کد رایگان کردن شاد – اینترنت رایگان شاد

کد رایگان کردن شاد ایرانسل – نحوه فعالسازی اینترنت رایگان شاد برای ایرانسل و همراه اول و رایتل : مصرف اینترنت سامانه شاد رایگان است؛ دانش‌آموزان درصورت مشاهده تخلف اطلاع دهند

کد رایگان کردن شاد - moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه کد رایگان کردن شاد – اینترنت رایگان شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله کد رایگان کردن شاد برای انواع اپراتور ها که شامل همراه اول، ایرانسل و رایتل می شوند را خدمت شما عزیزان ارائه داده ایم. برای کسب اطلاعات کافی در این خصوص و راهنمای جامع اینترنت رایگان شاد، تا انتهای مقاله  همراه ما باشید.

نحوه فعالسازی اینترنت رایگان شاد برای ایرانسل و همراه اول و رایتل

کد رایگان کردن شاد

کد رایگان کردن شاد توسط هر کدام از اپراتور ها به صورت یک کد دستوری ارائه شده است. والدین، دانش‌ آموزان و معلمان با هر یک از این اپراتور ها می‌ توانند به صورت رایگان به محتوای اپلیکیشن شاد دسترسی داشته باشند. اپراتور های ایرانسل، همراه اول و رایتل، برای آن دسته از کاربرانی که از بستر های دیگر آموزشی استفاده می‌ کنند نیز بسته‌ های اینترنت آموزش با تخفیف ویژه ‌‎ای در نظر گرفته اند.

همچنین همراه اول و ایرانسل سیم‌کارت های ویژه ای نیز متناسب با نیازمندی‌ های دانش‌ آموزان از جمله سامانه شاد، ارائه کرده اند که والدین می‌ توانند برای ایجاد فضای مطمئن این سیم‌ کارت را برای فرزندان خود تهیه کنند.

کد اینترنت دانش آموزی همراه اول

اینترنت دانش آموزی توسط سه اپراتور همراه اول و ایرانسل و رایتل در کشور ارائه می شود. در این قسمت قصد داریم به بررسی کد اینترنت دانش آموزی همراه اول بپردازیم. شما با شماره گیری کد دستوری اینترنت دانش آموزی همراه اول، امکان دریافت این خدمت (اینترنت رایگان شاد) را خواهید داشت.

با فعالسازی این تعرفه با ستفاده از کد رایگان کردن شاد، فقط برنامه شاد باز می‌ شود، برای استفاده از اینترنت و فضای مجازی و برنامه هایی مثل (تلگرام و واتساپ و…) اینترنت از کار می‌ افتد و باید غیر فعال‌ سازی رو بزنید.

سرویس اینترنت دانش‌ آموزی برای ایجاد فضای امن اینترنت به منظور استفاده دانش‌ آموزان از محتوای آموزشی مورد نیاز از طریق کد دستوری (ستاره 100، ستاره 131، مربع) فعال خواهد شد.

والدین می‌ توانند برای اطمینان از دسترسی فرزندان خود به فضای اینترنتی سالم، این سرویس را با استفاده از کد رایگان کردن شاد، فعال کنند.

کد رایگان کردن شاد در همراه اول 

با فعالسازی این سرویس امکان دسترسی فقط به محتوای آموزشی در نظر گرفته شده، وجود خواهد داشت؛ اگر به هر دلیلی نمی خواهید که از اپلیکیشن شاد استفاده کنید می توانید از شاد وب با استفاده از مرورگر استفاده نمایید.

همچنین در هر زمان که والدین تمایل داشته باشند، می‌توانند سرویس اینترنت دانش‌آموزی را غیرفعال کرده و مطابق روال قبل به کلیه محتوای اینترنتی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

کد رایگان کردن شاد در همراه اول را در جدول زیر برای شما عزیزان قرار داده ایم.

کد اینترنت دانش آموزی همراه اول

کد دستوری فعالسازی اینترنت رایگان شاد

131#*100*

کد دستوری استعلام وضعیت اینترنت رایگان شاد

130#*100*

غیرفعال سازی اینترنت رایگان شاد

132#*100*

راهنمای استفاده از اینترنت رایگان شاد

139#*100*

نحوه دریافت و فعال‌سازی سیم ‌کارت رایگان دانش آموزی همراه اول

سیم‌کارت انارستان، سیم‌ کارتی اعتباری رایگان که برای مجموعه کودکان و نوجوانان (سنین 6 تا 18 سال) ایرانی و پاسخ به نیاز ها و خواسته‌ های آن‌ ها طراحی‌ شده و برای اولین بار در کشور عرضه می‌ شود. این سیم‌ کارت ضمن پوشش دادن تمامی نیاز های مکالمه و پیامک این گروه سنی، امکان استفاده از فضای اینترنتی سالم و پر سرعت، با بسته‌ های متنوع و متناسب با سن آن‌ ها را فراهم می‌ کند.

ویژگی‌های سیم‌کارت انارستان

  • دارای شارژ اولیه به میزان 500 تومان
  • امکان فعال سازی کلیه بسته‌های پیامک و طرح‌ های تشویقی (فقط بسته‌ های مکالمه و پیامک) مختص سیم‌کارت‌ های اعتباری همراه اول
  • امکان مکالمه و ارسال پیامک در سرتاسر ایران با تعرفه مشابه سیم‌کارت های اعتباری همراه اول.
  • فعال‌سازی خودکار سرویس اینترنت دوست دار کودک و نوجوان بر روی سیم‌کارت
  • امکان استفاده رایگان از شبکه شاد
  • امکان استفاده از سرویس‌ های محتوایی انارستان

فعال‌سازی سیم‌کارت:

  • حضوری: برای فعال‌سازی این سیم‌کارت‌ کافی است یکی از والدین با در دست داشتن کارت و یا کد فعال‌ سازی سیم‌ کارت، اصل کارت ملی ولی (پدر یا مادر) و اصل شناسنامه نوجوان به دفاتر همراه اول مراجعه نمایند.
  • غیر حضوری: همراه یار (سرویس خدمات در محل همراه اول)

دریافت کد فعال‌ سازی به یکی از طرق زیر به انتخاب کاربر امکان‌ پذیر است:

  • ارسال پیامک (با ارسال کد 220 به شماره 30006860، کد فعال‌سازی برای شما پیامک خواهد شد)
  • کارت‌ های فعال‌ سازی چاپ شده حاوی کد فعال‌ سازی سیم‌کارت (توزیع در مدارس یا مراکز علمی)
  • مراجعه مشترک به دفتر امور مشترکین همراه اول
  • فعالسازی از طریق سایت فروشگاه آنلاین همراه اول

کد اینترنت دانش آموزی ایرانسل

ایرانسل نیز به عنوان یکی دیگر از اپراتور های ارائه دهنده ی خدمات تلفن همراه، برای ارائه اینترنت دانش آموزی کد دستوری مشخصی را در نظر گرفته است که کد رایگان کردن شاد می باشد و با شماره گیری آن، اینترنت دانش آموزی ایرانسل برای شما فعال خواهد شد.

کد فعال سازی اینترنت رایگان شاد برای ایرانسل

در جدول زیر کد های دستوری ایی که ایرانسل برای ارائه خدمات اینترنت دانش آموزی، به مشترکین خود، در نظر گرفته است را برای شما عزیزان قرار داده ایم. با استفاده از کد رایگان کردن شاد ویژه اپراتور ایرانسل، مشترکین این اپراتور نیز می توانند از اینترنت رایگان شاد، استفاده کنند.

کد اینترنت دانش آموزی ایرانسل

کد دستوری فعالسازی اینترنت رایگان شاد

3#*3*555*

غیرفعال سازی اینترنت رایگان شاد

4#*3*555*

🔹مصرف اینترنت سامانه شاد رایگان است؛ دانش‌ آموزان درصورت مشاهده تخلف اطلاع دهند

وزیر ارتباطات:
🔻 حجم ترافیک مصرفی رایگان از طریق شبکه شاد به روزانه ۸۰۰ هزار گیگابایت در روز رسیده است.
🔻 روزانه بیش از دو میلیارد تومان خدمت رایگان از طریق اپراتورها به معلمین و دانش‌ آموزان ارائه می‌ شود.
🔻 اگر کسی مشاهده کرد که برای مصرف شاد هزینه‌ ای از او کسر شده به ۱۹۵ اطلاع دهد، با متخلفین برخورد قاطع خواهیم کرد.

اینترنت دانش آموزی ایرانسل

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای دانش‌آموزان و خانواده‌ هایی که نیاز به تهیه سیم‌ کارت دارند، این امکان را فراهم کرده است تا از «سیم کارت آموزشی کوشا» ایرانسل، استفاده کنند. «سیم کارت آموزشی کوشا»، سیم‌ کارتی است برای والدینی که قصد دارند سیم‌ کارت ویژه‌ ای به امر تحصیل و آموزش آنلاین فرزند خود اختصاص دهند.

با تهیه این سیم‌ کارت اعتباری (که باید به نام یکی از والدین ثبت‌ نام شود)، دسترسی به اینترنت به طور پیش‌ فرض، صرفا برای وب‌ سایت‌ های مورد تأیید داخلی امکان‌ پذیر است. در صورت تمایل کاربر، می‌ توان محدودیت دسترسی به وب‌ سایت‌ ها را روی این سیم کارت‌ ها نیز با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره‌گیری کد دستوری اشاره شده در جدول بالا، برطرف کرد. همچنین امکان برقراری مجدد این محدودیت دسترسی، از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره‌ گیری کد دستوری در جدول بالا، وجود دارد.

ثبت‌ نام و دریافت سیم کارت آموزشی کوشا، صرفا از طریق مراجعه به صفحه «سیم کارت آموزشی کوشا» در فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir امکان‌ پذیر است.

این سیم‌ کارت، با ۴۰۰۰ تومان اعتبار اولیه، ۱.۵ گیگابایت اینترنت رایگان (با اعتبار ۲۰ روز)، ۱۰۰ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی (با اعتبار ۲۰ روز) و ۴ گیگابایت اینترنت رایگان ۷ روزه (در هر ماه، تا ۶ ماه) ارائه می‌ شود.

بیشتر بخوانید: شادینو در برنامه شاد

شما عزیزان همچنین می توانید تمامی ترتیب مراحل غیرفعال کردن اینترنت دانش آموزی ایرانسل در ویدیوی زیر مشاهده نمایید.

اینترنت شاد امسال هم برای ایرانسلی‌ ها رایگان است

هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید ، ایرانسل خبر تعرفه اینترنت همراه و ثابت را برای استفاده از اینترنت رایگان شاد را اعلام کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در راستای تحقق عدالت آموزشی و کمک به تسهیل فرآیند های آموزش آنلاین، مطابق با سیاست‌ های ابلاغی دولت سیزدهم به‌دنبال تعاملات صورت گرفته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت آموزش و پرورش، اینترنت مصرفی سامانه شاد، چه از طریق اینترنت پرسرعت همراه و چه از طریق اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) را برای تمامی مشترکان خود رایگان کرد.

مشترکان ایرانسل می‌توانند از بامداد ۱ مهرماه تا اطلاع ثانوی، بدون نیاز به تهیه بسته دیتا، به اینترنت رایگان شاد  دسترسی داشته باشند. اینترنت مصرفی این سامانه، در هنگام استفاده، برای تمامی کاربران رایگان است و در طول استفاده از سامانه شاد، اینترنت رایگان به صورت خودکار و بدون نیاز به شماره‌گیری کد دستوری، برای کاربران اعمال می‌شود.

کاربران لازم است هنگام استفاده از سامانه شاد، اطمینان حاصل کنند که نرم‌ افزارهای تغییر دهنده IP، روی دستگاهشان غیر فعال است، تا از نظر فنی، امکان تشخیص IP های سامانه شاد و به طور خودکار رایگان شدن اینترنت مصرفی، وجود داشته باشد.

ایرانسل پیش از این و در سال تحصیلی گذشته نیز، با فراهم کردن امکانات دسترسی آسان به تحصیل آنلاین در شرایط کرونا، تعرفه استفاده از اینترنت سامانه شاد را برای معلمان و دانش‌ آموزان رایگان کرده بود.


مرکز مشاورگروپ راهنمای نصب اپلیکیشن شاد

اغلب کاربران برای مشاهده فیلم و استفاده از فایل های صوتی با مشکل روبرو شده اند، یا در احراز هویت شاد با ارور و مشکلاتی روبرو می باشند. درصورتی که در انجام مراحل نصب اپلیکیشن شاد روی کامپیوتر و آیفون ios و استفاده از کد رایگان کردن شاد با مشکل روبرو شده اید و نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید از طریق شماره تلفن های زیر با کارشناسان مشاورگروپ تماس بگیرید :

9099071613

با تلفن ثابت بدون کد گیری

کد اینترنت دانش آموزی رایتل

رایتل هم به عنوان سومین اپراتور ارائه دهنده خدمات تلفنی، امکان اختصاص اینترنت دانش آموزی را برای مشترکان خود فراهم کرده است. در این قسمت کد رایگان کردن شاد برای دریافت اینترنت رایگان شاد از رایتل را برای شما عزیزان قرار داده ایم. شما می توانید با شماری گیری این کد بسته خود را دریافت کنید.

کد اینترنت دانش آموزی رایتل
کد دستوری فعالسازی اینترنت رایگان شاد 1#*456*
کد دستوری غیر فعالسازی اینترنت رایگان شاد 2#*456*
کد دستوری استعلام اینترنت رایگان شاد 0#*456*

کد رایگان کردن شاد در رایتل

استفاده از اینترنت رایگان شاد برای مشترکین رایتل هم، فراهم شده است. طبق اعلام روابط عمومی رایتل، والدین، دانش‌ آموزان و معلمان از طریق اینترنت رایگان رایتل می‌ توانند از اپلیکیشن شاد، بهره‌ مند شوند. همچنین دانشجویان هم می‌ توانند از طرح دانشجو که پیش از این توسط رایتل ارائه شده‌ بود، بهره‌ مند شوند. در ادامه راهنمای استفاده از کد رایگان کردن شاد در رایتل را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

روش فعال‌سازی سرویس کودک و نوجوان توسط والدین

  • شماره‌ گیری کد دستوری * 456 #
  • انتخاب گزینه فعال‌ سازی اینترنت کودک و نوجوان
  • انتخاب یکی از دسته بندی های رنگی دسترسی به اینترنت
  • وارد کردن اطلاعات زیر شامل:
    1. شماره سیم‌ کارت مورد نظر جهت فعال‌ سازی سرویس
    2. کد ملی مالک سیم‌ کارت

پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، پیامک فعال‌ سازی نهایی سرویس تا 48 ساعت آینده برای شما ارسال خواهد شد.

روش غیرفعال‌ سازی سرویس کودک و نوجوان توسط والدین

  • شماره‌ گیری کد دستوری  * 456 #
  • انتخاب گزینه غیرفعال‌ سازی
  • وارد کردن اطلاعات زیر شامل:
    1. شماره سیم‌ کارت مورد نظر جهت غیر فعال‌ سازی سرویس
    2. کد‌ ملی مالک سیم‌ کارت

غیر فعالسازی سرویس کودک، حداکثر 48 ساعت پس از ثبت درخواست صورت می پذیرد.

نحوه فعالسازی اینترنت رایگان شاد برای رایتل

چرا اینترنت رایگان شاد غیر فعال نمیشود

چرا اینترنت رایگان شاد غیر فعال نمیشود؟ این سوالی است که بسیاری از کاربران و استفاده کنندگان اینترنت رایگان شاد، می پرسند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که همانطور که امکان فعال سازی با استفاده از کد رایگان کردن شاد، برای اپراتور های مختلف وجود دارد، کد غیر فعال سازی هم برای زمانی که کاربران به هر دلیلی دیگر نخواستند از این سرویس استفاده کنند، طراحی شده است.

بالاتر، به تفکیک برای هر اپراتور کد فعالسازی و کد غیر فعالسازی را ارائه کرده ایم. در صورتی که با استفاده از آنها موفق به غیر فعال سازی سرویس نشدید، احتمالا مشکل از خود اپراتور بوده و می توانید با پشتیبانی آن تماس بگیرید.

ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم مهم ترین اطلاعات لازم پیرامون کد رایگان کردن شاد را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

اگر همچنان سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده و نیازمند دریافت راهنمایی بیشتر و متناسب با شرایط اختصاصی خود هستید، می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.


سوالات متداول کد رایگان کردن شاد

️ آیا اینترنت برنامه شاد رایگان است ؟

✔️ همان طور که در این مقاله به آن اشاره شد ، با استفاده از کد رایگان کردن شاد، اینترنت برنامه شاد کاملا رایگان خواهد بود.

️ چگونه می توان اینترنت ویژه برنامه شاد را فعال نمود ؟

✔️ همان طور که در این مقاله نیز بدان اشاره شد ، اینترنت برنامه شاد به صورت خودکار ، رایگان بوده و نیاز به فعالسازی ندارد.

️ تعرفه اینترنت برنامه شاد چگونه برای مشترکین رایتل فعال خواهد شد ؟

استفاده از سامانه آموزشی شاد برای مشترکین رایتل به‌ صورت رایگان، فراهم شد.

3.5/5 - (53 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کد رایگان کردن شاد – اینترنت رایگان شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Fa

    وقتی این کدا رو میزنی مینویسه کد وارد شده نادرسته🤦‍♀️🤦‍♀️

    پاسخ
  2. 🦄زهرا🦄

    کدی که دادین خرابه و کار نمی کنه.نت رایگان شاد نه فعال میشه نه غیرفعال

    پاسخ
  3. وندا

    برای من نمیاره توروخدا کمک کنید دوستان
    چه کدی بزنم؟؟؟؟؟

    پاسخ
  4. you

    دوستان برای من اصلا فعال نمیشه! کسی هست اینترنت رایگان شاد براش فعال شده باشه؟

    پاسخ
  5. گمنام

    باسلام اللهم عجل لولیک الفرج.
    بااجاز از متن اسکرین شات گرفته واستفاده می کنیم.

    پاسخ
  6. نسیم

    خب باید تعرفه آزاد اینترنت قطع دایمی بکنید از طریق 9990یا اپلیکیشن همراه من ،بعد دیتا روشن کنید وارد شاد بشید

    پاسخ
  7. کیمیا

    اعلام شده ک همه ی اپراتورها برای برنامه شاد رایگان ولی اینترنت رایتل برای شاد نت میبره رایگان نیست لطفا رسیدگی کنید

    پاسخ
  8. مهلا

    اینکه شاد رایگان هست،کاملا دروغ هست،اوایل رایگان بود،من چند روز پیش دوباره اینترنت دانش آموزی همراه اول را فعال کردم،پیام هم اومد که فعاله، اما بعدش مصرف اینترنت آزاد حساب شده بود و ۳۰ هزار تومن پول قبض اومد،متاسفم براتون،این پول ها حلال نیست

    پاسخ
  9. PRS

    من با استفاده از کدی گذاشتید تونستم فعالش کنم هم برای همراه اول هم ایرانسل
    الانم نزدیکای یه ساله ک دارم استفاده میکنم
    دستتون درد نکنه

    پاسخ
  10. مبینا

    این یعنی چی من زدم کد رو ولی غیر فعا نمیشه مجبور شدم یه سیمکار ت دیگه بخرم اه این چه وضعیتیه اگه میخوان نت بدن چرا یه جور دیگه میدن فقط برای شادم میشه مگه من الان تو تلگرامم درس میخونم چه غلطی کنم

    پاسخ
  11. agrin

    مال من ایرانسله و رایگانه همش باز میشه عکسا و فیلما

    پاسخ
  12. وحید

    سلام دوستان ایرانسلی عزیز #3*400*بگیرین بعد #1*2*2*400*را وارد کنین بعد موجودی اینترنت را با این کد بگیرین #1*4*1*555*ببینین چقدر اینترنت دارین بعد اینترنت رو خاموش روشن کنید و برین تو شاد و چند تا فایل رو باز کنین و دوبا کد آخری رو بزنین وببینین چقدر از بسته تون رفته که به احتمال زیاد نباید بره و دیگه نیازی به کد فعال سازی یا غیر فعال سازی ندارین اگه به کارتون اومد برام دعا کنید

    پاسخ
  13. ?مارال?

    همش الکیه

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403