جشنواره ملی الف تا Alefta.ir

جشنواره ملی الف تا Alefta.ir مشاور گروپ moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه جشنواره ملی الف تا Alefta.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جشنواره ملی الف تا Alefta.ir با شعار میدانی برای حمایت و به اشتراک‌ گذاری ایده‌ ها و تجارب تحول‌ آفرین مدرسه‌ ای در قالب رویدادی بین‌ المللی به منظور شناسایی، حمایت و ارتقا، معرفی و انتشار، ارتباط و هم‌ افزایی تجارب و ایده‌ های تحولی و خلاقانه آموزش و پرورش در سطح جهان اسلام برگزار می شود. اگر شما هم جزو فعالان عرصه تعلیم و تربیت از جمله دبیران، مدیران، دانشجو معلمان، و دانش آموزان هستید می توانید برای شرکت در این رقابت اقدام نموده و با ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره، در این رویداد بزرگ شرکت کنید.

جهت اطلاع از زمان و مهلت ارسال آثار الف تا، جزئیات ایده ها و آثار، نحوه ثبت آثار و … تا پایان این مقاله مشاور گروپ با ما همراه باشید.

شعار جشنواره الف تا جشنواره ملی الف تا Moshavergroup.com

جشنواره ملی الف تا

جشنواره ملی الف تا با هدف عمل به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور طراحی شده است. با برگزاری کلاس های آموزشی برای قشر فرهنگی امکان گفتمان سازی بین افراد شکل می گیرد و از این طریق فعالان حوزه علم و تربیت می توانند تجارب، خلاقیت و نوآوری های خود در نحوه آموزش و یادگیری را به سایر افراد منتقل کنند. به وجود آمدن این فرصت هم موجبات یادگیری هر چه بیشتر و بهتر دانش آموزان را فراهم می کند هم فضای آموزش دهی را برای معلمان لذت بخش تر می کند.

بنابراین به اشتراک گذاری ایده های خلاقانه در آموزش و پرورش باعث هم افزایی و ارتقا کیفیت فرآیند آموزش در سطح کشور خواهد شد. به همین دلیل برگزار کنندگان جشنواره الف تا سعی دارند در این رویداد ایده‌ ها و تجربه‌ های معلمان، مدیران، فعالان و گروه‌ های تربیتی در سطح جهان اسلام جمع‌ آوری شده تا در عرصه‌ ی بین‌ المللی معرفی و در مسیر و فرایند رشد دانش آموزان قرار گیرند.

توجه داشته باشید که جشنواره ایده های نو و تجربه های اثربخش مدیران و معاونین مدارس متوسطه دوم نظری در سال جاری با “جشنواره ملی الف تا ” تجمیع گردیده است و متقاضیان هر دو جشنواره می بایست پیش از اتمام مهلت آثار، ایده ها و تجارب خود را در سایت رسمی جشنواره Alefta.ir بارگذاری و به اشتراک بگذارند.

لازم به ذکر است در پایان رویداد الف تا از آثار برتر تقدیر شده و همه‌ ی این ایده‌ ها و تجارب تحولی و خلاقانه در دسترس کلیه معلمان و فعالان تربیتی در سراسر جهان قرار خواهد گرفت زیرا پوشش خبری جشنواره بسیار کامل است و ضمن ارزیابی ایده  و روش تدریس شما توسط متخصصان و کارشناسان حرفه ای حوزه آموزش، در سطح کشور هم به عنوان معلم برتر شناخته خواهید شد.

جشنواره ملی الف تا Moshavergroup.com

رویداد الفتا در سه بخش اصلی و چهار محور برگزار می شود که در ادامه جزئیات آن ها را در قالب جدول مشاهده می نمایید.

جشنواره ملی الف تا Alefta.ir
بخش های جشنواره راهبردها و ساز و کار های تحول آموزشی ایده‌ ها و طرح‌ هایی پیرامون راهبردها و ساز و کارهای تحول در کل نظام آموزشی
الگوی کلان مدرسه تحولی
ایده‌ ها و تجارب تحولی پیرامون الگوی مدیریتی و تربیتی حاکم بر مدرسه
تک ایده ها و تجارب تحول آفرین در مدرسه
تک‌ ایده‌‌ ها و تجارب خلاق پیرامون بخشی از فعالیت‌ های مدیریتی، آموزشی و پرورشی مدرسه شامل:
  • روش‌ تدریس
  • تولید محتوا
  • بازی آموزشی
  • اردو
  • کتاب راهنما و …
محور های جشنواره رهبری و مدیریت تربیتی در مدرسه

ایده‌ ها و تجارب تحولی پیرامون مدیریت مدرسه از قبیل

  • برنامه‌ محوری
  • اداره شورایی مدرسه
  • شفافیت و تنوع‌ بخشی به منابع مالی
  • ارزیابی و نظارت بر عملکرد
  • مدیریت دانش و تجربه
  • توسعه خلاقیت‌ های فردی و گروهی
  • همه‌ جانبه‌ نگری و یکپارچگی
برنامه تربیت در مدرسه (آموزش در کنار پرورش)
تنوع‌ بخشی به فرصت‌ های آموزشی و پرورشی با استفاده از ایده‌ ها، تجارب و محصولاتی از قبیل
  • شیوه‌ های نوآورانه تدریس و ارزشیابی
  • محتواهای آموزشی و پرورشی
  • سرود
  • تئاتر
  • دست‌سازه‌ها
  • داستان
  • بازی‌ های آموزشی
  • اردو
  • مسابقه و جشنواره‌ های مدرسه‌ ای و …
 
کنش گران مدرسه
ایده‌ها و تجارب تحولی پیرامون
فعال‌سازی ظرفیت معلمان، دانش‌آموزان، تشکل‌های دانش‌آموزی، خانواده‌ها و جامعه محلی در مدیریت مدرسه و برنامه‌های آموزشی و پرورشی مدرسه
محیط تربیت
ایده‌ها و تجارب خلاق در دو بخش:
  1. ایجاد جو و فرهنگ ارزشی، اخلاقی، تربیتی، عادلانه و حمایت‌ گرانه در مدرسه
  2. شاداب‌ سازی، ایمن‌سازی، پالایش و هویت‌ بخشی محیط و فضای کالبدی مدرسه

Alefta.ir

سایت رسمی جشنواره الفتا Alefta.ir است و کلیه اخبار و اطلاعات مربوط به این رویداد بین المللی از طریق این سامانه منتشر و به اطلاع مخاطبان می رسد. همچنین Alefta.ir بستری برای ارسال آثار شرکت کنندگان است و متقاضیان باید با عضویت و ساخت حساب کاربری در این سایت، آثار خود را در سامانه بارگذاری نمایند. ما در این بخش لینک مستقیم ورود به سایت الف تا را قرار دادیم تا راحت تر به آن دسترسی داشته باشید و با کلیک بر روی آن می توانید به صفحه اصلی alefta وارد شوید.

سایت جشنواره ملی الف تا Alefta.ir مشاور گروپ moshavergroup.com

ثبت نام جشنواره ملی الف تا Alefta.ir

ثبت نام جشنواره ملی الف تا Alefta.ir بسیار ساده است. کافیست برای عضویت در سایت alefta.ir اقدام و با تکمیل پروفایل کاربری، آثار خود را در قالب ویدئو یا صوت نهایتا پنج دقیقه ای، فرم ها و مستندات و … بار گذاری نمایید.

ثبت نام جشنواره الف تا به دو صورت انفرادی و گروهی امکان پذیر است. بنابراین در صورتی که ایده یا تجربه مربوط به یک شخص است، فرد می تواند به صورتی فردی ثبت نام کند و محدودیتی برای تعداد ایده ها و تجارب ثبت شده وجود ندارد اما در صورتی که ایده یا تجربه مربوط به یک موسسه گروه مدرسه و … است نماینده گروه پس از ثبت نام در رویداد الف تا و انتخاب ثبت نام گروهی در بخش، پروفایل مشخصات مجموعه خود را ثبت نماید در این شیوه از کل مجموعه تقدیر خواهد شد.

توجه به این نکته ضروری است که اگر فردی تمایل داشته باشد یک ایده را در بخش فردی و ایده ی دیگر را در بخش گروهی ارسال نماید باید از شماره سیم کارت متفاوتی برای ثبت نام استفاده کند.

تبصره: مسئولیت حقوقی و قانونی هرگونه اعتراض یا شکایت نسبت به آثار بارگزاری شده در خصوص مالکیت، فکری، مادی و معنوی آثار بارگزاری شده بر عهده فرد ارسال کننده است!

راهنمای تصویری ثبت نام مسابقه الف تا

ابتدا مطابق تصویر زیر، بعد از ورود به صفحه اصلی، روی گزینه ورود یا عضویت بزنید.

عضویت جشنواره الف تا جشنواره ملی الف تا Moshavergroup.com

چون اولین بار است که به این سامانه مراجعه می کنید و قصد نام نویسی دارید، حتما باید روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در غیر اینصورت اگر حساب کاربری خود را از پیش ساخته اید حتما شماره تفن همراه خود را بنویسید تا کد ورود برای شما ارسال گردد.

ثبت نام جشنواره ملی الف تا Moshavergroup.com

حالا در فرم زیر اطلاعاتی مانند شماره تلفن همراه نام نام خانوادگی کد ملی خود را بنویسید. سپس نوع ثبت نام خود (انفرادی یا گروهی) را مشخص کرده و در کادر انتخاب، استان خود را درج نمایید تا لیست منطقه شهری برای شما به نمایش در آید.

نحوه ثبت نام جشنواره الف تا جشنواره ملی الف تا Moshavergroup.com

در صورت دریافت پیام سبزرنگ حساب کاربری شما با موفقیت انجام شد حالا باید با نوشتن شماره تلفن همراه در کادر ورود، منتظر دریافت کد باشید.

نحوه ورود به جشنواره الف تا جشنواره ملی الف تا Moshavergroup.com

کد چهار رقمی پیامک شده به شماره تلفن همراه خود را در کادر مشخص شده بنویسید و روی گزینه تایید کد بزنید تا به حساب کاربری خود وارد شوید. بعد از ورود حتما شماره تلفن همراه خود را تایید کنید و سپس از منوی سمت راست در بخش ثبت اثر، آثار خود از جمله ایده ها تجارب خاطرات محصولات و روایت های تحول آفرین را با تکمیل فرم ها و ارسال یک ویدئو یا صوت ۵ دقیقه ای و فایل مستندات در سامانه alefta.ir ثبت نمایند.

توجه نمایید که انتظار می رود در فیلم یا صوت کوتاه، ارسالی ضمن شرح کلی ایده تجربه یا محصول اهداف و فعالیت ها الزامات و دستاوردها بیان گردد در صورتی که اثر از مستندات اجرایی یا پژوهشی همچون عکس، فیلم، گزارش، پژوهش و … برخوردار است موارد فوق به صورت فشرده در بخش مستندات در قالب فایل zip یا rar ارسال گردد.

مهلت ارسال آثار جشنواره الف تا

به دلیل استقبال شما معلمان، مدیران، دانش‌آموزان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت از “الف‌تا”، این رویداد تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شده و شما علاقه‌مندان محترم تا این تاریخ مهلت ثبت آثار، ایده‌ ها و تجربیات خود را خواهید داشت. با توجه به اینکه زمان ارسال آثار یک بار تا 31 اردیبهشت تمدید شده، احتمالا دیگر خبری از تمدید نخواهد بود و این آخرین فر صت شرکت در این رویداد بین المللی محسوب می گردد. بنابراین اگر قصد شرکت دارید، حتما تا پیش از اتمام مهلت ثبت نام جشنواره الف تا برای عضویت و ثبت و ارسال آثار خود اقدام نمایید.


ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم راهنمای جامعی از جشنواره ملی الف تا Alefta.ir و نحوه ورود به آن را ارائه کنیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید با موفقیت مراحل ارسال آثار را با موفقیت پشت سر بگذارید. برای تکمیل مباحث می توانید ویدئو زیر را مشاهده کنید تا با جزئیات و اهداف جشنواره الف تا ، از زبان خانم دکتر نجفی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش آشنا شوید.

اگر همچنان نیاز به راهنمایی بیشتر دارید یا در طول فرآیند ثبت و ارسال آثار الف تا دچار مشکل شده اید نگران نباشید. ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️سامانه الف تا چیست؟

✔️سایت الف تا alefta.ir متعلق به جشنواره ملی الف تا بوده که شرکت کنندگان باید آثار خود را در حساب کاربری الفتا بارگذاری و ارسال نمایند. راهنمای تصویری عضویت الف تا در این مقاله مشاور گروپ ارائه شده است.

✔️مهلت ثبت نام جشنواره الف تا تا کی ادامه دارد؟

✔️زمان ثبت نام جشنواره بین المللی الف تا تمدید شده و تا پایان اردیبهشت 1402 ادامه دارد.

✔️شرایط شرکت در جشنواره الف تا چیست؟

✔️کافیست جزو فعالات عرصه علم و تربیت باشید که در راستای اجرای سند تحول آموزشی، خلاقیتی در امر آموزش و پرورش دانش آموزان این مرز و بوم داشته باشید.

4.4/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه جشنواره ملی الف تا Alefta.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سیده زهرا

    سلام چطور باید ثبت پیشنهاد خودم رو پیگیری کنم فقط یکبار با من تماس گرفته شد اما دیگه خبری نشد الان من کد ورود پیگیری را فراموش کردم کمکم کنید لطفاً

    پاسخ
  2. حسن

    دوماه از جشنواره گذشت هنوز حق الزحمه همکاران برگزاری جشنواره پرداخت نشده….همکاران اجرایی….

    پاسخ
  3. فریباسروری

    سلام

    فروردین ۱۴۰۲ ایده ی خود را ثبت کردم و تا امروز که نتایج هم داوری و اعلام شده
    هنوز اثر بنده در انتظار بررسی و تاییده
    چرا اثر بنده هنوز بررسی نشده؟!!
    چندین بار به پشتیبان پیام دادم، گفتند زمانبره و باید صبر کنید و به صورت پیامک به شما اطلاع میدیم.
    تا اینکه مهلت جشنواره به پایان رسید
    پشتیبان هم غیر فعال شد.
    و اثر بنده بررسی نشد
    و هیچ آیدی و یا شماره ای برای برقراری ارتباط در پنل ثبت آثار و بنرهای تبلیغاتی هم نبود.
    لطفا پاسخگو باشید
    و علت رو بیان کنید

    پاسخ
  4. قربانی منطقه 16

    سلام و احترام …تشکر از عوامل و دست اندرکاران برگزاری این همایش فاخر
    لطفا بفرمایید آیا اثر من به جشنواره رسیده یاخیر و د رکدام مرحله است ؟ چون در حال پرستاری از پدر عزیزم در بیمارستان بودم و متوجه نشدم که دریافت شده یا خیر متشکرم از پاسخگویی شما

    پاسخ
  5. ایرانی

    شرکت در رویداد الفتا ساده و راحت بود. من و همکارانم ۱۲ مورد بارگذاری کردیم. اما عصریاددهی یادگیری خیلی چارچوب و دردسر داره. هیچکدوم از ما شرکت نکرد.
    الفتــــــا عالی بود.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی