سایت فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir

جهت مشاوره در زمینه سایت فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان my medu.ir در این مقاله ارائه داده شده است. بدین منظور لازم است فرهنگیان شاغل و بازنشسته، به صورت غیرحضوری، در زمان مقرر به سایت فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir مراجعه نمایند و فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

راهنمای ورود به سامانه و دریافت فیش حقوقی وزارت آموزش و پرورش از طریق سامانه my.medu.ir در این مقاله ارائه داده شده است. با ما در مشاور گروپ همراه باشید.

زمان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان در سایت مای مدیو

اطلاعیه آموزش و پرورش در مورد زمان دریافت فیش حقوقی هر ماه:

قابل توجه همکاران گرامی ، نظر به مراجعات و تماس های مکرر به استحضار می رساند ، طبق مصوبه جدید کارگروه مالی وزارت آموزش و پرورش ، ارائه فیش حقوقی قبل از پرداخت حقوق تخلف محسوب می شود ، لذا ماهانه پس از پرداخت حقوق ، فیش حقوقی درسامانه my.medu.ir بار گذاری و قابل مشاهده است.

ورود به سامانه فیش حقوقی my.medu.ir

سامانه my.medu.ir سامانه رسمی وزارت آموزش و پرورش است که به عنوان پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش شناخته می شود. در این سامانه خدمات الکترونیک فرهنگیان my.medu.ir ، خدمات الکترونیک دانش آموزان و خدمات الکترونیک عموم ارائه می شود.

خدمات الکترونیک فرهنگیان سامانه my.medu.ir به شرح زیر می باشد:

  • my.medu.ir فیش حقوقی
  • دریافت my.medu.ir حکم کارگزینی
  • خلاصه سوابق
  • پیش نویس ابلاغ
  • رتبه بندی فرهنگیان ( برای دریافت نتیجه رتبه بندی معلمان my.medu.irو یا اعتراض به نتیجه رتبه بندی معلمان my.medu.irکلیک نمایید)
  • ضمن خدمت
  • درخواست صدور کارت پرسنلی
  • درخواست گواهی کسر از حقوق my.medu.ir
  • گواهی حقوق
  • درخواست نقل و انتقال
  • ارزشیابی سالانه
  • آزمون اعزام به خارج
  • رزرو خانه معلم my.medu.ir

سایت فیش حقوقی my.medu.ir

فیش حقوقی فرهنگیان چیست؟ در فیش حقوقی وزارت آموزش و پرورش حقوق و مزایای فرهنگی، وضعیت و مبلغ معوقه به همراه اطلاعات وام هایی که از آموزش و پرورش دریافت کرده اید یا کسری ها و بدهی های فرهنگی شامل مبالغ کسری ماهیانه بابت وام دریافتی می شود، درج می گردد.

معلمان و دبیران گرامی به منظور دریافت فیش حقوقی فرهنگیان لازم است با به همراه داشتن اطلاعاتی از قبیل کد ملی و شماره پرسنلی، به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه نمایند. به منظور تسهیل دسترسی فرهنگیان، فیش حقوقی معلمان در سال های اخیر به صورت اینترنتی ارائه می شود. لازم به ذکر است، فرهنگیان جهت اخذ فیش حقوقی خود به صورت حضوری نیز می توانند اقدام نمایند.

سامانه my.medu.ir به منظور دریافت فیش حقوقی معلمان آموزش و پرورش به صورت غیرحضوریو مختص معلمان استخدام آموزش و پروش در مدارسش دولتی راه اندازی شده است و با نحوه دریافت فیش حقوقی مدارس غیر دولتی کاملا متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی my.medu.ir

ورود به سایت 

راهنمای ورود به سایت فیش حقوقی فرهنگیان فرهنگیان آموزش و پرورش my.medu.ir در ادامه بیان شده است. قبل از ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir ، باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

استفاده از نرم افزار و یا سایت‌های غیر رسمی جهت دریافت فیش حقوقی غیرمجاز بوده و مسئولیت تبعات ناشی از آن بر عهده کاربر می‌ باشد. دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی، کد ملی امکان پذیر بوده و تنها مرجع رسمی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان سایت my.medu.ir می‌ باشد.

کاربرانی که از سایت‌ها یا نرم افزار های دیگر برای دریافت فیش حقوقی خود استفاده نموده‌ اند سریعتر نسبت به تغییر رمز خود اقدام نمایند.

با کلیک بر روی لینک مستقیم ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان به my.medu.ir اینجا وارد می شوید

راهنمای ورود به سایت فیش حقوقی معلمان آموزش و پرورش:

  • مراجعه به نشانی اینرنتی : my.medu.irسایت فیش
  • درج کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور دلخواه که در زمان نام نویسی ثبت کرده بودید.
  • وارد نمودن عبارت امنیتی در کادر مربوطه
  • کلیک بر روی گزینه “ورود”

در گام بعدی پس از مشخص کردن سال و ماه مورد نظر، بر روی نمایش فیش کلیک کنید.

در صورت فراموشی رمز عبور همگام یا رمز عبور سایت رتبه بندی برای ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir ، می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ به شماره 9099071613 دریافت نمایید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در رابطه با my.medu.ir هستیم. حتی در روزهای تعطیل هم می توانید با ما تماس بگیرید.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی 

در سامانه fish.medu.ir امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی فراهم شده بود و فقط کافی بود در کادرهای مشخص شده کد پرسنلی، کد ملی و رمز عبور خود را وارد می کردید.


دریافت فیش حقوق فرهنگیان خرداد 1402 + احکام جدید رتبه بندی معلمان 1402

اما در راستای یکپارچه سازی سامانه های فرهنگیان آموزش و پرورش، سامانه my.medu.ir  پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش ایجاد و معرفی شد. یکی از خدمات اصلی مای مدیو به فرهنگیان، دریافت فیش حقوقی و حکم کارگزینی است که برای دریافت آن ها کافیست به سایت فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir مراجعه نمایید.

البته با توجه به تغییرات سایت مای مدیو نسبت به سامانه های قبلی، دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی میسر است و با استفاده از کد پرسنلی نمی توانید فیش حقوق خود را دریافت نمایید. در ادامه راهنمای تصویری نحوه دریافت فیش حقوقی معلمان و فرهنگیان شاغل را با هم بررسی می کنیم.

فیش حقوقی با کد ملی my.medu.ir

برای دریافت فیش حقوق فرهنگیان با کد ملی my.medu.ir ، ابتدا باید به صفحه اصلی سامانه ورود کرده و سپس به دو طریق 1- استفاده از کدملی و رمز 2- استفاده از درگاه دولت، وارد سامانه شده و فیش حقوقی را مشاهده نمایید. در سال های گذشته با مراجعه به  fish.medu.ir فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی قابل دریافت بود و بسیاری از فرهنگیان و معلمان هنوز برای دریافت فیش حقوق خود این آدرس اینترنتی را جستجو می کنند.

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی از طریق سایت فیش حقوقی وزارت آموزش و پرورش به صورت مرحله به مرحله در ادامه ارائه داده شده است:

🔻 برای دیدن فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی ابتدا باید به سامانه  my.medu.ir مراجعه نمایید.

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

🔻  برای ورود به سامانه my medu.irسایت فیش ، با انتخاب نقش فرهنگی، کادر نام کاربری و رمز عبور را با کد ملی و رمز عبور که قبلا تعیین کرده بودید را وارد کنید و پس از درج عبارت امنیتی گزینه ورود را انتخاب نمایید.

ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

🔻 با ورود موفقیت آمیز به سامانه my medu.ir،مطابق تصویر زیر از بخش اداری روی گزینه فیش حقوقی کلیک نمایید.

مراحل دریافت فیش حقوقی فرهنگیان Moshavergroup.com

🔻برای دیدن فیش حقوقی فرهنگیان پس از مشخص کردن سال و ماه مورد نظر، بر روی مشاهده فیش کلیک کنید تا لیست مربوطه ساخته شود. با انتخاب گزینه ذره بین، جزئیات فیش حقوقی شما به نمایش در می آید و می توانید با کلیک بر روی خروجی pdf و یا چاپ فیش، اطلاعات خود را پرینت و ذخیره نمایید.

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان Moshavergroup.com

🔻در تصویر زیر، نمونه فیش فرهنگیان را مشاهده می کنید. در صورت تمایل برای داشتن نسخه چاپی فیش حقوقی فرهنگیان می توانید از فیش خود پرینت بگیرید.

عکس نمونه فیش حقوقی فرهنگیان Moshavergroup.com

این مراحل که با هم پیش رفتیم برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان شاغل بود و اگر شما جزو گروه بازنشستگان فرهنگی کشور هستید و می خواهید فیش حقوقی خود را بگیرید باید فرآیند دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی با کد ملی را در سامانه صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir  پیگیری نمایید. برای آشنایی با دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی کلیک نمایید.

دریافت فیش حقوقی با شماره حساب

آیا امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با شماره حساب وجود دارد؟ خیر، امکان دریافت فیش حقوقی معلمان از طریق شماره حساب وجود ندارد. معلمان آموزش و پرورش برای دریافت فیش حقوقی خود یا باید به سامانه my.medu.ir مراجعه نموده و با استفاده از کد ملی و رمز عبور my.medu.irسایت فیش، فیش حقوقی خود را دریافت کنند، یا باید به صورت حضوری اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: استخدامی آموزش و پرورش

فراموشی رمز عبور سامانه

در صورت فراموشی رمز عبور سامانه فیش حقوقی فرهنگیان نگران نباشید. سامانه my.medu.ir امکان بازیابی رمز عبور را فراهم کرده است. برای این کار باید پس از ورود به سامانه،ابتدا در بخش انتخاب نقش گزینه فرهنگی را انتخاب نمایید. سپس مطابق با تصویر زیر روی گزینه «رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟» کلیک کنید.

ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

در صفحه جدید باز شده از دو طریق می توانید رمز عبور my.medu.ir خود را بازیابی کنید و نسبت به تغییر رمز فیش حقوقی فرهنگیان اقدام نمایید:

  1. ارسال پیامک از گوشی
  2. دریافت پیامک از پنل

فراموشی رمز عبور سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

بدین ترتیب با وارد کردن کدپرسنلی، کد ملی و شماره تلفن همراه در کادرهای مربوطه، گزینه ادامه را انتخاب نمایید. سپس کد رمز عبور از طریق پیامک ارسال شده به تلفن همراه شما و یا از طریق پیامک در پنل my.medu.ir قابل بازیابی خواهد بود. بدین ترتیب مراحل تغییر رمز فیش حقوقی فرهنگیان با موفقیت انجام می پذیرد.

نکته مهم: بعد از ورود به پنل کاربری خود، تا زمانی که از حساب کاربری خارج نشوید شما به صورت وارد شده در مرورگر باقی می مانید. لذا در صورتی که از سیستم های غیرشخصی (مانند کافی نت) اقدام به ورود می کنید بایستی از حساب my.medu.ir خود خارج شوید.

بخش های مای مدیو برای فیش

در ادامه به بیان توضیحاتی در رابطه با بخش های فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir پرداخته ایم.

  1. حقوق و مزایای فرهنگی: برای مشاهده میزان دریافتی خود در ماه جاری به بخش “حقوق و مزایای فرهنگی” مراجعه نمایید.
  2. معوقه: این بخش شامل مبالغ معوقه در صورت وجود می شود.
  3. وام: برای مشاهده وام هایی که از آموزش و پرورش دریافت کرده اید ، می توانید به این بخش my.medu.ir مراجعه کنید.
  4. کسری ها و بدهی های فرهنگی: این بخش شامل مبالغ کسری ماهیانه بابت وام دریافتی می شود.

فیلم آموزشی دریافت فیش my.medu.ir

در این بخش فیلم آموزشی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir را خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم. کافیست روی تصویر زیر کلیک کرده و آن را مشاهده نمایید.

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با نحوه دریافت فیش حقوقی معلمان آموزش و پرورش پرداختیم. بدین ترتیب فرهنگیان باید در زمان اعلام شده به سایت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه نمایند. ورود به سامانه از طریق کد ملی و رمزعبور سایت رتبه بندی امکان پذیر است.

همچنین لازم به ذکر است امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با شماره حساب وجود ندارد و معلمان برای دریافت فیش حقوقی خود یا باید به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند و یا به صورت حضوری اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که فیش حقوقی مدارس غیر دولتی با مراجعه معلمان به دفتر مدرسه محل خدمت خود قابل دریافت خواهد بود و برای این گروه از معلمان عزیز، خدماتی در سایت my.medu.ir ارائه نمی گردد.

در صورت بروز هرگونه مشکل برای دریافت فیش حقوقی my.medu.ir می توانید از 8 صبح تا 12 شب از تلفن ثابت با ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مشاور گروپ

9099071613


ما در این مقاله مشاور گروپ به موضوع فیش حقوقی فرهنگیان و نحوه دریافت فیش حقوقی my.medu.ir پرداختیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. با توجه به اینکه سال های گذشته فیش حقوقی در سامانه fish.medu.ir ارائه می شد اما از سال ۱۴۰۱ به بعد تمامی فعالیت های مربوطه در سایت مای مدیو انجام می شود، ممکن است دریافت فیش حقوقی در مای مدیو با ابهامات فراوانی روبرو باشد.

اگر برای گرفتن فیش حقوقی یا سایر خدمات my.medu.ir نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: ضمن خدمت فرهنگیان

فرهنگیان شهرهایی که می توانند از my.medu.ir فیش دریافت کنند

فرهنگیان و معلمان تمامی شهر های ایران می توانند از سایت مای مدیو اقدام به دریافت فیش حقوقی خود کنند. در زیر لیست استان های مورد نظر را آورده ایم.

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان آذربایجان شرقی – تبریز

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان آذربایجان غربی – ارومیه

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان اردبیل

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان اصفهان

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان البرز – کرج

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان ایلام

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان بوشهر

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان تهران

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان چهار محال و بختیاری – شهرکرد

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان خراسان جنوبی – بیرجند

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی – مشهد

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان خراسان شمالی – بجنورد

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان اهواز- استان خوزستان

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان زنجان

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان سمنان

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان سیستان و بلوچستان – زاهدان

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان فارس – شیراز

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان قزوین

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان قم

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان کردستان – سنندج

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان کرمان

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان کرمانشاه

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان گلستان – گرگان

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان گیلان – رشت

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان لرستان – خرم آباد

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان مازندران – ساری

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان مرکزی – اراک

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان هرمزگان – بندرعباس

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان همدان

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان یزد

 

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول سامانه my.medu.ir

✔️سایت فیش حقوقی فرهنگیان آموزش و پرورش چیست؟

معلمان برای دریافت فیش حقوقی خود باید به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my medu.ir مراجعه نمایند. در گذشته سامانه fish medu ir فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی را ارائه می کرد.

✔️نحوه ورود به سامانه my medu.ir چگونه است؟

برای ورود به سایت فیش حقوقی فرهنگیان به دو طریق 1- استفاده از کدملی و رمز عبور 2- استفاده از درگاه دولت، می توانید فیش حقوقی را مشاهده نمایید. راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی  از my medu irسایت فیش به صورت مرحله به مرحله در این مقاله ارائه شده است.

✔️بازیابی رمز عبور سامانه فیش حقوقی فرهنگیانmy.medu.ir امکان پذیر است؟

بله، در صورت فراموشی رمز عبور سامانه my medu.ir می توانید از دو روش آن را بازیابی کنید. راهنمای تصویری بازیابی رمز عبور my medue.ir در این مقاله قرار گرفته است.

آیا می توان فیش حقوقی فرهنگیان را از سامانه ltms.medu.ir دریافت کرد؟

سامانه ltms.medu.ir مربوط به یادگیری و آموزش فرهنگیان می باشد. برای گرفتن فیش حقوقی بهتر است به سامانه مای مدیو مراجعه کنید.

 
 
4.4/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. حیدری

    سلام خسته نباشید .من استخدامی ماده ۲۸که امسال سال اولم هست تاالان حقوق نگرفتم برای فیش حقوقی هم نمیش نگاه کنم کاربری وکدملی واردمیکنم خطا میزنه میش راهنمایی کنید.ممنون

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی