سامانه نقل و انتقال درون استانی فرهنگیان

شرایط و ضوابط نقل و انتقالات فرهنگیان درون استانی سال 1402 – 1403 به صورت کامل در این مقاله ارائه داده شده است. سایت جدید نقل و انتقال فرهنگیان profile.medu.ir ، می باشد. ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقال فرهنگیان درون استانی سبب شده درخواست داوطلبان به راحتی و با سرعت بیشتری ثبت شود و مورد بررسی قرار گیرد. در ادامه راهنمای ورود به سایت نقل و انتقال فرهنگیان ارائه داده شده است. با ما همراه باشید.

نقل و انتقالات فرهنگیان درون استانی

جهت مشاوره در زمینه سامانه نقل و انتقال درون استانی فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به بازه های زمانی مشخص فرآیند نقل و انتقال (معمولا بین اردیبهشت تا مهرماه) هر سال فعال است.

فرآیند نقل و انتقال فرهنگیان درون استانی سال تحصیلی 1402 – 1403 مطابق جدول زمانبندی انجام خواهد شد. مبنای انتقال افراد عدم نیاز واقعی مبدا و نیاز واقعی مقصد و تایید کارگروه توسعه مدیریت اداره کل بوده به گونه ای که در رشته فرد متقاضی در مبدا اضافه تدریس و در مقصد هیچ کسری ساعت موظفی ایجاد نگردد.نقل و انتقالات فرهنگیان برون استانی را نیز می توانید در لینک مربوطه مشاهده کنید.

تصمیم گیری در خصوص نقل و انتقالات نیروی انسانی در دوره های فنی حرفه ای /کار و دانش و متوسطه اول / متوسطه دوم نظری بصورت يکپارچه بوده و در مقطع ابتدايی جنسیت مالک نقل و انتقالات نمی باشد. تصمیم گیری نهايی در اين خصوص با توجه به شرايط هر شهرستان ومنطقه بر عهده کمیته توسعه مديريت شهرستان / منطقه خواهد بود.

زمان نقل و انتقالات فرهنگیان درون استانی 1402 ، با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه، در بازه زمانی 1402/02/11 تا 1402/03/15 اعلام شده است. متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط لازم باید در بازه زمانی بیان شده درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمانید.

سایت نقل و انتقال فرهنگیان

سایت نقل و انتقال فرهنگیان درون استانی ،سامانه پروفایل فرهنگیان  profile.medu.ir می باشد. همکاران فرهنگی، برای ثبت درخواست خود مبنی بر نقل و انتقال، باید در بازه های زمانی تعیین شده به سایت profile.medu.ir مراجعه نمایند و درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

لازم است بدانید، سامانه نقل و انتقال فرهنگیان در خود مجهز به یک سیستم فرم ساز پیشرفته بوده که به کمک آن شیوه نامه های مختلف و فرم های امتیازبندی نقل و انتقالات فرهنگیان برنامه ریزی می شود. از جمله دیگر ویژگی های بارز این سیستم ( profile.medu.ir)، توانایی پردازش درخواست های متقاضیان با توجه به نیاز و مازاد نیرو ها در مناطق و استان های مختلف است.

ورود به سامانه جدید نقل و انتقالات فرهنگیان درون استانی

راهنمای ورود به سامانه جدید نقل و انتقالات فرهنگیان درون استانی در ادامه بیان شده است. ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان از طریق کدپرسنلی امکانپذیر است.

✅ برای ورود به سامانه نقل و انتقال فرهنگیان به نشانی اینترنتی : profile.medu.ir مراجعه کنید.

✅ انتخاب حداقل یک محل تا حداکثر پنج از استان مورد انتقال

✅ مدیران و معاونین و کادر اداری مدارس و نیروهای شاغل در پست اداری در صورت انتقال اموزشی؛ میبایست در رشته اصلی خود درخواست نمایند.

✅ تکمیل دقیق و صحیح فرم امتیازبندی در سایت و تأیید آن

نکته مهم: دقت نمایید که فرم امتیازبندی را به صورت کاملا صحیح تکمیل نمایید چرا که امکان ویرایش و اصلاح آن پس از اتمام مهلت ثبت‌ نام وجود ندارد.

شرایط نقل و انتقالات فرهنگیان درون استانی

شرایط نقل و انتقالات فرهنگیان درون استانی چیست؟

1-دارا بودن حداقل 2 سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 1401/06/31 به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی.

2-از تاریخ اجرای این بخشنامه هر فرد حداکثر 3 سال مجاز به استفاده از انتقال موقت خواهد بود.

* تبصره1 : افرادی که تعهد خود به منطقه را ایفاء نموده اند؛ بعد از 3 سال استفاده از انتقال موقت، دیگر مجاز به انتقال موقت نبوده و در صورت داشتن تمامی شرایط، صرفاً می توانند درخواست انتقال دائم داشته باشند.

 * تبصره2 :مدت سوابق خدمت حق التدریس، نهضت سواد آموزی، خدمت در سایر دستگاه ها، مأموریت به سایر دستگاه ها، تحصیل درمراکز تربیت معلم، تربیت دبیر (دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی)، مأمور به تحصیل، خدمت نظام وظیفه وقراردادکار معین جزء سابقه خدمت موضوع این بند نمی باشد.

شرایط خاص انتقالات فرهنگیان درون استانی

  • همسر جانباز متقاضی انتقال به محل اشتغال یا سکونت جانباز.
  • زوج فرهنگی متقاضی انتقال به محل خدمت همسر با حداقل 5 سال سنوات تجربی.
  • همسران نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضات متقاضی انتقال به محل خدمت همسر با حداقل 5 سال سنوات تجربی.
  • انتقال افراد مبتلا به بیماری صعب العالج، با تایید کمیسیون پزشکی درمانگاه فرهنگیان.

*تبصره1 :نوع انتقال متقاضیان در صورت نداشتن تعهد خدمت به صورت دائم و در غیر این صورت بصورت موقت خواهد بود.

*تبصره2 :انتقال افراد مشمول این بند بدون در نظرگرفتن امتیاز و خارج از لیست نیاز وعدم نیاز مناطق انجام خواهد گرفت.

نکات مهم نقل و انتقالات فرهنگیان درون استانی

در ادامه نکات مهم نقل و انتقالات فرهنگیان درون استانی سال 1402 ارائه داده شده است.

✅ در شرایط بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر، انصراف از انتقال پس از اعلام نتایج مرحله اول نقل و انتقالات حداکثر تا تاریخ 1400/06/01 و انصراف از مرحله اضطراری حداکثر تا تاریخ 1401/06/25 در صورت موافقت ادارات مبدأ و مقصد و پس از طرح در کارگروه توسعه مدیریت این اداره کل به نحوی که موجب اختلال در ساماندهی نیروی انسانی نشود، قابل بررسی و اقدام خواهد بود. ضمناً در صورت موافقت با انصراف، اين افراد تا 2 سال مجاز به شرکت در فرآيند نقل و انتقال نمی باشند.

✅ افرادی که در سنوات گذشته بر اساس بخشنامه اداره کل تبدیل وضعیت(تغییر سمت) یافته اند، تا 3 سال حق شرکت در فرایند نقل و انتقالات را نداشته و در صورت مشاهده انتقال آنان لغو و با افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

✅ انتقال نیروهای آموزش و پرورش استثنایی با رعایت شرایط و ضوابط نقل و انتقال موقت و دائم موضوع این شیوه نامه، در اختیار اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و با تأیید کارگروه توسعه مدیریت این اداره کل می باشد.

بیشتر بخوانید: فیش حقوقی فرهنگیان

تبديل انتقال موقت به دائم فرهنگیان درون استانی

شرایط تبدیل انتقال موقت به دائم فرهنگیان دورن استانی در ادامه ارائه داده شده است. نقل و انتقالات فرهنگیان درون استانی دارای شرایط و ضوابطی می باشد که در مقاله بالا بیان شد. راهنمای تبدیل انتقال موقت به دائم فرهنگیان درون استانی به شرح زیر است:

افرادی که در 3 سال اخیر به صورت متوالی در نقل و انتقالات درون استانی و به دلیل عدم نیاز منطقه به صورت موقت منتقل شده اند، در صورت درخواست و نداشتن معارض وتعهد خدمت به صورت دائم منتقل می گردند.

تبصره:این بند شامل افرادی که در سنوات گذشته به صورت جابجایی و یا استعلاجی منتقل شده اند، نمی باشد.

ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان درون استانی

در صورت هرگونه ابهام در رابطه با نقل و انتقالات فرهنگیان درون استانی 1402 می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید..

سوالات متداول نقل و انتقالات فرهنگیان درون استانی

نشانی سامانه نقل و انتقال فرهنگیان درون استانی چیست؟

آدرس سایت نقل و انتقال فرهنگیان درون استانی ، profile.medu.ir می باشد. لینک ورود به سامانه در این مقاله قرار داده شده است.

شرایط و ضوابط خاص نقل و انتقالات فرهنگیان درون استانی چیست؟

شرایط نقل و انتقال فرهنگیان درون استانی به صورت کامل در این مقاله بیان شده است.

نقل و انتقال فرهنگیان درون استانی تا چه زمانی ادامه دارد؟

نقل و انتقال فرهنگیان درون استانی در بازه زمانی 11 اردیبهشت تا 15 خردادماه اعلام شده است.

3.1/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه نقل و انتقال درون استانی فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سیما

    بعد از اعلام نتیجه انتقالی تا چند روز فرصت داریم برای پیگیری روند اداری انتقال؟

    پاسخ
  2. پروانه یاوری

    سلام لطفا بفرمایید نتیجه ی نقل وانتقالات داخل منطقه ای معلوم شده یا نه ؟؟؟چرا وقتی پی گیری را میزنم پیام کد ملی اشتباه است میده؟؟؟؟

    پاسخ
    1. م

      منتظر انتقالی در 2 صورت میشه باشی 1 پول2.پارتی خوب مابقیع فرمالیته هست و جهت سرکار گذاشتن ما هست

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی