سامانه آموزش مجازی روشکا roshka.ir

سامانه آموزش مجازی روشکا roshka.ir

جهت مشاوره در زمینه سامانه آموزش مجازی روشکا roshka.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه آموزش مجازی روشکا به نشانی roshka.ir سامانه ارائه دهنده آموزش مجازی در قالب جلسات آنلاین، وبینار و … می باشد. خدمات سامانه آموزش مجازی روشکا امکانات ویژه ای را در اختیار مدرسان، مدیران سازمان ها و دانش آموزان (فراگیران) می گذارد.

تا قبل از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، آموزش مجازی و آنلاین به اندازه امروز شناخته شده نبود. اما با آغاز دوره قرنطینه، دنیای مجازی بیش از پیش گسترش پیدا کرد و امروزه کلاس و آموزش مجازی جزء جدایی ناپذیر زندگی بشر و دنیای تحصیلی شده است.

در این مقاله از مشاور گروپ بعد از معرفی سایت روشکا و آشنایی با خدمات و مزایای آن، نحوه ورود به سایت roshka.ir را با هم بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

سایت روشکا roshka.ir

سایت روشکا roshka.ir خدمات آموزش مجازی و آنلاین را به کاربران زیادی ارائه می کند. سامانه آموزش مجازی روشکا با امکانات مختلفی که دارد ابزار مناسبی برای برگزاری جلسات سازمان ها و ادارات می باشد. همچنین مدرسان می توانند با رزرو کردن اتاق های آنلاین کلاس های آموزشی خود را برگزار کنند.

سامانه آموزش مجازی روشکا در کنار سامانه شاد ، برای تمامی دانش آموزان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و همچنین مقاطع فنی حرفه ای و کار دانش خدمات کلاس آنلاین را ارائه و از این طریق به یادگیری آنان کمک می کند.

راهنمای ورود به سامانه آموزش مجازی روشکا

سایت روشکا به سادگی در دسترس همه قرار دارد و کافی است آدرس roshka.ir را در مرورگر خود تایپ کنید و به آن وارد شوید. به این ترتیب برای استفاده از امکانات روشکا نیازی به نصب نرم افزار نیست و به راحتی با گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر قابل دستیابی است. در این بخش از مقاله راهنمای ورود به سامانه آموزش مجازی روشکا roshka.ir قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: شاد وب

نحوه ورود به سامانه روشکا roshka.ir

مدیران و مدرسان برای استفاده از خدمات سایت روشکا باید اقدام به خرید سرویس های ماهانه کنند. خرید سرویس روشکا برای مدیران و مدرسان در بخش ثبت نام امکان پذیر شده است و کافی است مطابق تصویر زیر فقط در قسمت عضویت بعنوان مدیر عضو شوید سپس از قسمت ورود به پنل مدیریت وارد شده و سامانه را خرید نمائید.

بعد از ورود به سایت روشکا roshka.ir از منوی بالای سایت روی گزینه ورود کلیک کنید. بسته به نوع کاربری خود گزینه مدیریت، مدرس یا فراگیر (دانش آموز و دانشجو) را انتخاب کنید.

ورود به سامانه آموزش مجازی روشکا roshka.ir

با درج نام کاربری و رمز عبور خود که در زمان ثبت نام تعیین کرده اید، به سامانه آموزش مجازی روشکا وارد شوید.

ورود به پروفایل کاربری سامانه آموزش مجازی روشکا roshka.ir

ورود دانش آموزان به سامانه آموزش مجازی روشکا

نام کاربری و رمز عبور ورود دانش آموزان به سامانه آموزش مجازی روشکا معمولا به صورت پیش فرض کد ملی دانش آموزان است اما در صورت تغییر نام کاربری و رمز عبور توسط مدرسه تان، باید نام کاربری و رمز عبور سایت روشکا را از مدیر مدرسه دریافت کنید.

استفاده رایگان سایت روشکا

شما مدیران و مدرسان با کلیک بر روی لینک استفاده رایگان 10 روزه سامانه روشکا که در ادامه قرار داده شده، به صفحه ثبت نام هدایت می شوید. بعد از ثبت نام سایت روشکا می توانید اقدام به ساخت جلسه، کلاس کنید و از خدمات 10روزه رایگان سایت روشکا بهره مند شوید.

سامانه آموزش مجازی روشکا برای سازمانها و ادارات روش مناسبی برای برگزاری جلسات است و با قابلیت به اشتراک گذاری میکروفون و وبکم برای همه اعضای حاضر در جلسه، ایجاد جلسات زمان بندی شده، ایجاد نظرسنجی آنلاین جهت اخذ تصمیمات و تهیه ی صورت جلسه به صورت آنلاین موجب ارتقا کیفیت جلسات می گردد.

فراگیران و دانش آموزان با استفاده از سامانه آموزش مجازی روشکا roshka.ir بدون نیاز به نصب نرم افزار جانبی و با حداقل مصرف اینترنت، می توانند به سادگی و بدون هیچ پیش نیازی در کلاس های آموزش مجازی و آنلاین شرکت و با مدرس و سایر فراگیران تعامل داشته باشند.

سایت روشکا roshka.ir با ایجاد امکان گروه بندی کلاس های آموزشی با زمان های قابل برنامه ریزی،امکان آموزش از طریق ویدئو، فایل ارائه، تخته سفید و …، برگزاری نظرسنجی و آزمونک و دسترسی به لیست شرکت کنندگان در کلاس های آموزشی، حضورغیاب و … کار را برای مدرسان و اساتید بسیار آسان کرده است.

فراموشی رمز عبور سامانه روشکا

در صورت فراموشی رمز عبور سامانه روشکا می توانید از قابلیت بازیابی رمز عبور roshka.ir استفاده کنید. برای این کار به سایت روشکا وارد شوید. بعد از انتخاب نوع کاربری (مدیر، مدرس، فراگیر) در بخش ورود، مطابق تصویر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور سامانه آموزش مجازی روشکا roshka.ir

در صفحه جدید، نام کاربری و شماره موبایل خود را وارد کنید تا رمز عبور برای شما از طریق پیامک ارسال شود.

فراموشی رمز عبور سامانه آموزش مجازی روشکا roshka.ir

در این مقاله با سامانه آموزش مجازی روشکا roshka.ir آشنا شدیم و نحوه ورود به سایت روشکا را با هم بررسی کردیم. در صورتی که برای ورود یا استفاده از خدمات سایت روشکا دچار مشکل شده اید یا سوالی درباره سامانه روشکا دارید، می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید.

مشاور گروپ

تماس با تلفن ثابت از 8 صبح تا 12 شب

9099071613

اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید با خرید بسته های تماس مشاور گروپ، مشاورین مجموعه در اسرع وقت و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: سامانه جذب هیات علمی

سوالات متداول


✔️سامانه آموزش مجازی روشکا چیست؟

سایت روشکا در کنار اپلیکیشن شاد اقدام به ارائه کلاس های آموزشی آنلاین به دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی کرده است. همچنین مدیران و مدرسان می توانند برای برگزاری جلسات خود از امکانات سامانه roshka.ir استفاده کنند.

✔️نحوه ورود به سایت روشکا چگونه است؟

در این مقاله از مشاور گروپ راهنمای ورود به سامانه آموزش مجازی روشکا به صورت تصویری قرار داده شده است.

✔️در صورت فراموشی رمز عبور سامانه آموزش آنلاین روشکا چه کنم؟

اگر رمز عبور ورود به سامانه روشکا را فراموش کردید می توانید از قابلیت بازیابی رمز عبور استفاده کنید. نحوه بازیابی رمز عبور سایت روشکا در این مقاله بررسی شده است.

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه آموزش مجازی روشکا roshka.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی