فیش حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران

حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران moshavergroup.com 1

جهت مشاوره در زمینه فیش حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فیش حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران، را در این مقاله بررسی کرده و راهنمای دریافت آن از طریق سامانه ایثار به نشانی isaarit.isaar.ir را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. جانبازان و ایثار گران عزیز برای دریافت فیش حقوقی خود می توانند از طریق سایت ایثار اقدام کنند و برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی جانبازان در سایت isaarit.isaar.ir لازم است که ابتدا ایثار گران عزیز در این سامانه ثبت نام کرده و حساب کاربری مخصوص خود را ایجاد نمایند.

برای دریافت راهنمای تصویری ثبت نام در ادامه مقاله همراه ما باشید.

فیش حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران

فیش حقوقی بنیاد شهید

دریافت فیش حقوقی بنیاد شهید، موضوعی است که بسیاری از خانواده های ایثارگر و جانبازان، در خصوص آن سوالات زیادی دارند. فیش حقوقی بیناد شهید که توسط سامانه isaarit.isaar.ir در دسترس ایثار گران و جانبازان عزیز کشورمان، ایران قرار می گیرد، دارای قسمت های مختلفی است که در آن میزان حقوق دریافتی و ساعات کارکرد و سایر موارد مشخص شده است.

در این مقاله راهنمای تصویری مشاهده فیش حقوقی بنیاد شهید یا همان فیش حقوق جانبازان، برای شما قرار داده شده است.

فیش حقوقی ایثارگران

با توجه به پیشرفت روز افزون دنیای ارتباطات و اینترنت، دریافت و مشاهده بسایری از مدارک اداری به صوت اینترنتی و از طریق سامانه مربوطه امکان پذیر خواهد بود. فیش حقوقی ایثارگران نیز از همین مدارک است که برای سهولت در دریافت برای ایثارگران عزیز، از طریق سامانه isaarit.isaar.ir (سایت فیش حقوقی بنیاد شهید) قابل دریافت خوهد بود.

فیش حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران

فیش حقوقی بنیاد شهید و ایثارگران، دربر گیرنده مواردی است که محاسبه ی تمامی آنها مشخص کننده ی خالص دریافتی و یا حقوق ایثار گران خواهد بود. از جمله این موارد می توان به جایگاه شغلی فرد، سابقه کاری، ساعات کاری و … اشاره کرد.

بنیاد شهید به منظور خدمت رسانی به ایثار گران و جانبازان عزیز ارائه فیش حقوقی را از طریق سامانه isaarit.isaar.ir امکان پذیر کرده است تا ایثارگران عزیز برای دریافت فیش حقوقی خود نیازی به مراجعه حضوری به مراجع مربوطه نداشته باشند.

سایت ایثار فیش حقوقی

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، امکان دریافت فیش حقوقی ایثارگران و جانبازان از طریق سامانه ایی به نشانی isaarit.isaar.ir امکان پذیر خواهد بود. این سامانه به عنوان سایت ایثار شناخنه می شود. با ورود به سایت ایثار فیش حقوقی، در صفحه ی ابتدایی این سایت تصویر زیر را مشاهده می کنید.

ایثار گران عزیز برای دریافت فیش حقوق جانبازان از طریق سایت ایثار فیش حقوقی، لازم است تا ابتدا در این سامانه به نشانی isaarit.isaar.ir  ثبت نام نمایند. برای ثبت نام در سامانه فیش حقوقی جانبازان، می توانید مطابق راهنمای تصویری زیر عمل کنید:

ابتدا با استفاده از آدرس اینترنتی isaarit.isaar.ir وارد سایت ایثار یا همان سایت دریافت فیش حقوقی بنیاد شهید شوید. مطابق تصویر در کادر مشخص شده می توانیدگزینه ثبت نام خدمات الکترونیک ایثارگران را انتخاب کنید. و بدین ترتیب وارد صفحه ثبت نام شوید.

سایت ایثار فیش حقوقی

حالا وارد صفحه ی جدیدی خواهید شد که از شما نام کاربری و رمز عبور برای وارد شدن به حساب کاربری تان را می خواهد. از آنجایی که هنوز حساب کاربری خود را نساخته اید، باید روی دکمه سبز رنگ که روی آن نوشته شده  ثبت نام کلیک کنید.

سایت ایثار فیش حقوقی ایثارگران

با کلیک روی گزینه ثبت نام، وارد صفحه ی جدید می شوید. در این صفحه فرایند ثبت نام شما در سایت ایثار آغاز خواهد شد. مطابق تصویر اطلاعات خوواسته شده را وارد کرده و روی گزینه مرحله ی بعدی در پایین و سمت راست صفحه کلیک کنید.

سایت ایثار فیش حقوقی جانبازان

در مرحله ی بعدی لازم است شما تلفن همراه خود را وارد کرده و کد ارسل شده به آن در سامانه وارد کنید. به همین ترتیب تا انتهای مراحل ثبت نام خود را پیگیری نمایید.

در صورت بروز هرگونه سوالی در هنگام ثبت نام در سایت ایثار، می توانید با ما به شماره 9099071613 تماس بگیرید.

دریافت فیش حقوق ایثارگران

برای مشاهده فیش حقوق ایثار گران لازم است که مطابق راهنمای تصویری زیر عمل کنید.

ابتدا وارد سامانه فیش حقوقی ایثارگران به نشانی isaarit.isaar.ir می شوید. با ورود به صفحه اصلی سایت ایثار فیش حقوقی، تصویر زیر برایتان به نمایش در می آید. مطابق تصویر زیر برای دریافت هر کدام از خدمات مشخص شده در کادر کافی است روی آن کلیک کنید. حالا برای دریافت فیش حقوقی ایثارگران لازم است روی گزینه فیش حقوقی ایثارگران کلیک کنید.

فیش حقوق ایثارگران

با کلیک روی گزینه فیش حقوق ایثارگران، وراد صفحه ی جدیدی خواهید شد که مانند تصویر زیر است. مطابق تصویر زیر ایثارگران عزیز با وارد کردن نام کاربری، کلمه عبور و مد امنیتی، وراد حساب کاربری مخصوص به خود شده و قادر خواهند بود تا فیش حقوق ایثار گران را مشاهده کنند.

فیش حقوق ایثارگران سامانه ایثار

مشاهده فیش حقوقی جانبازان

مشاهده فیش حقوقی جانبازان نیز از طریق سایت ایثار و به نشانی اینترنتی isaarit.isaar.ir انجام پذیر خواهد بود. جانبازان عزیز کشور برای مشاهده فیش حقوقی خود می توانند سامانه دریافت فیش حقوقی ایثارگران، مراجعه کرده و قدم به قدم مانند راهنمای تصویری قرار داده شده در قسمت قبل، برای مشاهده فیش حقوقی خود اقدام نمایند.

در صورتی که هنگام مشاهده فیش حقوقی جانبازان در سایت فیش حقوقی بنیاد شهید isaarit.isaar.ir به هر گونه اشکالی برخوردید، می توانید با ما در مرکز مشاور گروپ، تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه دهیم.

ورود به سامانه فیش حقوقی جانبازان isaarit.isaar.ir

ورود به سامانه فیش حقوقی جانبازان از طریق آدرس اینترنتی isaarit.isaar.ir میسر است. سایت ایثار به عنوان سامانه فیش حقوقی فرهنگیان ارائه دهنده خدماتی مانند دریافت فیش حقوق ایثارگران به این قشر عزیز جامعه می باشد.

برای ورود به سایت ایثار فیش حقوقی بنیاد شهید می توانید از طریق لینک زیر نیز اقدام کنید.

برای ورود به سامانه فیش حقوقی جانبازان isaarit.isaar.ir اینجا کلیک کنید.

فیش حقوق خانواده شهدا

منظور از فیش حقوق خانواده شهدا درواقع همان مستمری ایی است که از سوی بنیاد شهید باید به خانواده ی شهدا تعلق بگیرد. چرا که معمولا در این موارد شهید سرپرست یک خانواده بوده است که در نبود اون افرادآن خانواده نیازمند حمایت خیلی بیشتری هستند.

موارد اشاره شده در فیش حقوق خانواده شهید، مشخص خواهد کرد که با محاسبات مختلف میزان حقوق دریافتی این خانواده ها چه میزانی خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی مربوط به فیش حقوقی بنیاد شهید، مربوط به خانواده شهدا می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید.

همه روزه از 8 صبح تا 12 شب پاسخ گوی شما عزیزان خواهیم بود.

تماس از تلفن ثابت

9099071613

فیش حقوقی ایثارگران حالت اشتغال

فیش حقوقی ایثارگران حالت اشتغال، در صورتی که صادر بشود، از طریق سامانه ایثار قابل پیگیری خواهد بود. بسیاری از ایثارگران عزیزی که حالت اشتغال داشتند، حقوقشان از سوی بنیاد شهید قطع شده و مشمول دریافت حقوق جانبازی خود نمی شوند. علت این قطع حقوق اشتغال آنها در یک سازمان و ارگان دولتی یا حتی غیر دولتی اعلام شده است.

دریافت حقوق ایثارگران حالت اشتغال، بار ها با وعده و عید های توخالی از سوی مسئولین تضمین شده است اما باز هم با این حال، حقوق بسیاری از این عزیزان ایثارگر پرداخت نشده است. همانطور که می دانید ایثارگران عزیز با توجه به رشادتی که هنگام جنگ از خود نشان داده اند اکثرا توامندی های افراد عادی را ندارند و اشتغال ایثارگرانبه معنی سرباز زدن سازمان های مربوطه از پرداخت حقوق آنها نیست.

وظیفه بنیاد شهید همانطور که از نامش هم پیداست حمایت همه جانبه از این عزیزان و خانواده هایشان به واسطه فداکاری بزرگی که برای حفظ خاک سرزمین انجام داده اند، است. امیدواریم که دیگر شاهد این کوتاهی ها در حق اثارگران سرزمین مان نباشیم.


ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم مهم ترین اطلاعات لازم پیرامون فیش حقوقی بنیاد شهید را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

اگر همچنان سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده و نیازمند دریافت راهنمایی بیشتر و متناسب با شرایط اختصاصی خود هستید، می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

خانواده شهدا و ایثارگران تحت پوشش بنياد، می توانند فیش حقوق مستمری و مزایای ماهانه خود را از طریق نشانی زیر دریافت کنند:

https://isaarit.isaar.ir/Sayba/Account/Login/Login/Bill/

سوالات متداول فیش حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران

✔️ چگونه می توان فیش حقوق جانبازان را دریافت کرد؟

راهنمای تصویری دریافت فیش حقوق جانبازان را در مقاله قرار داده ایم. می توانید مطالعه کنید.

✔️ آدرس سایت فیش حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران، کدام است؟

isaarit.isaar.ir آدرس اینترنتی سایت فیش حقوقی ایثارگران است.

✔️ فیش حقوقی بنیاد ایثارگران، چیست؟

فیش حقوقی بنیاد شهید و ایثارگران، دربر گیرنده مواردی است که محاسبه ی تمامی آنها مشخص کننده ی خالص دریافتی و یا حقوق ایثار گران خواهد بود. از جمله این موارد می توان به جایگاه شغلی فرد، سابقه کاری، ساعات کاری و … اشاره کرد.

3.1/5 - (44 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه فیش حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. باقر

    درود برتمامی ایثارگران وخانواده های محترمشان.
    برادربنده درصورتی که دانش آموز دبیرستان بودند بصورت افتخاری وبدون خبردادن به خانواده به جبهه حق علیه باطل رفتن ودر ارتش مشغول خدمت مقدس سربازی شدند .حال بعد ۳۷سال از شهادتشون بازنشستگی شامل خانواده نمیشود واین جفاس در حق خانواده.چه فرقی داره کجا خدمت کرده مهم اینه درس و ول کرده وبه درست به ندای امام لبیک گفتند کاش حداقل این حق بازنشستگی پایمال نشود.خدا کنه این حق ادا بشه .مهم شهادته چه ارتش چه سپاه یا مجرد چ فرقی داره؟ مراجعه میکنیم میگن سرباز وظیفه بوده درصورتی که بصورت افتخاری رفته وروز اعزام به ارتش معرفی میشه.کاش این قانون عوض بشه وبرای همه یکسان باشد.خدا همه ی شهیدان و با مولایشان مهشور گرداند.آمین

    پاسخ
  2. مهدی

    واقعا فاجعه است
    این ازوضعیت سایت ایثار و فیش حقوق
    این ازوضع دانش پژوهان و نخبگان و اقای مهری و دوستانش
    و…
    باریک ا…

    پاسخ
  3. ادلا

    سایت ایثارگران هک شده و هیچکس پاسخگو نیست . فیش مستمری برای بانک میخام حضوری هم مراجعه کردم میگن سایت هک شده و معلوم نیست میخان چیکار کنن حتی یه فیش هم نمیتونن به صورت حضوری صادر کنن .

    پاسخ
  4. گل‌محمد‌زارعی

    سلام‌چرا‌سایت‌فیش‌حقوقی‌بسته‌است‌جواب‌نمیده‌کاری‌بکنین‌سایت‌راه‌بندازین

    پاسخ
  5. گل‌محمد‌زارعی

    سلام‌جانباز‌۲۵‌‌درصد‌هستمم‌حالت‌اشتغال‌بنیاد‌چرا‌پاداش‌جانبازان‌پرداخت‌نمیشه‌بعد‌از‌فوت‌جانبازان‌میخان‌بدن‌بهچه‌درد‌جانباز‌میخوره‌لطفا‌فکری‌بکنین

    پاسخ
  6. حمیدرضا دهقان

    سلام
    یک ماهه سایت ایثار بسته هست!!
    از عهده بالا آوردن یک سایت بر نمی آید؟!
    چطور ما خیالمون راحت باشه که توان سرویس دادن و خدمت به ایثارگران رو دارید؟!!

    پاسخ
  7. مریم

    سلام این سایت باهیچ مرورگری باز نمیشه چرا؟میشه راهنمایی کنین؟سایت جدیدی اعلام شده؟

    پاسخ
  8. موسی اسماعیلی

    سلام! من جانباز و زیر چتر حمایت بنیاد رودسر هستم،حالا که پیر شدم ، از خود خانه ندارم یعنی هیچ اموالی از دنیا ندارم.مدتی به دنبال خانه اجاره ای رفتم ولی مبلغ بالایی میخواستند، به بنیاد شهید شهرم مراجعه کردم تا وامی که بانک دی میداد دریافت کنم که پیش پرداخت خانه ببردازم، به رئیس بنیاد تقاضای وام کردم وایشان فرمودند باید بامسئولش که همکارخودش در همان اداره هست صحبت کند.ایشان هم موافقت نکردند چون که دوستان فرموده بودند مسئول سلیقه ای عمل میکند.متاسفانه موفق به دریافت وام نشدم.
    جانباز ۲۵ درصد..گیلان از رودسر.چی خواستیم و چه شد

    پاسخ
  9. موسی

    سلام! من جانباز و زیر چتر حمایت بنیاد رودسر هستم،حالا که پیر شدم ، از خود خانه ندارم یعنی هیچ اموالی از دنیا ندارم.مدتی به دنبال خانه اجاره ای رفتم ولی مبلغ بالایی میخواستند، به بنیاد شهید شهرم مراجعه کردم تا وامی که بانک دی میداد دریافت کنم که پیش پرداخت خانه ببردازم، به رئیس بنیاد تقاضای وام کردم وایشان فرمودند باید بامسئولش که همکارخودش در همان اداره هست صحبت کند.ایشان هم موافقت نکردند چون که دوستان فرموده بودند مسئول سلیقه ای عمل میکند.متاسفانه موفق به دریافت وام نشدم.
    جانباز ۲۵ درصد..گیلان از رودسر

    پاسخ
  10. مهدی اریای

    سلام .به همه دلاوران ایران زمین .مادر اینجانب که حدود چهارده سال داشته وشیش خواهر و برادر بودن مادر عزیزش را از دست میدهد.وخواهر بزرگ بوده ودایی خودابیامورزم که تنها پسر خانواده بوده به جنگ تحمیل میرود تا از وطن دفاع کند.و مادر اینجانب با سختی نقش مادر خانواده را ایفا می‌نماید .ودای شهید میشود ولایتی مامانم حقوق بگیر بوده .محدوده هفت سال هست پدرم وشوهر مامانم فوت می‌کند محدود یک سال هم پدربزرگ م.ومادرم ن حقوق بگیر ندمستمری بگیر ونه دارای بیمه می‌باشد .زیر نظر کمیته والان یکسالس هست حقوق قانونی وب حق مامانم رو نمی‌دم .وبنیادشهید کاشان شوت به طرف پایتخت نموده ‌.درصورتی که اصفهان تا آید نموده و مشکلی نداشته طهران چرا و اینگو نه نمیدانم.

    پاسخ
  11. رضایعقوبی

    مدیران محترم بنیاد شهید لطفا لطفا به وضعیت اجرای قانون جانع ایثارگری دانشگاه آزاد هم که مستقیم بهش اشاره شده در قانون رسیدگی فرمایید همکاران شاهد و ایثارگر لز ماده ۱۶ هم حکم گرفتند ولی دانشگاه آزاد فوق العاده ایثارگری رو اعمال نمیکنه

    پاسخ
  12. عبدالاماماینجانب درزمان جنگ نمی خوام از خودم تعریف کنم

    اینجانب عبدالامام عیدان اهل ابادان که درزمان جنگ نوجوانئ پیش نبودم که در زمانجنگ بهکمکهای مختلفی که درمنطقه جنکی کارداوطلبان وفی سبیل الله واخر دو ماه درجهاد فارس مستقر درابادان بامسعولین رضاپنا جزایری دباغمنش 2ماهبعدش مجروح وبیهوش شدمءوبعداز۵ماه که سرهوش امدم تهران بودم بیمارستان امیرالمومنین سابق رسول اکرم جدیدبسنری گردیدم که ازناحیه ضربه مغزی فلج اندامهای فوقانی چپ ونیز ترکش دربازوی دست راست وپای چپ من که بدون هیچ ادعایی رفتم وحالا که ادعا کردم وسال ۸۳ بخاطراسم مسدودش کردن وجانباز ۶۰ درصدنوجوان رابحال خودقراردادن من فعالیت کردم که دردنیا زندکی کنم بعد که مردم ان وقت خدا حقم رامی گیردواذازلزلت الارض زلزلالهارابه این دنیا می دهد

    پاسخ
  13. سیدسعیدرسول زاده

    بسمه تعالی
    بازنشستگی ایثارگران مشمول ماده ۳۸ را اجرائی نمائید _
    اطلاع رسانی نمائید مدیران بنیادشهید درصورت زیرپا گذاشتن قانون مسئول تجمع دلاورمردان جا مانده ازشهادت برای احیاء حق وحقوقشان خواهند بود.
    سیدرسول « جانباز آزاده ۳۵ درصد

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی