سایت ساتب دانشگاه علمی کاربردی sateb.uast.ac.ir

دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه دولتی است که بدون شرکت در هیچگونه آزمون ورودی بر اساس سوابق تحصیلی میتوان در دوره های کاردانی یا کارشناسی آن شرکت کرد. همچین زیر نظر این دانشگاه دوره های کوتاه مدت جهت فراگیری تخصص مورد نظر مهارتجویان در موسسات مختلف برگزار میشود.جهت هماهنگی این دوره ها سایت ساتب علمی کاربردی راه اندازی شده است.

آدرس اینترنتی یا سایت ساتب دانشگاه علمی کاربردی،sateb.uast.ac.ir است جهت آشنایی با سایت ساتب دانشگاه علمی کاربردی  و نحوه ثبت نام و مشاهده دوره های در حال برگزاری با ما همراه باشید.

سایت ساتب دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه سایت ساتب دانشگاه علمی کاربردی sateb.uast.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ساتب علمی کاربردی sateb.uast.ac.ir

دانشگاه علمی کاربردی ارائه دهنده دو نوع دوره(بلند مدت) و(کوتاه مدت )است. دوره های بلند مدت،همان دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است که برای شرکت در این دوره ها احتیاجی به آزمون ورودی نیست و بر اساس ارائه سوابق تحصیلی امکان شرکت در این دوره ها وجود دارد، دوره کوتاه مدت نیز همانگونه که از اسمش مشخص است در مدت زمان کمتر به آموزش مهارت ها میپردازد که این دوره ها توسط موسسات علمی کاربردی مختلف در همه استان ها ارائه می شود.

به منظور ایجاد یکپارچگی بین این موسسات و دانشگاه علمی کاربردی سامانه آموزش های تکمیلی بین سطوح تحصیلی یا به بیان ساده تر سایت ساتب ،ایجاد شد و این امر موجب شد دسترسی مهارت جویان ازطریق سامانه ساتب به عوامل مختلف آسان تر شود و همچنین موسسات غیر مجاز به آسانی قابل شناسایی باشند.

جهت ثبت نام در دوره های مختلف،پرداخت شهریه ، ثبت هر گونه انتقادی و پیشنهادی برای این مجموعه کافی وارد سایت ساتب یا سامانه sateb.uast.ac.ir شوید.


 در ابتدا به بیان چند مورد از تعاریف کاربردی در سامانه ساتب می پردازیم :

تک پودمان: این نوع دوره شامل فراگیری مجموعه ای از مهارت ها در قالب چند درس وابسته به هم است 160-480 ساعت
تک درس: این نوع دوره شامل فراگیری آموزش مهارتی در قالب یک درس اجرا میشود
دوره: دوره کوتاه مدت دانشگاه به سه دسته “تک پودمان”، “آزاد” ،”تک درس” تقسیم میشود .
دوره آزاد : دوره هایی که به صورت غیر رسمی و غیر قابل تجمیع مجزا از دوره های دانشگاهی به صورت عملی و نظری برگزار میشود. 4-400 ساعت
دوره رسمی: دوره های آموزشی مقطع دانشگاه  مثل کاردانی و کارشناسی ناپیوسته
دوره قابل تجمیع: دوره های آموزشی کوتاه مدت که امکان تجمیع به دوره های رسمی دانشگاهی را دارند.
دوره غیر قابل تجمیع: دوره های آموزشی کوتاه مدتی که امکان تجمیع به دوره های رسمی دانشگاهی را ندارند.
کارگروه: کارگروه دوره‌­های کوتاه مدت دانشگاه علمی کاربردی به عنوان زیرمجموعه کمیته تخصصی علمی­ ـ کاربردی، در ستاد مرکزی دانشگاه فعالیت می­نماید.
مجوز قطعی: مجوزی است که پس از صدور مجوز اصولی وتمام شرایط برای برگزار دوره مطابقت داشته باشد وبرای اجرای آن در بازه زمانی یکساله توسط کار گروه صادر میشود

برای جلو گیری از اضافه گویی مهمترین تعاریف  مورد نیاز سایت ساتب در جدول فوق ارائه داده شده است، در صورت تمایل جهت مشاهده سایر راهنمایی ها وتعاریف مورد نیازسایت ساتب(sateb.uast.ac.ir) فایل زیر را دانلود نمایید

 دانلود فایل راهنمای سایت ساتب دانشگاه علمی کاربردی (sateb.uast.ac.ir)
تعاریف علمی کاربردی مربوط به اصطلاحات در سامانه ساتب

ورود به سایت ساتب دانشگاه علمی کاربردی sateb.uast.ac.ir

کلیه دانشگاه ها موسسات آموزش عالی جهت برگزاری دوره آموزشی و جذب دانشجو و مهارت جو میتوانند در سامانه ساتب به آدرس اینترنتی (sateb.uast.ac.ir) عضو شوند.

در صورتی که شما قبلا در سامانه ساتب دانشگاه علمی کاربردی اقدام به ثبت نام  نموده اید میتوانید با کمک راهنمای تصویری زیر وارد پنل کاربری خود شوید.

مرحله اول :برای ورود به سامانه ساتب باید در قسمت جست وجوی مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت ساتب یعنی (sateb.uast.ac.ir) را جست و جو نمایید تا صفحه ی زیر برای شما باز شود.

sateb.uast.ac.ir سامانه ساتب علمی کاربردی

مرحله دوم: درصورت تمایل جهت ورود به پنل متقاضیان در اصفحه اصلی سایت ساتب بر روی گزینه ورود متقاضیان کلیک کنید.

سایت ساتب جهت ورود متقاضیان به پنل

مرحله سوم: اطلاعات لازم جهت ورود به پنل متقاضیان در سامانه ساتب از جمله کد مجری رمز عبور دریافتی در زمان ثبت نام را وارد نمایید.

 sateb.uast.ac.ir سایت ساتب ورود به پنل

مرحله چهارم: در صورت فراموشی رمز عبور خود کافی است بر گزینه “کلمه عبور خود را فراموش کرده ام” کلیک نمایید؛ تا از این طریق اقدام به بازیابی رمز عبور خود کنید.

 sateb.uast.ac.ir سایت ساتب فراموشی رمز عبور جهت ورود به پنل

مرحله پنجم: پس از کلیک کردن بر گزینه “کلمه عبور خود را فراموش کرده ام” صفحه زیر برای شما باز میشود ؛حال کافی است ایمیل خود را جهت بازیابی رمز خود وارد کرد و  روی گزینه”بازیابی رمز عبور” کلیک کنید.

در صورتی که به کمک راهنمایی های فوق نمیتوانید وارد پنل کاربری خود شوید جهت راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

نحوه ثبت نام در سامانه ساتب

مرحله اول: در قسمت جست و جو مرور گرد خود سایت (sateb.uast.ac.ir) را جستو جو کنید سپس  مطابق تصویر زیر در صفحه اصلی سایت ساتب بر روی قسمت ثبت نام متقاضیان کلیک نمایید.

سامانه ستاب علمی کاربردی


مرحله دوم: مدارک لازم جهت ثبت نام در سایت ساتب را برای شما مشخص کرده طبق راهنمایی های در این بخش پس از تکمیل مدارک باید به صورت حضوری جهت ارائه مدارک به واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنید.

پس از بررسی های لازم در صورت تایید مدارک ارائه شده، به متقاضی کد مجری و رمز عبور اهدا میشود که با استفاده از ان ها متقاضی میتواند وارد سامانه ساتب شود.

سامانه ساتب ثبت نام متقاضیان دانشگاه علمی کاربردی

راهنمای ورود دانشجویان ساتب دانشگاه علمی کاربردی

همانطور که گفتیم سایت ساتب یا سامانه آموزش های تکمیلی بین سطوح تحصیلی جهت یکپارچگی دوره های کوتاه مدت علمی کاربردی راه اندازی شده است. حال میخواهیم نحوه ورود دانشجویان را به سامانه ساتب به شما آموزش دهیم.

مرحله اول: در قسمت جست و جو مرور گرخود سایت (sateb.uast.ac.ir) را جست و جو کنید سامانه ساتب برای شما باز میشود،سپس مطابق تصویر زیر در صفحه اصلی سایت ساتب بر روی قسمت ورود دانشجویان کلیک نمایید.

راهنمای ورود دانشجویان به سایت ساتب

 مرحله دوم :برای ورود باید شماره دانشجویی و رمز عبور و کد امنیتی را وارد کنید

توجه نمایید جهت دریافت رمز عبور  باید به واحد استانی خود مراجعه کرده و اقدام به دریافت نام کاربری و رمز عبور کنید.

راهنمای ورود دانشجویان به سایت ساتب

در صورتی که رمز عبور خود را برای ورود به سامانه ساتب فراموش کرده اید جهت بازیابی رمز با ما همراه باشید.

مرحله سوم: درصورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید  مطابق تصویر زیر بر روی “کلمه عبور خود را فراموش کرده ام” کلیک نمایید.

بازیابی رمز عبور سامانه علمی کاربردی ساتب

مرحله چهارم: جهت بازیابی رمز صفحه جدیدی در سامانه ساتب برای شما باز میشود حال مطابق تصویر زیر کد ملی و شماره دانشجویی خود را وارد نماید ،سپس بر قسمت “بازیابی کلمه عبور” کلیک نمایید.

بازیابی رمز عبور سامانه ساتب علمی کاربردی

ثبت نام درسایت ساتب علمی کاربردی

جهت مشاهده دوره های در حال برگزاری و ثبت نام در این دوره ها کافی است ابتدا به سایت ساتب به آدرس اینترنتی sateb.uast.ac.ir مراجعه کنید،در قسمت پایینی صفحه اصلی سایت ساتب لیست دوره های در حال اجرا و شرایط آن از جمله تاریخ شروع و پایان دوره، هزینه دوره، نام موسسه را مشاهده نمایید.

دوره علمی کاربردی در سامانه ساتب

  1. جهت پیدا کردن دوره یا موسسه مورد نظرتان کافی است در قسمت مشخص زیر آن اطلاعات را وارد کرده و بر روی کلید جستو جو کلیک نمایید.
  2. حال در صورت یافتن  دوره مورد نظر خود، جهت تصمیم به ثبت نام در آن دوره کافی است،بر روی کلید ثبت نام کلیک کنید و وارد صفحه ثبت نام دوره دلخواهتان در سایت ساتبب شوید.(فرض بر این است که ما قصد ثبت نام در دوره “آیین نگارش مکاتبات اداری” را داریم)

در راهنمای تصویری زیر در سامانه ساتب مراحل فوق با جزئیات همراه با شماره گذاری مشخص شده است.

(در راهنمای تصویری زیر فرض بر این است که ما قصد ثبت نام در دوره ” آیین نگارش مکاتبات اداری ” را داریم.)

دوره علمی کاربردی در سایت ساتب sateb.uast.ac.ir

پس از کلیک کردن بر روی کلید ثبت نام وارد صفحه ثبت نام در سامانه ساتب می شوید. در این مرحله اطلاعات خواسته شده را به صورت دقیق وارد نمایید.و در قسمت پایینی صفحه بر روی کلید “ذخیره” کلیک کنید.

ثبت نام دوره در سایت علمی کاربردی

 نگاه کلی به سامانه ساتب

پس از وارد کردن آدرس اینترنتی sateb.uast.ac.ir و ورود به سامانه ساتب در همین ابتدا به نوار بالا که در تصویر زیر مشخص شده است توجه نمایید.

سامانه ساتب دانشگاه علمی کاربردی

شیوه و ضوابط برگزاری دوره: با کلیک بر روی این قسمت وارد صفحه ای میشوید که مطالب مرتبط به سامانه ساتب اعم از  تعاریف زمان دوره ها سر فصل های دوره های مختلف و مواردی از این قبیل شرح داده شده است.


اخبار و اطلاعیه ها: در این بخش از سایت ساتب اخبار مرتبط با سامانه ساتب مثل اخبار فارغ التحصیلی یا اخبار  کاردانی و کارشناسی ناپیوسته،آیین نامه های مختلف بیان شده است.


پیوند های مرتبط:  در این قسمت از سامانه ساتب لینک سایت های مختلف مرتبط مثل سامانه جامع علمی کاربردی  سامانه سنجش قرار گرفته است.


اطلاعات تماس: در این قسمت از سایت ساتب اطلاعات تماس واحد های مختلف در تمام استان  قرار گرفته است.

 دوست عزیزی که تا انتهای مقاله همراه ما بودی امیدوارم مطالعه این مطلب بهت کمکی کرده باشه،در صورتی که هنوز دچار ابهام هستید یا سوال خاصی دارید که در متن فوق به آن اشاره ای نشده فقط کافیه با ما تماس بگرید کارشناسان ما از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما هستند.

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613


5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت ساتب دانشگاه علمی کاربردی sateb.uast.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی