لغو آزمون زبان MSRT

لغو آزمون زبان MSRT

جهت مشاوره در زمینه لغو آزمون زبان MSRT

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آخرین اخبار در رابطه با لغو آزمون زبان MSRT تیرماه 1400 در این مقاله ارائه داده شده است. آزمون زبان MSRT با نام پیشین MCHE، یک آزمون زبان انگلیسی است که توسط «سازمان امور دانشجویان» وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران هر ۴۵ روز یکبار در تعدادی از شهرهای ایران برگزار می‌ گردد.

زمان جدید برگزاری آزمون زبان آزمون زبان MSRT (ام اس آر تی) به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

آزمون زبان msrt لغو شده 26 شهریور برگزار می‌ شود

لغو آزمون زبان MSRT

سازمان امور دانشجویان در اطلاعیه‌ای از لغو آزمون زبان MSRT که مقرر بود در تاریخ 18 تیر ماه 1400 برگزار شود، خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع داوطلبان ثبت‌ نام کرده در آزمون msrt می‌ رساند، با توجه به محدودیت‌ های جدید اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، آزمون که پیش از این مقرر شده بود روز جمعه ۱۸ تیرماه سال جاری برگزار شود، لغو شده و تاریخ برگزاری متعاقبا از طریق سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان اعلام می‌ شود.

آزمون زبان MSRT یک آزمون سنجش سطح زبان است که معاونت دانشجویی وزارت علوم برگزار می‌ کند و برای داوطلبان متقاضی اعزام با هزینه‌ شخصی و بورسیه­ خارج از کشور و نیز دکترای داخل وزارت علوم و وزارت بهداشت و نیز داوطلبان دکترای دانشگاه آزاد اسلامی معتبر است. این آزمون به طور معمول ۱۰ بار در سال برگزار می‌ شود. اما در ایام کرونا دفعات برگزاری آزمون تغییر کرده است.

با شیوع ویروس کرونا در ایران آزمون MSRT در سال گذشته فقط یک مرتبه و در مهر ماه برگزار شد و سایر آزمون ها لغو گردید. تعداد دفعات شرکت در این آزمون به صورت سالانه محدودیتی نداشته و داوطلبان در صورت عدم قبولی در یک دوره می‌ توانند در دوره‌ی بعد نام نویسی کنند.

زمان جدید برگزاری آزمون زبان MSRT

زمان جدید برگزاری آزمون زبان MSRT تیرماه 1400 از طریق سامانه سجاد اطلاع رسانی خواهد شد. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با زمان جدید برگزاری آزمون ام اس آر تی از سایت سجاد منتشر نشده است. به محض مشخص شدن زمان جدید آزمون زبان MSRT تیرماه 1400 این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

آزمون زبان msrt لغو شده ۲۶ شهریور برگزار می‌ شود

اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: آزمون زبان msrt لغو شده مورخ ۱۸ تیر ۱۴۰۰ در تاریخ ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌ شود.

لغو آزمون زبان MSRT تیرماه

سازمان امور دانشجویان در طی اطلاعیه ای از لغو آزمون زبان MSRT تیرماه 1400 خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع داوطلبان ثبت نام شده در آزمون می‌رساند، با توجه به محدودیت های جدید اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا (اعمال محدودیت ها در اکثر استانها)، این آزمون که پیش از این مقرر شده بود در روز جمعه ۱۸ تیر ماه برگزار شود، لغو و تاریخ برگزاری متعاقبا تعیین و در اسرع وقت ازطریق سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان اعلام خواهد شد.

تاریخ برگزاری آزمون زبان MSRT تیرماه به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.
 

در پی شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور آزمون زبان ام اس ار تی که قرار بود در تاریخ 18 تیرماه برگزار شود به تعویق افتاد. زمان جدید برگزاری آزمون زبان MSRT به محض انتشار اطلاعیه در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان ، از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با آزمون زبان MSRT می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 
سوالات متداول داوطلبان
 

آزمون زبان MSRT چه زمانی برگزاری می شود؟

زمان جدید برگزاری آزمون زبان MSRT از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا آزمون زبان MSRT تیرماه 1400 لغو شده است؟

آخرین اخبار در رابطه با لغو آزمون زبان MSRT در این مقاله بیان شده است.

نمره لازم برای قبولی در آزمون ام اس آر تی چند است؟

حدنصابی برای قبولی یا عدم قبولی در آزمون MSRT وجود ندارد، اما مراکز دانشگاهی کشور که زیرمجموعه وزارت علوم هستند، حدنصاب ۷۰ از ۱۰۰ را معمولاً از داوطلبان درخواست می‌کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه لغو آزمون زبان MSRT

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی