رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی کنکور ۱۴۰۲

رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی کنکور

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی کنکور ۱۴۰۲ ( 700 نمونه کارنامه قبولی کنکور 1401 ) : رشته‌ی نقاشی فضایی را ایجاد می‌کند که هر دانشجوی خلاق متناسب با توان، سلیقه، دانش و ذهنیت خویش، دنیای خاص آفرینندگی خود را در آن می‌یابد و در نتیجه می‌تواند آثاری را خلق کند که باعث تحول خود و در مرحله‌ی بعد جامعه‌اش شود.

رشته‌ي نقاشي

رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی کنکور ۱۴۰۲

نمونه کارنامه قبولی کنکور ۱۴۰۲ رشته نقاشی


رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی کنکور ۱۴۰۲  :  این رشته‌ به‌ آموزش‌ سبک‌های‌ برجسته‌‌ی نقاشی‌ معاصر ایران‌ و جهان‌ می‌پردازد و در کنار آن‌ دانشجویان‌ درس‌هایی‌ مثل‌ طراحی‌، اطلاعات‌ و مبانی‌ هنرهای‌ تجسمی‌، تاریخ‌ هنر و تاریخ‌ عمومی‌ نقاشی‌ را می‌گذرانند . دانشجوی‌ رشته‌ی‌ نقاشی‌ در طی‌ تحصیل‌ در دانشگاه‌ می‌آموزد که‌ خوب‌ ببیند، تحلیل‌ کند، دانش‌ خود را وسعت‌ ببخشد و آن‌چه‌ را یاد گرفته‌ است‌ در سطوح‌ مختلف‌ اشاعه‌ بدهد.

به‌ همین‌ دلیل‌ اگر فردی‌ قریحه‌ و ذوق‌ نقاشی‌ نداشته‌ باشد، با ورود به‌ رشته‌ی‌ نقاشی‌ فقط‌ یک‌سری‌ اطلاعات‌ به‌ دست‌ می‌آورد و بازدهی‌ نخواهد داشت‌.

رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی کنکور ۱۴۰۲  :  می‌گویند “زئوس” و “پاراسیو” از معروفترین نقاشان یونان باستان بودند و با یکدیگر رقابت داشتند. روزی آنها در یک مسابقه نقاشی در حضور مردم شرکت کردند تا بهترین نقاش یونانی انتخاب شود. “زئوس” روی تابلوی خود یک خوشه انگور کشید و در این کار چنان مهارتی از خود نشان داد که پرندگان به تصور آنکه خوشه انگور واقعی است، به سوی آن هجوم آوردند.

“پاراسیو” نیز برای نشان دادن نقاشی‌اش از رقیب خود دعوت کرد تا پرده نقاشی را کنار بزند اما وقتی زئوس برای کنار زدن پرده نقاشی جلو رفت، متوجه شد که پرده‌ای وجود ندارد بلکه “پاراسیو” خود پرده را نقاشی کرده است و در نتیجه همگان برتری پاراسیو را به رسمیت شناختند.

رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی کنکور ۱۴۰۲  :   این داستان را بسیاری از ما به عنوان اوج قدرت یک نقاش در خلق یک شاهکار هنری شنیده‌ایم اما آیا نقاشی یعنی همین ؟ آیا هنر نقاش این است که آنچنان ماهرانه طبعیت را تقلید کند که حتی خود طبعیت را نیز به اشتباه بیندازد ؟ در این صورت چگونه می‌توان به نگاره‌های دیوارهای غارها یا آثار هنرمندان مدرن، نقاشی گفت؟

استادان و هنرمندان نقاشی بر خلاف نظر افرادی که نقاشی را فتوکپی طبیعت می‌دانند، معتقدند که نقاشی هنری است که در پیوند با اندیشه، جهان‌بینی و شرایط حاکم بر جامعه شکل می‌گیرد و معنا و مفهوم پیدا می‌کند و نهایتاً در غالب تصویر بیان می‌گردد.البته براساس این تعریف نمی‌توان تعریف نقاشی را با هنرهای تجسمی دیگر مانند گرافیک یا طراحی مشخص نمود و این به دلیل آن است که امروزه مرز بین بسیاری از هنرها شکسته شده است و نمی‌توان با خط‌کش لغات، حیطه یک هنر را تعیین کرد.

رشته نقاشی فضایی را ایجاد می‌کند که هر دانشجوی خلاق متناسب با توان ، سلیقه ، دانش و ذهنیت خویش ، دنیای خاص آفرینندگی خود را در آن می‌یابد و در نتیجه می‌تواند آثاری را خلق کند که باعث تحول خود و در مرحله بعد جامعه‌اش گردد.رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی کنکور ۱۴۰۲ /

این رشته‌ به‌ آموزش‌ سبک‌های‌ برجسته‌ نقاشی‌ معاصر ایران‌ و جهان‌ می‌پردازد و در کنار آن‌ دانشجویان‌ دروسی‌ مثل‌ طراحی‌ ، اطلاعات‌ و مبانی‌ هنرهای‌ تجسمی‌، تاریخ‌ هنر و تاریخ‌ عمومی‌ نقاشی‌ را می‌گذرانند.

یک‌ دانشجوی‌ رشته‌ نقاشی‌ در طی‌ تحصیل‌ در دانشگاه‌ می‌آموزد که‌ خوب‌ ببیند، تحلیل‌ کند، دانش‌ خود را وسعت‌ ببخشد و آنچه‌ را که‌ یاد گرفته‌ است‌ در سطوح‌ مختلف‌ اشاعه‌ بدهد . به‌ همین‌ دلیل‌ اگر فردی‌ قریحه‌ و ذوق‌ نقاشی‌ نداشته‌ باشد، با ورود به‌ رشته‌ نقاشی‌ فقط‌ یکسری‌ اطلاعات‌ به‌ دست‌ می‌آورد و بازدهی‌ نخواهد داشت‌.

رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی کنکور ۱۴۰۲  :  موقعیت‌ شغلی‌ در ایران:

‌رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی کنکور ۱۴۰۲  :  فارغ‌التحصیل‌ نقاشی‌ نباید انتظار داشته‌ باشد که‌ تنها مشغله‌ و منبع‌ درآمدش‌ نقاشی‌ کشیدن‌ باشد؛ زیرا حتی‌ نقاش‌های‌ موفق‌ و معروف‌ جهان‌ نیز تنها مشغله‌شان‌ کشیدن‌ نقاشی‌ نیست‌ بلکه‌ در کنار نقاشی‌، به‌ تدریس‌ نقاشی‌ نیز می‌پردازند. کاری‌ که‌ بسیار مثمر ثمر است؛ چون‌ تدریس‌ و ارتباط‌ با دیگران‌، تأثیر بسزایی‌ در دید، ذهن‌ و اندیشه‌ی‌ یک‌ نقاش‌ می‌گذارد. در کشور ما نیز یک‌ نقاش‌ می‌تواند علاوه‌ بر نقاشی‌ به‌ تدریس‌ این‌ هنر در مراکز آموزش‌ عالی‌ یا آموزشگاه‌های‌ آزاد و به‌ فعالیت‌ در مطبوعات‌ و نشریات‌، صداوسیما، فرهنگسراها، سازمان‌ میراث‌ فرهنگی‌، وزارت‌ فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی‌، شهرداری‌ها (به‌ عنوان‌ طراح‌ و مجری‌ نقاشی‌های‌ دیواری‌) بپردازد.

طول دوره‌ی کارشناسی نقاشی 5/4 سال شامل 9 نیم‌سال 18 هفته‌ای است.

درس‌های‌ این‌ رشته‌ در طول‌ تحصیل:

درس‌های‌ پایه، 32 واحد

مبانی‌ هنرهای‌ تجسمی‌، کارگاه‌ طراحی‌ پایه ‌(سطح‌ یک‌)، کارگاه‌ عکاسی‌ پایه، هندسه‌ مناظر و مرایا، کارگاه‌ چاپ‌های‌ دستی‌، کارگاه‌ حجم‌سازی‌، تجزیه‌ و تحلیل‌ و نقد آثار هنرهای‌ تجسمی‌، هنر و تمدن‌ اسلامی‌، آشنایی‌ با هنر در تاریخ.

درس‌های‌ اصلی، 32 واحد

کارگاه‌ طراحی‌ (سطح‌ دو)، نقاشی‌ دیواری‌، کارگاه‌ نقاشی‌ دیواری‌ (سطح‌ یک‌)، کارگاه‌ نقاشی‌ (سطح‌ یک‌)، تاریخ‌ عمومی‌ نقاشی‌، تجزیه‌ و تحلیل‌ و نقد آثار نقاشی‌.

در‌س‌های تخصصی، 49 واحد

کارگاه طراحی (سطح سه)، کارگاه نقاشی (سطح دو)، کارگاه نقاشی (سطح سه)، مرمت آثار نقاشی، طرح عملی جامع، طرح و رساله‌ی نهایی.

درس‌های اختیاری، 8 واحد

کامپیوتر تخصصی، هنر در دنیای کودکان، آشنایی با هنرهای سنتی، انسان، طبیعت، طراحی، اصول و مبانی نقد هنری، حکمت و هنر اسلامی ، کارگاه آموزش فنون تصویرسازی.

لازم به ذکر است امتحانات پایان‌ترم در این رشته به صورت ژوژمان برگزار می‌شود که منظور تشکیل کارگاهی از بهترین کارهای طول همان ترم به انتخاب استاد و گاهی دانشجو است و انجام تمام فعالیت‌های طول ترم برای دانشجویان این رشته در کسب نمره‌ی پایانی مؤثر است.

رشته‌ی نقاشی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش دارد. در مقطع کاردانی رشته‌ی هنرهای تجسمی نیز شامل دو گرایش گرافیک و نقاشی است.

دانشگاه‌های سراسری شهر تهران:

دانشکده‌ی هنرهای زیبا دانشگاه تهران ، دانشگاه هنر*، دانشگاه الزهرا، تربیت دبیر شهید رجایی تهران، دانشگاه غیر انتفاعی علم و فرهنگ**، موسسه‌ی غیرانتفاعی سوره

* دانشگاه هنر:

رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی کنکور ۱۴۰۲  :  بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی رشته‌های هنری در ایران است. در پی ادغام 5 مؤسسه‌ی آموزشی عالی هنر قبل انقلاب در سال 1358 مجمع دانشگاهی هنر به وجود آمد و در سال 1362 بازگشایی و رسماً به فعالیت پرداخت. این دانشگاه هم‌اکنون مشتمل بر 5 دانشکده در تهران و کرج است: دانشکده‌ی هنرهای کاربردی/ سینما و تئاتر/ هنرهای تجسمی/ موسیقی/ معماری و شهرسازی.

** دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ:

1372: تأسیس مؤسسه‌ی آموزش عالی جهاد دانشگاهی

1384: ارتقای مؤسسه‌ی آموزش عالی جهاد دانشگاهی تهران به دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ هم‌اکنون دانشگاه علم و فرهنگ با 30 رشته‌ی تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های هنر و… به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

رشته‌های هنر:

ارتباط تصویری، نقاشی، عکاسی، نمایش، طراحی پارچه، طراحی لباس، صنایع دستی، طراحی صنعتی، معماری داخلی

رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی کنکور ۱۴۰۲  :  توانایی‌های‌ لازم :

دانشجوی‌ رشته‌ نقاشی‌ باید ویژگی‌های‌ جسمی‌ و روحی‌ خاصی‌ داشته‌ باشد تا بتواند در این‌ رشته‌ موفق‌ گردد و به‌ همین‌ دلیل‌ نیز آزمون‌ نقاشی‌ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌ عالی‌ به‌ صورت‌ نیمه‌متمرکز برگزار می‌شود؛ یعنی‌ پیش‌ از ورود به‌ دانشگاه‌ استعداد و خلاقیت‌ داوطلب‌ در یک‌ آزمون‌ عملی‌ سنجیده‌ می‌شود تا بهترین‌ و توانمندترین‌ داوطلبان‌ وارد دانشگاه‌ گردند.

از سوی‌ دیگر نقاش‌؛ یعنی‌ خلاق‌؛ یعنی‌ آفریننده؛ یعنی‌ کسی‌ که‌ از مرز بایدها و نبایدها می‌گذرد تا طرحی‌ نو دراندازد و به‌ همین‌ دلیل‌ نمی‌توان‌ به‌ او دستور داد که‌ چگونه‌ باش‌ و از چه‌ راهی‌ برو تا موفق‌ شوی‌. در واقع‌ یک‌ نقاش‌ نمی‌تواند در چهارچوبی‌ مشخص‌ و معین‌ محدود گردد. و بالاخره‌ باید گفت‌ که‌ هنر نقاشی‌ مثل‌ هر هنر دیگری‌ کار طاقت‌فرسا، هوش‌، نبوغ‌ و شعور فراوان‌ نیاز دارد.

رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی کنکور ۱۴۰۲  : موقعیت‌ شغلی‌ در ایران :

یک‌ فارغ‌التحصیل‌ نقاشی‌ نباید انتظار داشته‌ باشد که‌ تنها مشغله‌ و منبع‌ درآمدش‌ نقاشی‌ کشیدن‌ باشد چرا که‌ حتی‌ نقاش‌های‌ موفق‌ و معروف‌ جهان‌ نیز تنها مشغله‌شان‌ کشیدن‌ نقاشی‌ نیست‌ بلکه‌ در کنار نقاشی‌، به‌ تدریس‌ نقاشی‌ نیز می‌پردازند . کاری‌ که‌ بسیار مثمر ثمر است،‌ چون‌ تدریس‌ و ارتباط‌ با دیگران‌، تأثیر به سزایی‌ در دید، ذهن‌ و اندیشه‌ یک‌ نقاش‌ می‌گذارد .

در کشور ما نیز یک‌ نقاش‌ می‌تواند علاوه‌ بر نقاشی‌ به‌ تدریس‌ این‌ هنر در مراکز آموزش‌ عالی‌ یا آموزشگاه‌های‌ آزاد و به‌ فعالیت‌ در مطبوعات‌ و نشریات‌، صداوسیما، فرهنگسراها، سازمان‌ میراث‌ فرهنگی‌، وزارت‌ فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی‌، شهرداری‌ها (به‌ عنوان‌ طراح‌ و مجری‌ نقاشی‌های‌ دیواری‌) بپردازد.

رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی کنکور ۱۴۰۲  : درس‌های‌ این‌ رشته‌ در طول‌ تحصیل :
دروس‌ پایه‌:
مبانی‌ هنرهای‌ تجسمی‌ ، کارگاه‌ طراحی‌ پایه‌(سطح‌ یک‌) ، کارگاه‌ عکاسی‌ پایه، هندسه‌ مناظر و مرایا، کارگاه‌ چاپ‌های‌ دستی‌، کارگاه‌ حجم‌سازی‌، تجزیه‌ و تحلیل‌ و نقد آثار هنرهای‌ تجسمی‌، هنر و تمدن‌ اسلامی‌ ، آشنایی‌ با هنر در تاریخ‌.
دروس‌ اصلی‌:
کارگاه‌ طراحی‌ (سطح‌ دو) ، نقاشی‌ دیواری‌ ، کارگاه‌ نقاشی‌ دیواری‌ (سطح‌ یک‌)، کارگاه‌ نقاشی‌ (سطح‌ یک‌)، تاریخ‌ عمومی‌ نقاشی‌، تجزیه‌ و تحلیل‌ و نقد آثار نقاشی‌.
دروس تخصصی:
کارگاه طراحی (سطح سه) ، کارگاه نقاشی (سطح دو)، کارگاه نقاشی(سطح سه)، مرمت آثار نقاشی. طرح عملی جامع، طرح و رساله نهایی

رتبه لازم برای قبولی رشته عکاسی کنکور ۱۴۰۲

رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی کنکور ۱۴۰۲   

رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی براساس قبولی های 96

نام دانشگاه : دانشگاه شهید باهنر – كرمان
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2164
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4962

نام دانشگاه : دانشگاه غیرانتفاعی سوره – تهران
ظرفیت رشته : 60
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 929
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 1722
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4917

نام دانشگاه : دانشگاه یزد
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4815

نام دانشگاه : دانشگاه گیلان – رشت
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4733

نام دانشگاه : دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ – تهران
ظرفیت رشته : 60
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1704
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4717

نام دانشگاه : دانشگاه الزهرا(س) – تهران
ظرفیت رشته : 36
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4714

نام دانشگاه : دانشگاه هنر اصفهان
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4667

نام دانشگاه : دانشگاه بوعلی سینا – همدان
ظرفیت رشته : 40
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 4549
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 5614
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3238

نام دانشگاه : دانشگاه شهید چمران اهواز (محل تحصیل شوشتر)
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4537

نام دانشگاه : دانشگاه شهید باهنر – كرمان شبانه
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4190
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4462

نام دانشگاه : دانشگاه گیلان – رشته شبانه
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 4419
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 8447
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه تهران
ظرفیت رشته : 12
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :-
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :-
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :-


خدمات مرکز مشاوره تلفنی مشاور گروپ در زمینه رشته نقاشی

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری مشاور گروپ پیشنهاد می کنند که سوالات خود را در زمینه رشته نقاشی از فارغ التحصیلان برتر تهران بپرسید :

ثبت نام کنکور رشته نقاشی

مشاوره کنکور رشته نقاشی

انتخاب رشته کنکور رشته نقاشی

ثبت نام بدون کنکور رشته نقاشی

انتخاب رشته نقاشی

برنامه ریزی کنکور رشته نقاشی

خدمات مرکز مشاوره تلفنی مشاور گروپ در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور


مرکز مشاوره تلفنی و حضوری مشاور گروپ در زمینه های نتایج کنکور ، ثبت نام کنکور هنر ، منابع کنکور هنر ، تغییر رشته ، کارنامه اولیه کنکور ، انتخاب رشته هنر ، انتخاب رشته کنکور هنر ، دفترچه کنکور هنر ، دفترچه ثبت نام کنکور ، مشاوره درسی کنکور هنر ، مشاوره درسی کنکور ، مشاوره تحصیلی ، ثبت نام بدون کنکور سراسری ، ثبت نام بدون کنکور آزاد ، ثبت نام دانشگاه آزاد ، ثبت نام علمی کاربردی ، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ، رشته نقاشی بدون کنکور ، رشته نقاشی بدون کنکور آزاد ، رشته نقاشی بدون کنکور سراسری ، تکمیل ظرفیت ، تکمیل ظرفیت سراسری ، برنامه ریزی تحصیلی کنکور ، برنامه ریزی تحصیلی کنکور هنر آماده ارائه مشاوره تحصیلی به داوطلبان عزیز است.

انتخاب رشته سایر گرایش های رشته هنر

رشته های دیگر کنکور رشته هنر که معرفی می گردند: (این لیست تکمیل خواهد شد.)

معرفی رشته طراحی صنعتی

معرفی رشته طراحی پارچه و لباس

معرفی رشته عکاسی

معرفی رشته کاردانی باستان شناسی

معرفی رشته کاردانی فرش

معرفی رشته کاردانی مردم شناسی

معرفی رشته کاردانی هنرهای تجسمی

معرفی رشته کاردانی هنرهای سنتی

معرفی رشته کارشناسی فرش

معرفی رشته کارگردانی تلویزیون

معرفی رشته گرافیک (ارتباط تصویری)

معرفی رشته مجسمه سازی

معرفی رشته مرمت و احیای بناهای تاریخی

معرفی رشته موزه داری

معرفی رشته نقاشی

معرفی رشته هنرهای تجسمی

معرفی رشته نمایش

معرفی رشته صنایع دستی

معرفی رشته سینما

معرفی رشته حفاظت و مرمت بناهای تاریخی

معرفی رشته چاپ

معرفی رشته تلویزیون و هنرهای دیجیتالی

معرفی رشته ارتباط تصویری

معرفی رشته حفاظت و مرمت آثار تاریخی


3.7/5 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای قبولی رشته نقاشی کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Melika

    سلام من خیلی علاقه ب نقاشی دارم و تا حدودی استعدادش و هم دارم ولی رشتم انسانی و سال دوازدهم هستم بین کنکور هنر و کنکور انسانی گیر افتادم
    من تا ب الان هیچ کلاس نقاشی نرفتم و با این حال بازم تو نقاشی استعداد خاصی دارم لطفا اگ میشه منو راهنمایی کنین تا ازین بلاتکلیفی بیرون بیام

    پاسخ
  2. ندا

    در کنکور هنر چیاروباید زد تا از طراحی قبول شد؟

    پاسخ
  3. مرضیه نقدی

    سلام من رتبه 632منطقه دو هستم ایا رشته نقاشی دانشگاه هنر اصفهان می اورم

    پاسخ
  4. فردوسی

    سلام ببخشید میخواستم بپرسم برای قبولی در دانشگاه تهران (پردیس هنر های زیبا) چه درس هایی و باید بخونم؟ من رشته ام تجربی هست و سال 1042 کنکور هنر میخوام بدم

    پاسخ
  5. محسن سیدرمضان

    سلام و عرض ادب ،دختری دارم کلاس نهم ،خیلی علاقه به نقاشی داره ،کلاس های نقاشی ( جهاد دانشگاهی در مشهد رو میگذرونه ترم چهارم طراحی) ،امسال میره دوره دوم دبیرستان ،خودش تصمیم به رفتن به هنرستان رشته طراحی و گرافیک روداره ،من خیلی به انتخابش مطمئن نیستم ،هدفش درسته ولی به نظرم راهش رو درست نمیره ،احتمالا رفتن به دبیرستان ( تجربی یا ریاضی) بعد دیپلم و کنکور هنر (درکنار رشته خودش) مسیر بهتر و درست تری هست ،چطور میتونیم مشاوره بگیریم تا راه درست تر و منطقی تر برای هدفش داشته باشه ،ممنون میشم راهن،ایی بفرمایید

    پاسخ
  6. زکیه

    سلام تو اهواز دانشگاه هنری داریم ک غیر مختلط باشه؟؟؟

    پاسخ
  7. نیل

    سلام ایا رتبهی ۱۱۳۳۷ سهمیه نهای شانس قبولی در طراحی صنعتی اصفهانو داره

    پاسخ
  8. N.m

    سلام
    رتبه قبولی دانشگاه هنر اصفهان برای نقاشی و عکاسی منطقه ۳ چه قدر باید باشه

    پاسخ
  9. راحله

    سلام. این رتبه هایی که نوشته شده مقابل هر منطقه برای هر دانشگاه رتبه های کشوری هست یا منطقه؟

    پاسخ
  10. فاطمه

    سلام (منطقه۳ ) رتبه قبولی در رشته نقاشی چقدر است
    دانشگاه دولتی

    پاسخ
  11. مریم صدری

    سلام .رشته کارشناسی ریاضی خوندم میخوام ارشد نقاشی شرکت کنم.با چه رتبه ای در تهران یا قزوین میتونم قبول شم.

    پاسخ
  12. زهرا

    من سال ۱۴۰۰ کنکور دارم و میخوام دانشگاه هنر اصفهان رشته نقاشی رو بیارم چه رتبه ای لازم هست ؟

    پاسخ
  13. علی

    سلام رتبه لازم برای رشته نقاشی دانشگاه هنر گیلان چقدره. برای سال۹۹ جوابش رو لطفا به شماره موبایلم پیامک کنید

    پاسخ
  14. م

    سوال گلاره خیلی سوال خوبیه.
    لطفا جواب بدین.
    آیا گرفتن ۲ دیپلم به صورت همزمان می‌شه؟
    و سوال من این که میشه رشته دبیرستانمون یه رشته نظری باشه و در کنارش خودمون هنرو کار کنیم و کنکور هنر بدیم؟

    پاسخ
    1. عارفه

      بله شما میتونید رشته مورد نظرتون رو بخونید و در کنارش هنر رو کار کنید و کنکور سراسری هنر بدید توی کنکور سراسری هنر همه میتونن شرکت کنن

      پاسخ
  15. گلاره

    ببخشید من دانش اموز رشته ریاضی سال دهمم می خواستم بدونم میشه تابستون هارو رشته نقاشی بخونم وامتحان بدم وبعد در سال تحصیلی دوباره ریاضی رو ادامه بدم یعنی دوتا دیپلم همزمان بگیرم؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    1. مریم صدری

      سلام .رشته کارشناسی ریاضی خوندم میخوام ارشد نقاشی شرکت کنم.با چه رتبه ای در تهران یا قزوین میتونم قبول شم.

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی