جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی

جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با مشاور گروپ همراه باشید تا به مهم ترین اطلاعات پیرامون جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دسترسی پیدا کنید. در این مقاله متناسب با شیوه نامه جشنواره دست سازه های ریاضی، به شرح ویژگی های لازم برای موفقیت در این جشنواره و همچنین مهلت ارسال آثار می پردازیم. با ما همراه باشید.

جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ با هدف  استفاده از خلاقیت و ابتکار کلیه فرهنگیان در راستای تسهیل فرآیند یاددهی-یادگیری ریاضی، آگاهی بخشی فرهنگیان به خصوص معلمان در راستای آموزش ریاضی آسان با استفاده از دستسازه ها و همچنین شناسایی فرهنگیان توانمند که در طراحی دستسازه های ریاضی خلاق دارند طراحی گردیده است تا از این طریق به تشویق و تقدیر از فرهنگیان، در جهت ترغیب آنها به طراحی و استفاده از دستسازه های ریاضی بپردازد.

بنابراین مخاطبان اصلی این جشنواره دست سازه های ریاضی فرهنگیان گرامی هستند. اما چه گروهی از فرهنگیان می توانند در این جشنواره شرکت کنند؟ از آنجایی که محل خدمت مخاطبین برای شرکت در جشنواره ملاک است. در نتیجه فقط و فقط آموزگاران، دبیران، دانشجومعلمان، مدیران و معاونین مدارس، کارکنان اداری و اساتید استان اصفهان مجاز به ارسال اثر هستند.

شرکت کنندگان جشنواره علمی دست سازه های ریاضی

شرکت کنندگان جشنواره علمی دست سازه های ریاضی و مخاطبان هدف این رقابت، فرهنگیان به شرح جدول زیر است:

چه کسانی مجاز به ثبت نام جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی هستند؟
  • آموزگاران (دوره اول و دوم ابتدایی اصفهان)
  • دبیران (دوره اول و دوم متوسطه)
  • دانشجومعلمان (دانشگاه فرهنگیان اصفهان)
  • مدیران و معاونین مدارس (همه مقاطع تحصیلی)
  • کارکنان اداری (اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و مناطق و نواحی اصفهان)
  • اساتید (دانشگاه فرهنگیان اصفهان)

توجه داشته باشید که مطابق با شیوه نامه جشنواره، وضعیت استخدامی مخاطبین برای شرکت در جشنواره ملاک نیست. در نتیجه کلیه مخاطبین با هر نوع وضعیت استخدامی اعم از رسمی، پیمانی(ماده 28)، غیردولتی، سربازمعلم، حق التدریس و … می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ارسال نمایند.

مزایای شرکت در جشنواره دست سازه های ریاضی

از جمله مزایای شرکت در جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی می توان به اهدای جوایز نقدی به صاحبان آثار منتخب و همچنین صدور تقدیرنامه ویژه برگزیدگان اشاره کرد. البته دانستن این نکته خالی از لطف نیست که گواهی شرکت در جشنواره برای همه شرکت کنندگان(به شرط رعایت کلیه شرایط و ضوابط) صادر خواهد شد.

جشنواره دست سازه های ریاضی Moshavergroup.com

مهلت ارسال آثار جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی

حالا که از شرایط و مزایای شرکت در جشنواره مطلع شدید، توجه داشته باشید که حتما پیش از اتمام مهلت ارسال آثار جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی 1402 ، مطابق با دستورات مندرج در شیوه نامه جشنواره آثار و دست سازه های خود را ارسال کنید.

⏳ آخرین مهلت پذیرش آثار جشنواره دست سازه های ریاضی فرهنگیان اصفهان 20 فروردین ماه 1402 است⏳

اواخر اردیبهشت ماه سال جاری نیز نمایشگاهی از آثار برپا شده و آیین اختتامیه جشنواره با معرفی افراد برگزیده و طرح های دست سازه آنان به پایان خواهد رسید.

شرایط جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی

شرایط جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی را در این بخش از مقاله بررسی می کنیم. همانطور که از عبارت «دست سازه های ریاضی» بر می آید منظور از دستسازه ریاضی، هرگونه وسیله فیزیکی ساخته شده توسط شرکت کنندگان جشنواره می باشد که امکان استفاده از آن در یکی از مراحل یاددهی و یا یادگیری ریاضی وجود داشته باشد.

بنابراین ضرورت دارد که این دست سازه به صورت فیزیکی واقعا ساخته شده باشد و صرفا در حد طرح یا ایده ذهنی (ایده تدریس، طرح درس، بازی کامپیوتری، ایده یا طرح ساخت دستسازه، بازی کلاسی، پیشنهاد فعالیت دست ورزی و …) نباشد زیرا آثاری از این قبیل بدون داوری حذف خواهند شد.

لازم به ذکر است استفاده از هرگونه ماده در دسترس برای ساخت دست سازه های ریاضی بلامانع است.

انواع دست سازه های ریاضی:

  1. دستسازه های کاغذی
  2. دستسازه های چوبی
  3. دستسازه های کارتن پلاستی
  4. دستسازه های سنگی
  5. دستسازه های الکتریکی(برقی)
  6. دستسازه های فلزی
  7. و ترکیبی از همه این موارد 🙂

خلاقیت مهم ترین ویژگی آثار برگزیده این جشنواره خواهد بود، بنابراین حتما دست سازه های ریاضی خود را بدون کپی برداری از فضای مجازی و اینترنت، طراحی و بسازید زیرا تاکید بر عبارت ساخته شده به این معناست که آثار کپی برداری شده بدون داوری از جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی حذف خواهند شد.

مراحل ارسال آثار جشنواره به سه بخش ساخت دست سازه ریاضی و ارسال ویدئو معرفی دست سازه ریاضی و ارسال نمون برگ آثار دست سازه ریاضی به جشنواره تقسیم می شود.

     ویژگی ویدئو معرفی دست سازه ریاضی      
مدت زمان حداکثر 5 دقیقه
حجم ویدئو حداکثر 50 مگابایت

🛑 توجه داشته باشید که ویدیوهای دارای مدت زمان بیشتر از 5 دقیقه و یا دارای حجم بیشتر از 50 مگابایت، بدون داوری حذف میشوند!!! بنابراین حتما در این چارچوب تعیین شده آثار خود را ارسال کنید. با توجه به تاثیر کیفیت ویدیو(صدا و تصویر) در داوری جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی، پیشنهاد میشود ویدیوی خود را در بازه زمانی فوق با بهترین کیفیت آماده نمایید. سپس با نرم افزار compress panda video حجم آن را تا 50 مگابایت کاهش دهید.

🛑 به منظور جلوگیری از هرگونه سرقت علمی، ساخت یا ویرایش یا برش ویدیو با نرم افزارهای تولیدمحتوا مجاز نیست. درهمین راستا فیلمبرداری باید با تلفن همراه و صدالبته به صورت افقی انجام گیرد و شرکت کننده موظف است از ابتدا تا انتهای ویدیو (مجددا تاکید میشود بدون برش یا ویرایش ویدیو) همراه با اثر دست سازه اش در آن حضور داشته باشد.

🛑 از نوشتن مشخصات خود یا جشنواره دست سازه های ریاضی در ویدیو)چه ابتدا، چه اواسط و چه انتها( اکیدا خودداری نمایید. امامتناسب با دستوراعمل و شیوه نامه جشنواره در نمونه زیر به جای قسمتهای خط کشی شده، مشخصات خود را بیان نمایید. از بیان هرگونه اطلاعات بیشتر از نمونه زیر مانند شهر محل خدمت، نام مدرسه، نام دانشگاه، تلفن تماس، سابقه خدمت، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و … خودداری گردد.

نمونه برای آموزگاران / دبیران / دانشجومعلمان: به نام خدا. سلام. محمد محمدی هستم. آموزگار پایه پنجم / دبیر ریاضی پایه یازدهم / دانشجومعلم و یکی از شرکت کنندگان جشنواره علمی-پژوهشی دست سازه های ریاضی. من میخوام دستسازه خودم رو با یک مثال از صفحه 38 کتاب ریاضی پنجم / 38 کتاب ریاضی یازدهم / صفحه 38 کتاب هفتم به شما معرفی کنم.

🛑 یادتان باشد در طول ویدیو، دست سازه خود را از تمامی زوایا نشان داده، نحوه کار با آن را به صورت عملی نمایش دهید و توضیحات مربوط به دستسازه(اعم از نام، کاربرد، موضوع یا موضوعات تحت پوشش، نحوه ساخت، هزینه تقریبی ساخت و … ) را بیان نمایید.

ثبت نام جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی Moshavergroup.com

ارسال نمون برگ آثار دست سازه ریاضی

ارسال نمون برگ آثار دست سازه ریاضی آخرین مرحله از مراحل ارسال اثر به جشنواره علمی پژوهشی است. زیرا شرکت کنندگان علاوه بر ارسال ویدیو، باید نمونبرگ مشخصات را (بدون ایجاد تغییر در فرمت فایل) تکمیل و به صورت word و pdf برای رابط جشنواره ارسال نمایند. فایل word نمون برگ مشخصات توسط رابطین جشنواره در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

برای دریافت فایل pdf نمون برگ مشخصات آثار جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی کلیک نمایید.

در حفظ و نگهداری دستسازه کوشا باشید. زیرا منتخبین مرحله اول موظفند همراه با دستسازه خود در نمایشگاه حضور پیدا کنند تا مرحله دوم داوری انجام گردد. بدیهی است که در صورت مفقود شدن یا خراب شدن دستسازه تا زمان برگزاری نمایشگاه جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی، نام شرکت کننده از لیست منتخبین مرحله اول حذف و براساس لیست امتیازدهی مرحله اول، شخص دیگری جایگزین خواهد شد.

× 4 .شرکت در جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی به صورت گروهی به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی امکانپذیر نیست.

× 5 .حق نشر آثار دریافتی برای جشنواره محفوظ است. درهمینراستا شرکت در جشنواره به معنی رضایت مندی کامل صاحبان اثر از انتشار آن می باشد.

جهت دانلود شیوه نامه جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی کلیک کنید.


ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی نحوه شرکت در جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی اصفهان پرداختیم و امیدواریم این جشنواره در جهت ارتقا سطح کیفی آموزش دانش آموزان ایران به زودی در سطح ملی و سراسر کشور برگزار شود تا شاهد روزافزون خلاقیت معلمان و اساتید کشور باشیم.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره در این زمینه دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️جشنواره دست سازه های ریاضی چیست؟

✔️جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ با هدف استفاده از خلاقیت و ابتکار کلیه فرهنگیان در راستای تسهیل فرآیند یاددهی-یادگیری ریاضی، و تشویق و تقدیر از فرهنگیان، در جهت ترغیب آنها به طراحی و استفاده از دستسازه های ریاضی در استان اصفهان برگزار می گردد.

✔️زمان ثبت نام جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️برای اطلاع از زمان ثبت نام و مهلت ارسال آثار جشنواره دست سازه ریاضی به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️جوایز جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی چیست؟

✔️جوایز نقدی و تقدیرنامه ویژه آثار برگزیده از جمله هدایای جشنواره دست سازه ریاضی به فرهنگیان برگزیده می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه جشنواره علمی پژوهشی دست سازه های ریاضی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی