.

** ارائه شناسنامه سلامت و انجام مراحل سنجش پیش شرط ثبت نام دانش‌ آموزان در مدارس پیش دبستان (آمادگی) است.

نحوه ثبت نام پیش دبستانی

نحوه ثبت نام پیش دبستانی از طریق سامانه پادا در ادامه بیان شده است. ثبت نام کليه نو آموزان دوره پیش دبستانی در سامانه سيدا ، درگاه پادا به تفکيک کد های دولتی، دولتی با مشارکت مردم و غير دولتی الزامی بوده و مسئوليت ثبت نام با مدير مدرسه است.

سن ثبت نام پيش دبستانی يک، چهار تا پنج سال تمام (متولدين 96/07/02 الی 97/07/01) و سن ثبت نام پيش دبستانی دو پنج تا شش سال تمام (متولدين 95/07/02  الی 96/07/01 )است.

ثبت نام نوآموزان در دوره آمادگی اختیاری است. والدینی که علاقه مند به ثبت نام کودکان خود در مقطع آمادگی می باشند، در بازه زمانی مشخص و ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پیش دبستانی نسبت به ثبت نام کودک خود اقدام نمایند.

والدین برای ثبت نام نوآموزان در دوره پیش دبستان پس از انجام طرح سنجش سلامت لازم است به منظور تکمیل فرآیند ثبت نام در زمان اعلام شده به سایت ثبت نام الکترونیکی مدارس پادا مراجعه نمایند. ورود به سامانه پادا نیازمند نام کاربری و رمزعبور پادا می باشد. والدین پس از ورود به پادا درج اطلاعات خواسته شده، (کدملی دانش آموز، کد ملی ولی، شماره همراه، درج مشخصات فردی دانش آموز، درج اطلاعات تکمیلی، انتخاب مقطع و …) می توانند فرآیند ثبت نام نوآموزان را انجام دهند.

ثبت نام پیش دبستانی در پادا

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام مدارس می توانید به مقاله نحوه ثبت نام مدارس ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ، مراجعه نمایید.

آموزش کودکان بازمانده از پیش‌ دبستانی

راهنمای ثبت نام پیش دبستانی ۱۴۰۲ در مقاله بالا بیان شد. براساس اخبار منتشر شده، در تابستان امسال برنامه‌ ای برای آموزش کودکان بازمانده از پیش‌ دبستانی اجرا می‌ شود. دو برنامه تداوم فرایند یادگیری نوآموزان پیش دبستانی ثبت نام شده و برگزاری کلاس های آمادگی برای کودکان بازمانده از دوره یک ساله پیش دبستانی در بهار و تابستان ۱۴۰۲ از سوی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ و در آن ذکر شده است، نسبت به پوشش حداکثری و ارائه خدمات تربیتی پیش دبستانی به شیوه حضوری، مجازی و ترکیبی با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی و تصمیمات ستاد ملی کرونا اقدام شود.

  • اجرای برنامه تداوم فرایند یادگیری دوره پیش دبستانی

روش اجرا بدین گونه است که به روال سال تحصیلی گذشته ثبت‌ نام انجام شده و برای نوآموزان که با تاخیر ثبت‌ نام شده‌ اند روند موجود ادامه خواهد داشت. اجرای دقیق برنامه درسی و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی با استفاده از محتوای مکتوب و الکترونیکی در بستر شاد به شیوه حضوری و ترکیبی طبق مصوبات ستاد کرونا و ارائه بازخورد مورد تاکید است.

  • آموزش پیش دبستانی در مناطق دوزبانه

فرایند اجرا از اول خرداد تا 15 شهریورماه ۱۴۰۲ و زمان پایان این دوره قبل از آغاز سال تحصیلی جدید است. افراد مجاز به ثبت نام کودکان 6 ساله مناطق محروم و دو زبانه که دوره پیش‌ دبستانی را نگذرانده‌ اند و در سال تحصیلی جدید برای اولین بار در پایه اول دبستان ثبت نام می‌ شوند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با هزینه ثبت نام پیش دبستانی می توانید راهنمایی های لازم را از مشاوران مجموعه به شماره 9099071613 دریافت نمایید.

سوالات متداول ثبت نام آمادگی

ثبت نام دوره پیش دبستان از چه زمانی آغاز می شود؟

ثبت نام دوره آمادگی سال 1402 – 1403 از اول خردادماه آغاز شده و تا اواخر مردادماه ادامه دارد.

ثبت نام پیش دبستانی 1402 از طریق چه سایتی انجام می شود؟

والدین برای تکمیل فرآیند ثبت نام نوآموزان باید به سایت پادا مراجعه نمایند.

سن نام نویسی در مقطع پیش دبستانی چند سال است؟

سن ثبت نام آمادگی (پیش دبستان) در این مقاله ارائه داده شده است.

3.6/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام پیش دبستانی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی