جشنواره جایزه ملی ایثار ۱۴۰۳ | نحوه ثبت نام جایزه ملی ایثار

جشنواره جایزه ملی ایثار ۱۴۰۳ یکی از بزرگترین رویدادهای علمی و فرهنگی کشور است که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقای سطح علمی و خلاقیت دانش‌آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود. این جشنواره در سال ۱۳۹۵ با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه‌های آموزشی کشور راه‌اندازی شد و تاکنون هزاران آثار علمی و فرهنگی را در زمینه‌های مختلف دریافت و ارزیابی کرده است. این جشنواره با اهدای جوایز ارزنده به برگزیدگان، انگیزه‌ای برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند و همچنین آن‌ها را به مراکز علمی و پژوهشی معرفی می‌کند.

هدف از نگارش این مقاله، بررسی و تحلیل آثار علمی و فرهنگی شرکت‌کنندگان در جشنواره جایزه ملی ایثار ۱۴۰۳ است. در این مقاله، ما سعی می‌کنیم نشان دهیم که آیا این جشنواره تأثیر مثبتی بر روی افزایش سطح علمی و خلاقیت دانش‌آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر داشته است؟ و یا خیر. همچنین ما به بررسی نقاط قوت و ضعف، این جشنواره می‌پردازیم و پیشنهادهایی برای بهبود کیفیت آن ارائه می‌دهیم

جشنواره جایزه ملی ایثار ۱۴۰۳

جهت مشاوره در زمینه جشنواره جایزه ملی ایثار ۱۴۰۳ | نحوه ثبت نام جایزه ملی ایثار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله مشاور گروپ به موضوع جشنواره جایزه ملی ایثار ۱۴۰۳ می پردازیم. برای آشنایی با نحوه ثبت نام جایزه ملی ایثار در سایت ایثارگران با ما همراه باشید. هشتمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار آغاز شده است. اطلاعات بیشتر در زمینه فراخوان جایزه ملی ایثار در این مقاله ارائه شده است.

جایزه ملی ایثار ۱۴۰۳

جشنواره جایزه ملی ایثار ۱۴۰۳ با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد از جمله وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت آموزش‌ و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد.

مطابق با دستور العمل برگزاری جایزه ملی ایثار مندرج در سامانه ایثارisaar.ir، این جشنواره به منظور ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی در بین طلاب، دانشجویان و دانش آموزان شاهد و ایثارگر سراسر کشور برگزار می شود و به معرفی و تجلیل از برگزیدگان آموزشی و تحصیلی می پردازد. طرح جایزه ملی ایثار در دو سطح استانی و کشوری برگزار می گردد.

جایزه ملی ایثار

شرایط ثبت نام جایزه ملی ایثار

شرایط ثبت نام جایزه ملی ایثار برای کلیه دستگاه های آموزشی شرکت کننده در این طرح متفاوت است. به همین دلیل ما در این مقاله شرایط هر نهاد آموزشی را به تفکیک بررسی خواهیم کرد. کلیه دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر شامل: همسر و فرزند شهید، آزادگان، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان می‌توانند اقدام به ثبت نام جایزه ملی ایثار کنند.

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام جایزه ملی ایثار در جدول زیر ارائه شده است. با کلیک بر روی هر گزینه فایل آیین نامه هر مجموعه را دریافت خواهید نمود.

زمان ثبت نام جایزه ملی ایثار ۱۴۰۳

مطابق با اطلاعیه پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، زمان ثبت نام جایزه ملی ایثار، از اول اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت. متقاضیان ثبت نام جایزه ایثار می توانند با تهیه مدارک و مستندات لازم در این بازه زمانی برای ثبت نام اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام جایزه ملی ایثار

نحوه ثبت نام جایزه ملی ایثار بدین گونه است که متقاضیان  ابتدا باید به پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران سایت ایثار isaar.ir مراجعه و سپس به صورت حضوری با مراجعه به ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و آموزش و پرورش محل تحصیل خود، مدارک و مستندات لازم را ارائه و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

زمان برگزاری جشنواره جایزه ملی ایثار

زمان برگزاری جشنواره جایزه ملی ایثار در جدول زمان بندی این جشنواره ارائه شده است. اختتامیه این جشنواره به صورت حضوری در تهران و تاریخ اسفند ماه 1402 برگزار خواهد شد. نشانی محل برگزاری متعاقبا به اطلاع شرکت کنندگان طرح جایزه ملی ایثار خواهد رسید.
(به محض انتشار آیین نامه جدید، تصاویر مربوطه به روزرسانی می شود)


زمان برگزاری جشنواره جایزه ملی ایثار


ما در این مقاله مشاور گروپ به فراخوان جایزه ملی ایثار و نحوه ثبت نام در این جشنواره پرداختیم. متقاضیان واجد شرایط می توانند در زمان ثبت نام جایزه ملی ایثار با ارائه مدارک لازم به ستادهای بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام نیز می توانید از تلفن ثابت با ما تماس بگیرید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️جایزه ملی ایثار چیست؟

✔️در جشنواره جایزه ملی ایثار از بین برگزیدگان آموزشی و تحصیلی طلاب، دانشجویان و دانش آموزان شاهد و ایثارگر سراسر کشور تجلیل به عمل می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این جایزه ارزشمند به مقاله مراجعه نمایید.

✔️شرایط دریافت جایزه ملی ایثار چیست؟

✔️شرایط ثبت نام جایزه ملی ایثار و دریافت آن برای محصلان ایثارگر و شاهد در این مقاله ارائه شده است. واجدین شرایط باید با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام اقدام نمایند.

✔️زمان برگزاری جشنواره جایزه ملی ایثار ۱۴۰۱ چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️اسفند ماه ۱۴۰۱ جشنواره جایزه ملی ایثار به صورت نمایشگاه حضوری بر پا می گردد. کلیه اطلاعات لازم برای شرکت در این جشنواره در مقاله ارائه شده است.

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه جشنواره جایزه ملی ایثار ۱۴۰۳ | نحوه ثبت نام جایزه ملی ایثار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. رفیعی

    با سلام مسئولان جمهوری اسلامی ایران سایت فیش حقوقی بنیاد شهید چند ماه است بسته شده چرا مخفی کاری می کنید موضوع را صراحتا اعلام کنید

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی