سایت تیز آزما tizazma.ir

سایت تیز آزما tizazma.ir

جهت مشاوره در زمینه سایت تیز آزما tizazma.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت تیزآزما tizazma.ir یک سامانه مدیریت یادگیری آنلاین است و امکانات گسترده‌ای را برای دانشجویان و اساتید دانشگاه علمی کاربردی فراهم می‌کند تا بتوانند به صورت آنلاین درس بخوانند، آزمون بدهند یا در دوره‌های آموزشی مشارکت داشته باشند. سامانه تیزآزما امکانات متنوعی از جمله برگزاری آزمون‌های تستی و تشریحی، ارائه دوره‌های آموزشی آنلاین و آفلاین، مدیریت کلاس‌های مجازی، امکان مشاهده و دانلود محتوای آموزشی و همچنین امکان مدیریت برنامه‌های درسی را فراهم می‌کند.

پلتفرم تیزآزما tizazma.ir به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی کمک می‌کند تا فرآیند آموزش و ارزیابی را بهبود بخشیده و برنامه‌های آموزشی خود را به صورت آنلاین و مدیریت شده ارائه دهند. دانشجویان نیز می‌توانند از طریق این سامانه به منابع آموزشی دسترسی داشته باشند و در آزمون‌های آنلاین شرکت کنند.

سایت تیز آزما

سایت تیز آزما یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که برای ارائه خدمات به دانشجویان و اساتید دانشگاه علمی کاربردی، طراحی شده است. این سامانه تیز آزما tizazma.ir امکانات گسترده‌ای از جمله برگزاری آزمون‌های آنلاین، ارائه دوره‌های آموزشی، مدیریت کلاس‌های مجازی و غیره را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

سایت تیزآزما با ارائه امکاناتی مانند مدیریت آموزشی یکپارچه، امکانات تست و ارزیابی دانشجویان، و ارائه خدماتی برای یادگیری تعاملی و محتوای آموزشی گوناگون، به بهبود فرایند یادگیری و ارتقاء کیفیت آموزش در محیط آنلاین کمک می‌کند.

از طریق سایت تیز آزما tizazma.ir ، دانشجویان می‌توانند به دوره‌های آموزشی دسترسی داشته باشند، محتواهای آموزشی را مشاهده کنند و در آزمون‌های آنلاین شرکت کنند. اساتید نیز می‌توانند دروس را برنامه‌ریزی کرده و منابع آموزشی را ارائه دهند و فعالیت‌های آموزشی خود را به صورت آنلاین مدیریت کنند.

نحوه ورود به سایت تیزآزما tizazma.ir

کاربران (دانشجو، استاد و کارشناس) برای ورود به سایت تیزآزما tizazma.ir باید به نام کاربری و رمزعبور دسترسی داشته باشند. توجه داشته باشید، که سایت تیز آزما هم برای دانشجویان و اساتید دانشگاه علمی کاربردی و هم برای دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور قابل استفاده است.

  • برای ورود به سامانه تیزآزما، پس از مراجعه به سایت tizazma.ir، روی گزینه «ورود کاربران» کلیک کنید:

نحوه ورود به سایت تیزآزما tizazma.ir

  • به فراخور نقش خود، یکی از سه گزینه زیر را برای ورود به سایت تیزآزما tizazma.ir انتخاب کنید:

ورود به سایت تیزآزما tizazma

  1. دانشجویان برای ورود به سامانه تیز آزما باید به شماره دانشجویی و رمزعبور (کد ملی) دسترسی داشته باشند.
  2. اطلاعات مورد نیاز برای ورود اساتید به سایت تیزآزما، کد مدرسی و رمزعبور (کد ملی) است.
  3. کارشناس برای ورود به تیز آزما باید نام کاربری و رمزعبور (کد ملی) خود را وارد کند.

توصیه می‌شود پس از ورود به سایت، رمزعبور خود را تغییر دهید.

برای ورود به سایت تیزآزما، «اینجا» کلیک کنید.

 شرکت در امتحانات تیزآزما

دانشجویان برای ورود به سایت تیز آزما tizazma.ir و شرکت در امتحانات، می‌بایست مراحل زیر را طی کنند:

  1. به سایت تیزآزما به نشانی اینترنتی tizazma.ir مراجعه کنید.
  2. شماره دانشجویی و رمز عبور (رمز عبور همان کد ملی شماست) خود را وارد کنید.
  3. پس از ورود به صفحه شخصی، از لیست سمت راست، گزینه «آزمون‌ها» را انتخاب کنید.
  4. گزینه «ورود به آزمون» را انتخاب کرده و سپس روی گزینه «شروع آزمون» کلیک کنید.
  5. پس از مشاهده سوالات و پاسخ به آنها برای مشاهده سوالات دیگر روی گزینه «بعدی» کلیک کنید.
  6. پس از پاسخ به تمامی سوالات گزینه «اتمام» را انتخاب کنید.

در صورتی که برای ورود به سایت و شرکت در آزمون با مشکلی مواجه شدید، راهنمایی های لازم را از کارشناسان مشاور گروپ دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

امکانات سایت تیزآزما علمی کاربردی

سامانه تیز آزما ارائه دهنده خدمات گسترده‌ای در زمینه آموزش آنلاین و مدیریت آموزشی است. این سامانه با استفاده از امکانات و ابزارهای متنوع، امکاناتی چون برنامه‌ریزی درسی، آموزش آنلاین و آفلاین و برگزاری آزمون‌های آنلاین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برخی از امکانات سایت تیزآزما علمی کاربردی عبارت است از:

برنامه‌ ریزی درسی در سایت تیزآزما

سامانه تیزآزما به دانشجوها و اساتید این امکان را می‌دهد تا اطلاعات مرتبط با دروس، اساتید، دانشجویان و برنامه زمانی کلاس‌ها را در سامانه وارد و مدیریت کنند. این امکان به دانشجوها و اساتید کمک می‌کند تا از برنامه‌ریزی بهتر و مدیریت کلاس‌ها به شکل بهتری استفاده کنند.

آموزش آنلاین تیز آزما

سامانه تیزآزما با استفاده از نرم‌افزارهای مثل Adobe Connect، امکانات آموزش آنلاین مانند تصویر و صدا، وایت برد و اشتراک محتوای آموزشی را فراهم می‌کند. این امکان به استادان و دانشجویان کمک می‌کند تا به صورت همزمان و تعاملی در فضایی شبیه به یک کلاس فیزیکی، فعالیت داشته باشند.

آموزش آفلاین تیز آزما

علاوه بر آموزش آنلاین، این سامانه به اساتید امکان بارگذاری محتوای آموزشی جهت دانلود و مشاهده آفلاین توسط دانشجو را نیز فراهم می‌کند. این امکان به مراکز و کاربرانی که امکان استفاده از آموزش آنلاین را ندارند یا ترجیح می‌دهند از آموزش آفلاین استفاده کنند، ارائه شده است.

برگزاری آزمون‌ های آنلاین در سامانه تیز آزما

سامانه تیزآزما با ارائه ماژول اختصاصی، امکان برگزاری آزمون‌های تستی و تشریحی به صورت آنلاین را برای کاربرانش فراهم می‌کند. این سامانه تمام فرآیند آزمون را از طرح سوالات تا تصحیح و تهیه لیست نمرات، به صورت آنلاین انجام می‌دهد.

امکان حضور و غیاب آنلاین

امکان حضور و غیاب دانشجویان در کلاس‌ها به صورت آنلاین و اتوماتیک در سایت تیزآزما وجود دارد.

سایت تیز آزما با استفاده از این امکانات مدیریتی و آموزشی به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی کمک می‌کند تا فرآیند آموزشی خود را بهبود بخشند و تجربه یادگیری بهتری را برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی به ارمغان می‌آورد.

جمع بندی

سایت تیزآزما یک پلتفرم آموزشی است که با هدف ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان و اساتید دانشگاه علمی کاربردی و پیام نور به صورت غیر حضوری ایجاد شده است. این سامانه امکانات گسترده‌ای از برنامه‌ریزی درسی، حضور و غیاب آنلاین، کلاس‌های آنلاین و آفلاین، برگزاری آزمون‌های آنلاین، دسترسی به منابع آموزشی و مدیریت نمرات را فراهم می‌کند. با این امکانات، دانشجوان قادرند به صورت آنلاین، از محتواهای آموزشی استفاده و در کلاس‌های آنلاین شرکت کنند، همچنین اساتید می‌توانند با ضبط و انتشار کلاس‌های خود، دسترسی دانشجویان را به منابع راحت‌تر کنند. این پلتفرم با ارائه امکانات متنوع، به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا بهترین تجربه آموزشی را در محیطی آنلاین داشته باشند.

اگر سوالی در رابطه با سایت تیزآزما دارید و پاسخ آن را در مقاله نیافتید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می‌توانید پاسخ تمام سوالات خود را درباره سامانه تیزآزمای دانشگاه علمی کاربردی به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته‌های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول سایت تیز آزما

✔️ورود به سایت تیزآزما علمی کاربردی چگونه است؟

✔️کاربران (دانشجو، استاد و کارشناس) برای ورود به سایت تیزآزما tizazma.ir باید به نام کاربری و رمزعبور دسترسی داشته باشند.

✔️خدمات سایت تیز آزما چیست؟

✔️این سامانه امکانات گسترده‌ای از برنامه‌ریزی درسی، حضور و غیاب آنلاین، کلاس‌های آنلاین و آفلاین، برگزاری آزمون‌های آنلاین، دسترسی به منابع آموزشی و مدیریت نمرات را فراهم می‌کند.

✔️لینک ورود به سامانه تیزآزما چیست؟

✔️برای ورود به سایت تیزآزما باید به نشانی اینترنتی  tizazma.ir مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت تیز آزما tizazma.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی