سایت مدارس سرای دانش sarayedanesh.sch.ir

سایت مدارس سرای دانش sarayedanesh.sch.ir - مشاور گروپ

جهت مشاوره در زمینه سایت مدارس سرای دانش sarayedanesh.sch.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت مدارس سرای دانش sarayedanesh.sch.ir، سامانه ایی است که برای ارائه انواع خدمات آموزشی به دانش آموزان مدارس سرای دانش، طراحی و راه اندازی شده است. در این مقاله به بررسی سایت سرای دانش و ویژگی های آن پرداخته ایم.

مدارس سرای دانش، از سری مدارس غیر دولتی هستند که دارای شعبه های مختلفی می باشند. این مدارس با متد های آموزشی انحصاری توسط کاظم قلم چی، فعالیت می کنند و با آموزشگاه کنکور قلم چی در ارتباط هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایت سرای دانش، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مشاورگروپ، مرجع  مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی.

سایت مدارس سرای دانش

سایت مدارس سرای دانش، به نشانی sarayedanesh.sch.ir مربوط به مجموعه مدارس سرای دانش می باشد که در تهران دارای شعبه های مختلف در تمامی پایه ها می باشند. شما عزیزان برای کسب اطلاعات کافی در خصوص مدارس سرای دانش، می توانید به این سایت مراجعه کنید.

مدارس سرای دانش کانون با هدف بالا بردن کیفیت آموزش و ارائه تکنیک های نوین آموزشی آغاز به کار کرده است و در همان ابتدا با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. در حال حاضر مدارس سرای دانش کانون شعبه های فعال زیادی دارد که همگی با بهره مندی از نیروی خلاق، جوان و پر انرژی یک فضای پویای آموزشی را برای دانش آموزان فراهم می کنند.

دانش آموزان در مدارس سرای دانش با تکنیک به یاد سپاری درس های جدید آشنا می شوند و مخصوصا برای مقاطعی که در کنکور موثر است بسیار مسر ثمر و مفید خواهد بود. البته در انتخاب کلاس کنکور برای دانش آموز فاکتور های کلیدی وجود دارد که در زمان انتخاب مدرسه بهتر است همه موارد را در نظر داشته باشید. شما با انتخاب یک مدرسه خوب ممکن است نیازتان به کلاس کنکور به حداقل برسد.

sarayedanesh.sch.ir

همانطور که اشاره کردیم، sarayedanesh.sch.ir، آدرس ورود به سایت مدارس سرای دانش می باشد. جالب است بدانید که متد های آموزشی مدارس سرای دانش کانون کاملا انحصاری بوده و بر اساس طراحی کاظم قلم چی اجرایی می شود.

مجموعه سرای دانش شامل 6 پیش دبستان دخترانه و پسرانه و 4 دبیرستان دخترانه و 6 دبیرستان پسرانه می باشد. که آدرس و شماره تلفن تمامی آن ها در سایت مدارس سرای دانش sarayedanesh.sch.ir قرار داده شده است.

مطابق تصویر زیر، در منوی اصلی سایت سرای دانش گزینه های مشخص شده نمایش داده می شوند.

sarayedanesh.sch.ir

گزینه ی واحد ها  در سایت مدارس سرای دانش sarayedanesh.sch.ir، دسترسی شما را به سایر شعبه ها سرای دانش امکان پذیر می کند. گزینه ی اخبار، تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط مدارس سرای دانش قلم چی را در دسته بندی های مشخص، به شما ارائه می کند. از جمله ی این شعبه ها می توان به سایت سرای دانش بندرعباس، اشاره کرد.

با کلیک روی گزینه ثبت نام دانش آموزان، فرم پیش ثبت نام مدارس سرای دانش قلم چی برای شما عزیزان نمایش داده خواهد شد و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در آن، پیش ثبت نام شما در مدرسه سرای دانش، به صورت اینترنتی انجام خواهد شد. توجه داشته باشید که انجام پیش ثبت نام، به معنای ثبت نام مدارس سرای دانش به طور قطعی  برای شما نمی باشد.

در گزینه همکاری با ما، در صورتی که علاقه مند به فعالیت و در حوزه ی کاری آموزشی باشید، می توانید با استفاده از ابن بخش، فرم استخدام خود را تکمیل کرده و ارسال نمایید.

در بخش ویدیو ها، می توانید فیلم های مختلف را در دسته بندی های آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی، مشاهده کنید. و گزینه های درباره ما و منابع آموزشی نیز اطلاعاتی از نحوه فعالیت مجموعه مدارس سرای دانش قلم چی و همچنین منابع آموزشی این مدارس، در اختیار شما خواهد گذاشت.

مشاورگروپ

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، حتی ایام تعطیل

9099071613

پاسخگوی سوالات شما، هستیم.

بیشتر بخوانید: سایت دبیرستان دانش وحید daneshevahid.com

ورود به سایت سرای دانش

برای ورود به سایت سرای دانش می توانید از طریق آدرس sarayedanesh.sch.ir ، اقدام کنید. با ورود به صفحه ی اصلی سایت مدارس سرای دانش، می توانید انواع خدماتی که این سامانه به دانش آموزان مدارس سرای دانش قلم چی ارائه می دهد را مشاهده کنید.

در سایت مدارس سرای دانش قلم چی، برای هر کدام از دانش آموزان، پنل کاربری جداگانه طراحی می شود تا بتوانند از امکانات سایت سرای دانش استفاده کنند. نام کاربری و رمز عبور به پنل کاربری توسط مدرسه در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت .

برای ورود به سایت مدارس سرای دانش sarayedanesh.sch.ir اینجا کلیک کنید.

ابتدا لازم است به آدرس sarayedanesh.sch.ir ، مراجعه کرده و مطابق تصویر، روی گزینه ی ورود کلیک کنید.

ورود به سایت سرای دانش

در صفحه ی جدید با وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود، می توانید وارد سایت مدارس سرای دانش sarayedanesh.sch.ir، قسمت پنل شخصی خود، شوید.

ورود به سایت مدارس سرای دانش

شما عزیزان  می توانید برای کسب اطلاعات کافی از جزئیات مدارس سرای دانش قلم چی، کانال سرای دانش و… با ما در مرکز مشاورگروپ، تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. ما همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، حتی ایام تعطیل، پاسخگوی شما عزایزن، خواهیم بود.

9099071613

سایت سرای دانش نمونه سوالات

سایت سرای دانش نمونه سوالات، یکی دیگر از خدماتی است که سایت مدارس سرای دانش sarayedanesh.sch.ir به دانش آموزان خود ارائه می دهد. در این بخش از سامانه انواع نمونه سوالات برای تمامی پایه های تحصیلی به طور کامل طبقه بندی شده است تا دانش آموزان بتوانند به راحتی نمونه سوالات مربوط به درس مورد نظرشان را در پایه ایی که تحصیل، می کنند، پیدا کنند.

در این بخش، همچنین دو گزینه ی دیگر نیز وجود دارد که یکی از آنها پاسخ تشریحی آزمون های قلم چی، و دیگری ویدیو های دروس، می باشد. در پاسخ تشریحی آزمون های قلم چی، پاسخ تمامی سوالات قلم چی، یه طور کاملا طبقه بندی شده برای تمامی پایه ها، آماده شده است.

ویدیو های دروس، نیز برای تمامی پایه های تحصیلی تفکیک شده و به صورت آماده قرار گرفته اند تا دانش آموزان در صورتی که در هرکدام از درس ها در پایه تحصیلی خود اشکالی داشتند، بتوانند از این طریق پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

سایت سرای دانش نمونه سوالات

برای ورود به سایت سرای دانش نمونه سوالات، اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: سایت مدارس صدرا sadraorg.ir

خدمات سایت مدارس سرای دانش

خدمات مختلفی توسط سایت مدارس سرای دانش sarayedanesh.sch.ir، به دانش آموزان این مدارس ارائه می شود که در طول مقاله به بررسی آنها پرداختیم. اما در قسمتی از سایت سرای دانش، لیستی از خدمات مختلف را تحت عنوان خدمات سرای دانش، عنوان کرده است که در این قسمت می خواهیم آن را بررسی کنیم.

لیست خدماتی که در این بخش ذکر شده است شامل موارد زیر است:

  • حضور پشتیبان در کلاس، آزمون صبحانه
  • یک زنگ درس، یک زنگ کار در کلاس
  • طرح درس
  • خلاصه درس یک برگی
  • آزمون های برنامه ایی دو هفته یک بار
  • دفتر بازیابی آموخته ها
  • گزارش پشتیبان به اولیا
  • جلسات سه نفره
  • زنگ مشاوره تخصصی دبیران

از عنوان هرکدام از موارد مشخص شده، می توان در خصوص کارکرد آن حدس هایی زد. اما برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر مورد، می توانید به ساید مدارس سرای دانش sarayedanesh.sch.ir، مراجعه کرده و نکات لازم را مطالعه نمایید.

در این مقاله سامانه sarayedanesh.sch.ir را بررسی کرده ایم و گفتیم که این سامانه مربوط به مجموعه مدارس سرای دانش است. آیا تا به حال، تجربه تحصیل در این مدارس را داشته اید؟ در این صورت خوشحال می شویم نظرات در مورد مدارس سرای دانش، را در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول سایت سرای دانش sarayedanesh.sch.ir

✔️ نحوه ورود به سایت سرای دانش، چگونه است؟

در سایت مدارس سرای دانش، برای هر کدام از دانش آموزان، پنل کاربری جداگانه طراحی می شود تا بتوانند از امکانات سایت سرای دانش استفاده کنند. نام کاربری و رمز عبور به پنل کاربری توسط مدرسه در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت .

✔️ آدرس اینترنتی سایت مدارس سرای دانش، چیست؟

sarayedanesh.sch.ir، آدرس ورود به سایت مدارس سرای دانش می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با ما در مشاوره گروپ، به شماره 9099071613 تماس بگیرید.

✔️ دریافت نمونه سوالات در سایت سرای دانش، چگونه است؟

در مقاله نحوه دریافت نمونه سوالات در سایت مدارس سرای دانش را بررسی کرده ایم. می توانید مطالعه بفرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت مدارس سرای دانش sarayedanesh.sch.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی