مای مدیو کارنامه

کارنامه یکی از ابزارهای ارزشیابی عملکرد تحصیلی دانش آموزان است که نمایانگر نمرات کسب شده در امتحانات و فعالیت های آموزشی می باشد. کارنامه می تواند نقش مهمی در انگیزه، خودکارآمدی و یادگیری دانش آموزان داشته باشد. در گذشته کارنامه دانش آموزان به صورت کاغذی و حضوری توسط مدارس ارائه می شد، اما با پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات، امکان دریافت کارنامه به صورت الکترونیکی فراهم شده است. یکی از سامانه هایی که این امکان را برای دانش آموزان و والدین ارائه می دهد، سامانه مای مدیو است. مای مدیو یک سامانه یکپارچه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش است که از طریق آن می توان به امکانات مختلفی مانند دریافت کارنامه، ثبت نام، انتخاب رشته، مشاهده برنامه درسی، ارتباط با معلمان و مدیران مدارس و غیره دسترسی داشت. این سامانه از سال 1398 راه اندازی شده و تاکنون بیش از 15 میلیون دانش آموز و والد از آن استفاده کرده اند.

هدف از این مقاله بررسی نقش و تأثیر سامانه مای مدیو در ارائه کارنامه الکترونیکی به دانش آموزان و والدین است. این مقاله قصد دارد به سوالات زیر پاسخ دهد:

– چگونه می توان از طریق سامانه مای مدیو به کارنامه دانش آموزان دسترسی داشت؟
– چه مزایا و معایبی برای دریافت کارنامه از طریق سامانه مای مدیو وجود دارد؟
– چه عواملی بر رضایتمندی دانش آموزان و والدین از کارنامه الکترونیکی تأثیرگذار هستند؟
– چه راهکارهایی برای بهبود کیفیت و کارایی سامانه مای مدیو در ارائه کارنامه پیشنهاد می شود؟

شما دانش آموزان عزیز می توانید با ورود به my medu ir مای مدیو کارنامه خود را دریافت نمایید. مشاهده کارنامه از سامانه my medu.ir امکان پذیر شد. باتوجه به آنکه سامانه my.medu، راه اندازی شده است، ممکن است کاربران برای ورود به آن و مشاهده کارنامه دانش آموزان، با مشکلاتی روبرو باشند. my medu ir دریافت کارنامه نوبت دوم

my medu ir کارنامه مشاهده کارنامه از سامانه my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه مای مدیو کارنامه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بنابراین ما این مقاله مشاور گروپ را به آشنایی بیشتر کاربران و راهنمای تصویری مشاهده کارنامه دانش آموزان در سامانه my medu.ir اختصاص داده ایم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سایت کارنامه my.medu.ir

کلیه دانش آموزان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می توانند با مراجعه به my medu ir کارنامه خود را دریافت نمایند. همانطور که می دانید پیش از این دریافت کارنامه از سامانه پادا انجام می شد اما با اعمال تغییرات جدید در راستای تحولات در سامانه های وزارت آموزش و پرورش و گسترش دولت الکترونیک، دانش آموزان می توانند از طریق my medu ir کارنامه خود را در my medu.ir مای مدیو پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش  هم مشاهده و دریافت کنند.

مشاهده نمرات امتحان نهایی در سایت مای مدیو کارنامه

نتایج اولیه امتحانات نهایی شهریور ماه 1402 جهت مشاهده نمرات و درج اعتراضات احتمالی در سامانه مای مدیو بارگذاری شد برای اینکار در حال حاضر فقط دانش آموزان می توانند با کد ملی و سریال شناسنامه خود وارد مای مدیو خود شده و نمرات را مشاهده نمایند و فعلا امکان مشاهده نمرات اولیه توسط مدرسه و درج اعتراض توسط مدرسه وجود ندارد و همه کارها توسط خود دانش آموز صورت خواهد گرفت.

شرکت کنندگان با مراجعه به سامانه My.Medu.ir و انتخاب گزینه ی «آزمون نهایی شهریور» وارد ضفحه مشاهده کارنامه خود خواهند شد.

در صفحه آمده از سمت راست روی گزینه کارنامه کلیک کنید تا نمرات را مشاهده کنید در مقابل هر درس گزینه اعتراض به نمره وجود دارد در صورت داشتن اعتراض از این منو استفاده خواهد کرد.

نکته مهم: در صورتیکه شرکت کننده موفق به ثبت در خواست تجدید نظر خود در سامانه My.Medu.ir نشده باشد مدیران مدارس محل ثبت نام / محل تحصیل، دانش آموزان و داوطلبان آزاد، بر اساس نمون برگ شماره 30 مخصوص شهریور 1402 با رعایت مفاد مندرج در آن ، درخواست رسیدگی مجدد شرکت کننده را دریافت و بلافاصله (روزانه) در اختیار رئیس حوزه تصحیح قرار دهد.

فیلم آموزش سایت مای مدیو کارنامه

☀️بخش کارنامه در سایت مای مدیو فعال شده، و نمرات قابل مشاهده هست.!

⚡️مراحل مشاهده نمرات ⬇️

  1. رفتن به سایت my medu ir دریافت کارنامه نوبت دوم
    https://my.medu.ir/app/student/karname
  2. انتخاب نقش دانش آموز
  3. وارد کردن کدملی
  4. وارد کردن رمز عبور(شماره سریال شناسنامه یا رمزی که موقع دریافت کد سوابق تحصیلی وارد کردید)
  5. وارد کردن عبارت امنیتی
  6. کلیک  قسمت مشاهده کارنامه
  7. انجام نظرسنجی معلمان
  8. انتخاب سال تحصیلی(۱۴۰۱_۱۴۰۲)
  9. انتخاب دوره تحصیلی(ضمن سال)
  10. کلیک گزینه جستجو

💥 کارنامه نمایش داده میشه!!!

سایت مای مدیو کارنامه

مراحل مشاهده my medu.ir سایت مای مدیو کارنامه به صورت تیتر وار در این بخش از مقاله قرار دارد. راهنمای تصویری را در ادامه خواهید دید.

  • ورود به سایت مای مدیو برای دیدن کارنامه
  • وارد کردن کد ملی دانش آموز در کادر نام کاربری
  • واردکردن 6 رقم شماره سریال شناسنامه در کادر کلمه عبور
  • وارد کردن کد امنیتی
  • کلیک روی گزینه ورود کاربران
  • انتخاب گزینه دریافت کارنامه از بخش خدمات آموزشی دانش آموزان my.medu.ir مشاهده کارنامه
  • درصورت لزوم و داشتن پرینتر می توان با کلیک روی علامت پرینتر در گوشه سمت چپ صفحه کارنامه را پرینت یا بصورت پی دی اف ذخیره نمایید.

my medu.ir دریافت کارنامه

آشنایی با نحوه ورود به my medu.ir دریافت کارنامه اولین قدم برای مشاهده کارنامه است.  برای این کار می توانید آدرس my medu.ir را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ کنید یا با کلیک بر روی لینک موجود در جدول زیر به سایت مای مدیو کارنامه وارد شوید.

مطابق تصویر زیر باید نوع کاربری خود را در کادر انتخاب نقش my medu.ir دانش آموز تعیین کنید. شما متقاضیان مشاهده کارنامه دانش آموزی، میبایست گزینه دانش آموز را انتخاب نمایید.

ورود دانش آموز به سامانه my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

حالا با وارد کردن کد ملی و 6 رقم سریال شناسنامه به عنوان رمز عبور در کادرهای مربوطه سایت my.medu.ir، کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه ورود بزنید. (۶ رقم سریال شناسنامه کجاست؟ سری شناسنامه در صفحه اول شناسنامه قرار دارد. به عنوان مثال در سری شناسنامه  12/398919 د شش رقم 398919 سریال شناسنامه شما محسوب می شود.)

نحوه ورود دانش آموز به سامانه my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

سپس با ورود به حساب کاربری  my medu.ir دریافت کارنامه را انتخاب نمایید.

نحوه مشاهده کارنامه از سامانه my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در صورت بارگذاری کارنامه توسط مدرسه ای که در آن مشغول به تحصیل هستید، نتایج امتحانات خود را دریافت خواهید کرد. برای مشاهده ویدئو نحوه ورود به my .medu.ir کارنامه و دریافت آن، روی کادر زیر کلیک کنید.

یکی دیگر از اقداماتی که علاوه بر مشاهده و دریافت کارنامه در مای مدیو قابل انجام است، می توان به برگزاری آزمون هدایت تحصیلی دانش آموزان نهمی در my medu.ir اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه توصیه می کنیم مقاله آزمون رغبت و توانایی  my.medu.ir را مطالعه کنید.

دریافت کارنامه نوبت دوم my.medu.ir 

دانش آموزان و اولیای آن ها می توانند برای دریافت کارنامه نوبت دوم و شهریور ماه در صورت داشتن دروس تجدیدی به سایت مای مدیو مراجعه کنند.


ما در این مقاله به نحوه مشاهده کارنامه از سامانه my.medu.ir پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر برای شرکت در امتحانات و کسب نمرات بهتر، نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید همیشه می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه سایت کارنامه my.medu.ir باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی درباره سایت my.medu.ir سایت مای مدیو دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول مای مدیو کارنامه

✔️در my medu ir دریافت کارنامه امکان پذیر است؟

✔️بله، سایت اموزش پرورش برای دیدن کارنامه مای مدیو دات ای ار است. لینک مستقیم ورود به سامانه my medu در این مقاله قرار گرفته است زیرا با مراجعه به my medu.ir کارنامه دانش آموزان قابل مشاهده و دریافت خواهد بود.

✔️نحوه ورود به سایت مای مدیو کارنامه چگونه است؟

✔️راهنمای تصویری ورود به my medu ir دریافت کارنامه را در این مقاله ببینید. علاوه بر پادا، my medu.ir نیز سایت اموزش پرورش برای دیدن کارنامه محسوب می شود.

✔️دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی امکان پذیر است؟

✔️بله با درج کد ملی و شماره سریال شناسنامه در کادرهای ورود به سامانه my medu ir دریافت کارنامه می توانید نتیجه امتحانات خود را در قالب کارنامه دریافت نمایید. راهنمای ورود به my.medu.ir کارنامه در این مقاله ارائه شده است.

3.6/5 - (113 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مای مدیو کارنامه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ثمین

    سلام سایت مای مدیو کارنامه برای من با مشکل باز میشه!

    پاسخ
  2. ارش

    هدف از قرار دادن کارنامه در سایت چیه؟! واقعا وقتی که سال داره تموم میشه و هنوز کارنامه کلاس اول فعال نیست . مدیران مدرسه هم که ما رو برای دریافت کارنامه به مدارس میکشونن . واقعا که

    پاسخ
  3. فاطمه

    آیا مشاهده کارنامه نوبت اول و نوبت دوم پایه نهم مدرسه ریحانه از طریق my medu.ir دریافت کارنامه است؟

    پاسخ
  4. فاطمه

    مشاهده کارنامه پایه نهم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی