سامانه صدیق isadiq.ir

سامانه صدیق isadiq.ir

جهت مشاوره در زمینه سامانه صدیق isadiq.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه صدیق isadiq.ir با هدف ارائه خدمات آموزشی برای مقاطع مختلف از پیش‌دبستانی تا دبیرستان طراحی شده است. برای دسترسی به خدمات این مدرسه مجازی، دانش‌آموزان و والدین ابتدا باید به وب‌سایت isadiq.ir مراجعه کرده و وارد سایت شوند. کاربران برای استفاده از امکانات سایت صدیق، نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارند که این موارد توسط مدیر مدرسه یا سامانه صدیق در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. پس از ورود به سایت و وارد کردن اطلاعات کاربری، می‌توانید به امکانات مختلفی دسترسی داشته باشید، از جمله کلاس‌های آموزشی مجازی، منابع آموزشی، آزمون‌ها و سایر امکاناتی که برای دانش‌آموزان فراهم شده است.

سامانه صدیق isadiq.ir

سامانه صدیق isadiq.ir یک سامانه آموزشی است که به منظور توسعه مدارس مجموعهٔ فرهنگی و آموزشی امام صادق (ع) ایجاد شده است. این سامانه اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام در مدارس امام صادق را ارائه می‌دهد و امکان پیش‌ثبت‌نام برای مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و دبیرستان در این مدارس از طریق سامانه صدیق مدارس امام صادق isadiq فراهم است.

مدارس امام صادق به عنوان یکی از بهترین مدارس با شیوه‌های آموزشی پیشرفته و امکانات متنوع شناخته شده‌اند. این مدارس به کودکان و دانش‌آموزان با شیوه‌های آموزشی مناسب و با امکانات برتر، آموزش می‌دهند که با نیازهای جامعه هماهنگ شده است.

اینگونه سامانه‌ها، نقش مهمی در فرایند آموزش در شرایطی که حضور فیزیکی ممکن نیست، ایفا می‌کنند و از طریق آنها، دانش‌آموزان می‌توانند به دوره‌های آموزشی متنوعی دسترسی داشته باشند.

ورود به سایت صدیق isadiq

دانش‌آموزان برای ورود به سایت صدیق باید به نشانی اینترنتی isadiq.ir مراجعه کرده و پس از درج اطلاعات خواسته شده وارد سایت شوند و به بخش‌های مختلف آن دسترسی داشته باشند. اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سامانه صدیق، شامل نام کاربری و رمزعبور است. اگر قبلا در سامانه ثبت نام کرده‌اید، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید. اگر ثبت نام نکرده‌اید، باید ابتدا ثبت نام کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ورود به سایت صدیق

برای ورود به سامانه صدیق «اینجا» کلیک کنید.

در صورتی که نام کاربری و رمزعبور سایت صدیق را فراموش کرده‌اید از طریق کلیک روی گزینه «نام کاربری و رمز ورود خود را فراموش کرده اید؟» و درج پست الکترونیک یا نام کاربری می‌توانید نسبت به بازیابی اطلاعات خود اقدام کنید. چنانچه موفق به دریافت اطلاعات حساب کاربری خود نشدید، می‌توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان مشاورگروپ دریافت کنید.

سامانه صدیق مدارس امام صادق

مجموعهٔ آموزشی امام صادق (ع) با ارائهٔ آموزش نوین و شیوهٔ آموزشی پیشرفته، یکی از مؤسسات معتبر و خاص آموزشی در کشور است. با ارائه خدمات آموزشی از پیش دبستان تا دبیرستان برای پسران و دختران، این مجموعه تلاش می‌کند تا یک زیرساخت آموزشی کامل و جامع را برای دانش‌آموزان فراهم کند.

سامانه مدرسه مجازی با نام “سایت صدیق مدارس امام صادق” و آدرس isadiq.ir که توسط این مجموعه تشکیل شده، امکانات آموزشی آنلاین را برای دانش‌آموزان و اعضای مجموعه فراهم می‌کند. این سایت دارای امکانات مختلفی است از جمله:

  1. امکان برگزاری آزمون های آنلاین با کیفیت بالا: سامانه صدیق امکان برگزاری آزمون‌های آنلاین با کیفیت بسیار بالا را فراهم کرده است. این آزمون‌ها به صورت هوشمند از طریق سامانه اجرا می‌شوند و دانش‌آموزان پایه‌های مختلف می‌توانند در این آزمون‌ها شرکت کنند.

  2. برگزاری کلاس‌های آموزشی آنلاین در سایت صدیق: سامانه صدیق امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی آنلاین را از دبستان تا دبیرستان فراهم کرده است. این کلاس‌ها به شکل غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شوند که به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که به دروس و منابع آموزشی بدون محدودیت زمانی دسترسی داشته باشند.

  3. برگزاری فعالیت‌های فرهنگی: با توجه به غیرحضوری شدن مدارس و نیاز به ادامه برنامه‌های فرهنگی، سایت صدیق فعالیت‌های فرهنگی مختلفی را برای دانش‌آموزان تعریف کرده است. این فعالیت‌ها برای دانش‌آموزان امکانات متنوعی را ارائه می‌دهند تا بتوانند از خدمات و فعالیت‌های فرهنگی بهره‌مند شوند.

نحوه پیش ثبت نام سامانه صدیق isadiq.ir

علاقه‌مندان به ثبت نام در مدارس امام صادق می‌بایست در زمان تعیین شده با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز به سایت صدیق مراجعه کرده و نام نویسی خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. زمان پیش ثبت نام مدارس امام صادق برای دانش‌آموزان جدیدالورود و دانش‌آموزان فعلی از طریق سایت isadiq.ir اطلاع رسانی خواهد شد. اطلاعات مورد نیاز برای پیش ثبت نام سامانه صدیق isadiq.ir ، شامل کارت بانکی با رمز پویا و فایل عکس دانش‌آموز است.

برای ورود به سامانه صدیق مدارس امام صادق و پیش ثبت نام، لازم است کد ملی دانش‌آموز را در این قسمت وارد کنید:

نحوه پیش ثبت نام در سامانه صدیق isadiq.ir

پیگیری وضعیت ثبت نام سایت صدیق

پیگیری وضعیت ثبت نام سایت صدیق، پس از ورود به سایت، از منوی بالا، گزینه «پیش ثبت نام اینترنتی» و سپس «پیگیری ثبت نام» را انتخاب کنید:

پیگیری وضعیت ثبت نام سایت صدیق

  • برای پیگیری وضعیت ثبت نام، لازم است نام کاربری و رمزعبور خود را در این قسمت وارد کنید:

در صورتی که به رمزعبور دسترسی ندارید یا رمزعبور سامانه صدیق را فراموش کرده اید، با کلیک روی گزینه «رمز را فراموش کرده ام» و درج کدملی دانش‌آموز و شماره تلفن همراه، می‌توانید رمزعبور را از طریق پیامک، بازیابی کنید.

پیگیری وضعیت ثبت نام سامانه صدیق

درباره مدارس امام صادق

مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق (ع)، پس از تأسیس در سال ۱۳۶۸، به نقطه‌ آغازین بسیار مهمی در تاریخ آموزش و پرورش ایران تبدیل شد. تأسیس این مجتمع با همت گروهی از جوانان با انگیزه و تحت اشراف آیت‌الله مهدوی کنی و مسئولیت حضرت آیت‌الله باقری کنی (دام‌ظله العالی) صورت گرفت.

این مجتمع، به عنوان یکی از نهادهای فرهنگی اسلامی نه تنها در چارچوب آموزش و پرورش کشور بلکه با معیارهای مطابق با اهداف و چشم‌اندازهای دانشگاه امام صادق (ع) بنا شده است.  تلاش‌های این مجتمع در طی سال‌ها، تربیت هزاران نفر دانش آموخته برای خدمت به ایران اسلامی بوده است و درحال حاضر پذیرای بیش از ۲۲۰۰ نفر دانش‌آموز است.

پایه‌های مختلف مدارس امام صادق شامل موارد زیر است:

  • مدارس پسرانه: پیش دبستان / دبستان / متوسطه دوره اول / متوسطه دوره دوم
  • مدارس دخترانه: پیش دبستان / دبستان / متوسطه دوره اول / متوسطه دوره دوم

جمع بندی

به طور کلی، سامانه صدیق (isadiq.ir) مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق (ع) در جهت ارائه خدمات آموزشی غیرحضوری برای دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه طراحی شده است. این سایت امکانات گسترده‌ای از برگزاری آزمون‌های آنلاین با کیفیت و کلاس‌های آموزشی مجازی را فراهم می‌کند. همچنین، ارائه فعالیت‌های فرهنگی آنلاین به دانش‌آموزان از دیگر ویژگی‌های این سامانه است.

از سوی دیگر، سایت صدیق امکان دسترسی به اطلاعات مربوط به ثبت‌نام در مدارس امام صادق (ع) را فراهم می‌کند و به والدین امکان مشاهده جزئیات پیش ثبت‌نام فرزندانشان در این مدارس را می‌دهد.

این سایت با تأکید بر آموزش آنلاین و ارتقاء سطح آموزشی، به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که در هر زمانی به منابع آموزشی دسترسی داشته باشند و از امکانات مجازی آموزشی برخوردار شوند.

اگر سوالی در رابطه با سایت صدیق دارید و پاسخ آن را در مقاله نیافتید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می‌توانید پاسخ تمام سوالات خود را درباره سایت صدیق مدارس امام صادق به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته‌های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول سایت صدیق isadiq.ir

سامانه صدیق isadiq.ir چیست؟

سامانه صدیق isadiq.ir یک سامانه آموزشی است که به منظور توسعه مدارس مجموعهٔ فرهنگی و آموزشی امام صادق (ع) ایجاد شده است. این سامانه اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام در مدارس امام صادق را ارائه می‌دهد و امکان پیش‌ثبت‌نام برای مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و دبیرستان در این مدارس را فراهم می‌کند.

برای ورود به سایت صدیق چه اطلاعاتی لازم است؟

اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سامانه صدیق، شامل نام کاربری و رمزعبور است.

امکانات سایت صدیق امام صادق چیست؟

از امکانات سامانه صدیق می‌توان به برگزاری کلاس های آموزشی، مشاهده لیست مدارس دخترانه پسرانه امام صادق، شماره تماس مدارس، پیش ثبت نام و غیره اشاره کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه صدیق isadiq.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی